دانش سفر

۱۶۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بلیط بوردو

بلیط بوردو

بلیط بوردو

شهرت شهر بوردو و جاذبه های دیدنی آن سبب شده تا سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط بوردو راهی این شهر شوند. بردو یکی از شهرهای مهم در کشور فرانسه است که به دلیل شهرت و زیبایی های بسیاری که در جهان دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. شهر بوردو با نام زیبای خفته معروف است. این شهر از مرکزهای مهم در فرهنگ، هنر و روشن فکری جهان به شمار می آید.

معرفی شهر بوردو

یکی از شهرهای بزرگ فرانسه بوردو نام دارد. این شهر در جنوب غربی فرانسه قرار دارد. این شهر دارای جمعیتی بیش از یک میلیون نفر است. تاکستان های موجود در این شهر از شهرت بسیاری برخوردار است. بوردو در جوار سواحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است. بندر بوردو با نام “port de la lune در میان فهرست آثار فرهنگی یونسکو قرار دارد که فعالیت های توریستی بسیاری در آن انجام شود. سبک زندگی فرهنگی در بوردو سبب شده تا این شهر از مراکز بزرگ هنری و روشن فکری در جهان شناخته شود. زادگاه چندین نویسنده و نقاش بزرگ در بوردو بوده و میراث معماری شهر از شهرت زیادی برخوردار است.

[caption id="attachment_955" align="aligncenter" width="800"]معرفی شهر بوردو معرفی شهر بوردو[/caption]

سفر به بوردو

بوردو از شهرهای شناخته شده در فرانسه و جهان می باشد. تعداد زیادی دانشگاه، مدارس عالی، آزمایش و پژوهشکده در این شهر وجود دارد که سبب شده رتبه اول از نظر پژوهشی در کشور فرانسه را از آن خود کند. شهر بوردو با داشتن جاذبه های دیدنی بسیار به زیبای خفته مشهور می باشد. بوردو به عنوان دومین شهر فرانسه معرفی شده است. سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط بوردو عازم کشور فرانسه می شوند و از مراکز زیبای این شهر بازدید می کنند. هتل های ارزان قیمت، رستوران ها و مراکز دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد که سبب شده اند گردشگران با تهیه بلیط بوردو سفری ارزان به این شهر داشته باشند.

[caption id="attachment_956" align="aligncenter" width="800"]سفر به بوردو سفر به بوردو[/caption]

اهمیت آگاهی از آب و هوای بوردو در هنگام خرید بلیط

برای افرادی که قصد سفر به بوردو را دارند، اطلاع از آب و هوای این شهر اهمیت بسیاری دارد. اگر بلیط بوردو را خریداری کرده اید، در اینجا شما را با آب و هوای این شهر آشنا می کنیم. بوردو معمولاً از آب و هوای اقیانوسی برخوردار است. این شهر دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدلی می باشد. میزان بارندگی در فصل تابستان در شهر بوردو بسیار کم بوده بنابراین در تابستان آب و هوای این شهر مدیترانه ای نخواهد بود. در فصل زمستان این شهر از آب و هوای معتدلی برخوردار است و با وزش بادهایی همراه بوده که از غرب اقیانوس اطلس صورت می گیرد. معمولاً در فصل تابستان هوای بوردو شرجی است و دمای هوای شهر در تابستان به ۱۹ درجه رسیده و در زمستان حدود ۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

[caption id="attachment_957" align="aligncenter" width="800"]اهمیت آگاهی از آب و هوای بوردو در هنگام خرید بلیط اهمیت آگاهی از آب و هوای بوردو در هنگام خرید بلیط[/caption]

فرودگاه بوردو

افرادی که قصد سفر به بوردو را دارند، بهتر است پیش خرید بلیط بوردو با فرودگاه این شهر آشنا شوند. شهر بوردو دارای یک فرودگاه بین المللی است که در اطراف آن فرودگاه های دیگری مانند شارل دوگل نیز وجود دارند. با وجود فرودگاه هایی که اطراف این فرودگاه بین المللی قرار دارند، جایگاه ویژه اش را حفظ کرده است. فرودگاه بین المللی بوردو (Bordeaux–Mérignac Airport)  نام دارد و به آن بوردو_ مریگناک نیز گفته می شود. این فرودگاه عنوان هفتمین فرودگاه فرانسه را از آن خود کرده است.

در سال ۲۰۰۵ این فرودگاه طبق تصمیمات نیروی هوایی فرانسه در بین فرودگاه های پر تردد فرانسه قرار گرفت. پروازهای بسیاری از مسیرهای اروپایی و شمال آفریقا به این فرودگاه انتقال پیدا می کنند. فرودگاه بوردو دارای پروازهای باری و تجاری بسیار بوده و همینطور پروازهای مسافرتی زیادی در آن صورت می گیرد. وجود فعالیت های گوناگونی که در حوزه اقتصاد هوایی در کنار پروازهای این فرودگاه صورت می گیرد، سبب تأثیرات مثبت برای منطقه بوردو شده است و رشد بالای نرخ اقتصادی را برای فرودگاه ایجاد کرده است. از دیگر فرودگاه های معروف بوردو که پرواز تهران-بوردو در آن  فرودگاه صورت می گیرد می توان به فرودگاه گارد بردیوکس اشاره کرد.

[caption id="attachment_958" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه بوردو فرودگاه بوردو[/caption]

رزرو بلیط بوردو

برای سفر به بوردو پس از تهیه ویزای سفر لازم است که بلیط بوردو را خریداری کرد. بلیط بوردو را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد. قیمت بلیط بوردو بستگی به مبدأ آن دارد. با مراجعه به آژانس های هواپیمایی می توان این بلیط را تهیه کرد. بلیط بوردو را به صورت پرواز مستقیم به بوردو یا بلیط سوتو می توان خریداری کرد. بلیط سوتو بلیطی است که دو سر خارجی بوده و مبدأ پرواز آن از ایران نیست. برای رزرو این بلیط می توان با تماس تلفنی از تمامی پروازهایی که به سوی بوردو انجام می شود، اطلاع پیدا کرد. همچنین برای آگاهی از نرخ این پروازها می توان بدون مراجعه حضوری تنها با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین این نرخ ها را جویا شد.

[caption id="attachment_959" align="aligncenter" width="800"]بلیط بوردو بلیط بوردو[/caption]

بلیط لحظه آخری بوردو

اگر می خواهید سفر به بوردو را با هزینه کمتری انجام دهید بهتر است، بلیط لحظه آخری بوردو را خریداری کنید. اما بلیط لحظه آخری چیست و چه فرقی با بلیط بوردو عادی دارد؟

بلیط لحظه آخری بلیطی است که تا لحظه آخر سفر به بردو به فروش نرسیده و آژانس های هواپیمایی قصد دارند آن را به هر قیمتی که شده به فروش برسانند. این بلیط با قیمت بسیار کمتری عرضه می شود چون در صورت به فروش نرسیدن هیچ گونه منفعتی برای آژانس مربوطه ندارد. برای افرادی که می خواهند سفر به بوردو را طبق برنامه ریزی انجام دهند، خرید بلیط لحظه آخری گزینه ی خوبی نبوده و لازم است بلیط عادی را از قبل رزرو کرده و خریداری نمایند. چون با خرید بلیط معمولی راحت تر و آسوده تر می توانند سفر خود را انجام دهند. اما همیشه افرادی وجود دارند که برنامه ریزی خاصی برای سفر خود ندارند و بدون داشتن برنامه ای خاص و در لحظه تصمیم به رفتن به سفر را می گیرند. برای افرادی که سفری بدون پیش بینی می خواهند انجام دهند، بلیط لحظه آخری بوردو بهترین گزینه خواهد بود. با ثبت نام در سایت های جامع آنلاین که مسافران را از بلیط های لحظه آخری باخبر می کنند، می توان پیام های مبنی بر بلیط لحظه آخری بوردو را دریافت کرده و سفری هیجان انگیز به سوی این شهر را آغاز کرد.

بنابراین تفاوت بلیط لحظه آخری بوردو با بلیط معمولی در قیمت و نحوه رزرواسیون آن می باشد.

بلیط لحظه آخری بوردو

بلیط چارتری بوردو

معمولا برخی از آژانس های هواپیمایی در ایام تعطیل یا در هنگامی که قصد برگزاری یک تور گردشگری برای سفر به بوردو دارند، اقدام به چارتر کردن بلیط بوردو می کنند و تمامی بلیط های یک ایرلاین را به صورت یک جا و عمده خریداری می کنند. در این صورت دیگر بلیط بوردو را آژانس مربوطه به قیمت دلخواه به فروش خواهد رساند و ایرلاین مربوطه نقشی در فروش بلیط بوردو ندارد.

[caption id="attachment_961" align="aligncenter" width="800"]بلیط چارتری بوردو بلیط چارتری بوردو[/caption]

رزرو بلیط هواپیما بوردو

هنگامی که برای خرید بلیط بوردو اقدام می کنید، رزرو این بلیط را با توجه به شرایط خود می توانید تعیین کنید. با وجود نمایش بلیط های مختلف بوردو از پایین ترین قیمت به سمت بیشترین قیمت در سایت ها مسافران می توانند بلیط مورد نظر خود را انتخاب نموده و رزرو آن را انجام دهند. همچنین اطلاعات مختلف مربوط به پرواز در این سایت ها قرار داده شده است.

این اطلاعات شامل قیمت بلیط، ایرلاین های مختلف، تاریخ پرواز، مدت زمان پرواز، ساعت حرکت و ورود و کلاس پرواز می باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری برای رزرو بلیط بوردو هستید، می توانید با ورود به بخش جزئیات پرواز اطلاعات لازم در زمینه ی فرودگاه، نوع هواپیما، قوانین مربوط به بلیط و قوانین حمل بار را به دست آورید.

[caption id="attachment_962" align="aligncenter" width="800"]رزرو بلیط هواپیما بوردو رزرو بلیط هواپیما بوردو[/caption]

خدمات همراه بلیط بوردو

برای افرادی که می خواهند سفر خود را با ایرلاین خاص یا در ساعت خاصی انجام دهند، می توانند نتایج جستجوی خود در سایت فروش بلیط بوردو را سفارشی کنند. هنگام رزرو بلیط بوردو می توان خدمات مختلف را به همراه این بلیط خریداری کرد. این خدمات شامل ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزای بوردو، بیمه مسافرتی و خدمات تشریفات فرودگاهی می باشد.

همچنین اگر برای سفر خود فرودگاه خاصی را مدنظر دارید، می توانید هنگام ورود به سایت فروش بلیط بوردو نام فرودگاه مورد نظر خود را وارد نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

درباره بارسلونا

درباره بارسلونا

درباره بارسلونا

درباره بارسلونا باید بدانید که شهر بارسلونا پر از دیدنی ها تاریخی و جاذبه های گردشگری و آثار هنری به جا مانده از معمار های بزرگ است. بارسلونا شهر رویاهاست. با ما سفر ی به زیر و بم خواهر خوانده اصفهان داشته باشید.

شهر بارسلونا شهر رویا ها

شهر بارسلونا یکی از شهر های اصلی و معروف اسپانیا است که نام آن با ورزش و فوتبال هم گره خورده است. بارسلونا دومین شهر پر جمعیت اسپانیا هم هست که در حدود یک میلیون و شش صد هزار نفر جمعیت دارد. شاید جالب باشد بدایند بزرگ ترین شهر ساحلی دریای مدیترانه هم بارسلونا است. سواحل زیبا و زرین، کوچه پس کوچه های سبک بری گوتیک، ساختمان های تاریخی با شکوه، زندگی شبانه، کلیسا های بر افراشته، محله های قدیمی، معماری رنگارنگ و منحصر به فرد شهری که با نظم خاصی به بارسلون سر و شکل داده است، همه از جاذبه های سفر به بارسلون هستند. جالب است بدانید شهر بارسلونا خواهر خوانده شهر زیبای اصفهان در ایران هم هست.

[caption id="attachment_1013" align="aligncenter" width="800"]شهر بارسلونا شهر رویا ها شهر بارسلونا شهر رویا ها[/caption]

آب و هوای بارسلونا

درباره بارسلونا باید گفت که شهر بارسلونا به دلیل این که بر کرانه ی دریای مدیترانه واقع شده است، دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای می باشد. بنابراین آب و هوای بارسلونا در بهار و پاییز و زمستان مرطوب و ملایم است اما تابستان های گرم و خشکی دارد. بهترین زمان برای سفر به بارسلونا در فصل بهار، از ۱۰ اردیبهشت تا ۹ تیر است البته باید بارش باران را هم در نظر داشته باشید، در فصل پاییز می توانید از ۱۰ شهریور تا ۱۰ دی به بارسلونا سفر کنید و در زمستان هم بهترین زمان ۱۱ دی تا ۱۰ اردیبهشت است و عمدتاً بارش برف وجود ندارد. اگر هم بخواهید سفری مقرون به صرفه به شهر بارسلونا داشته باشید، بهترین زمان، ژانویه، فوریه، مارچ، نوامبر و دسامبر است که هزینه های اقامتی و بلیت های پرواز قیمت کم تری پیدا می کنند.

[caption id="attachment_1014" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای بارسلونا آب و هوای بارسلونا[/caption]

معماری بارسلون، شهر رویا ها

درباره بارسلونا جالب است بدانید که معماری های شگفت انگیز هنرمند و معمار بزرگ، آنتونی گائودی را شاید با شهر بارسلونا به خوبی بشناسید که در جوانی شیفته اصول سوسیالیسم آرمان گرایانه شد و سعی کرد با تحولاتی که در طراحی های ساختمان ها و معماری پدید آورد، آزادی و برابری را نشان بدهد. یکی از معروف ترین شاهکار های آنتونی گائودی کلیسای ساگرادا فامیلیا است که تنها کلیسای جامع جهان است که هنوز ساخت آن به پایان نرسیده. این کلیسا با معماری منحصر به فرد و شگفت انگیزش به سمبل شهر بارسلونا تبدیل شده است و نماد پایداری آن است.

[caption id="attachment_1015" align="aligncenter" width="800"]معماری بارسلون، شهر رویا ها معماری بارسلون، شهر رویا ها[/caption]

تاریخچه شهر بارسلونا

شهر بارسلونا شهری با قدمت تاریخی چند هزار ساله است به همین دلیل درباره نحوه پدید آمدن آن داستان های متفاوتی وجود دارد. یکی از داستان ها می گوید که در حدود ۴۰۰ سال پیش از ساخت شهر رم، هرکول شهر بارسلون را بنا کرده است. داستان دیگری روایت می کند که پدر هانیبال، سیاستمدار کارتاژی یعنی همیلکار بارسا کارتاژی شهر بارسلونا را پایه گذاری کرد و نام آن را بارسینو گذاشت.

مردم بارسلونا

درباره بارسلونا باید گفت که زبان رسمی شهر بارسلونا اسپانیایی است و همه مردم به آن تکلم می کنند اما در کنار آن ممکن است بعضی از مردم بارسلونا، به زبان کاتالون هم مسلط باشند. مذهب رایج و اکثریت مردم شهر بارسلونا مسیحیت کاتولیک است و جالب است بدانید که بعد از مسیحیت، اسلام دومین دین رایج در این شهر است. مردم بارسلونا نسبتا خونگرم تر و آرام تر از مردم بقیه شهر های اسپانیا هستند و اهل خوش گذرانی و آسان گرفتن به زندگی هستند. زندگی شبانه در شهر بارسلونا به خوبی جریان دارد،‌ بنا بر این شام را عمدتاً دیر تر از شهر های دیگر سرو می کنند و شهر تا پاسی از شب بیدار است. مردم بارسلونا مردم خوش گذران و شادی هستند پس اگر دسته ای از سالمندان را دیدید که در یکی از میدان های شهر مشغول رقص و پایکوبی هستند تعجب نکنید. آن ها به زندگی آسان می گیرند و از آن لذت می برند.

جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا

شهر بارسلونا از جذابیت های زیادی برخوردار است، هم در زمینه فرهنگی، تاریخی و هم در جاذبه های طبیعی لبریز از فرصت های گردشگری است. این شهر از نظر معماری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و کلیسا هایش نشان دهنده ی معماری های باشکوه دوران مختلف اند. کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک زیبای گوئل، سواحل زرین و طلایی، موزه هنر ملی کاتالونیا، بری گوتیک، کاسا میلا، کلیسای قلب مقدس و... از دیدنی ها پر بازدید شهر بارسلونا هستند که هر ساله هزاران گردشگر را به این شهر خوش آب و هوا و دیدنی جذب می کنند.

[caption id="attachment_1017" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا[/caption]

محله لاس رامبلاس

اگر اهل پیاده روی و لذت بردن از خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهری باشید باید بگویم خیابان لاس رامبلاس جایی است که حتما باید سری به آن بزنید. این خیابان یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین مسیر های پیاده روی شهر بارسلونا است و از بندر ول هاربور تا میدان پلازا کشیده شده است. محوطه شلوغ و سرزنده محله رامبلاس، فروشگاه های مختلف، کافه ها و رستوران ها، گل فروشی ها، نوازنده های دوره گرد و هنرمندانی که در پیاده رو ها بساط کرده اند، همه دست به دست هم داده اند تا محیطی سرشار از خوش گذرانی و سرزندگی را برای بازدید کنندگان فراهم کنند. در این محله هتل هایی برای اقامت هم وجود دارد که به دلیل فاصله کم با این خیابان و دسترسی به جاذبه های گردشگری بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

[caption id="attachment_1018" align="aligncenter" width="800"]محله لاس رامبلاس محله لاس رامبلاس[/caption]

محله پسیج د گراسیا بارسلون

یکی از هیجان انگیز ترین خیابان های شهر بارسلونا که پیشنهاد می کنم به هیچ وجه دیدن آن را از دست ندهید، گردش در خیابان پسیج د گراسیا است که قدمت تاریخی دارد و بهشت خانم ها و آقایانی است که عاشق خرید کردن از برند های معروف و با کیفیت هستند. البته نباید این خیابان را تنها به فروشگاه ها و گالری های مارک شناخت، این خیابان جاذبه های دیگری هم دارد. در قدیم، خیابان پسیج د گراسیا، جاده ای بود که شهر بارسلون را به شهر گراسیا در نزدیکی آن متصل می کرد. بعد ها این محله دچار تغییر شد و در سال ۱۸۵۴ مورد تخریب و بازسازی قرار گرفت و زیبایی آن دو چندان شد. عمارت ها و ساختمان های زیبا با حیاط ها و باغچه های رنگارنگ، کافه ها و بار ها، ‌رستوران ها و سالن های تئاتر در این خیابان جذاب و با شکوه جای گرفتند و این محله، مکان جذابی برای سرگرمی، تفریح، وقت گذرانی و برای گرد هم آمدن طبقه سرمایه دار و بورژوا شد بهتر است در سفر به بارسلونا درباره بارسلونا و خیابان های آن بیشتر تحقیق کنید.

سواحل بارسلونا

درباره بارسلونا جالب است بدانید که شهر بارسلونا در کنار دریای مدیترانه واقع شده است و هفت ساحل معروف دارد که مجموعا حدود ۴.۵ کیلومتر خط ساحلی برآورد می شود. معروف ترین سواحل بارسلونا که برای گذراندن یک تعطیلات آرامش بخش و رویایی پیشنهاد می شوند عبارت اند از ساحل نوا ایکاریا، ساحل ماربلا، ساحل نووا ماربلا، لوانت و بوگاتل که در غرب بندر المپیک قرار گرفته اند؛ اما مشهور ترین سواحل شهر بارسلونا، سن سباستیا و بارسلوناتا هستند که دو تا از پر بازدید ترین و قدیمی ترین سواحل این منطقه اند.

[caption id="attachment_1019" align="aligncenter" width="800"]سواحل بارسلونا سواحل بارسلونا[/caption]

 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

آب و هوای رودس

آب و هوای رودس

آب و هوای رودس

آب و هوا یکی از نکات مهم یک شهر به حساب می آید که مسافرت به هر شهری به صورت مستقیم به آب و هوای آن منطقه بستگی دارد. آب و هوای رودس همانند نقاط شمالی و ساحلی کشور ایران معتدل است و تابستان هایی گرم و طولانی این جزیره را فرا می گیرد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره آب و هوای جزیره رودس و بهترین زمان سفر به این منطقه ذکر کرده ایم:

جزیره رودس

رودس اسم جزیره ای در یونان است که پیشینه تاریخی بسیاری دارد سالانه گردشگران بسیاری به این جزیره سفر می کنند  چرا که بافت زیبای جزیره رودس به زیبائی آن افزوده است. آب و هوای رودس معتدل می باشد و بارش باران فراوان باعث سرسبز شدن مراتع و کل جزیره شده است. آب و هوای رودس بهترین شرایط را برای گشت و گذار در این جزیره فراهم کرده است. چرا که در اکثر اوقات سال دمای این منطقه گرم بوده و با یک تیشرت می توان به راحتی به گردشگری پرداخت. یکی از مواردی که حتما باید مد نظر گرفت گرم بودن این منطقه در تابستان است چرا که آب و هوای رودس در تابستان سوزان بوده و شرایط سفر را سخت تر خواهد کرد. در ادامه به بررسی ریزتر آب و هوای رودس پرداخته ایم که حتما قبل از سفر به این موارد توجه نمائید :

[caption id="attachment_598" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس آب و هوای رودس[/caption]

آب و هوای رودس در فصل بهار

قطعا گردشگران سعی دارند که بهترین زمان آب و هوای رودس را انتخاب کنند می توان گفت که بهترین زمان برای سفر به رودس در کشور یونان فصل بهار می باشد چرا که آب و هوای رودس در فصل بهار بسیار مناسب بوده و امکان سیاحت به آسانی امکان پذیر است. اگر فصل بهار را جهت مسافرت به این جزیره انتخاب کرده اید بهتر است اواخر بهار را برگزینید چرا که شنا کردن در این جزیره در اواخر فصل بهار بیشترین لذت را به شما خواهد داد و ولرم بودن آن رضایت بخش خواهد بود. در فصل بهار شاهد گردشگران بسیاری در این جزیره هستیم که این امر مفهوم مساعد بودن فصل بهار برای مسافرت به این جزیره را نمایان می کند.

[caption id="attachment_599" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل بهار آب و هوای رودس در فصل بهار[/caption]

آب و هوای رودس در فصل تابستان

جزیره رودس به دلیل قرار گرفتن در استوا آب وهوایی معتدل دارد اما تابستان های آن گرم و سوزان خواهد بود چنانکه شاهد دمای 40 درجه نیز در این جزیره بوده ایم. در فصل تابستان گردشگران کمتری به این جزیره سفر می کنند و دلیل این امر آب و هوای گرم این فصل می باشد. مردم این جزیره در فصل تابستان با قرار دادن سایه بان هایی در ساحل جزیره منظره خوبی را در کنار ساحل ایجاد می کنند و دلیل این امر خنک تر شدن ساحل می باشد. چنانچه فصل تابستان را برای سفر به این جزیره انتخاب کرده اید حتما وسایلی از قبیل کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، نورگیر و دیگر وسایل جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور به همراه داشته باشید. آب و هوای رودس در فصل تابستان به گونه ای است که دفعات معدودی امکان بارش باران در این فصل را شاهد خواهید بود و تابستانی طولانی این جزیره را در بر می گیرد.

[caption id="attachment_600" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل تابستان آب و هوای رودس در فصل تابستان[/caption]

آب و هوای رودس در فصل پائیز

اگر انتخاب وقت سفر خود به رودس را به من بسپارید حتما فصل پاییز را به شما پیشنهاد خواهم داد. آب و هوای رودس در فصل پاییز همانند آب و هوای بهاری آن می باشد با این تفاوت که در این فصل برگ درختان به زمین ریخته و منظره بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد. بارانی بودن این منطقه باعث سرسبز بودن آن و رویش درختان فراوان در این جزیره شده است و قطعا رنگ نارنجی گرفتن جزیره منظره ای زیبا ایجاد خواهد کرد. فصل پاییز نیز با ورود خود بارش های زیادی برای این جزیره با خود خواهد آورد و قدم زدن بر روی برگ درختان و بارش نم نم باران بی شک حس خوبی به فرد خواهد داد. فصل پائیز از جمله فصل های پر طرفدار جزیره رودس می باشد و گردشگران زیادی این فصل را برای سفر انتخاب می کنند.

[caption id="attachment_601" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل پائیز آب و هوای رودس در فصل پائیز[/caption]

آب و هوای رودس در فصل زمستان

اسم زمستان با خود سردی به همراه می آورد و جزیره رودس نیز از این امر مستثنا نیست چرا که آب و هوای رودس در فصل زمستان همانند شهر های شمالی کشور ایران خنک خواهد بود. بارش برف فراوان در فصل زمستان این جزیره را سفید پوش خواهد کرد اما سرمای سوزانی در این فصل شاهد نخواهید بود چرا که بارش برف باعث نرم شدن آب و هوای رودس خواهد شد. مردم شهر رودس یونان مردم پرتلاش هستند که با ساخت پیست های اسکی روی برف این فصل را پر هیجان تر از دیگر فصل کرده اند. در فصل زمستان با اینکه آب و هوای رودس خنک تر از دیگر فصل هاست اما شاهد گردشگرانی در این فصل نیز هستیم چرا که منظره سفید پوش شده جزیره رودس و پیست اسکی باعث جلب توجه گردشگران شده و آنها را از جای جای جهان به این شهر کشانده است.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای رودس در فصل زمستان آب و هوای رودس در فصل زمستان[/caption]

بهترین زمان سفر به رودس

انتخاب بهترین زمان سفر به منطقه ای یکی ار مهمترین موارد سفر است. آب و هوای رودس یکی از عوامل تعیین کننده زمان سفر است. بنا به آب و هوای رودس بهترین زمان سفر به این جزیره بستگی به علایق فرد دارد اگر فصلی آرام را در نظر دارید و می خواهید به منطقه ای آرام سفر کنید فصل تابستان خلوت ترین زمان جزیره رودس می باشد. اگر طالب هیجان و بازی های برفی هستید زمستان بهترین انتخاب برای شماست ولی اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از امکانات این جزیره استفاده کنید و همه مناطق را زیرو رو کنید فصل بهار و پاییز مناسب ترین زمان برای سفر است. در صورت کلی آب و هوای رودس ایجاب می کند که فصل بهار یا پاییز را برای سفر خود برگزینید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

موزه ریجکس آمستردام

موزه ریجکس آمستردام

موزه ریجکس آمستردام

موزه ریجکس آمستردام یکی از بهترین موزه های هلند است که می توان در آن شاهکارهای هنرمندان زیادی را دید. در واقع می توان گفت که موزه ریجکس آمستردام یکی از بهترین موزه های جهان است که دوچرخه سواران می توانند از گذرگاهی که در زیر آن قرار دارد عبور کنند. آثار هنری زیادی از هنرمندان مشهوری مانند ون گوگ، ورمیر، رمبرانت و ... در آن وجود دارد. در این موزه اشیایی وجود دارد که مربوط به دوره های تاریخی گذشته می باشد و یادآور دوران های قبل می باشد.

[caption id="attachment_508" align="aligncenter" width="800"]موزه ریجکس آمستردام موزه ریجکس آمستردام[/caption]

همانطور که از نام این موزه مشخص است در شهر آمستردام هلند قرار دارد و دارای چهار طبقه می باشد. در طبقه صفر موزه ریجکس آمستردام آثاری مربوط به قرون وسطی و قرن هفدهم و قرن هجدهم وجود دارد که بعد از بازدید از این آثار باشکوه می توانید به طبقه اول بروید و آثار متعلق به قرن هفدهم را ببینید. البته آثار مربوط به قرن بیستم در دو طبقه بالاتر قرار دارند. گشت و گذار در بین آثار حس و حالی تازه به فرد می دهد و می توان از گذر تاریخی آنها مطلع شد. البته جالب است بدانید که در این موزه می توان آثار هنرمندانی از چین، اندونزی، ژاپن، تایلند، هندوستان، ویتنام و ... را مشاهده کرد. در این موزه می توان از نمای شومینه ایتالیایی، مبلمان های آمستردام، منبت کاری فرانسوی و ... بازدید کرده و لذت برد.

[caption id="attachment_509" align="aligncenter" width="800"]موزه ریجکس آمستردام موزه ریجکس آمستردام[/caption]

کتابخانه کاییرز موزه ریجکس آمستردام

یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین کتابخانه های هنر کشور هلند در این موزه قرار دارد. این کتابخانه دارای یک فضای بسیار آرام و آرامش بخش می باشد که تمامی بازدید کننده ها را شیفته ی خود می کند. تمامی افراد، دانشجویان و حتی گردشگران می توانند ساعاتی را در کتابخانه برای مطالعه قرار دهند و از سکوت و آرامش آن بهره ببرند.

یکی از زیباترین بخش های موزه فضای سبز بیرونی آن می باشد که با وجود مجسمه های کالدر و مور بسیار زیبا شده است. در اطراف موزه ریجکس آمستردام یک گلخانه قدیمی و یک کلیسا قرار دارد که امکان بازدید از آنها برای تمامی گردشگران وجود دارد. در اینجا به معرفی چند اثر در موزه ریجکس آمستردام می پردازیم.

[caption id="attachment_510" align="aligncenter" width="800"]کتابخانه کاییرز موزه ریجکس آمستردام کتابخانه کاییرز موزه ریجکس آمستردام[/caption]

نگهبان شب اثر رمبرانت

یکی از مشهوترین نقاشی های عصر طلایی هلند، تابلوی نگهبان شب می باشد که در موزه ریجکس آمستردام قرار دارد. در این تابلو مشاهده می کنید که نگهبان اسلحه های خود را قبل از گشت شبانه بررسی می کند. این تابلو سفارش گارد شهری بوده است و رمبرانت آن را ترسیم کرده است. رمبرانت سبک تنبریسم را در آن بکار برده است که یکی از سبک های مورد علاقه ی او بود. سایز این تابلو بسیار بزرگ می باشد و توانسته یکی از اتاق های موزه ریجکس آمستردام را اشغال کند.

دختر شیر دوش اثر ورمیر

دختر شیر دوش یکی از آثار ورمیر است که در سال 1660 کشیده شده است و در موزه ریجکس آمستردام قرار دارد. ورمیر نقاشی های زیادی را در زمینه فعالیت های روزانه و اختلافات طبقاتی کشیده است. دختر شیر دوش تصویری از یک خانم می باشد که در آشپزخانه کار می کند و دارای بدنی قوی می باشد. این تصویر نشان می دهد که او در یک ظرف که نان بیات دارد شیر می ریزد. این اثر جزء یکی از شناخته ترین آثار ورمیر می باشد که بسیار قابل لمس و دلپذیر می باشد.

[caption id="attachment_512" align="aligncenter" width="800"]دختر شیر دوش اثر ورمیر دختر شیر دوش اثر ورمیر[/caption]

سلف پرتره اثر ون گوگ

این اثر که در موزه ریجکس آمستردام قرار دارد در سال 1887 کشیده شده است و تحت تأثیر امپرسیونیسم فرانسه می باشد. این تابلو نشان می دهد که پاریس در حال تغییر سبک است و جنبش سردمداران را نشان می دهد. این اثر با ضربه های محکم و پر نواخت چهره خود ون گوگ به تصویر کشیده شده است که چیزی شبیه اثر گوگن و مونه می باشد.

دیورامایی از رقص یک برده اثر شاوتن

شاوتن در سال 1830 دیورامایی ار رقص یک برده را به ترسیم کشید. این اثر در موزه ریجکس آمستردام به نمایش گذاشته شده است. بیشتر آثار این هنرمند نشان دهنده ی زندگی مستعمراتی اوست. در این اثر به وضوح خواهید دید که دیوراما برده هایی را نشان می دهد که موزیک می نوزاند و همزمان در حال رقصیدن هستند. این اثر به وضوح نشان می دهد که برده ها مجبور به انجام کار اجباری در مزرعه هستند.

از جمله آثار موزه ریجکس آمستردام می توان آثار برجسته دیگری مانند موعظه مسیح از رمبرانت، پرستش گوساله طلایی از لیدن، سواری در صبح کنار دریا از ماوه، نبرد واترلو از پینمن، منظره زمستانی و اسکیت بازان از اورکامپ و .. را نام برد. در موزه ریجکس آمستردام چیزی بیش از یک میلیون اثر هنری وجود دارد که شاهکارهای زیادی را نشان می دهند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

راهنمای سفر به ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا

در سفر به ایتالیا توصیه می کنیم به اطلاعات ضروری مربوط به این کشور از جمله وضعیت آب و هوایی، واحد پول و همچنین مکان های تفریحی و توریستی آن توجه کافی نمایید که در راهنمای سفر به ایتالیا آمده است. ایتالیا کشوری است که می توان در رستوران های مختلف آن غذاهای لذیذی مانند پولنتا را نوش جان نمود.

بررسی اطلاعات فرهنگی در سفر به ایتالیا

ایتالیا جزء کشورهایی است که بسیاری از توریست نام آن را در لیست مقاصد گردشگری خود جای می دهند. آثار هنری و فرهنگی فاخری در نقاط مختلف این کشور وجود دارند که هر کدام از جایگاه ویژه ای در این عرصه برخوردار هستند. تندیس داوود میکل‌آنژ یکی از این موارد محسوب می شود که ایستادن مقابل آن و نگریستن به این هنر تاریخی هیجان خاصی به همراه خواهد داشت. در سفر به ایتالیا در کنار این تندیس می توان نقاشی های بی نظیر سیستین شپل را نیز به نظاره نشست.

در راهنمای سفر به ایتالیا آمده است این کشور زادگاه رنسانس و همچنین مرکز امپراتوری رم محسوب می شود و این موضوع برای گردشگرانی که به فرهنگ و هنر این کشور علاقه مندند بسیار قابل اهمیت می باشد. بسیاری از آثار فرهنگی و هنری این کشور در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده و این موضوع در موقعیت جغرافیایی کشور ایتالیا تأثیر گذار بوده است. در ادامه با همچنان همراه باشید تا با دیگر اطلاعات لازم جهت سفر به ایتالیا بیشتر آشنا شوید.

[caption id="attachment_164" align="aligncenter" width="800"]راهنمای سفر به سفر به ایتالیا راهنمای سفر به سفر به ایتالیا[/caption]

اطلاعات کلی و ضروری در سفر به ایتالیا

برای سفر به ایتالیا می بایست چندین موضوع را مورد بررسی قرار دهید که یکی از مهمترین آنها اطلاعات ضروری و کلی مربوط به این کشور است که در راهنمای سفر به ایتالیا به چند مورد از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. این کشور با تهران تنها دو ساعت و نیم اختلاف ساعت دارد و UTC +2 منطقه زمانی است که کشور ایتالیا در آن جای گرفته است. یورو واحد پول این کشور توریستی است و مردمان آن اغلب به زبان ایتالیایی با یکدیگر سخن می گویند. ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز نوع برق شهری این کشور می باشد. ایتالیا کشوری است که از چشم اندازهای و جاذبه های طبیعی بسیاری برخوردار است که در ادامه اطلاعات مربوط به سفر به ایتالیا به آنها خواهیم پرداخت.

اطلاعات کلی و ضروری در سفر به ایتالیا

اطلاعات آب و هوایی در سفر به ایتالیا

از مهمترین موضوعاتی که راهنمای سفر به ایتالیا آمده است و باید به آن توجه ویژه داشت وضعیت آب و هوایی این کشور است. آب و هوای این کشور اغلب مدیترانه ای است به طوری که با حرکت به سمت شمال این کشور با شرایط جوی مرطوب و ملایم مواجه خواهید شد. گرم و خشک بودن آب و هوای تابستان این کشور و همچنین خنک بودن زمستان های آن از ویژگی های آب و هوای مدیترانه ای کشور ایتالیا است. دمای بالای آب در سواحل این کشور باعث شده تا در اغلب ایام سال حتی زمستان این مناطق از آب و هوای مناسبی برخوردار باشند. به صورت کلی آب و هوای مدیترانه ای در نقاط مختلف این کشور باعث تغییرات آب و هوایی محلی شده است.

[caption id="attachment_166" align="aligncenter" width="800"]اطلاعات آب و هوایی در سفر به ایتالیا اطلاعات آب و هوایی در سفر به ایتالیا[/caption]

بهترین زمان سفر به ایتالیا

سفر کردن آداب و رسوم مخصوص به خود را دارد چرا که می بایست قبل از آن اطلاعات لازم و ضروری در رابطه با مقصد را به دست آورد. سفر به ایتالیا از جمله سفرهای مهم خارجی محسوب می شود که بسیاری برای انتخاب زمان آن دچار تردید می شوند. در هر فصلی که به این کشور سفر کنید می توانید لحظات نابی را در کنار دوستان و خانواده خود رقم بزنید بنابراین نگران انتخاب بهترین زمان سفر به این کشور نباشید.

18 قله بلند سرپوشید از برف گزینه مهمی برای یک اسکی بازی در زمستان این کشور محسوب می شود که در راهنمای سفر به ایتالیا آمده است. تفریحات ساحلی و دریایی نیز در فصل بهار در ایتالیا از طرفداران بسیاری برخوردارند. برای شرکت در فستیوال های مهم هنری و فرهنگی نیز می توانید تابستان را برای سفر به ایتالیا انتخاب نمایید. پاییز نیز با زیبایی های خیره کننده اش در کنار قیمت های پایین محصولات و خدمات می تواند بهترین زمان برای سفر به این کشور محسوب شود.

بهترین زمان سفر به ایتالیا

توجه به هزینه ها در سفر به ایتالیا

در سفر به ایتالیا می بایست هزینه های مختلفی را در نظر بگیرید که در این بخش به این موضوع نیز بیشتر خواهیم پرداخت. اقامتگاه در این کشور هزینه های مختلفی به همراه خواهد داشت به طوری که نوع امکانات و محلی که برای اقامت چند روز انتخاب می کنید هزینه آن را تعیین می کند. اگر به دنبال مکانی مناسب با امکانات عالی برای اقامت در این کشور هستید می بایست 50 تا 100 یورو را برای این موضوع در نظر بگیرید.

در راهنمای سفر به ایتالیا آمده است برای کمتر هزینه کردن جهت اقامت می توانید به خوابگاه هاستل ها مراجعه نمایید تا حداکثر 30 یورو برای هر شب پرداخت نمایید. هزینه مربوط به خورد و خوراک نیز در این کشور متفاوت است. برای سرو غذا در رستوران های معمولی می بایست 20 یورو پرداخت نمایید. از دیگر هزینه هایی که در سفر به ایتالیا می بایست به آنها توجه کنید می توان به هزینه حمل و نقل و همچنین مکان های تفریحی اشاره کرد.

[caption id="attachment_168" align="aligncenter" width="800"]توجه به هزینه ها در سفر به ایتالیا توجه به هزینه ها در سفر به ایتالیا[/caption]

جاذبه های گردشگری در سفر به ایتالیا

 جاذبه های گردشگری و توریستی مختلفی در کشور ایتالیا وجود دارند که در راهنمای سفر به ایتالیا می توانید از آن ها مطلع شوید. کانال های ونیز از دیدنی های این کشور محسوب می شوند که گاندولا سواری در آنها لذت خاصی برای توریست به همراه خواهد داشت. برج پیزا یکی دیگر از اماکن تفریحی این کشور شناخته می شود که کج بودن آن باعث جذابیتش شده است.جزایر مختلفی در کشور ایتالیا وجود دارند که از زیبا ترین آن ها می توان به جزیره البا اشاره کرد. در سفر به ایتالیا به جزء مکان های گردشگری ذکر شده می توان از منطقه‌ ساحلی سبک تر، واتیکان، باسیلیکای سنت مارک و چندین مکان توریستی دیگر نیز دیدن نمود.

[caption id="attachment_169" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری در سفر به ایتالیا جاذبه های گردشگری در سفر به ایتالیا[/caption]

غذاهای خوشمزه در سفر به ایتالیا

ایتالیا کشوری است که به خاطر غذاهای خوشمزه و لذیذ در میان توریست از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این کشور مکانی است که می توان متفاوت ترین انواع قهوه را در آن نوش جان نمود. از غذاهای مخصوص و محلی این کشور می توان به آرانچینو اشاره کرد. ماده اصلی این غذا برنج است که اغلب با سس گوشت ایتالیایی سرو می شود. پیتزا و لازانیا دو مورد از محبوب ترین غذاهای ایتالیا محسوب می شوند که امروزه در نقاط مختلف دنیا از طرفداران بسیاری برخوردارند. در سفر به ایتالیا توصیه می کنیم دیگر غذاهای این کشور از جمله بوتارگا، استیک فیورنتینا، پولنتا و چند مورد دیگر را نیز امتحان نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

ویزای پاریس

ویزای پاریس

ویزای پاریس

پاریس از زیباترین شهر های جهان می باشد که گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. ویزای پاریس یکی از پر طرفدارترین ویزاهای اروپایی می باشد که سالانه میلیون ها نفر درخواست اخذ آن را دارند. برای دریافت ویزای خود باید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو وقت سفارت فرانسه نمایید.

شهر پاریس

پاریس یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای جهان می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر و توریست از این شهر بازدید می کنند. علاوه بر گردشگران، تجاران و بازرگانان زیادی نیز برای تجارت به این شهر سفر می کنند که لازمه ی این سفر نیز داشتن ویزای پاریس می باشد. جهت رزرو تور اروپا و سفر به این شهر زیبا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. روادید پاریس یکی از ویزاهای شنگن بوده و با داشتن آن می توانید به راحتی در حوزه کشورهای عضو شنگن سفر کرده و جابه جا شوید. هم وطنان کشور ما نیز برای سفر به این شهر زیبا بایستی ویزای شهر پاریس مربوطه را تهیه و اخذ نمایند تا بتوانند اجازه ی پرواز و سفر را داشته باشند. در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مدارک و مراحل مورد نیاز برای اخذ ویزای این شهر، هزینه ی اخذ و دلایل رد شدن درخواست رویداد پاریس اطلاعاتی را ارائه دهیم و شما می توانید با همراهی ما تا آخر این مقاله اطلاعات بسیار مفید و خوبی را به دست بیاورید.

[caption id="attachment_12500" align="aligncenter" width="780"]شهر پاریس شهر پاریس[/caption]

انواع ویزای پاریس

انواع مختلفی از ویزای پاریس وجود دارد که شما می توانید با توجه به هدف سفرتان، یکی از آن را درخواست و اخذ نمایید. از جمله انواع ویزای شهر پاریس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-ویزای توریستی: یکی از پر طرفدارترین ویزاهای پاریس بوده که بسیار مورد توجه افراد واقع شده است و اگر شما نیز می خواهید از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن کنید بایستی ویزای توریستی خود را تهیه و دریافت نمایید.

-ویزای تجاری: بسیاری از تجار که برای عقد قراردادهای تجاری به این شهر سفر می کنند اقدام به اخذ ویزای تجاری دارند.

-ویزای تحصیلی: اگر به دنبال ادامه تحصیل در شهر پاریس هستید و یکی از بورسیه های دانشگاه های پاریس را کسب کرده اید، می توانید ویزای تحصیلی را دریافت نمایید.

-ویزای پزشکی: اگر قصد درمان و عمل جراحی های زیبایی را دارید و به این منظور به شهر پاریس سفر می کنید بایستی قبل از سفرتان ویزای پزشکی خود را تهیه و اخذ نمایید.

ویزای نمایشگاهی و ویزای خویشاوندی نیز از دیگر ویزاهای پاریس می باشد که شما می توانید با توجه به هدف سفر خود، ویزای این شهر مربوطه را تهیه و اخذ نمایید و سپس به سفرتان بپردازید.

[caption id="attachment_12501" align="aligncenter" width="780"]انواع ویزای پاریس انواع ویزای پاریس[/caption]

مراحل اخذ ویزای پاریس

برای دریافت و اخذ ویزای پاریس بایستی مراحلی را طی نمایید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن این ویزا را دریافت کنید. اولین گام در اخذ این ویزا، رزرو وقت سفارت می باشد که برای این منظور بایستی به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه کرده و اقدام به رزرو نمایید. در صورت مشخص شدن زمان سفارت می توانید مدارک مورد نیاز را به صورت دستی به مأموران مربوطه تحویل دهید. هم چنین بایستی بتوانید مامور مصاحبه کننده را از هدف سفرتان مطلع کرده و به تمام سوال های او پاسخ روشن و صریح دهید. اگر می خواهید که در زمان و تاریخ مناسبی ویزای شهر پاریس خود را تحویل بگیرید بهتر خواهد بود که چند ماه قبل از تاریخ سفرتان اقدام به اخذ ویزای خود کنید.

[caption id="attachment_12502" align="aligncenter" width="780"]ویزای پاریس ویزای پاریس[/caption]

مدارک لازم جهت اخذ ویزای پاریس

از مدارک لازم جهت اخذ ویزای پاریس می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم که البته این موارد عمومی بوده و بایستی بدون داشتن نواقص به کنسولگری این کشور تحویل داده شود:

-کپی مدارک شناسایی

-دو قطعه عکس با زمینه سفید

-بیمه و گواهی پزشکی

-پشتیبانی مالی کافی

-گواهی مبنی بر عدم داشتن سوء پیشینه

-اصل پاسپورت که حداقل 6 ماه از اعتبار آن مانده باشد.

-دعوتنامه در صورت وجود

-ویزای دریافتی سابق در صورت وجود

بلیط هواپیما رزرو شده و هتل رزرو شده نیز از دیگر مدارک می باشد که شما بایستی آماده و به همراه داشته باشید. هم چنین سعی کنید از مدارک تقلبی استفاده ننمایید چرا که در صورت مواجه شدن طبق قوانین و مقررات با افراد متقلب رفتار خواهد شد.

[caption id="attachment_12503" align="aligncenter" width="780"]مدارک لازم جهت اخذ ویزای پاریس مدارک لازم جهت اخذ ویزای پاریس[/caption]

هزینه اخذ ویزای پاریس

هزینه اخذ ویزای پاریس به صورت ارز یورو دریافت خواهد شد که تمام این هزینه دریافتی جهت اقدامات لازم برای صدور این ویزا صرف می شود. برای بزرگسالان کل مبلغ اخذ شده و کودکان نیز از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار هستند. اشاره به این نکته بسیار مهم و ضروری می باشد که در صورت عدم صدور ویزای مورد نظر شما، به هیچ عنوان هزینه ای به شما عودت نخواهد شد و شما نمی توانید درخواست عودت هزینه ی خود را داشته باشید. هم چنین هزینه های رفت و آمد به سفارت فرانسه برای افرادی که از شهرستان به تهران سفر می کنند نیز از هزینه های غیر مستقیم دریافت ویزای شهر پاریس می باشد که می توانید در حوضه هزینه های اخذ روادید پاریس در نظر بگیرید.

[caption id="attachment_12504" align="aligncenter" width="780"]هزینه اخذ ویزای پاریس هزینه اخذ ویزای پاریس[/caption]

اعتبار ویزای پاریس

اعتبار زمانی رویداد پاریس با توجه به انواع روادیدها، متفاوت خواهد بود. بلندترین اعتباز زمانی مربوط به ویزای تحصیلی و ویزای تجاری می باشد که زمان آن ها از چند ماه تا چند سال ممکن است اعتبار داشته باشد. کم ترین اعتبار زمانی نیز مربوط به ویزای گردشگری می باشد که زمان آن از چند روز تا چند ماه خواهد بود. شما بایستی به اعتبار ویزای مربوطه خود توجه داشته باشید تا بتوانید قبل از به اتمام رسیدن آن شهر و کشور مربوطه را ترک نمایید چرا که در غیر این صورت با مشکلات و رفتارهای ناخوشایندی مواجه خواهید شد. برای تمدید مجدد ویزای خود باید به کشور خود بازگشته و اقدامات لازم را انجام دهید.

[caption id="attachment_12505" align="aligncenter" width="780"]اعتبار ویزای پاریس اعتبار ویزای پاریس[/caption]

دلیل رد شدن درخواست ویزای پاریس

در برخی از مواقع شاهد رد شدن درخواست روادید پاریس هستیم که در این موضوع ممکن است عوامل گوناگونی دخیل باشد. از جمله مواردی که باعث رد شدن درخواست رویداد پاریس خواهد شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-داشتن سوء پیشینه

-وجود مدارک جعلی در میان مدارک تحویل داده شده

-پایین بودن مدت اعتبار پاسپورت

-ممنوعیت خروج از کشور

شما می توانید برای اخذ ویزای پاریس به آدرس سفارت خانه کشور فرانسه مراجعه نمایید که در زیر آدرس دقیق آن ذکر شده و شما می توانید با داشتن این آدرس به راحتی به کنسولگری فرانسه دسترسی داشته باشید:

خیابان نوفل‌لوشاتو، شماره ۴۴ و ۴۶

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021

۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل های ایتالیا

هتل های ایتالیا

هتل های ایتالیا

اولین چیزی که در ایتالیا جالب توجه است، تنوع هتل های ایتالیا می باشد. هتل های ایتالیا غالباً در مکان های توریستی و دیدنی آن قرار دارد. از پانسیون های قدیمی در قسمت های تاریخی شهر گرفته تا استراحتگاه های زیبا و آرامش بخش کنار رودخانه ها. در ایتالیا مهمانسراهای کوهستانی وجود دارد که در آن ها رستوران های بسیار شیک، خانه های اشرافی با اشیای عتیقه و قیمتی، هتل های بسیار زیبا با نمای سنگی چشم نواز و قلعه هایی وجود دارد که معماری توسکانی معروف را نشان می دهد که همه ی این موارد انسان را ترغیب می کند که به ایتالیا سفر کند و در هتل های ایتالیا اقامت کند.

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه کومو

هتل بزرگ ترمزو: قدمت این هتل به اوایل قرن بیستم باز می گردد. در دیزاین داخلی این هتل بیشتر از پارچه استفاده شده است و در چیدمان آن بیشتر از اثاثیه ی قدیمی بازسازی شده و تابلوهای عتیقه استفاده کرده اند. در رنگ آمیزی اتاق های این هتل به علت اینکه تم قدیمی و آرامش بخش بودن آن را حفظ کنند از رنگ های ملایم استفاده نموده اند. اکثر این اتاق ها دارای نمای دریاچه و باغ هستند که این ویژگی نیز به حفظ تم کلی هتل کمک می کند. این هتل دارای رستوران و کافه هایی می باشد که در آن ها غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای ایتالیایی سرو می شود. با تمام این ویژگی ها و حسن هایی که این هتل دارد با تخمین کلی هزینه ی یک شب اقامت در اتاق های دو تخته این هتل که یکی از زیباترین هتل های ایتالیا محسوب می شود، حداقل 420 یورو می شود.

هتل بلودر: این هتل بر روی شیب تپه و زیر سایه درختان زیتون قرار دارد. یکی از نماهای بیرونی که از این هتل قابل دیدن است، شهر لکو می باشد. اتاق های این هتل نیز مشابه برخی از هتل های ایتالیا دارای دکوراسیون کلاسیک و مدرن ایتالیایی هستند که دارای امکاناتی به روز می باشند. بعضی از اتاق ها که در نزدیکی باغ قرار دارند بصورت مستقیم می توانند به باغ دسترسی داشته باشند. هزینه ی یک شب اقامت در هتل بلودر از شبی 250 یورو آغاز می شود.

[caption id="attachment_151" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه گاردا

استراحتگاه و تفریحگاه لفای: این استراحتگاه در منطقه ای کوهستانی در نزدیکی یک شهر زیبا به اسم گارگانو واقع شده است. این هتل برخلاف سایر هتل های ایتالیا، معماری چوبی دارد، دیوار اتاق های آن از چوب درخت گردو و سطح زمینی اتاق ها از چوب درخت زیتون ساخته شده است. دکوراسیون داخلی آن مانند اکثر هتل های ایتالیا به سبک ایتالیایی می باشد. اتاق های این هتل دارای منظره ای رو به رودخانه هستند. این هتل دارای استخرهای متفاوتی می باشد که یک ویژگی برتر نسبت به بقیه ی هتل ها به شمار می رود. هزینه ی اقامت در این هتل از 200 یورو آغاز و با توجه به امکانات درخواستی افزایش می یابد.

هتل بزرگ ویلا فلترینلی: سقف سالن ورودی این هتل بر خلاف سایر هتل های ایتالیا به شکل گنبد ساخته شده است که روی آن دارای حکاکی هایی می باشد که به قرن نوزدهم میلادی مربوط می شود. این هتل دارای یک کتابخانه ی زیبا می باشد که با شومینه و قفسه های چوبی و کتاب های رنگارنگ و مختلف تزیین شده است. داخل این هتل بیشتر بصورت تاریخی طراحی شده است به این صورت که دارای گچ بری هایی با معانی و مفهوم خاص در تاریخ هستند. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل حداقل 800 یورو خواهد بود.

[caption id="attachment_152" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه گاردا هتل های برتر ایتالیا در دریاچه گاردا[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ایسئو

هتل ریلایس دو روکولی: این هتل در کنار تپه ای قرار دارد و اتاق های آن رو به نمای زیبایی از دریاچه باز می شود. قدمت این هتل حدوداً به قرن هفدهم میلادی بر می گردد. قدیمی ترین بخش این هتل یک برج می باشد که به قرون وسطی مربوط است، این برج داخل یک خانه روستایی قرار دارد که در حال حاضر به عنوان رستوران هتل استفاده می شود. صاحب این هتل دارای کلکسیون نقاشی می باشد که از آن ها برای تزیین هتل استفاده کرده است. هزینه اقامت این هتل از 125 یورو آغاز می شود.

[caption id="attachment_153" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ایسئو هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ایسئو[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ماجیوره

هتل دس ایلس بورومیس: این هتل در کنار دریاچه ای به نام "استریسا" قرار گرفته است. دکوراسیون داخلی این هتل به سبک نوین ایتالیایی طراحی شده است. در این هتل 6 تالار وجود دارد که بسیاری از آثار هنری از قرن پانزدهم را در آن ها قرار داده اند. این هتل دارای امکاناتی نظیر به زمین تنیس، سونا، باغچه ی ژاپنی و ... می باشد. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل حداقل 295 یورو خواهد بود.

[caption id="attachment_154" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ماجیوره هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ماجیوره[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه اورتا

هتل کرسپی: این هتل به سبک موری (مردم آفریقای شمالی) طراحی و ساخته شده است که در مقایسه با سایر هتل های ایتالیا یک سبک خاص به شمار می رود. اطراف این هتل باغ ها و درختان سرسبزی وجود دارد که نمای هتل را زیباتر می کند. این هتل دارای مناره هایی می باشد که با توجه به طرح دکوراسیون داخلی آن کاملاً متفاوت است چون طرح داخلی این هتل بیشتر شبیه به کاخ امیران و حاکمان عربی می باشد. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل حداقل 305 یورو خواهد بود.

[caption id="attachment_155" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه اورتا هتل های برتر ایتالیا در دریاچه اورتا[/caption]

هتل های ایتالیا در ونیز

هتل 5 ستاره سان کلمنت پالاس اند ریزورت با امکانات فوق العاده و لوکس از توریست های ایتالیا در شهر ونیز ایتالیا پذیرایی می کند. در این هتل از هتل های ایتالیا کارکنان بسیار حرفه ای و متعهدی کار می کنند که راحتی را برای مهمانان به ارمغان می آورد و یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در ایتالیا به شمار می رود. این هتل دارای 200 اتاق است که به علت داشتن شیشه های دوجداره محیطی آرام را برای مهمانان ایجاد می کند. امکانات این هتل شامل: ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، حمام ترکی، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف است.

[caption id="attachment_156" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا در ونیز هتل های ایتالیا در ونیز[/caption]

هتل های ایتالیا در فلورانس

هتل گراند ویلا کرا: در این هتل به علت اینکه سعی دارند نهایت راحتی را برای مهمانان به ارمغان آورند پذیرش هتل را بصورت شبانه روزی انجام می دهند. این هتل با قوانین خاصی که دارد از هرگونه استفاده از دخانیات جلوگیری می کند و پاکیزگی را در هر زمینه ایجاد می کند ولی با این حال برای افراد سیگاری نیز محل خاصی را در نظر گرفته اند. امکانات هتل عبارتند از: حمام ترکی و بخار، استخر سر باز، سونا، ماساژ و ... . در این هتل برای کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند و برای ماه عسل خود شهر فلورانس ایتالیا را انتخاب کرده اند، سوئیت های ویژه ای در نظر گرفته شده است که این ویژگی هتل گراند ویلا کرا در بین هتل های ایتالیا خاص می باشد.

هتل ریجنسی: این هتل یکی از هتل های ایتالیا می باشد که دارای 5 ستاره است. این هتل با داشتن 35 اتاق ویژه برای مهمانان خود نهایت رضایت را برای آن ها به ارمغان می آورد. این هتل هم مانند دیگر هتل ها تمام سعی خود را دارد که پاکیزگی را در هر زمینه ایجاد کند و محیطی پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی را برای توریست ها ایجاد کند. این هتل یکی از هتل های ایتالیا است که از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است و این مورد یکی از ویژگی های مهم این هتل به شمار می رود.

[caption id="attachment_157" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا در فلورانس هتل های ایتالیا در فلورانس[/caption]

هتل های ایتالیا در میلان

هتل دی گرای میلان: این هتل دارای 21 اتاق با فول امکانات می باشد که همانند سایر هتل های ایتالیا که در شهر های مختلف آن وجود دارد دارای 5 ستاره می باشد. در این هتل کارکنان، بسیار مهربان و حرفه ای می باشند و تمام تلاش خود را می کنند که محیطی آرام را برای مهمانان به ارمغان بیاورند.

هتل بالگاری میلانو میلان: این هتل نیز مانند بقیه ی هتل های ایتالیا برای پاکیزگی، آرامش و راحتی توریست ها تلاش می کند. این هتل با داشتن موقعیت جغرافیایی فوق العاده دسترسی مهمانان را به محل های دیدنی میلان و ضروریات مورد نیازشان راحت کرده است.

[caption id="attachment_158" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا در میلان هتل های ایتالیا در میلان[/caption]

هتل های لوکس ایتالیا

تعدادی از هتل های ایتالیا که بسیار لوکس و ویژه هستند به شرح زیر می باشد:

  • هتل کالا دی ولپه
  • هتل دانیلی
  • هتل وستین اکسلسیور
  • هتل سنت ریگس
  • اکسلسیور هتل گالیا

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

نقشه ی آمستردام

نقشه ی آمستردام

نقشه ی آمستردام

یک نقشه ی آمستردام کشور هلند کامل تمامی اطلاعات مربوط به این شهر را به طور کامل نشان می دهد. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است یک نقشه ی آمستردام را تهیه کنید و در یافتن مسیرها دچار مشکل نشوید.

نقشه ی آمستردام به طور کامل تمامی مکان های دیدنی و خیابان های اصلی و حتی مهم ترین مراکز شهر را به طور دقیق مشخص می کند. در برخی از پیشرفته ترین نقشه ی آمستردام که به صورت آنلاین نیز موجود است شما می توانید مسیر دقیق تمامی مکان ها را بیابید و همچنین وسیله ی نقلیه ی موجود برای رسیدن به آن مکان را بدانید. تمامی گردشگران بهتر است به محض رسیدن به این بندر، نقشه ی آمستردام را تهیه کنند زیرا این امر سبب می شود که هیچ گونه مشکلی در تردد نداشته باشند.

[caption id="attachment_498" align="aligncenter" width="800"]نقشه ی آمستردام نقشه ی آمستردام[/caption]

آمستردام

شهر آمستردام پایتخت کشور هلند و یکی از بزرگترین و پرجمعییت ترین شهر های این کشور است. با داشتن جاذبه های فرهنگی، تاریخی، دیدنی فراوان این شهر همواره مورد توجه گردشگران و توریست ها بوده است و جزء یکی از مهم ترین قطب های توریستی کشور نیز در نظر گرفته می شود. نزدیک به یک میلیون جمعیت در این شهر زندگی می کنند که بیشتر آن ها مهاجران داخلی و خارجی هستند. به گونه ای که تنوع نژاد ها در این شهر بسیار وسیع بوده و نزدیک به صدو پنجاه ملیت در این شهر در کنار هم زندگی می کنند. شما نیز اگر می خواهید جاذبه های دیدنی این شهر رابه همراه تمامی زیبایی موجود در آن مشاهده کنید، می توانید یک سفر بی نظیر در این شهر داشته باشید. امکانات رفاهی فراوانی برای گردشگران در این شهر به وجود آمده است. بهتر است قبل از سفر به آن جا اطلاعات کلی را در مورد این شهر به دست آورید تا در طول سفر با شناخت کامل، هیچ مشکلی برایتان پیش نیاید. از جمله اینکه قبل از سفر سعی کنید مکان های دیدنی و مسیرهای رسیدن به این مکان ها را بشناسید. ایده ی بهتری است که یک برنامه ریزی خوبی برای سفرتان داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی آمستردام

 نقشه ی آمستردام به طور دقیق موقعیت جغرافیای آمستردام را برای شما مشخص می کند. این شهر از شرق به دریاچه ی آیسل میر وصل شده است و از غرب به دریای شمال متصل می باشد. با توجه به نقشه ی آمستردام که به صورت هوایی گرفته شده است بندر آمستردام به آب های آزاد راه دارد که این امر سبب شده است که صنعت تجارت در این شهر بسیار گسترده باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری در این ناحیه هستند. شهر آمستردام در غرب کشور هلند قرار گرفته است.

[caption id="attachment_499" align="aligncenter" width="800"]موقعیت جغرافیایی آمستردام موقعیت جغرافیایی آمستردام[/caption]

خیابان های معروف آمستردام

خیابان های مشهور فراوانی در شهر آمستردام وجود دارد که یک نقشه ی آمستردام دقیق تمامی این خیابان ها را به طور دقیق مشخص می کند و همچنین برخی نقشه ی آمستردام نشان دهنده ی وسایل عمومی نقلیه برای رسیدن به این خیابان ها است. از جمله مهم ترین خیابان های آمستردام که دارای مراکز خرید عالی بوده و همچنین مهم ترین مراکز دیدنی نیز در آن ها موجود است به صورت زیر می باشد. خیابان کالفر شترات که در مرکز شهر آمستردام قرار دارد بهترین مراکز خرید را در بر دارد؛ که بهترین و مشهورترین برندها را می توانید در این مراکز پیدا کنید. خیابان پی سی هوفت استرات نیز از بهترین خیابان های خرید آمستردام می باشد؛ که در منطقه ی جنوبی این شهر واقع شده است. این خیابان به مهم ترین موزه های شهر نیز متصل می شود. بتهوون استرات که به عنوان شاهزاده قدیمی این شهر مشهور است بهترین کافه ها، رستوران ها و شیرینی پزی ها را می توان در این خیابان مشاهده کرد. شما می توانید در این خیابان مشهور یک وعده غذایی عالی در این شهر داشته باشید.

[caption id="attachment_500" align="aligncenter" width="800"]خیابان های معروف آمستردام خیابان های معروف آمستردام[/caption]

وضعیت آب و هوا در آمستردام

در حالت کلی در تمام بخش های آمستردام آب و هوای معتدل برقرار است. در طول فصل زمستان برف اندکی می بارد و گرمای موجود در تابستان به هیچ وجه آزار دهنده نیست. در طول سال گاها کل شهر در معرض وزش باد شدیدی قرار می گیرد. برخی از نقشه ی آمستردام به طور کلی وضعیت بارش ها و دمای تمامی نواحی شهر را به طور دقیق نشان می دهد. تمامی گردشگران بهتر است که قبل از سفر از نقشه ی آمستردام که مشخص کننده ی آب و هوای تمام قسمت ها است، استفاده کنند. این نقشه ی آمستردام به صورت آنلاین بوده و به راحتی قابل دسترس است.

[caption id="attachment_501" align="aligncenter" width="800"]وضعیت آب و هوا در آمستردام وضعیت آب و هوا در آمستردام[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۹:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

جمعیت رودس

رودس یکی از شهرهای فوق العاده زیبا یونان و مقصد بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط دنیا می‌ باشد. جمعیت رودس به عنوان یکی از فاکتورهای مهم مقصد گردشگران و همینطور افرادی که به دنبال مهاجرت هستند، مطرح می‌ باشد. به طور کلی شهر رودس نزدیک به 400 سال تحت حکومت عثمانی‌ ها بوده است. به همین خاطر از بین 120.000 نفر جمعیتی که در این شهر زندگی می‌کنند، حدود 6.000 نفر، دارای اصالتی ترک می باشند.

پراکندگی جمعیت رودس

تراکم جمعیت رودس 81.9 بر کیلومتر مربع می‌باشد. منطقه رودس علاوه بر شهر رودس، دارای 43 روستا نیز می‌ باشد. جمعیت این مناطق بسیار متفاوت می‌ باشد. به طوری که طبق آمار در منطقه Siana صد و پنجاه و دو نفر، در منطقه Monolithic صد و هشتاد و یک نفر، زندگی می‌کنند. این دو، در گروه مناطق کم جمعیت شهر رودس قرار می‌ گیرند. همچنین Lalysos جمعیتی معادل 11.335 نفر و در منطقه Afantou جمعیتی معادل 6.329 نفر زندگی می‌کنند. که این دو منطقه نیز در گروه مناطق پر جمعیت این شهر قرار می‌ گیرند. این در حالی است که شهر رودس، خود جمعیتی معادل با 50.636 نفر، در خود جای داده است و به نوعی بسیار کم جمعیت است.
[caption id="attachment_589" align="aligncenter" width="800"]جمعیت رودس جمعیت رودس[/caption]

تغییرات دهه های این جمعیت

رشد جمعیت رودس از سال 1951 تا 1961 رشدی افزایشی و بالغ بر 1.5 درصد در سال داشته است. این روند با کمی افزایش در بین سال‌های 1961 تا 1971 به رشد مثبت 1.6 درصد در سال رسید. در بین سال‌های 1971 تا 1981 بیشترین نرخ رشد جمعیت در رودس، مابین سال‌های 1950 تا 2000 پدید آمد. این میزان رشد جمعیت، 2.33 درصد در اصل به صورت مثبت بوده است. در بین سال‌های 1981 تا 1991 نرخ جمعیت نسبت به دهه قبل کاهش یافت. اما همچنان افزایش نرخ جمعیت به صورت مثبت بود. به طوری که این میزان 1.39 درصد در سال، گزارش شد. در دهه بعدی کم و بیش وضعیت یکسان بود. با این همه افزایش اندکی نرخ جمعیت این شهر یونان ، را تحت تاثیر قرار داد. این تغییر در بین سال‌های 1991 تا سال 2001، برابر 1.47 درصد در سال به صورت مثبت، بود. تغییر شگرف و ناگهانی رشد این جمعیت از سال 2001 به بعد صورت پذیرفت. این تغییرات رشد جمعیت منفی همچنان نیز ادامه دارد. در بین سال 2001 تا سال 2011، رشد جمعیت رودس  به صورت منفی 0.79 درصد بوده است.

تغییرات دهه های این جمعیت

نمودار جمعیت شهر رودس

به طور کلی نمودار جمعیتی رودس وضعیت پیچیده‌ای ندارد. بلکه در فاصله سال‌های 1950 که به طور رسمی آمارگیری از این شهر منتشر شده است، تا سال 2000، نمودار سیری صعودی را طی می‌کند. شیب نمودار در فاصله سال‌های 1971 تا 1981 از دیگر دهه‌ های معادل، بیشتر است. نمودار جمعیت رودس از سال 200 تا سال 2011 سیری نزولی را طی می‌ کند. این روند در سال‌های بعد از 2011 نیز به صورت ادامه‌ دار می‌باشد. همچنین نمودار تفکیک‌شده شهر رودس از سایر روستاها و مناطق رودس، تمرکز جمعیت در شهر رودس را نشان می‌دهد.

نمودار جمعیت شهر رودس

جمعیت رودس در مقایسه با شهرهای اطراف

جمعیت شهرهای اطراف رودس کشور یونان در مقایسه یا جمعیت خود شهر رودس، اعداد مختلفی دارند. برای مثال شهر Chania که درفاصله 380 کیلومتری رودس قرار دارد، نرخ جمعیت همچنان مثبت است و طبق آمار سال 2011، 88.500 نفر جمعیت دارد. همچنین در منطقه Kos که در 97 کیلومتری رودس واقع شده است، جمعیت مطابق با سرشماری سال 2011،19.400 نفر بوده است. در این منطقه نیز نرخ رشد جمعیت بر خلاف رودس، افزایشی می باشد.
[caption id="attachment_592" align="aligncenter" width="800"]جمعیت رودس در مقایسه با شهرهای اطراف جمعیت رودس در مقایسه با شهرهای اطراف[/caption]

علت های کاهش جمعیت این شهر

یکی از عواملی کاهش این جمعیت را تحت تاثیر قرار داده است، حضور توریست‌ ها می‌ باشد. شهر رودس سالانه میزبان حدود یک میلیون و نیم توریست می‌باشد. وجود فضای محدود برای ساکنین و بومیان در رودس، ساکنان اصلی را بر این داشته تا خود به مکان‌های دیگر مهاجرت کنند و فضا سابق زندگی خود را به محلی برای اسکان توریست ها، و همینطور برای کسب درآمد مبدل کنند. این امر از لحاظ اقتصادی بسیار برای ساکنین سابق رودس به صرفه می‌ باشد. مهاجرت سکنه سابق رودس به اطراف و یا مکان‌های دیگر، جمعیت رودس را با کاهش رو به رو می‌ کند. لازم به ذکر است که مساحت رودس صد و چهل هزار و هفتصد و نود و چهار هکتار می‌ باشد؛ که البته تمامی این مساحت شهر قابلیت سکونت برای افراد را ندارد.
۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۸:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

بلیط بارسلونا

بلیط بارسلونا

بلیط بارسلونا

یکی از مهمترین شهرهای کشور اسپانیا که پس از شهر مادرید پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز به شمار می رود، شهر بارسلونا بوده که سالانه افراد زیادی قصد سفر به این شهر زیبا را دارند. از این رو ما در این مقاله می خواهیم انواع بلیط بارسلونا را شرح داده و در مورد نحوه ی رزرو آن توضیحاتی بیان کنیم.

بلیط هواپیما بارسلونا

یکی از شهرهای کشور اسپانیا که از لحاظ تجارت، رسانه، هنر، سرگرمی، آموزش، گردشگری و امور مالی جزء شهرهای جهانی به حساب می آید شهر بارسلونا بوده که سالانه افراد زیادی با اهداف مختلف قصد سفر به این شهر را دارند. آمار نشان می‌دهد که فرودگاه بین المللی بارسلونا در سال ۲۰۰۹ بیش از ۲۷ میلیون مسافر را جابجا کرده است با این وجود می توان گفت بلیط بارسلونا یکی از پرفروش ترین بلیط ها در اکثر کشورهای جهان بوده که در ایران نیز سالانه افراد زیادی اقدام به دریافت بلیط بارسلونا و سفر به این شهر زیبا می کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر به روشهای مختلف می توان اقدام به تهیه بلیط بارسلونا کرد که یکی از آسان ترین و جدیدترین روش های آن از طریق فروشگاه های اینترنتی می باشد.

[caption id="attachment_989" align="aligncenter" width="800"]بلیط بارسلونا بلیط بارسلونا[/caption]

بلیط چارتری بارسلونا

بلیط بارسلونا دارای انواع مختلفی بوده که در این بین بلیط چارتر یکی از انواع آن به شمار می رود. به طور کلی می توان گفت چارتر یعنی اجاره کردن هتل، هواپیما، قطار و غیره که در ایران بیشتر برای بلیط هواپیما به کار می رود. آژانس های مسافرتی وقتی که بلیط هواپیمای یک شهری مثلا بلیط بارسلونا که یکی از مسیر های پر رفت و آمد است را به صورت عمده می خرند در حقیقت این افراد چارتر کننده بوده که شما برای تهیه بلیط چارتر بارسلونا و یا دیگر شهرهای جهان باید به آژانس ها و شرکت های چارتر کننده مراجعه کنید و نمی‌توانید از ایرلاین درخواست بلیط چارتر کنید. در این زمان شرکت چارتر کننده به قیمت گذاری بلیط می‌پردازد که این امر موجب شده بلیط هواپیما بلیت‌های متغیر داشته باشد. توجه داشته باشید اگر با نزدیک شدن به زمان سفر بلیط های بارسلونا که چارتر کننده آن را رزرو کرده فروش نرود اقدام به ارائه آن با قیمت ارزان تر می کند از این رو می توانید در این مواقع بلیط بارسلونا را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

[caption id="attachment_990" align="aligncenter" width="800"]بلیط چارتری بارسلونا بلیط چارتری بارسلونا[/caption]

مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا

با توجه به توضیحی در مورد بلیط چارتر بارسلونا داده شد شاید برای شما هم در مورد معایب و مزایای این نوع بلیط سوال هایی پیش بیاید. توجه داشته باشید که یکی از مهمترین مزایای این بلیط بارسلونا این است که اگر کمی صبر داشته باشید می توانید اقدام به خرید بلیط بارسلونا با قیمت ارزان کنید. اما در این بین معایبی نیز در مورد این نوع بلیط وجود داشت زیرا اگر بلیط چارتر را خریداری کنید اما ناگهان اتفاقی بیفتد و سفر شما به شهر بارسلونا کنسل شود نمیتوانید این بلیط را پس دهید و بلیط شما سوخته خواهد شد و از طرفی برای کودکان نیز هیچ تخفیفی وجود نداشته و هزینه بلیط آنها با بزرگسالان یکی می باشد.

[caption id="attachment_991" align="aligncenter" width="800"]مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا[/caption]

بلیط سیستمی بارسلونا

یکی دیگر از انواع بلیط بارسلونا که می توانید در هنگام سفر به این کشور آن را رزرو کنید، بلیط سیستمی می باشد. این بلیط همان پرواز منظم بوده که خطوط هوایی در برنامه شان وجود دارد. توجه داشته باشید که پروازهایی که با استفاده از بلیط سیستمی صورت می‌گیرد برنامه و ساعات مشخصی داشته و برای دوره های طولانی برگزار می شود که در این بین می‌توانید بلیط سیستمی بارسلونا را از آژانس های مسافرتی یا خطوط هوایی خریداری کنید. یکی از مهمترین مزایای بلیط سیستمی بارسلونا نسبت به نوع چارتر آن این است که این نوع بلیط ها مطابق با قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشور قابلیت بازگشت داشته و از طرفی هزینه ای که برای بلیط بزرگسالان، کودکان و نوزادان ارائه می شود متفاوت بوده و بلیط نوزادان ارزان ترین و بلیط بزرگسالان گرانترین بلیط می باشد.

[caption id="attachment_992" align="aligncenter" width="800"]بلیط سیستمی بارسلونا بلیط سیستمی بارسلونا[/caption]

بلیط لحظه آخری بارسلونا

اگر قصد تهیه ارزان ترین بلیط بارسلونا را دارید باید به دنبال خرید بلیط لحظه آخری باشد. این نوع بلیط که در حال حاضر در تبلیغات وب سایت ها و آژانس های مسافرتی زیاد دیده می شود قیمت وسوسه کننده ای داشته و معمولا تنها ۲۴ ساعت قبل از پرواز به فروش می رسد. حال اگر می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به سفر به شهر بارسلونا نمایید می توانید این بلیط را با قیمت مناسبی تهیه کنید. در واقع می توان گفت بلیط لحظه آخری همان بلیط چارتر بوده که چارتر کننده هنگامی که نمی تواند تمام بلیط های خود را به فروش برسانند برای جلوگیری از ضرر بیشتر، اقدام به ارائه بلیط لحظه آخری می کند. این بلیط نیز همانند بلیط چارتر به هیچ عنوان استرداد نداشته و در صورت لغو و یا تغییر زمان سفرتان، هزینه به شما برگردانده نمی شود.

[caption id="attachment_993" align="aligncenter" width="800"]بلیط لحظه آخری بارسلونا بلیط لحظه آخری بارسلونا[/caption]

پرواز مستقیم ایران به بارسلونا

با توجه به اینکه سالانه ایرانیان زیادی اقدام به تهیه بلیط بارسلونا و سفر به این شهر را می کنند در سال ۹۶ اقدام به راه اندازی پرواز مستقیم از ایران به بارسلونا شد که در حال حاضر ایرانیان عزیز می توانند از طریق پروازهای هواپیمایی ماهان از تهران به بارسلونا به صورت مستقیم پرواز کرده و با تهیه این بلیط بارسلونا سفری خوش برای خود ثبت کنند. پروازهای رفت با هواپیمایی ماهان که از تهران به مقصد بارسلونا انجام می گیرد، هفته ای دو تا سه روز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۶ و نیم بوده که مدت زمان پرواز تهران بارسلونا ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه می باشد. پروازهای برگشت نیز هفته دو تا سه روز است که در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۱ و نیم  با مدت زمان ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد. توجه داشته باشید که در پروازهای غیر مستقیم مسافران باید ۱۲ الی ۱۵ ساعت در هواپیما بگذرانند از این رو تهیه ی این نوع بلیط بارسلونا بسیار مورد پسند گردشگران و مسافران واقع شده است.

[caption id="attachment_994" align="aligncenter" width="800"]پرواز مستقیم ایران به بارسلونا پرواز مستقیم ایران به بارسلونا[/caption]

نحوه رزرو بلیط بارسلونا

رزرو بلیط بارسلونا همانطور که در ابتدا نیز بیان شد در حال حاضر از طرق مختلفی امکانپذیر بوده که یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های آن به صورت اینترنتی با استفاده از فروشگاه های آنلاین می باشد‌. توجه داشته باشید که می توانید با وارد شدن به این سایت های اینترنتی تقویم بلیط بارسلونا را که بر روی سایت قرار گرفته جستجو کرده و بهترین زمان سفر و مناسب ترین قیمت بلیط بارسلونا را پیدا کنید. همچنین در این سایت انواع بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری نیز به فروش می رسد.

[caption id="attachment_995" align="aligncenter" width="800"]نحوه رزرو بلیط بارسلونا نحوه رزرو بلیط بارسلونا[/caption]

موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا

شاید برای شما هم پیش بیاید که وقتی در هواپیما در کنار مسافر دیگر جا می گیرید میفهمید که بلیط هواپیمایی که آن شخص رزرو کرده با بلیط شما قیمت متفاوتی دارد. توجه داشته باشید که همانطور که ذکر شد بلیط بارسلونا دارای انواع مختلفی است که این مورد یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت بلیط می باشد. از طرفی نوع هواپیمای انتخاب شده نیز می تواند در قیمت بلیط بارسلونا تاثیرگذار باشد. در این بین طبیعتا هرچه امکانات پرواز شما بیشتر باشد و شرایط رفاهی آنان بهتر برگزار شود قیمت بلیط بارسلونا نیز بیشتر شده و شما باید هزینه بیشتری بپردازید. نکته حایز اهمیت دیگری که در مورد قیمت بلیط بارسلونا وجود دارد این است که قیمت این بلیط در تاریخ های مختلف متفاوت بوده و طبیعتاً در زمان نزدیک به برگزاری روادید و جشن هایی که در بارسلونا برگزار می شود، طبیعتاً قیمت فروش بلیط بارسلونا نیز گران تر است که برای اطلاع کامل از قیمت بلیط هواپیمایی ها می توانید از طریق سایت های آنلاین اقدام کنید.

[caption id="attachment_996" align="aligncenter" width="800"]موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا[/caption]

معرفی فرودگاه بارسلونا

یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور اسپانیا در شهر بارسلونا وجود دارد این است که این فرودگاه بین‌المللی از مهم ترین فرودگاه های جهان نیز به شمار می رود. با رزرو بلیط بارسلونا هماپیما شما نیز در این فرودگاه که نام آن فرودگاه ال پرات است، خواهید نشست. فرودگاه ال پرات بارسلونا فرودگاه پروازهایی چون ایر شاتل، رایان ایر، هواپیمایی ایبریا، ایزی جت و ایر اروپا می باشد. توجه داشته باشید که این فرودگاه دارای دو ترمینال با نام های T1وT2 بوده که هر کدام وظایفی را برعهده دارند. این دو ترمینال ۴ کیلومتر فاصله داشته که با استفاده از اتوبوس های سبز رنگ می‌توان فاصله ی آن دو را پیمود. توجه داشته باشید که شما می توانید با انتخاب بلیط بارسلونا و بر حسب اطلاعات این بلیط یکی از این دو ترمینال را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۸:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar