بلیط بوردو

بلیط بوردو

شهرت شهر بوردو و جاذبه های دیدنی آن سبب شده تا سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط بوردو راهی این شهر شوند. بردو یکی از شهرهای مهم در کشور فرانسه است که به دلیل شهرت و زیبایی های بسیاری که در جهان دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. شهر بوردو با نام زیبای خفته معروف است. این شهر از مرکزهای مهم در فرهنگ، هنر و روشن فکری جهان به شمار می آید.

معرفی شهر بوردو

یکی از شهرهای بزرگ فرانسه بوردو نام دارد. این شهر در جنوب غربی فرانسه قرار دارد. این شهر دارای جمعیتی بیش از یک میلیون نفر است. تاکستان های موجود در این شهر از شهرت بسیاری برخوردار است. بوردو در جوار سواحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است. بندر بوردو با نام “port de la lune در میان فهرست آثار فرهنگی یونسکو قرار دارد که فعالیت های توریستی بسیاری در آن انجام شود. سبک زندگی فرهنگی در بوردو سبب شده تا این شهر از مراکز بزرگ هنری و روشن فکری در جهان شناخته شود. زادگاه چندین نویسنده و نقاش بزرگ در بوردو بوده و میراث معماری شهر از شهرت زیادی برخوردار است.

[caption id="attachment_955" align="aligncenter" width="800"]معرفی شهر بوردو معرفی شهر بوردو[/caption]

سفر به بوردو

بوردو از شهرهای شناخته شده در فرانسه و جهان می باشد. تعداد زیادی دانشگاه، مدارس عالی، آزمایش و پژوهشکده در این شهر وجود دارد که سبب شده رتبه اول از نظر پژوهشی در کشور فرانسه را از آن خود کند. شهر بوردو با داشتن جاذبه های دیدنی بسیار به زیبای خفته مشهور می باشد. بوردو به عنوان دومین شهر فرانسه معرفی شده است. سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط بوردو عازم کشور فرانسه می شوند و از مراکز زیبای این شهر بازدید می کنند. هتل های ارزان قیمت، رستوران ها و مراکز دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد که سبب شده اند گردشگران با تهیه بلیط بوردو سفری ارزان به این شهر داشته باشند.

[caption id="attachment_956" align="aligncenter" width="800"]سفر به بوردو سفر به بوردو[/caption]

اهمیت آگاهی از آب و هوای بوردو در هنگام خرید بلیط

برای افرادی که قصد سفر به بوردو را دارند، اطلاع از آب و هوای این شهر اهمیت بسیاری دارد. اگر بلیط بوردو را خریداری کرده اید، در اینجا شما را با آب و هوای این شهر آشنا می کنیم. بوردو معمولاً از آب و هوای اقیانوسی برخوردار است. این شهر دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدلی می باشد. میزان بارندگی در فصل تابستان در شهر بوردو بسیار کم بوده بنابراین در تابستان آب و هوای این شهر مدیترانه ای نخواهد بود. در فصل زمستان این شهر از آب و هوای معتدلی برخوردار است و با وزش بادهایی همراه بوده که از غرب اقیانوس اطلس صورت می گیرد. معمولاً در فصل تابستان هوای بوردو شرجی است و دمای هوای شهر در تابستان به ۱۹ درجه رسیده و در زمستان حدود ۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.

[caption id="attachment_957" align="aligncenter" width="800"]اهمیت آگاهی از آب و هوای بوردو در هنگام خرید بلیط اهمیت آگاهی از آب و هوای بوردو در هنگام خرید بلیط[/caption]

فرودگاه بوردو

افرادی که قصد سفر به بوردو را دارند، بهتر است پیش خرید بلیط بوردو با فرودگاه این شهر آشنا شوند. شهر بوردو دارای یک فرودگاه بین المللی است که در اطراف آن فرودگاه های دیگری مانند شارل دوگل نیز وجود دارند. با وجود فرودگاه هایی که اطراف این فرودگاه بین المللی قرار دارند، جایگاه ویژه اش را حفظ کرده است. فرودگاه بین المللی بوردو (Bordeaux–Mérignac Airport)  نام دارد و به آن بوردو_ مریگناک نیز گفته می شود. این فرودگاه عنوان هفتمین فرودگاه فرانسه را از آن خود کرده است.

در سال ۲۰۰۵ این فرودگاه طبق تصمیمات نیروی هوایی فرانسه در بین فرودگاه های پر تردد فرانسه قرار گرفت. پروازهای بسیاری از مسیرهای اروپایی و شمال آفریقا به این فرودگاه انتقال پیدا می کنند. فرودگاه بوردو دارای پروازهای باری و تجاری بسیار بوده و همینطور پروازهای مسافرتی زیادی در آن صورت می گیرد. وجود فعالیت های گوناگونی که در حوزه اقتصاد هوایی در کنار پروازهای این فرودگاه صورت می گیرد، سبب تأثیرات مثبت برای منطقه بوردو شده است و رشد بالای نرخ اقتصادی را برای فرودگاه ایجاد کرده است. از دیگر فرودگاه های معروف بوردو که پرواز تهران-بوردو در آن  فرودگاه صورت می گیرد می توان به فرودگاه گارد بردیوکس اشاره کرد.

[caption id="attachment_958" align="aligncenter" width="800"]فرودگاه بوردو فرودگاه بوردو[/caption]

رزرو بلیط بوردو

برای سفر به بوردو پس از تهیه ویزای سفر لازم است که بلیط بوردو را خریداری کرد. بلیط بوردو را می توان به روش های مختلفی تهیه کرد. قیمت بلیط بوردو بستگی به مبدأ آن دارد. با مراجعه به آژانس های هواپیمایی می توان این بلیط را تهیه کرد. بلیط بوردو را به صورت پرواز مستقیم به بوردو یا بلیط سوتو می توان خریداری کرد. بلیط سوتو بلیطی است که دو سر خارجی بوده و مبدأ پرواز آن از ایران نیست. برای رزرو این بلیط می توان با تماس تلفنی از تمامی پروازهایی که به سوی بوردو انجام می شود، اطلاع پیدا کرد. همچنین برای آگاهی از نرخ این پروازها می توان بدون مراجعه حضوری تنها با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین این نرخ ها را جویا شد.

[caption id="attachment_959" align="aligncenter" width="800"]بلیط بوردو بلیط بوردو[/caption]

بلیط لحظه آخری بوردو

اگر می خواهید سفر به بوردو را با هزینه کمتری انجام دهید بهتر است، بلیط لحظه آخری بوردو را خریداری کنید. اما بلیط لحظه آخری چیست و چه فرقی با بلیط بوردو عادی دارد؟

بلیط لحظه آخری بلیطی است که تا لحظه آخر سفر به بردو به فروش نرسیده و آژانس های هواپیمایی قصد دارند آن را به هر قیمتی که شده به فروش برسانند. این بلیط با قیمت بسیار کمتری عرضه می شود چون در صورت به فروش نرسیدن هیچ گونه منفعتی برای آژانس مربوطه ندارد. برای افرادی که می خواهند سفر به بوردو را طبق برنامه ریزی انجام دهند، خرید بلیط لحظه آخری گزینه ی خوبی نبوده و لازم است بلیط عادی را از قبل رزرو کرده و خریداری نمایند. چون با خرید بلیط معمولی راحت تر و آسوده تر می توانند سفر خود را انجام دهند. اما همیشه افرادی وجود دارند که برنامه ریزی خاصی برای سفر خود ندارند و بدون داشتن برنامه ای خاص و در لحظه تصمیم به رفتن به سفر را می گیرند. برای افرادی که سفری بدون پیش بینی می خواهند انجام دهند، بلیط لحظه آخری بوردو بهترین گزینه خواهد بود. با ثبت نام در سایت های جامع آنلاین که مسافران را از بلیط های لحظه آخری باخبر می کنند، می توان پیام های مبنی بر بلیط لحظه آخری بوردو را دریافت کرده و سفری هیجان انگیز به سوی این شهر را آغاز کرد.

بنابراین تفاوت بلیط لحظه آخری بوردو با بلیط معمولی در قیمت و نحوه رزرواسیون آن می باشد.

بلیط لحظه آخری بوردو

بلیط چارتری بوردو

معمولا برخی از آژانس های هواپیمایی در ایام تعطیل یا در هنگامی که قصد برگزاری یک تور گردشگری برای سفر به بوردو دارند، اقدام به چارتر کردن بلیط بوردو می کنند و تمامی بلیط های یک ایرلاین را به صورت یک جا و عمده خریداری می کنند. در این صورت دیگر بلیط بوردو را آژانس مربوطه به قیمت دلخواه به فروش خواهد رساند و ایرلاین مربوطه نقشی در فروش بلیط بوردو ندارد.

[caption id="attachment_961" align="aligncenter" width="800"]بلیط چارتری بوردو بلیط چارتری بوردو[/caption]

رزرو بلیط هواپیما بوردو

هنگامی که برای خرید بلیط بوردو اقدام می کنید، رزرو این بلیط را با توجه به شرایط خود می توانید تعیین کنید. با وجود نمایش بلیط های مختلف بوردو از پایین ترین قیمت به سمت بیشترین قیمت در سایت ها مسافران می توانند بلیط مورد نظر خود را انتخاب نموده و رزرو آن را انجام دهند. همچنین اطلاعات مختلف مربوط به پرواز در این سایت ها قرار داده شده است.

این اطلاعات شامل قیمت بلیط، ایرلاین های مختلف، تاریخ پرواز، مدت زمان پرواز، ساعت حرکت و ورود و کلاس پرواز می باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری برای رزرو بلیط بوردو هستید، می توانید با ورود به بخش جزئیات پرواز اطلاعات لازم در زمینه ی فرودگاه، نوع هواپیما، قوانین مربوط به بلیط و قوانین حمل بار را به دست آورید.

[caption id="attachment_962" align="aligncenter" width="800"]رزرو بلیط هواپیما بوردو رزرو بلیط هواپیما بوردو[/caption]

خدمات همراه بلیط بوردو

برای افرادی که می خواهند سفر خود را با ایرلاین خاص یا در ساعت خاصی انجام دهند، می توانند نتایج جستجوی خود در سایت فروش بلیط بوردو را سفارشی کنند. هنگام رزرو بلیط بوردو می توان خدمات مختلف را به همراه این بلیط خریداری کرد. این خدمات شامل ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزای بوردو، بیمه مسافرتی و خدمات تشریفات فرودگاهی می باشد.

همچنین اگر برای سفر خود فرودگاه خاصی را مدنظر دارید، می توانید هنگام ورود به سایت فروش بلیط بوردو نام فرودگاه مورد نظر خود را وارد نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱