دانش سفر

۱۴۶ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

هتل های ایتالیا د

هتل های ایتالیا

هتل های ایتالیا

اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید اولین دغدغه شما قبل از سفر باید پیدا کردن هتل مناسب از بین خیل کثیری از هتل های ایتالیا باشد. در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین هتل های ایتالیا را به شما معرفی نماییم. امکانات هر یک را بررسی می کنیم و در آخر به شما از بین تمام انتخاب های موجود در ایتالیا، بهترین را ارائه خواهیم داد. مسافرین و گردشگران جهت رزرو تور اروپا و هتل های کشور ایتالیا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه مینمایند.

Palazzo Parigi Hotel & Grand Spa Milano

اگر در انتخاب هتل وسواس دارید و می خواهید حتما یک هتل پنج ستاره و لوکس را از بین هتل های ایتالیا انتخاب کنید. این هتل می تواند یک گزینه خوب باشد. هتل پلازو در شهر میلان واقع شده است که از این حیث نیز می تواند یک نقطه قوت داشته باشد. تمام امکانات رفاهی این هتل کامل می باشد از همین رو می تواند یک اقامت خوب را برای شما رقم بزند. این هتل در مجموع دارای نود و هشت اتاق است که از نظر مسافت نیز می توانید تنها با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسید و از آن استفاده نمایید. همچنین از فرودگاه مالپنسا نیز تنها چهل دقیقه فاصله دارد که باز هم یک امتیاز مثبت برای این هتل از بین هتل های ایتالیا می باشد. اگر بخواهیم این هتل را از نظر منطقه ای بررسی کنیم در اطراف آن پر است از مغازه های خرید کالای لوکس همچنین افراد علاقه مند به غذا نیز می توانند یک وعده غذای خوشمزه ایتالیایی را در اطراف هتل امتحان کنند. این هتل می تواند اولین انتخاب در بین هتل های ایتالیا باشد.

امکانات هتل: سونا، اسپا، استخر، جکوزی آب گرم، ماساژ، سالن ورزشی/ رستوران، صبحانه در اتاق، روم سرویس، وای فای رایگان، باغ، پارکینگ، اجاره خودرو، خدمات پرستاری، خدمات اتاق وی آی پی، خشکشویی و صندوق امانات

آدرس: Corso Di Porta Nuova 1, Milan City Centre, 20121 Milan, Italy

[caption id="attachment_4504" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

Hotel Magna Pars

از دیگر هتل های پنج ستاره در بین هتل های ایتالیا می باشد. این هتل در شهر میلان واقع شده است و از نظر دسته بندی می توان آن را جزو لوکس ترین هتل های ایتالیا به حساب آورد. این هتل تنها بیست و هشت اتاق دارد اما امکانات رفاهی کامل به همراه امکانات ورزشی عالی را به اقامت کنندگان ارائه می نماید. این هتل تنها نه کیلومتر از فرودگاه لینت فاصله دارد همچنین از نظر منطقه ای که این هتل در آن واقع شده است می توانیم بگوییم که مناسب برای افرادی است که بیشتر به موزه های مختلف علاقه مند هستند. همچنین برای افراد رستوران گرد نیز جای مناسبی می باشد. یکی از ویژگی ها و امکانات منحصر بفرد این هتل دارا بودن یک تلویزیون سه بعدی چهل و شش اینچ می باشد. امکانات این هتل شامل  اسپا، ماساژ، وای فای رایگان، سالن ورزشی، پارکینگ ، خشکشویی، تهویه مطبوع، خدمات بلیط، خدمات درمانی، امکانات ویژه معلولین، باغ، صندوق امانات، اتاق خانواده، سرویس اتاق، تراس، صبحانه در اتاق و پذیرش بیست و چهار ساعته می باشد.

آدرس Via Forcella 6, Navigli, 20144 Milan, Italy

[caption id="attachment_4505" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

Chateau Monfort

باز هم یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایتالیا در شهر میلان می باشد. هتل مانفورت در یکی از بهترین نقاط میلان قرار گرفته است و مناسب برای افراد علاقمند به خرید کردن می باشد. می توانید با طی شش کیلومتر به فرودگاه لینیت برسید. همچنین ایستگاه مترو نیز در فاصله ده دقیقه ای از شما قرار دارد. از این رو می توانید یک انتخاب خوب را در بین هتل های کشور ایتالیا انجام داده و در هتل مانفورت اقامت کنید. اگر می خواهید یک اقامت خوب داشته باشید این هتل در بین هتل های ایتالیا می تواند گزینه مناسبی باشد.

امکانات: سونا، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی، رستوران، وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، روم سرویس، صندوق امانات، پارکینگ، اتاق غیر سیگاری، اتاق بدون آلرژی، اتاق عایق صدا، خدمات درمانی، پرستاری و خشکشویی

آدرس: Corso Concordia 1, Milan City Centre, 20129 Milan, Italy

[caption id="attachment_4506" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

The Gritti Palace, A Luxury Collection Hotel

این هتل یک هتل لوکس و پنج ستاره با دارا بودن هشتاد و دو اتاق یکی دیگر از هتل هایی است که در لیست بهترین هتل های ایتالیا می باشد. این هتل نیز می تواند برای شما اقامتی فوق العاده را به ارمغان بیاورد. اگر علاقه به تاریخ و فرهنگ دارید این هتل مناسب برای اقامت شماست زیرا تا مراکز فرهنگی و موزه های شهر ونیز لازم نیست مسافت زیادی را طی کنید. تا فرودگاه مارکوپولو تنها هشت کیلومتر فاصله است و می توانید بیشتر نقاط شهر ونیز را به صورت پیاده بازدید نمایید.

امکانات: ماساژ، زمین گلف، رستوران، بار، سرویس اتاق، خشکشویی، مرکز تجاری، خدمات بلیط و وای فای رایگان

آدرس: Campo S.Maria Del Giglio 2467, San Marco, 30124 Venice, Italy

[caption id="attachment_4507" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

Hotel Lungarno

اگر می خواهید به شهر های دیگر ایتالیا بروید و در آن ها از بین هتل های ایتالیا انتخاب نمایید هتل لانگرنو می تواند یکی از گزینه های عالی برای اقامت در فلورانس باشد. در ضمن این هتل یک هتل چهار ستاره می باشد اما چیزی از هتل های پنج ستاره کمتر ندارد و می توانید با یک قیمت مناسب تر اقامتی خوب داشته باشید. از نظر دسترسی نیز این هتل در منطقه ای بسیار خوب در فلورانس قرار گرفته است که می توانید به راحتی به جاذبه های دیدنی فلورانس سر بزنید و یا به آسانی دسترسی به فرودگاه داشته باشید.

امکانات: رستوران، بار، وای فای، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی، اتاق خانواده و تهویه مطبوع

آدرس: Borgo San Jacopo 14, 50123 Firenze, Italia

[caption id="attachment_4508" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

Milan Suite Hotel

اگر به دنبال اقامت در شهر میلان هستید و نمی خواهید در هتل بسیار لوکس اقامت کنید تا هزینه زیادی را متحمل شوید این هتل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در لیست بهترین هتل های ایتالیا نام این هتل نیز به چشم می خورد. دارای پنجاه اتاق می باشد که از نظر امکانات بسیار عالی و با کیفیت می باشند. همچنین مسافتی کمی را نیز لازم است از این هتل تا نقاط مختلف و مهم شهر میلان طی کنید که همین امر می تواند در هزینه های سفر شما صرفه جویی نماید.

امکانات : وای فای رایگان، تراس، صبحانه در اتاق، سوییت ماه عسل، اتاق عایق صدا، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، اتاق غیر سیگاری، پارکینگ، صندوق امانات، خشکشویی، خدمتکار ، پرستاری از کودک

آدرس: Via Varesina 124, Certosa, 20156 Milan, Italy

[caption id="attachment_4509" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

Smart Hotel

این هتل یکی دیگر از بهترین هتل های ایتالیا می باشد که در شهر رم واقع شده است. هتل اسمارت یک هتل چهار ستاره با شصت و چهار اتاق می باشد. از نظر منطقه قرارگیری این هتل در شهر رم، شما با تعداد زیادی از موزه ها احاطه شده اید. پس اگر علاقه به تاریخ دارید می توانید این هتل را یکی از بهترین انتخاب های خود بدانید. همچنین شاید یک هتل چهار ستاره باشد ولی دارای امکانات کاملا لوکس و فوق العاده ای می باشد. امکانات خوب این هتل نیز در بین هتل های ایتالیا می تواند دلیلی برای انتخاب آن باشد.

امکانات هتل: رستوران، وای فای رایگان، تراس، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، خشکشویی، پرستاری از کودک، فکس / فتوکپی، پارکینگ، صندوق امانات و خدمتکار روزانه

آدرس هتل: Piazza Indipendenza 13bis, Central Station, 00185 Rome, Italy

[caption id="attachment_4510" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

Palazzo Navona Hotel

باز هم اگر می خواهید در بین هتل های ایتالیا در رم یکی را برای اقامت انتخاب کنید می توانید به سراغ این هتل نیز بروید. یک هتل چهار ستاره است که می توانید به سادگی با چند دقیقه پیاده روی خود را به موزه واتیکان و ایستگاه قطار برسانید همچنین تنها دو کیلومتر نیز با فرودگاه رم فاصله دارید. اگر علاقه به گشت زنی دارید و می خواهید از موزه های مختلف نیز بازدید کنید از بین هتل های ایتالیا در رم این هتل می تواند برای شما مناسب باشد.

امکانات هتل: وای فای رایگان، تراس، صبحانه در اتاق، منو رژیمی، اتاق خانواده، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، اتاق بدون آلرژی، تهویه مطبوع، خدمتکار روزانه، خدمات دربانی، نگهداری از کودک و خدمات بلیط

آدرس: Largo della Sapienza, 8, Pantheon, 00186 Rome, Italy

[caption id="attachment_4511" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

Hotel Michelangelo

یکی دیگر از بهترین هتل های ایتالیا که جزو دسته لوکس ترین هتل های ایتالیا نیز قرار می گیرد. این هتل یک هتل چهار ستاره بوده و در شهر میلان واقع شده است. به تمام نقاط مهم شهر با اقامت در این هتل دسترسی آسانی خواهید داشت. می توانید اگر عاشق خرید لباس هستید به مراکز خرید بزرگ اطراف این هتل سر بزنید.پس می توانید به این هتل نیز در بین هتل های ایتالیا برای اقامت فکر کنید.

امکانات هتل: رستوران، مرکز تجارتی، پارکینگ، روم سرویس، صبحانه در اتاق، صرافی، خدمات خدمتکار روزانه، خشکشویی و وای فای رایگان

Piazza Luigi di Savoia 6, Stazione Centrale, 20124 Milano, İtalya آدرس:

Camperio House Suites & Apartments

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان لوکس و خوب با امکانات عالی در بین هتل های ایتالیا در شهر میلان هستید می توانید کامپریو را جزو یکی از گزینه های مد نظر خود قرار دهید. اتاق های این هتل پانزده تا می باشد و هر اتاق نیز دارای امکانات رفاهی خوب برای اقامت شماست. همچنین می توانید به آسانی به ایستگاه مرکزی میلان و یا با طی هشت کیلومتر به فرودگاه لینت برسید. همچنین اطراف این هتل نیز تعداد زیادی مراکز خرید وجود دارد که به افراد علاقمند به خرید برند های لوکس توصیه می شود. از این نظر انتخاب خوبی در بین هتل های کشور ایتالیا به شمار می رود.

امکانات هتل: تنیس، کتابخانه، رستوران، وای فای رایگان، تراس، صبحانه؛ روم سرویس، پارکینگ، اتاق خانواده، سوییت ماه عسل، خدمات پرستاری از کودک و خدمتکار روزانه، باغ، خشکشویی و خدمات بلیط

آدرس: Via Camperio 9, Milan City Centre, 20123 Milan, Italy

[caption id="attachment_4502" align="aligncenter" width="780"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، تور ایتالیا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

جمعیت سانتورینی

جمعیت سانتورینی

جمعیت سانتورینی

یکی از مقاصد مهم گردشگری که بسیار پر طرفدار بوده و در تمامی ایام سال شاهد حضور گردشگران بسیاری می‌باشد جزیره رؤیایی سانتورینی است. این جزیره بی نظیر در کشور یونان قرار دارد. جمعیت سانتورینی زیاد نبوده و این جزیره خارق العاده آتشفشانی به داشتن سواحلی بسیار زیبا و غروب خورشیدی رمانتیک معروف است. اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری درباره سانتورینی داشته باشید با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این مقصد مهم گردشگری و جمعیت سانتورینی آشنا کنیم.

موقعیت جغرافیایی سانتورینی

جزیره سفید یا همان سانتورینی در کشور یونان و در میان آب‌های دریای اژه واقع شده است. سانتورینی را با نام ترا نیز می‌شناسند. این سرزمین رویایی در 200 کیلومتری یونان قرار دارد. اگر با تصویر ساختمان‌های سفید و زیبا با گنبدهایی به رنگ آبی مواجه شدید و در میان خانه‌ها گلهای رنگارنگ زیبا را دیدید شک نکنید که منظره‌ای از جزیره سانتورینی به تصویر کشیده شده است. سانتورینی از جزایر تاریخی یونان بوده و قدمتی 3500 ساله دارد و با سفر به این جزیره می‌توانید آثار تاریخی و باستانی فراوانی را مشاهده کنید که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.این جزیره باستانی در طول تاریخ شاهد حضور فراوان جمعیت سانتورینی بوده است .

[caption id="attachment_352" align="aligncenter" width="780"]موقعیت جغرافیایی سانتورینی موقعیت جغرافیایی سانتورینی[/caption]

این جزیره کوچک که به جرات می‌توان آن را بهشت روی زمین نامید جمعیت زیادی نداشته و جمعیت سانتورینی  حدود پانزده هزار نفر تخمین زده می‌شود و مساحتی حدود 73 کیلومتر مربع دارد. در بعضی اوقات از سال هجوم و ازدیاد جمعیت سانتورینی بسیار زیاد بوده که زندگی را با مشکل مواجه می‌کند. جزیره عجیب سانتورینی علاوه بر طبیعت بکر و زیبایش دارای عجایب و شگفتی‌های زیادی است که باعث افزایش جمعیت سانتورینی و گردشگران برای لذت بردن از این منطقه شده است.

[caption id="attachment_353" align="aligncenter" width="780"]جمعیت سانتورینی جمعیت سانتورینی[/caption]

عوامل مؤثر بر جمعیت سانتورینی

در میزان جمعیت ساکن در هر منطقه عواملی مانند شرایط آب و هوایی، زمین‌های کشاورزی، جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و عوامل زیاد دیگری تأثیر دارند و جمعیت سانتورینی نیز تحت تأثیر این عوامل می‌باشد. اگر در منطقه‌ای کسب و کار رونق داشته باشد ناخود آگاه بر روی عوامل دیگر نیز تأثیر گذاشته و باعث پیشرفت و ترقی آن منطقه خواهد شد. مردم بومی سانتورینی که جمعیت سانتورینی را تشکیل می‌دهند از تمامی شرایط مطلوب این جزیره بهره برده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند. و گذران زندگی آن ها با استفاده از این عوامل و منابع می باشد .

[caption id="attachment_354" align="aligncenter" width="780"]عوامل مؤثر بر جمعیت سانتورینی عوامل مؤثر بر جمعیت سانتورینی[/caption]

عمده فعالیت مردم سانتورینی

جمعیت سانتورینی که در این سرزمین سکونت دارند بیشتر از طریق جذب مسافر و صنعت توریسم امرار معاش کرده و زندگیشان به واسطه تردد زیاد گردشگران رونق فراوانی دارد. مردم ساکن سانتورینی از تمامی منابع موجود در جزیره به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و بهره می‌برند. به عنوان مثال می‌توان به این مورد اشاره کرد که ساکنان این منطقه از مواد مذاب آتشفشانی که در جزیره به وفور وجو دارد شمع‌های زیبای دست سازی را درست می‌کنند که به عنوان یکی از معروف‌ترین سوغات جزیره سانتورینی شهرت جهانی یافته است. و هر گردشگری که به این جزیره وارد می‌شود از این شمع‌ها و دیگر صنایع دست ساز مردم سانتورینی به عنوان سوغات و هدیه حتماً خریداری می‌کند.

[caption id="attachment_355" align="aligncenter" width="780"]مده فعالیت مردم سانتورینی مده فعالیت مردم سانتورینی[/caption]

تاثیرات تفریحات در جمعیت سانتورینی

جمعیت سانتورینی در یونان و مردم ساکن این جزیره تفریحات ویژه و جذابی را برای افرادی که به این منطقه سفر می‌کنند مهیا کرده‌اند. از جمله این تفریحات می‌توان به سوارکاری در سواحل زیبای جزیره سانتورینی، غواصی در اعماق دریا و تماشای بقایای کشتی‌های قدیمی و همچنین قدم زدن در ساحل جزیره و تماشای غروب خورشید که خارق العاده و خیره کننده است را نام برد. علاوه بر انجام این تفریحات می‌توانید از مناطق دیدنی بسیاری که در این جزیره قرار دارد مانند جزیره فیرا، موزه‌ی ما قبل تاریخ ثرا و فانوس دریایی آکروتیری دیدن کنید. سفر به سانتورینی را حتماً در لیست مسافرت‌های خود قرار دهید از این کار به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و خاطره‌ای خوش را برای خود و همراهانتان خواهید ساخت.

بیشترین میزان جمعیت سانتورینی

همان گونه که اشاره کردیم در بعضی از ایام سال جمعیت سانتورینی افزایش پیدا می‌کند و این به دلیل ورود گردشگران و مسافران از نقاط مختلف دنیا می‌باشد و آب و هوای مناسب جزیره و برپایی جشن‌ها و فستیوال‌های بزرگ از دیگر دلایل ازدحام جمعیت سانتورینی در این ایام می‌باشد. فستیوال های بزرگی که همه ساله در این جزیره برگزار می شود بسیار معروف و مشهور بوده و مردم زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در این جشن های بزرگ به سانتورینی سفر می کنند .در ماه‌های جولای تا آگوست شما شاهد ازدیاد جمعیت در جزیره خواهید بود و در این زمان هزینه اقامت در سانتورینی نسبت به دیگر مواقع بیشتر می‌باشد. اگر دوست دار شلوغی نیستید و می‌خواهید هزینه کمتری را برای اقامت خود در این جزیره بپردازید زمانی را به غیر از این اوقات برای سفر خود انتخاب کنید. تا بتوانید با خیالی آسوده و آرامش ازتماشای تمامی زیبایی‌های جزیره سانتورینی لذت ببرید و هزینه اقامت و سفرتان به سانتورینی  مقرون به صرفه و مناسب باشد .

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای یونان ، وقت سفارت یونان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

جاذبه های دیدنی آمستردام

جاذبه های دیدنی آمستردام

جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از مقاصد گردشگری در هلند  که بسیار محبوب است آمستردام می باشد که بیش از 4 میلیون گردشگر دارد. جاذبه های دیدنی آمستردام این شهر را به مقصدی محبوب بین گردشگران تبدیل کرده است و هر ساله عده زیادی برای بازدید از این جاذبه ها به آن سفر می کنند. در این مقاله نیز به بررسی جاذبه های دیدنی آمستردام خواهیم پرداخت تا سفر خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنید.

با سفر به آمستردام در بخش مرکزی آن بافت فشرده و قدیمی آن را خواهید دید که همانند یک موزه روباز می باشد. از جاذبه های دیدنی آمستردام می توان به موزه ملی، واندل پارک، خانه آن فرانک، کاخ سلطنتی، کانال پرنسس و قایق سواری در کانال ها اشاره کرد که با سوار شدن در آنها از مقابل ساختمان های شهر خواهید گذشت. این شهر برای همه سلیقه ها چیزی برای ارائه دارد و انواع جاذبه های تاریخی، تفریحی و فرهنگی را در آن مشاهده خواهید کرد. اگر برای سفر خود مقصدی خارجی را در نظر دارید آمستردام بهترین گزینه می تواند باشد.

[caption id="attachment_240" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های دیدنی آمستردام جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

موزه ملی از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام که در آن قادر به مشاهده انواع صنایع دستی، هنری و تاریخی خواهید بود موزه ملی آمستردام است. مجموعه ای از نقاشی های هلندی مربوط به عصر طلایی  و مجموعه ای از هنر آسیا در این موزه دیده می شود.  تأسیس این موزه در سال 1800 بوده است و به عنوان نگارخانه ملی در آن زمان شناخته می شده است. پادشاه لویی بناپارت که برادر ناپلئون بناپارت بود، دستور انتقال این موزه را در سال 1808 به آمستردام صادر کرد. در سفر به آمستردام بازدید از این موزه را از دست ندهید و خاطره های خوبی برای خود رقم بزنید.

[caption id="attachment_232" align="aligncenter" width="780"]موزه ملی از جاذبه های دیدنی آمستردام موزه ملی از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

منطقه و کانال زیبای جوردان از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام کانال های آبی است  که سبب تمایز آن از دیگر شهرهای اروپایی شده است. موقعیت این منطقه زیبا دهکده گرینویچ آمستردام است و از سمت شرقی به کانال پرنسس و از سمت غربی به کانال Lijnbaans gracht متصل می شود،  در سفر به شهر آمستردام بازدید از این منطقه را از دست ندهید و از تفریحات آن لذت ببرید.

[caption id="attachment_233" align="aligncenter" width="780"]منطقه و کانال زیبای جوردان از جاذبه های دیدنی آمستردام منطقه و کانال زیبای جوردان از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

کانال پرنسس از جاذبه های دیدنی آمستردام

کانال پرنسس جز سه کانال اصلی آمستردام است و طولانی ترین کانال آن محسوب می شود. در اطراف کانال کافه ها و خانه هایی زیبا وجود دارند که برای پیاده روی محیطی مناسب ایجاد می کنند. انواع پل ها روی این کانال وجود دارد که موجب اتصال چند خیابان می شود. تورهای مختلفی برای بازدید از کانال ها در نظر گرفته شده است که با استفاده از آنها قادر به بازدید از کانال های آمستردام خواهید بود. این کانال در سال 2009 در میراث جهانی به ثبت رسید. در این کانال قادر به سوار شدن به کشتی های کروز خواهید بود و به تماشای شهر خواهید پرداخت.

کاخ سلطنتی آمستردام از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی آمستردام که در اکثر روزهای سال در آن به روی عموم باز است کاخ سلطنتی است که تنها برای انجام امور دولتی و در صورت نیاز درهای آن بسته خواهد شد. امپراطوری فرانسه در گذشته این کاخ را به تصرف خود درآورده بود که داستان ها و تاریخ زیادی در رابطه با آن وجود دارد .برادر ناپئلون بناپارت یعنی لوئیز در سال 1808 به پادشاهی هلند محسوب شد و در این کاخ اقامت کرد. این کاخ در قرن هفدهم برای استفاده به عنوان تالار شهر ساخته شد و سپس تبدیل به محل اقامتی برای برادر ناپلئون درآمد. این محل تا پایان امپراطوری فرانسه یه عنوان یک کاخ باقی ماند. موقعیت این کاخ میدان Dam است و معماری فوق العاده ای دارد و در آن تعداد زیادی نمایشگاه برگزار می شود که نشان دهنده تاریخ غنی شهر هستند.

[caption id="attachment_246" align="aligncenter" width="780"]کاخ سلطنتی آمستردام از جاذبه های دیدنی آمستردام کاخ سلطنتی آمستردام از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

باغ وحش آرتیس از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام باغ وحش آرتیس است که در بخش مرکزی شهر واقع شده است. این باغ وحش از قدیمی ترین باغ وحش های هلند است و آکواریوم و پلانتاریوم دارد. در سفر به آمستردام گردشگران زیادی بازدید از این باغ وحش را در برنامه خود قرار می دهند.

خانه‌ آنِ فرانک از جاذبه های دیدنی آمستردام

آن فرانک و خانواده اش در خلال جنگ جهانی دوم که هلند از جانب نازی ها به اشغال درآمد در این خانه قرن هجدهمی پنهان شدند و به مدت 2 سال در آن زندگی کردند و سپس پیدا شدند و به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شدند. با پیدا شدن دفترچه خاطرات فرانک این خانه به یک موزه تبدیل شد و به وسیله نمایشگاهی که دارای اسناد تاریخی و مستند است داستان او و خانواده اش بازگو شد. بازدید از این خانه برای اطلاع از یک تجربه تراژدی عمیق و به یادماندنی مناسب است و اواخر بعدازظهر برای بازدید از آن مناسب تر است زیرا خلوت تر خواهد بود. این دفترچه به بیش از 60 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و فیلم های زیادی از داستان زندگی او ساخته شده است.

[caption id="attachment_247" align="aligncenter" width="780"]خانه‌ آنِ فرانک از جاذبه های دیدنی آمستردام خانه‌ آنِ فرانک از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

واندل پارک از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام که برای استراحت یک مکان عالی به شمار می آید واندل پارک است و توریستی ترین پارک آن به شمار می باشد. نزدیکی این پارک به کوی موزه چیزی از آرامش و جذابیت آن کم نمی کند. با رفتن به این پارک قادر به استشمام هوای تازه خواهید بود و مجسمه زیبای پیکاسو را در آن خواهید دید. در فصل تابستان در این پارک تئاتر روباز اجرا می شود که قادر به مشاهده آن خواهید بود. به غیر از گردشگران عده زیادی از مردم بومی به این پارک می آیند و اوقات خود را در آن می گذرانند.

[caption id="attachment_249" align="aligncenter" width="780"]واندل پارک از جاذبه های دیدنی آمستردام واندل پارک از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

باغ گیاه‌شناسی از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه ها دیدنی آمستردام باغ گیاه شناسی است  دارای گیاهانی زیبا و کمیاب است. هلندی ها در تجارت بسیار موفق هستند و باغ گیاه شناسی نیز مکانی برای پیشرفت های گیاه شناسی بوده است. سنت غربی نوشیدن قهوه نیز از این باغ و با آوردن گیاهی از عربستان و کشت در آن ایجاد شده است. روغن پالم نیز در این باغ کشت و سپس به جنوب شرق آسیا انتقال داده شده است.

موزه‌ی فضای باز از جاذبه های دنی آمستردام

نقاشی های زیبای لندی را در یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام به نام موزه فضای باز Zaanse Schans خواهید دید. در این مکان معماری مسکونی عصر طلایی هلند، آسیاب بادی، آتلیه ها و کارگاه های آموزشی را در این موزه خواهید دید. پنیرسازی معروف هلند و صنایع دستی آن مواردی هستند که با رفتن به این منطقه قادر به فراگیری اطلاعات درباره آن ها خواهید بود که در یک چشم انداز زیبای روستایی قابل مشاهده است.

پارک جنگلی از جاذبه های دیدنی آمستردام

فعالیت های تفریحی زیادی در پارک جنگلی Amsterdamse Bos برای گردشگران فراهم شده است. در این منطقه به بازدید از مزرعه پرورش بز و محصولات تولیدی آن، شنا کردن در استخر و سفر تفریحی با قایق خواهید رفت و از چشمه آب گرم آن بازدید خواهید کرد، علاوه بر این ها قادر به دوچرخه سواری در این منطقه خواهید بود و به مشاهده تئاتر فضای باز آن می توانید بپردازید.

موزه اشتدلیک از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه ها دیدنی آمستردام موزه اشتدلیک است که از موزه های مدرن و معاصر در جهان است و هنرهایی مربوط به 100 سال و یا بیشتر در آن موجود است. آثار قدیم و جدید زیادی به صورت مداوم به این مجموعه اضافه می شود و حدود 90.000 اثر در آن وجود دارد. بسیاری از نقاشی های ونگوگ را در آنها می توانید مشاهده کنید.

[caption id="attachment_251" align="aligncenter" width="780"]موزه اشتدلیک از جاذبه های دیدنی آمستردام موزه اشتدلیک از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

دِ اود کرک از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه های دیدنی آمستردام د اود کرک است که پیوندی با تاریخ شهر دارد و متعلق به مقامات کاتولیک آمستردام است و از جانب کالوینیست ها در زمان اصلاحات به مصادره در آمد و به یک کلیسای پروتستان تبدیل شد. در این کلیسا فعالیت های فرهنگی و مراسم مذهبی فراوانی برگزار می شود.

پته کوچینسکی از جاذبه های دیدنی آمستردام

یکی از جاذبه  های دیدنی آمستردام که طراحی فوق العاده ای دارد پته توچینسکی است و در جهان به عنوان زیباترین سالن تئاتر و سینما شناخته می شود. هنر تزیین و هنر نو را در کل سالن مشاهده خواهید کرد. تلفیق این دو هنر سبب با ارزش شدن ویژگی های هنری آن شده است و آن را به عنوان مکانی با معماری خاص می شناسند.

[caption id="attachment_250" align="aligncenter" width="780"]پته کوچینسکی از جاذبه های دیدنی آمستردام پته کوچینسکی از جاذبه های دیدنی آمستردام[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

درباره کن

درباره کن

درباره کن

برای بازدید از دیدنی های کن لازم است که مناسب ترین زمان راهی این شهر شوید. درباره کن می توان گفت شهر کن را می توان یکی از زیباترین شهرهای فرانسه دانست. در میان شهرهای کشور فرانسه، شهرهای فرانسه و دیدنی های کن شهرت بسیاری دارند.

شهرت شهر کن به آب و هوای خوب و سواحل زیبای آن است که در مجاورت خلیج زیبای نائول قرار دارد. زیبایی این منطقه به آب و هوای معتدل و آفتاب دلپذیر آن است. خیابان های شهر با انواع گل های گرمسیری و درختان نخل زینت داده شده اند. از رویدادهای مشهور این شهر که جزء دیدنی های کن نیز محسوب می شود جشنوارۀ سینمایی کن می باشد. این جشنواره که از سال 1946 در شهر کن برگزار می شود در میان مردم و سینمای جهان شناخته شده و مشهور است. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به معرفی بخشی از دیدنی های کن می پردازیم.

آشنایی با شهر کن و دیدنی های آن

شهر کن برای گردشگران به سواحل زیبا و آفتاب دلپذیر، خیابان های سنگفرش شده و بناهای قدیمی شهرت دارد. از جمله دیدنی های کن می توان به موزه های آن اشاره کرد. گردش در میان سواحل ماسه ای شهر کن اوقات دلپذیری را برای شما پدید خواهد آورد.

زبان رسمی مردم این شهر مانند سایر مردم فرانسه، فرانسوی است اما با تسلط به زبان انگلیسی نیز می توانید از ساکنان شهر در طول سفرتان راهنمایی بخواهید.
فرودگاه ماندلیو فرودگاه مشهور شهر کن است که پروازهای داخلی را به این شهر پوشش می دهد. شما باید با پروازی از شهر نیس به شهر کن و فرودگاه آن وارد شوید.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="780"]درباره کن درباره کن[/caption]

آب و هوای کن

درباره کن و آب و هوای آن باید گفت یکی از ویژگی های محبوب شهر کن آب و هوای دلپذیر آن است. مجاورت با دریای مدیترانه موجب شده که این شهر در بیشتر سال هوایی آفتابی و معتدل داشته باشد. سفر به این شهر و بازدید از دیدنی های کن در ماه های می، جون و اکتبر بیشترین استقبال را دارد. جشنوارۀ کن نیز که در این شهر برگزار می شود در اواخر اردیبهشت به مدت ده روز در این شهر برگزار می شود که یکی از جاذبه های این شهر می باشد.

[caption id="attachment_709" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای کن آب و هوای کن[/caption]

هزینه های سفر به کن

سفر به فرانسه، یک سفر کم خرج نیست. شما در روز باید هزینه هایی مانند اقامتگاه در هتل، غذای روزانه، تفریحات و حمل و نقل عمومی را پرداخت کنید. چنین سفری حداقل روزانه صد و بیست یورو برای شما هزینه خواهد داشت.

غذاهای کن

درباره کن و غذاهای آن می توان گفت سفر به کشور فرانسه و بازدید از دیدنی های کن به معنای سفر به میان غذاهای خوشمزه و دسرهای خوش طعم فرانسوی است. آشپزی فرانسوی در میان دنیا جایگاه ویژه ای دارد. در حقیقت غذاهای فرانسوی در سال 2010 در میراث جهانی سازمان یونسکو ثبت شده اند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم در سفر به فرانسه چند نوع از غذاهای سنتی آنها را امتحان کنید. همچنین شما می توانید در این کشور انواع مختلفی از پنیرها را پیدا کنید که طعم های حیرت انگیزی دارند. شاید بتوان گفت که در سفر به شهرهای فرانسه طعم پنیرهای مختلف این کشور را نیز باید تجربه کنید. بنابراین نشستن در یکی از کافه های کن و سفارش یک کاسه سوپ پیاز یا کوک او ون یا کسوله می تواند تجربه لذت بخشی باشد که در شهر کن امتحان می کنید. برای دسر سوفلۀ شکلات را توصیه می کنیم.

فستیوالها در شهر کن

درباره کن باید گفت که از دیگر دیدنی های کن می توان به مهمترین جشنوارۀ سینمایی دنیا اشاره کرد. یکی از رویدادهای جذابی که همه ساله در این شهر برگزار می شود و در میان پرطرفدارترین جاذبه های شهر کن قرار دارد جشنوارۀ فیلم کن است. این رویداد مهم موجب می شود که همه ساله هزاران نفر از مشهورترین سینماگران جهان راهی شهر شوند. برای گردشگران نیز این رویداد یکی از دیدنی های کن است که می توانند در آن با شرکت در مراسم فرش قرمز با محبوب ترین سینماگران دنیا دیدن کنند. همچنین خبرنگاران بسیاری نیز برای انعکاس اخبار این جشنواره راهی کن می شوند؛ بنابراین اگر از علاقه مندان به جشنواره های سینمایی هستید این جشنواره می تواند برای شما جزء محبوبترین دیدنی های کن باشد.

[caption id="attachment_710" align="aligncenter" width="780"]فستیوالها در شهر کن فستیوالها در شهر کن[/caption]

مراکز خرید در کن

درباره کن جالب است بدانید که در هر سفر به هر نقطه از جهان یکی از تجربیات مهم خرید و مراکز خرید هستند. در میان دیدنی های کن چند مرکز خرید خوب هم وجود دارد مراکز خرید بزرگی مانند مرکز خرید Galeries Lafayette، مرکز خرید گالری Galerie Hurtebize  از جملۀ آنها هستند برای خرید میوه و سبزیجات و مواد غذایی نیز به مرکز خرید  Marche Forville، مرکز خرید  Marche Gambetta مراجعه کنید؛ و اگر به دنبال کیک های فانتزی و پنیرهای خوشمزه هستید فروشگاه  Les Caprices de Marilyn یک مکان ایده آل است.

بلوار کرووازِت

درباره کن می توان گفت یکی از زیباترین خیابان های شهر کن، بلوار زیبای کرووازت است. این بلوار یکی از مکان های دیدنی شهر کن برای مسافران است. این خیابان در مجاورت ساحل مدیترانه قرار دارد. در حاشیۀ آن انواع مغازه های آخرین مدل و بهترین هتل های شهر کن قرار دارند. همچنین بندر شهر نیز در مجاورت بلوار قرار دارد و می توانید در آن کشتی نپتون را ببینید. این کشتی در حقیقت یک کشتی دزدان دریایی است که برای یک فیلم ساخته شد و امروزه به عنوان یکی از دیدنی های کن با استقبال گردشگران روبرو شده است. پارک رز نیز یک پارک زیباست که در مجاورت همین بلوار قرار دارد و برای گذراندن بعد از ظهری دلپذیر مفید است. همچنین یک مدرسۀ دریانوردی در این منطقه به افرادی که به ورزشهای آبی علاقه دارند آموزش هایی را ارائه می دهد.

[caption id="attachment_711" align="aligncenter" width="780"]بلوار کرووازِت بلوار کرووازِت[/caption]

سوکه

برای گردشگرانی که به تاریخ و معماری فرانسه علاقه دارند و می خواهند درباره کن بیشتر بدانند بازدید از منطقۀ قدیمی ساز سوکه می تواند جذاب باشد. این منطقه در بالای خلیج و در شیب کوه شوالیه قرار دارد و روزگاری یک دهکدۀ ماهیگیری بوده است که امروزه از دیدنی های کن محسوب می شود. جذابیت این ناحیه به حفظ اصالت ظاهری آن است که گردش در آن به افراد حس سفر به زمان گذشته را میدهد. همچنین یک برج دیدبانی و کلیسای قدیمی این منطقه که یادگاری از قرن یازدهم هستند از جاذبه های سوکه برای گردشگران است. شما می توانید از پله های باریک آن بالا بروید و از میان خیابان ها و مغازه های مختلف عبور کنید. خرید کنید و در بالای کوه یک منظرۀ زیبا از ساحل و خلیج را تماشا کنید.

سوکه

نوتردام اِسپِرانس

درباره کن جالب است بدانید محبوب ترین و مشهورترین مکان در میان دیدنی های کن کلیسای نوتردام است. این کلیسا که از قرن شانزدهم به جا مانده در قرن هفدهم بخشهایی از آن بازسازی شده است. معماری آن از تلفیقی از معماری دورانهای مختلف رنسانس است. در مجاورت آن نیز یک گورستان به جا مانده از قرن شانزدهم وجود دارد. در طول جنگ جهانی این کلیسا بیمارستانی برای مجروحین بوده و در حال حاضر مراسم مذهبی در آن برگزار می شود. اگر در روز یکشنبه به کلیسا بروید می توانید مراسم با شکوه نیایش مسیحیان را نیز تماشا کنید؛ اما بیاد داشته باشید که برای این کار باید اصول و آداب رفتن به کلیسا را نیز رعایت کنید. لباس ساده و مرتب بپوشید و در طول مراسم سکوت کنید. از عکس انداختن و پچ پچ نیز خودداری کنید.

[caption id="attachment_713" align="aligncenter" width="780"]نوتردام اِسپِرانس نوتردام اِسپِرانس[/caption]

موزه‌ کَسْتر

برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ یک ملت هیچ سفری بدون بازدید از موزه ها کامل شدنی نیست. موزۀ کنستر یکی از دیدنی های کن است که بازدید از آن می تواند لذت بخش باشد. محل موزه بر بالای یک تپه در مجاورت خلیج کن قرار دارد. گفته می شود که این موزه در گذشته یک صومعۀ مذهبی بوده است که از قرون وسطی برجا مانده در آن می توانید انواع مختلفی از نقاشی ها و عتیقه جات را مشاهده کنید. آثار هنری اقیانوسیه و هیمالیا و هنرهای بدوی و همچنین یک مجموعۀ بزرگ از آلات موسیقی نیز در آن وجود دارد.

[caption id="attachment_715" align="aligncenter" width="780"]موزه‌ کَسْتر موزه‌ کَسْتر[/caption]

سواحل عمومی

یک سفر دلپذیر به فرانسه بدون بازدید از سواحل کن امکان پذیر نیست. ساحل عمومی یکی از دیدنی های کن برای گردشگران است.آبهای زلال مدیترانه ای همراه با انواع امکانات تفریحی برای گردشگران مهیا است. شما می توانید با پرداخت چهار تا هشت یورو از صندلی و سایبان نیز استفاده کنید.

کافه و نوشیدنی

چه کسی ممکن است شهرت قهوۀ مشهور فرانسوی را نشنیده باشد؟ در سفر و در زمان بازدید از دیدنی های کن امتحان کردن قهوه و اسپرسوهای فرانسوی را فراموش نکنید. کیک های فرانسوی نیز به اندازۀ غذاهای آنها مشهورند همچنین بستنی های ویژه ای نیز هستند که می توانید در میان بازدیدتان از دیدنی های کن در یک کافه بنشینید و کیک با قهوۀ داغ یا بستنی خنک سفارش دهید و از سفرتان لذت ببرید و همچنین درباره کن و ویژگی های توریستی آن بیشتر بدانید.

شما همچنین می توانید از کافه ها، رستوران ها، سواحل عمومی و خصوصی و کاخ فستیوال در کن دیدار کنید. امیدواریم که این مقاله اطلاعات مفیدی درباره شهر کن به شما داده باشد و در زمینۀ آشنایی با شهر کن به شما کمک کرده باشد. از سفر خود لذت ببرید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۸:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

ویزای دوسلدورف د

ویزای دوسلدورف

ویزای دوسلدورف

شهر دوسلدورف را مرکز صنعت مد و تبلیغات در آلمان می دانند به طوری که این شهر به عنوان سومین مرکز تجارت در اروپا شناخته شده است. با اخذ ویزای دوسلدورف می توان از این شهر زیبا بازدید کرد. هرساله مسافرین بسیاری از طریق رزرو تور اروپا به این کشور سفر مینمایند.

معرفی شهر دوسلدورف

دوسلدورف یکی از شهرهای مهم و زیبای آلمان است. البته این شهر هفتمین شهر پرجمعیت آلمان است. جاذبه های گردشگری دوسلدورف آنقدر زیاد است که این شهر به عنوان پنجمین شهر زیبای جهان شناخته شده است. شهر دوسلدورف در نزدیکی شهر کلن واقع شده است. رودخانه راین و دوسلی در شهر دوسلدورف به هم برخورد می کنند، لذا یک بندر بزرگ در این شهر وجود دارد. دوسلدورف از شهرهای تمیز آلمان است که محل توریست های این کشور شده است.

ویزای دوسلدورف
ویزای دوسلدورف

آب و هوای دوسلدورف

از آن جایی که دوسلدورف از شهرهای اروپایی است از آب و هوای معتدل و خوبی بهره می برد. در دوسلدورف زمستان ها بسیار معتدل می باشد. بارش باران و برف در این شهر اندک است. آب و هوای دوسلدورف در تابستان گرم است و دمای هوای آن تقریبا ۱۰ درجه است. فصل بهار یکی از بهترین فصل ها در این شهر است و هوا بسیار مطبوع و دلپذیر می باشد. در فصل بهار گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان با گرفتن ویزای دوسلدورف برای بازدید از دوسلدورف به این شهر می آیند.

ویزای دوسلدورف
ویزای دوسلدورف

سفر به آلمان با ویزای دوسلدورف

در سفر به آلمان و شهر دوسلدورف باید آگاهی کامل از اصول و سیاست های اتخاذ شده این کشور و همچنین اطلاعات کافی درباره راه ها داشت. ویزای دوسلدورف نسبت به دیگر کشورها به راحتی و خیلی ساده اخذ می شود. چون کشور آلمان هیچ گونه کنترلی برای مرزهای زمینی خود لحاظ نکرده است. اگر قصد سفر به دوسلدورف را دارید با گرفتن ویزای دوسلدورف می توانید از مرزهای زمینی یا هوایی خود را به کشور آلمان برسانید و سپس به دوسلدورف بروید. راه های زمینی بسیاری برای سفر به آلمان وجود دارد. برای سفر می توانند از وسایل نقلیه ای چون قطار یا اتوبوس استفاده کنید. فرودگاه های دوسلدورف، مونیخ و فرانکفورت فرودگاه هایی هستند که برای مسافرین آلمان در نظر گرفته شده اند. توریست ها می توانند با پروازهای بین المللی از شهرهای کلن، هامبورگ و اشتوتگارت به این کشور وارد شوند و خود را به شهر دوسلدورف برسانند. در کنار راه های هوایی و زمینی می توان از راه های دریایی از طریق جزیره اسکاندیناوی نیز برای سفر به آلمان و شهر دوسلدورف کمک گرفت.

ویزای دوسلدورف
ویزای دوسلدورف

هزینه ویزای دوسلدورف

سفر به آلمان و شهر دوسلدورف دارای شرایط مختلفی است. افرادی که قصد گرفتن ویزای دوسلدورف و سفر به این شهر آلمان را دارند باید شرایط لازم برای سفر را داشته باشند. یکی از شروط اصلی توانایی لازم برای پرداخت هزینه ها می باشد. برای گرفتن ویزای دوسلدورف مسافران باید برای هزینه های تعیین شده اقدام کنند. هزینه ویزای دوسلدورف با توجه به نوع ویزا تعیین می گردد. یکی از این شرایط این است که افرادی که وارد شهر دوسلدورف می شوند بعد از وارد شدن لازم است برای بیمه سلامت پاسپورت خود را به سفارت آلمان تحویل دهند.

ویزای دوسلدورف
ویزای دوسلدورف

هزینه مسکن در دوسلدورف

قیمت اجاره مسکن در کشور آلمان دارای تفاوت بسیار است. در شهرهای بزرگ این کشور مانند هامبورگ، مونیخ و دوسلدورف قیمت اجاره مسکن تقریبا بالا می باشد. شخصی که در دوسلدورف زندگی می کند باید هزینه های زیادی را در ماه برای مسکن خود کنار بگذارد. افرادی که ویزای دوسلدورف را برای تحصیل در این کشور گرفته اند و به دنبال هزینه های ارزان تر هستند می توانند اتاق دانشجویی یا مسکن مشترک داشته باشند. امتیازات ورودی موزه ها، تئاتر، استخر، سینما و اماکن فرهنگی برای دانشجویانی که شناسه دانشجویی خود را به صندوق مسکن ارائه داده اند، فراهم می باشد.

ویزای دوسلدورف
ویزای دوسلدورف

انواع ویزای دوسلدورف

کشور آلمان از کشورهای اعضای شینگن می باشد، بنابراین افرادی که می خواهند در خاک آلمان و شهر دوسلدورف اقامت داشته باشند برای مدت زمان 3 ماه، می توانند به کمک سفارت آلمان و تحویل مدارک مورد نیاز برای ویزای دوسلدورف اقدام نمایند.

ویزای دوسلدورف دارای انواع مختلفی است. برخی از نمونه های مهم ویزای دوسلدورف عبارتند از ویزای دیدار از بستگان، ویزای تجاری، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای نمایشگاهی، ویزای ترانزیت، ویزای مسابقات ورزشی، ویزای سمینار.

افرادی که می خواهند اقامت بلند مدت بیش از 3 ماه در دوسلدورف داشته باشند باید ویزای دوسلدورف برای ورود  را اخذ نمایند. این نوع از ویزای دوسلدورف معمولا برای یک سال صادر می شود. شخصی که وارد این شهر می شود پس از ورود باید برای مجوز اقامت اقدام نماید. برای افرادی که می خواهند اقامت بیشتر از 3 ماه در دوسلدورف داشته باشند و در کنار داشتن شغل در این شهر اقامت کنند، داشتن روادید ضروری می باشد.

ویزای دوسلدورف
ویزای دوسلدورف

مدارک مورد نیاز برای ویزای دوسلدورف

توریست هایی که قصد سفر به دوسلدورف را دارند باید ویزای توریستی دوسلدورف را دریافت کنند، برای این ویزا لازم است مدارک زیر را ارائه دهند:

_ اصل شناسنامه

_ سه قطعه عکس رنگی ۳*۴ با زمینه سفید و به صورت تمام رخ

_ ارائه کارت ملی

_ ارائه پاسپورت و کپی از تمام صفحات مهم آن

_ ارائه پاسپورت قدیمی و کپی از قسمت های مهم آن

_ ارائه اصل مدارک شغلی

_ ارائه اصل سند ملکی که به نام مسافر یا همسر باشد

_ برای دانش آموزان و دانشجویان ارائه گواهی اشتغال به تحصیل ضروری می باشد.

_ پرداخت وجه مورد نیاز برای ضمانت نامه بانکی برای تضمین از برگشت سفر

_ ارائه پرینت به زبان انگلیسی از ۳ ماهه حساب جاری بانکی با داشتن حداقل 30.000.000 موجودی

_ مدارک و ودیعه از هنگام اخذ ویزای دوسلدورف تا هنگام برگشت از سفر امانت نگه داشته می شود.

_ داشتن بیمه مسافرتی فردی برای متقاضیان ویزای دوسلدورف لازم می باشد. هزینه های احتمالی بازگشت به وطن با مراقبت های پزشکی، هزینه درمان و بیمارستان اضطراری از موارد تحت پوشش بیمه مسافرتی هستند.

_ شایان ذکر است که تاریخ بیمه مسافرتی باید با تاریخ سفر انطباق داشته باشد.

_ برای گرفتن ویزای دوسلدورف ارائه فاکتور پرداخت شده هتل برای تمام مدت زمان اقامت در این شهر ضروری است.

_ برای کودکانی که تنها و یا با شخص ثالث به این مقصد سفر می کنند اجازه رسمی و کتبی والدین و قیم قانونی جهت اخذ ویزای دوسلدورف لازم می باشد.

_ داشتن بلیط هواپیما و رزرواسیون رفت و برگشت آلمان جهت گرفتن ویزای دوسلدورف الزامی است.

زمان اخذ ویزای دوسلدورف با توجه به شرایط مختلف متغیر خواهد بود. معمولا مدت زمان اخذ ویزای دوسلدورف ۶۰ تا ۷۵ روز طول خواهد کشید.

موارد عدم پذیرش درخواست ویزای دوسلدورف

طبق قانون و مقررات مربوط به پذیرش روادید در صورت مشاهده موارد زیر با پذیرش ویزای دوسلدورف ممانعت خواهد شد:

_ فرم درخواست به صورت ناتمام پر شده باشد یا در آن امضا وجود نداشته باشد

_ عکس متقاضی مربوط به ۱۲ ماه قبل باشد

_ گذرنامه متقاضی معتبر نباشد و دارای مشخصاتی همچون صدور طی 10 سال گذشته یا دارای حداقل اعتبار 3 ماه پس از بازگشت از سفر باشد.

_ درخواست های بیشتر از 3 ماه قبل از سفر با عدم پذیرش روبرو خواهد شد.

صدور ویزای دوسلدورف برای مدارک کامل و مطابق با مقررات انجام می شود و برای مدارک ناقص پذیرش ویزا صورت نمی گیرد.

ویزای دوسلدورف
ویزای دوسلدورف

 نحوه تعیین وقت مصاحبه برای ویزای دوسلدورف

قبل از گرفتن ویزای دوسلدورف باید برای تعیین وقت سفارت آلمان اقدام کنید. سفارت این کشور به منظور سهولت ارائه درخواست ویزای دوسلدورف برای متقاضیان سفر، مطابق با قرارداد با شرکت های خدمات ویزا همکاری لازم را به عمل می آورد. طبق این روش در زمان تعیین وقت دوسلدورف متقاضی برای ارائه درخواست ویزا در شرکت خدمات ویزا حاضر می شود. در این مراجعه متقاضی مدارک آماده شده خود را برای درخواست ویزای دوسلدورف به صورت کامل ارائه می دهد و هزینه های مربوط به درخواست روادید و هزینه های دیگر برای همکاری در ارائه ویزا را پرداخت می کند. سپس سوالات مربوط به سفر از متقاضی پرسیده می شود و او باید به این سوالات پاسخ دهد. در این مراجعه عکس و اثر انگشت از متقاضی گرفته می شود. سپس کارگزاران درخواست متقاضیان برای دریافت ویزا دوسلدورف را به سفارت آلمان انتقال می دهند و در سفارت بررسی های لازم روی پذیرش ویزای شهر دوسلدورف صورت می گیرد. معمولا در سفارت آلمان زمان لازم برای بررسی مدارک و تصمیم گیری برای صدور ویزای دوسلدورف 3 هفته خواهد بود. پس از اینکه تصمیم گیری درباره ویزا اتخاذ شد گزارش لازم به کارگزار داده می شود و متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای دوسلدورف به دفتر کارگزار مراجعه نمایند.

نکته مهمی که در این روش اخذ ویزا وجود دارد و متقاضیان روادید دوسلدورف باید به آن دقت کنند، این است که وقت تعیین شده تحت هیچ عنوانی قابل لغو شدن نمی باشد. بنابراین متقاضی باید از زمان مراجعه خود برای وقت ویزا دوسلدورف اطمینان پیدا کند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان و تور آلمان و تور اروپا 88851080-021

 

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۶:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

ویزای بروکسل د

ویزای بروکسل

ویزای بروکسل

بلژیک یک کشور سلطنتی در شمال قاره اروپا است که عضو پیمان شینگن است و برای سفر به این کشور باید ویزای بروکسل یا ویزای شینگن دریافت کنید، پایتخت این کشور بروکسل است و مقر اصلی اتحادیه اروپا می باشد رویدادهای بین المللی علمی و سیاسی مهمی هم سالانه در این کشور برگزار می شود، در متن زیر به بررسی نحوه دریافت ویزای بروکسل می پردازیم.

[caption id="attachment_11714" align="aligncenter" width="780"]ویزای بروکسل ویزای بروکسل[/caption]

کشور زیبای بلژیک به دلیل آب و هوای خوب و ثبات اقتصادی و سیاسی همواره متقاضیان زیادی دارد، اگر شما ویزای بروکسل را دریافت کنید می توانید علاوه بر این کشور به سایر کشورهای عضو پیمان شینگن نیز سفر کنید. همه ساله تعداد زیادی از گردشگران علاقه مند به کشورهای شمال اروپا از طریق رزرو تور اروپا به کشور بلژیک سفر می کنند.

مراحل کلی دریافت ویزای بروکسل

  • ابتدا نوع ویزای خود را مشخص کنید.
  • تکمیل فرم درخواست ویزای بروکسل و رزرو وقت سفارت بلژیک از طریق آژانس های مسافرتی معتبر
  • آماده سازی مدارک لازم با توجه به نوع ویزای درخواستی برای روز مراجعه به سفارت
  • مراجعه در زمان مقرر شده به همراه مدارک و پرداخت هزینه های ویزا

ویزای بروکسل در دو قالب ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت ارائه می شود که لیست کامل انواع ویزای بروکسل به صورت زیر است:

ویزای کوتاه مدت (کمتر از 90 روز با یک بار ورود)  : گردشگری، تجاری، دیدار از خانواده و دوستان، فرهنگی- ورزشی، ازدواج، دستورالعمل 2004 اتحادیه اروپا، اقامت مشترک، پزشکی و درمانی، تحصیلی کوتاه مدت

ویزای بلند مدت : تحصیلی بلند مدت، پیوستن به خانواده در صورتی که شخص مقیم بلژیک شهروند کشورهای اروپایی یا EEA نباشد، خانوادگی برای پیوستن به والدین، خانوادگی برای پیوستن به همسر، کار و اجازه کار، AU Pair مراقبت از فرزندان.

سفارت بلژیک فرایند درخواست ویزا را از طریق سامانه vfs global انجام می دهد، بعد از مشخص کردن نوع ویزایی که می خواهید دریافت کنید باید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه کنید و تمامی مراحل ویزا و وقت سفارت را به آنها بسپارید. اگر نیاز به یک درخواست اضطراری دارید (مانند مباحث کاری، پزشکی و یا سایر موارد ضروری) می توانید این مورد را به کارمندان سفارت اطلاع دهید تا اقدامات لازم برای تسریع صدور ویزا برای شما انجام گیرد.

[caption id="attachment_11715" align="aligncenter" width="780"]ویزای بروکسل ویزای بروکسل[/caption]

مدارک عمومی و لازم برای دریافت ویزای بروکسل

  • اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • کپی از تمامی صفحات گذرنامه
  • ترجمه شناسنامه به زبان انگلیسی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی (6*4)
  • کپی و پرینت گردش مالی 3-6 ماه اخیر که ثابت کند شما توانایی مالی دارید.
  • بیمه نامه مسافرتی شینگن با پوشش 30.000 یورو
  • پرداخت هزینه ویزا : برای بزرگسالان ویزای کوتاه مدت بلژیک 60 یورو ، برای کودکان ویزای بروکسل کوتاه مدت بین 6 تا 12 سال  35 یورو است. ویزای بروکسل بلند مدت هم 180 یورو برای بزرگسالان می باشد، علاوه بر هزینه ویزا، مبلغ 21 یورو هزینه خدمات به ازای هر درخواست از متقاضیان دریافت می شود.
[caption id="attachment_11716" align="aligncenter" width="780"]ویزای بروکسل ویزای بروکسل[/caption]

مدارک لازم برای ویزای بروکسل از نوع توریستی

علاوه بر مدارک عمومی که قبلا گفته شد مدارک زیر برای ویزای بروکسل از نوع توریستی مورد نیاز است :

  •  برنامه سفر شما باید مشخص شده باشد و به یکی از زبان های آلمانی، فرانسوی و یا انگلیسی نوشته شده باشد.
  • کپی دو طرف بلیط رزرو شده پرواز شما همچنین تاریخ بازگشت شما هم باید مشخص باشد.
  • یک برگه تاییده که نشان دهنده رزرو هتل محل اقامت شما در بلژیک باشد.
  • گواهی اشتغال و توانایی مالی با توجه به نوع شغل شما

علاوه بر درخواست شخصی، شما می توانید ویزای توریستی را از طریق تورهای گردشگری نیز دریافت کنید این تورها تمامی مراحل دریافت ویزا را خودشان انجام می دهند. کافی است مدارک را به آنها تحویل دهید.

گواهی اشتغال و توانایی مالی متقاضی دریافت ویزای بروکسل از نوع توریستی

اگر کارمند هستید

  • یک گواهی تاریخ دار که روی سربرگ شرکت (که اطلاعات شرکت در آن نوشته شده ) تهیه کنید که نشان دهد شما در آنجا مشغول به کار هستید
  • جزئیاتی مانند حقوق، زمان استخدام، فیش حقوقی درآمد 3 ماهه اخیر، سمت فرد متقاضی در شرکت و شماره تماس و آدرس الزامی است.
  • یک مجوز مرخصی از طرف مسئول شرکت شما هم لازم است.
  • مدارک پرداختی حق بیمه
  • یک پرینت از گردش حساب های بانکی شما در 6 ماه گذشته هم مورد نیاز است و در آن باید واریز حقوق های شما از طرف شرکت مشخص شود.

افرادی که خودشان کارفرما هستند و یا دارای شغل آزاد هستند

  • مجوز کسب و کار معتبر
  • مدارک پرداختی حق بیمه
  • رسید آخرین پرداخت مالیاتی متقاضی درخواست ویزا
  • یک پرینت از گردش حساب های بانکی شما در 6 ماه گذشته هم مورد نیاز است و در آن باید حقوق های حاصل از کسب و کار شما مشخص شود.

افراد بازنشسته

  • حکم بازنشستگی رسمی از طرف شرکت محل کار
  • پرینت گردش حساب های 6 ماه اخیر که درآمدهای واریزی باید در آن مشخص شود.

همراهان فرد متقاضی

  • مدرک اثبات نسبت خانوادگی مانند شناسنامه
  • مدرک اثبات زوجیت برای همسر مانند شناسنامه
[caption id="attachment_11717" align="aligncenter" width="780"]ویزای بروکسل ویزای بروکسل[/caption]

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای بروکسل از نوع تجاری

  • دعوتنامه ارسال شده از طرف شرکت تجاری.
  • مشخصات کامل شرکت تجاری که در داخل بلژیک است و شما می خواهید با آنها ملاقات کنید.
  • گواهی از طرف شرکت متقاضی که اجازه سفر به شما به عنوان نماینده شرکت را داده است.
  • ارائه هرگونه مدرکی که نشان دهنده ارتباطات بین دو شرکت است.
  • مدارکی که نشان دهنده پوشش هزینه های اقامت شما در بلژیک می باشد. این مدارک می تواند از طرف شرکت شما یا شرکتی که در بلژیک است ارائه شود.

 

مدارک لازم برای ویزای بروکسل از نوع پزشکی

  • تهیه مدارک عمومی برای دریافت ویزای بروکسل
  • یک گزارش از یک پزشک در کشور مبدا در مورد وضعیت پزشکی فرد متقاضی ویزا
  • گواهی از پزشک یا بیمارستان در بلژیک مبنی بر پذیرش شما
  • رسید پرداخت هزینه های پزشکی درمان در بلژیک و یا گواهی توانایی پرداخت

 

مدارک لازم برای ویزای بروکسل از نوع تحصیلی

  • مدارک مربوط به پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های بلژیک
  • گواهی اشتغال به تحصیل در یکی از دانشگاه های بلژیک
  • مدارکی که نشان دهد شما تمکن مالی لازم برای پرداخت هزینه های تحصیلی را دارید.
[caption id="attachment_11719" align="aligncenter" width="780"]ویزای بروکسل ویزای بروکسل[/caption]

نکات مهم در هنگام درخواست ویزای بروکسل :

  • تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای بروکسل باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند.
  • وقت داده شده برای بررسی مدارک جهت دریافت ویزای بروکسل و مصاحبه قابل انتقال به زمان دیگری نیست.
  • بهتر است حداقل 3 ماه قبل از زمان مسافرت اقدام به درخواست ویزای بروکسل کنید.
  • مبلغ پرداخت شده ویزا غیر قابل استرداد است، حتی اگر با ویزای شما موافقت نشود.
  • افرادی که زیر سن قانونی باشند و اقدام به درخواست ویزای بروکسل می کنند باید از طرف والدین اجازه نامه داشته باشند
  • فردی که زیر سن قانونی است و با یکی از والدین می خواهند سفر کند باید اجازه نامه ولی دیگری که با آنها سفر نمی کنند را هم داشته باشد.

 

سفارت بلژیک در تهران

آدرس سفارت: خیابان ولیعصر، خیابان فرشته، خیابان آقا بزرگ، بن بست شیرین، شماره 4

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت بلژیک، ویزای بلژیک و تور بلژیک و تور اروپا 88851080-021

 

۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل های پاریس د

هتل های پاریس

هتل های پاریس

اگر قصد سفر به یکی از شهر های زیبای اروپا نظیر پاریس فرانسه را دارید باید حتما از قبل اقدام به رزرو یکی از هتل های پاریس نمایید. این شهر بزرگ دارای هتل های بسیار زیادی می باشد پس انتخاب بین تمام هتل های پاریس نیز کار دشواری می باشد. بهتر است ابتدا با تعدادی از بهترین هتل های پاریس آشنا شوید. همچنین امکانات هر یک را نیز بررسی خواهیم کرد.

هتل رافائل

هتل رافائل یکی از هتل های پاریس که در لیست بهترین ها نیز جای می گیرد، می باشد. این هتل جزو بهترین ها در بین هتل های فرانسوی می باشد.. یکی از بهترین هتل ها که در واقع افراد مهم از قبیل سیاستمداران و تجار بزرگ نیز در آن اقامت می کنند. این هتل در واقع توانسته است تلفیقی از سبک های سنتی و مدرن فرانسوی را در کنار هم استفاده کند از همین رو توانسته است در هفتاد و پنج سال گذشته به یکی از موفق ترین هتل های پاریس تبدیل شود. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت پر سرعت اشاره نمود. همچین امکان برگزاری جلسات کاری و میهمانی ها نیز در اتاق کنفرانس این هتل فراهم می باشد. می توانید یک وعده غذای دلچسب فرانسوی را نیز در رستوران این هتل میل کنید. همچنین بار، شاتل فرودگاهی، بوفه صبحانه، مرکز تجاری، اتاق غیر سیگاری، تهویه مطبوع و امکان نگهداری از کودک و نوزاد نیز فراهم می باشد. از این رو می تواند از بین هتل های پاریس گزینه خوبی به نظر برسد.

[caption id="attachment_4490" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل شانزه لیزه پلازا

دومین هتل در لیست هتل های پاریس هتل شانزلیزه پلازا می باشد که در سال 1909 ساخته شده است و در واقع یکی از هتل های قدیمی این شهر محسوب می شود. همان طور که از اسم هتل نیز مشخص است این هتل در واقع در یکی از معروف ترین خیابان های جهان ساخته شده است. این هتل در دسته هتل های لوکس و لاکچری نیز در بین هتل های پاریس قرار می گیرد که اگر به دنبال بهترین ها هستید اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم. از نظر دسترسی نیز می توانید با طی کمترین مسافت ممکن بیشترین مکان های دیدنی پاریس را ببینید. برای نمونه نیز می توان به خیابان شانزلیزه، موزه لوور و اپرا اشاره نمود. همچنین می توانید به راحتی نیز به برج ایفل سر بزنید. از جمله سایر امکانات این هتل نیز می توان به رستوران با انواع غذاهای بین الملل و همچنین شاتل فرودگاهی اشاره نمود.

[caption id="attachment_4491" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل ماجنتا 38 بای هاپیکولتور

این هتل که البته اسم طولانی و کمی سخت هم دارد از دیگر هتل های پاریس می باشد که توانسته خود را در لیست بهترین ها جای دهد. این هتل که از یک معماری زیبا و طراحی داخلی مدرن بهره می برد می تواند برای شما دسترسی آسان را به نقاط مهم شهر فراهم نماید. تمام اتاق های این هتل زیبا به نحوی طراحی دکوراسیون شده اند که راحتی را در اولویت قرار داده و برای شما یک حس زیبا از بودن در خانه خودتان را ایجاد نمایند. پیشنهاد ما این است که در این هتل که از خوب ها در بین هتل های پاریس می باشد به بار آن بروید و از انواع نوشیدنی های فوق العاده آن نیز استفاده کنید. از امکانات این هتل نیز می توان به اینترنت پر سرعت، تهویه مطبوع، بوفه صبحانه و اتاق غیر سیگاری اشاره نمود. پس می توانید با اطمینان خاطر از بین هتل های پاریس این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

[caption id="attachment_4492" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل ریتز پاریس

از جمله لوکس ترین ها در بین تمام هتل های پاریس می باشد که می تواند یکی از بهترین گزینه ها از بین هتل های پاریس برای اقامت نیز باشد. از نظر موقعیت مکانی در مرکز پاریس واقع شده است و به سادگی به تمام جاذبه های گردشگری این شهر دسترسی خواهید داشت. برای نمونه تنها با طی مسافتی 500 متری می توانید به سالن اپرا برسید. همچنین این هتل تعدادی رستوران و کافه نیز دارد که می توانید برای سرو انواع غذای فرانسوی به آن جا بروید. همچنین در این هتل استخر و سونا نیز وجود دارد. می توانید در مرکز تناسب اندام و باشگاه این هتل نیز به ورزش بپردازید. از جمله دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ، اسپا، سرویس اتاق، صرافی و خشکشویی اشاره نمود. این ها بخشی از ویژگی ها و امکانات یکی از بهترین هتل های پاریس بودند.

[caption id="attachment_4493" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل له موریس پاریس

اگر از بین هتل های پاریس به دنبال یک هتل لوکس می گردید این هتل دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید. از تمام امکانات رفاهی به بالاترین حد در این هتل وجود دارد که می تواند تضمین کننده یک اقامت فوق العاده برای شما باشد. شما می توانید جهت رزرو هتل های کشور فرانسه و همچنین تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. این هتل یک مکان بسیار زیبا با طراحی فوق العاده می باشد که به شما این امکان را نیز می دهد تا به تمام مراکز مهم شهر پاریس به آسانی دسترسی پیدا کنید. همچنین از امکانات خود هتل نیز می توان به سونا و باشگاه بدنسازی همراه با جکوزی اشاره نمود. در هر یک از اتاق های این هتل زیبا نیز حمام های مرمری به همراه حوله حمام و دمپایی وجود دارد. می توانید از تلویزیون های ماهواره و فیلم و موسیقی رایگان نیز لذت ببرید. این هتل همچنین دارای استخر روباز و رستوران نیز می باشد. از جمله دیگر امکانات این هتل نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صندوق امانات
  • فروشگاه
  • اینترنت رایگان بی سیم
  • خشکشویی
  • ماساژ
  • بار
  • صبحانه در اتاق
  • مرکز تجاری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • صرافی
  • آرایشگاه

هتل ناپلئون پاریس

در بین تمام هتل های پاریس اگر به دنبال یک هتل پنج ستاره فوق لوکس هستید می توانید به سراغ هتل ناپلئون بروید. این هتل دارای پنجاه و یک اتاق و پنجاه و یک سوئیت می باشد تمام اتاق ها و سوئیت ها به صورت بسیار مجللی چیده شده اند. می توانید پیاده از این هتل به خیابان شانزلیزه و طاق پیروزی نیز سری بزنید. رستوران این هتل نیز بسیار معروف می باشد که شهرت آن نیز به خاطر غذاهای لذیذ و فوق العاده آن می باشد. همچنین این رستوران دارای تراس و فواره ای زیبا نیز می باشد. از جمله امکانات این هتل نیز می توان به وای فای رایگان، سالن ورزشی، اتاق خانواده، اتاق عایق صدا، خشکشویی، نگهداری چمدان، خدمات پرستاری کودک، سوئیت ماه عسل، اجاره خودرو و صبحانه در اتاق اشاره نمود.

[caption id="attachment_4494" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل رجینا پاریس

یکی دیگر از هتل ها در لیست بهترین هتل های پاریس هتل رجینا می باشد. این هتل در نزدیکی موزه لوور قرار دارد و همچنین به ایستگاه مترو نیز نزدیک می باشد. می توانید همچنین برای بازدید از بهترین و لوکس ترین بوتیک ها نیز تنها با پانزده دقیقه به صورت پیاده از این هتل راه بروید. از جمله ویژگی های این هتل تزئینات زیبای آن و اتاق ها بسیار شیک آن می باشد. می توانید در این هتل اتاق هایی را رزرو نمایید که پنجره ای به موزه لوور دارند. همچنین اگر علاقه به صرف غذاهای فرانسوی با همان طعم لذیذ و اصیل دارید رستوران این هتل می تواند مکان مناسبی برای این کار باشد. این هتل دارای 98 اتاق می باشد و امکانات خوبی را نظیر صندوق امانات، وای فای رایگان، منوی رژیمی، خدمات درمانی، خدمات پرستاری کودک، دوچرخه، سوییت ماه عسل، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و تهویه مطبوع در اختیار شما قرار می دهد.

[caption id="attachment_4495" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل لی بریستول

این هتل را نیز می توانید در لیست بهترین هتل های پاریس و یا لوکس ترین هتل های پاریس قرار دهید. هتل لی بریستول در یکی از قدیمی ترین و معروف ترین خیابان های پاریس قرار دارد که برای رسیدن از این هتل تا برج ایفل لازم است تا حدود دو کیلومتر مسافت طی کنید. همچنین از سایر نقاط مهم شهر نیز فواصلی مشابه دارد. اگر بخواهیم از نظر دکوراسیون این هتل را بررسی کنیم نکته ای که در بدو ورود جلب توجه می نماید زیبایی و سبک خاص آن می باشد. در اتاق های خواب نیز مشاهده خواهید کرد که کاغذ دیواری ها با روتختی ها و مبلمان به صورت ست می باشد که همین امر نیز بر زیبایی آن افزوده است. از نکات مثبت این هتل در بین هتل های پاریس می توان به باغ هتل اشاره نمود که مکان مناسبی برای قدم زدن می باشد.

امکانات هتل لی بریستول

  • رستوران
  • پارکینگ
  • وای فای رایگان
  • صندوق امانات
  • اتاق بدون آلرژی
  • آرایشگاه
  • اجاره خودرو
  • ماساژ
  • استخر روباز
  • کلوب کودکان
  • صبحانه در اتاق
  • مرکز تجارتی
  • باغ
[caption id="attachment_4496" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل سروانتس

اگر بخواهیم کمی از لوکس ترین هتل های پاریس فاصله بگیریم و به سراغ هتل هایی با رده پایین تر بیاییم هتل سروانتس نیز می تواند از بین هتل های پاریس گزینه خوبی برای اقامت باشد. در واقع این هتل مربوط به قرن نوزده میلادی می باشد. می توانید با فاصله کمی خود را به ایستگاه مترو برسانید و به سادگی از طریق آن به همه جای شهر بروید. برای نمونه می توانید سوار مترو شده و دو ایستگاه بعد به برج ایفل برسید. در واقع این هتل در یکی از بهترین نقاط پاریس واقع شده است که علاقه مندان به خرید می توانند خود را به سادگی به بهترین فروشگاه های این شهر برسانند. امکانات این هتل نیز شامل اینترنت پر سرعت، صندوق، اتاق غیر سیگاری، بار و تهویه مطبوع می باشد.پس می توانید در بین هتل های پاریس  یکی از گزینه های مقرون به صرفه تر را نیز برای اقامت انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۸:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل های پرتغال د

هتل های پرتغال

هتل های پرتغال

برای سفر به پرتغال یکی از اولین مواردی که باید به آن فکر کنید، انتخاب یکی از هتل های پرتغال برای اقامت تان است. هتل های کشور پرتغال تنوع کیفیت بالایی دارند، به همین دلیل بهتر است اطلاعات کافی در مورد هر یک از انواع هتل های این کشور داشته باشید، تا بتوانید بهترین هتل را در پرتغال انتخاب کنید. همه ساله مسافرین و گردشگران از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اروپا کرده و به این کشور سفر مینمایند.

یک شب به یاد ماندنی در هتل های پرتغال

پرتغال یکی از کشور های زیبا و البته به نسبت ارزان در جنوب غربی اروپا می باشد. علاوه بر آب و هوای بسیار خوبی که در پرتغال وجود دارد، شما می توانید جاذبه های گردشگری بی نظیری را نیز در این کشور مشاهده کنید. اما از همه این ها که بگذریم اولین چیزی که باید برای شما در اولویت باشد، پیدا کردن یک محل اقامت مناسب است. هتل های پرتغال کیفیت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید اوقات خوشی را در بهترین هتل های پرتغال سپری کنید. اما بهتر است کمی دقیق تر با تعدادی از هتل های کشور پرتغال آشنا شویم. ما در ادامه میخواهیم شما را با برخی از معروف ترین هتل های پرتغال که شرایط خوبی نیز برای اقامت شما در نظر گرفته اند، آشنا کنیم. این هتل ها در رنج ها و کیفیت های متفاوتی قرار دارند. ما سعی کرده ایم برای احترام به تمام سلایق از همه نوع هتل های کشور پرتغال، چند مورد را به شما معرفی کنیم. از جمله مشهورترین هتل های پرتغال می توان به Altis Grand Hotel – Luxury Collection Hotels، Corinthia Hotel Lisbon، EPIC SANA Lisboa Hotel، Portugal Boutique Hotel، HF Fenix Lisboa،EVOLUTION Lisboa Hotel، HF Fenix Garden، SANA Reno Hotel، Sete Colinas  و ... اشاره کرد.

Altis Grand Hotel – Luxury Collection Hotels

این هتل، از جمله هتل های پرتغال است که بسیار مشهور بوده و در رده لوکس ترین هتل های پرتغال قرار دارد. هتل Altis Grand یک هتل 5 ستاره است و امکانات و کیفیت بسیار خوبی دارد. فاصله هتل تا فرودگاه نیز در حدود 6 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل:

تراس، مربی شخصی، استخر، سالن اسپا، ماساژ کل بدن، تناسب اندام، بسته های آبگرم، استخر داخل سالن، جکوزی، سونا، حمام، خدمات زیبایی، خدمات مواظبت، بلیط جاذبه های گردشگری، حیوانات خانگی غیر مجاز، رویداد های ورزشی زنده، منو های رژیم غذایی، صبحانه در اتاق، منو غذایی کودکان، بار، رستوران، قهوه بسیار خوب، گالری های موقت، اجاره دوچرخه، تور های دوچرخه سواری، اینترنت وای فای رایگان در تمام مناطق موجود، پارکینگ قابل دسترس، پارکینگ خیابانی، پارکینگ خصوصی با صرف هزینه اضافی، بلیط حمل و نقل، خدمات کابینت، ذخیره سازی چمدان ها، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات کودک و نگهداری از کودکان، خدمات روزانه خدمتکار، برق کفش، لاندری، سرویس اتو، مرکز خرید، فکس، کپی، منطقه ساحلی، شاتل فرودگاه رایگان، کرایه ماشین، گرمایش، سیستم تهویه، جعبه ایمنی، اتاق خانواده، امکانات VIP، اتاق ضد صدا، سرویس اتاق، سالن آرایش، امکانات برای مهمانان معلول و ....

[caption id="attachment_4477" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

Corinthia Hotel Lisbon

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های پرتغال، هتل Corinthia شهر لیسبون می باشد. این هتل نیز 5 ستاره بوده و تنوع اتاق های بسیار خوبی دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب است و تنها 150 متر با اولین ایستگاه مترو فاصله دارد. از لحاظ دسترسی می توان گفت این هتل از جمله بهترین هتل های پرتغال است. فاصله هتل تا فرودگاه شهر نیز کمتر از 5 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل:

تراس، تراس آفتاب گیر، باغ، استخر، استخر کودکان، اتاق های تناسب اندام، کلاس های تناسب اندام، مربی شخصی، ماساژ بدن، پاشویی، بسته های آبگرم، سالن اسپا، اتاق بخار، سولاریوم، پدیکور، مانیکور، خدمات زیبایی، چترهای خورشید، بلیط مکان های دیدنی، حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز، ایروبیک، رویداد های زنده ورزشی، تور یا کلاس فرهنگ محلی، تور های پیاده روی، میوه ها، منو های رژیم غذایی، رستوران، بار، قهوه، غذای بچه، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان در تمامی بخش های هتل، ایستگاه شارژ خودرو الکترونیکی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی و وقت قبلی، پارکینگ قابل دسترس، پارکینگ امن، نگهداری چمدان ها، تبدیل ارز، میز تور، شبکه های تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودکان، خشکشویی، بالکن، اتو و بسیاری دیگر.

[caption id="attachment_4478" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

EPIC SANA Lisboa Hotel

اما آخرین هتل 5 ستاره ای که قصد معرفی آن را داریم هتل EPIC SANA Lisboa Hotel می باشد. این هتل نیز از جمله بهترین و در عین حال گران ترین هتل های پرتغال است. این هتل در فاصله 700 متری از نزدیک ترین ایستگاه مترو قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه کمتر از 7 کیلومتر می باشد. اگر به دنبال یکی از لاکچری ترین هتل های کشور پرتغال هستید، ما به شما اقامت در هتل EPIC SANA شهر لیسبون را پیشنهاد می کنیم.

امکانات هتل:

تراس آفتابی، تراس، استخر، استخر گرم، استخر با منظره، استخر عمیق، استخر داخل سالن، استخر در فضای باز به صورت فصلی، استخر بر روی سقف، ماساژ، آبگرم، مرکز تناسب اندام، سونا، حیوانات خانگی مجاز نیستند، بار، رستوران، قهوه خانه بزرگ، اینترنت رایگان در مناطق موجود در هتل، پارکینگ خصوصی، نگهداری از چمدان ها، نگهداری از کودکان، سرویس اتو، خشکشویی، مرکز خرید، امکانات جلسه و مهمانی، اتاق خانواده، اتاق غیر سیگاری، امکانات معلولین و ...

[caption id="attachment_4479" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

Portugal Boutique Hotel

دیگر وقت آن رسیده تا برویم به سراغ دیگر هتل های پرتغال که 4 ستاره بوده و قیمت ارزانتر و البته امکانات کمتری دارند. هتل Portugal Boutique Hotel یکی از با کیفیت ترین هتل های کشور پرتغال است که با سلایق عموم افراد متناسب بوده و طرفداران بسیاری دارد.

امکانات هتل:

حیوانات خانگی در این هتل مجاز نیستند، تراس، بار، قهوه بسیار خوب، رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات روزانه خدمتکار، نگهداری از چمدان ها، اتاق کنفرانس، اتاق خانوادگی، اتاق VIP، اتاق افراد سیگاری، اتاق افراد غیر سیگاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بالکن، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتو و ....

[caption id="attachment_4480" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

HF Fenix Lisboa

یکی دیگر از هتل ها در کشور پرتغال که بسیار توصیه می شود، هتل HF Fenix می باشد. این هتل نیز از جمله هتل های پرتغال است که دارای درجه کیفیت 4 ستاره می باشد و علاوه بر امکانات خوب و مناسب، قیمت به صرفه ای نیز دارد.

امکانات هتل:

تراس، باغ، حیوانات خانگی مجاز نیستند، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، قهوه بسیار خوب، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی با رزرو قبلی، خدمات روزانه، خشکشویی، نگهداری از کودکان، مرکز خرید، فتوکپی، امکانات جلسه، تبدیل ارز، میز تور، شاتل فرودگاهی، دستگاه وندینگ، کرایه ماشین، فروشگاه هدیه، امکانات برای افراد معلول و بسیاری امکانات دیگر.

همچنین کارمندان هتل به زبان های انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و فرانسوی صحبت می کنند.

تصویر 5

EVOLUTION Lisboa Hotel

این هتل، از جمله هتل های پرتغال است که فاصله بسیار مناسبی با مراکز گردشگری و مرکز شهر دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل در فاصله 600 متری از آن قرار دارد. هتل EVOLUTION نیز 4 ستاره بوده و بسیار توصیه می شود.

امکانات هتل:

استخر، استخر گرم، استخر با منظره، استخر سقف، استخر داخل سالن، حمام، آبگرم، استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام، رویداد های زنده ورزشی، موسیقی زنده، سرگرمی شبانه، کلوپ شبانه، اجاره دوچرخه، نوار اسنک، بار، رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ، منطقه ساحلی، شاتل فرودگاهی، تهویه خوب، اتاق افراد سیگاری و غیر سیگاری، لاندری و ....

[caption id="attachment_4481" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

HF Fenix Garden

اما اگر به دنبال هتل ارزانتر هستید، ما به شما اقامت در یکی از ارزانترین هتل های پرتغال یعنی هتل HF Fenix Garden را پیشنهاد می کنیم. البته علی رغم این که این هتل 3 ستاره است، اما کیفیت مناسب و قابل قبولی دارد و برای یک اقامت کوتاه و موقت می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

امکانات هتل:

تراس، باغ، حیوانات خانگی مجاز نیستند، صبحانه در اتاق، بار، قهوه، پارکینگ خصوصی در صورت رزرو قبلی با هزینه اضافه، اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل، تبدیل ارز، نگهداری از حیوانات، فکس، کپی، مرکز خرید، اتاق های ضد صدا، سیستم تهویه مطبوع، امکانات برای معلولین و ....

[caption id="attachment_4482" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

SANA Reno Hotel

هتل SANA Reno یکی دیگر از هتل های کشور پرتغال است که 3 ستاره بوده و افراد زیادی آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند. تنوع اتاق ها در این هتل خوب بوده و به نسبت درجه کیفیتی که دارد، امکانات خوب و متنوعی را برای مسافرانش در نظر گرفته است. این هتل نیز از جمله هتل های پرتغال است که برای اقامت کوتاه مدت و سفر های کوتاه به پرتغال بسیار توصیه می شود.

امکانات هتل:

صندلی های آفتابگیر، استخر، استخر در فضای باز، سونا، وان حمام، اجاره دوچرخه، قهوه خانه، بار، رستوران، پارکینگ امن، پارکینگ خصوصی، تبدیل ارز، اتاق های خانوادگی، اتاق افراد سیگاری و غیر سیگاری، خشکشویی، اتو، منطقه ساحلی، شاتل فرودگاهی، امکانات معلولین و ....

[caption id="attachment_4483" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

Sete Colinas

آخرین هتل از هتل های کشور پرتغال که قصد معرفی آن را داریم، هتل Sete Colinas می باشد. این هتل یکی از ارزانترین هتل های پرتغال است و 2 ستاره می باشد. قطعا امکانات هتل Sete Colinas آنچنان زیاد نیستند. اما برای افرادی که قصد دارند، با کمترین هزینه ممکن به پرتغال سفر کنند بسیار مناسب است.

امکانات هتل:

تراس، حیوانات خانگی اجازه ورود ندارد ، اینترنت رایگان، پارکینگ موجود نیست، ذخیره سازی چمدان، لاندری، اتو، خدمات خدمتکار روزانه، دستگاه وندینگ، منطقه ساحلی، اتاق افراد غیر سیگاری، کرایه ماشین، تهویه مطبوع، اتاق خانواده، روزنامه و ...

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت پرتغال، ویزای پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۸:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل های هامبورگ د

هتل های هامبورگ

هتل های هامبورگ

هامبورگ یکی از شهرهای شمالی کشور آلمان است که می توان آن را به عنوان مرکزی توریستی این کشور به شمار برد. در کنار جاذبه های تاریخی و گردشگری بیشمار این شهر، اقامت در یکی از هتل های هامبورگ با امکانات بی نظیر می تواند سفر شما را بیش از همیشه به یادماندنی کند. در ادامه با لیستی از هتل های کشور هامبورگ در مرکز شهر و اطراف شهر برخورد خواهید کرد تا بتوانید با توجه به امکانات هتل و همچنین نیاز خود بهترین را برای خود انتخاب کنید.

مراکز اقامتی و هتل های هامبورگ

بیشتر افرادی که قصد سفر به شهر هامبورگ را دارند، همیشه به دنبال تهیه و رزرو بهترین محل اقامت برای خود و همراهان خود می باشند. عواملی بسیاری هستند که می توانند بر کیفیت محل اقامت شما تاثیر گذار باشند. برخی از عواملی که باعث تمایز در میان مراکز اقامتی هامبورگ می شوند عبارتند از: موقعیت جغرافیایی، امکانات، قیمت، تعداد ستاره و غیره. گاهی اوقات در زمان رزرو هتل محدودیت هایی برای ما (پر بودن اتاق های هتل، گران بودن، دور بودن و غیره) به وجود می آید که انتخاب را سخت خواهد کرد. در ادامه خصوصیات برخی از هتل های ۵، ۴ و ۳ ستاره هامبورگ را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید با آشنایی کامل برای انتخاب هتل خود اقدام کنید.

[caption id="attachment_5526" align="aligncenter" width="780"]هتل های هامبورگ هتل های هامبورگ[/caption]

هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن

هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن، با داشتن ۱۶۵ اتاق مجلل و لوکس، یکی از بهترین هتل های هامبورگ به شمار می رود. این هتل در نزدیکی دریاچه آلستر قرار گرفته و نزدیک بودن آن به برخی از جاذبه های گردشگری باعث محبوبیت آن در میان هتل های هامبورگ شده است. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه عالی، اینترنت رایگان، مبلمان کلاسیک، سرویس بهداشتی مجلل و تمیز، تلویزیون و غیره می باشد. یکی از نقاط قوت این هتل وجود رستوران های مختلف است که در آنها غذاهای ژاپنی، آمریکایی و غیره سرو می شود. برخی از امکانات کلی این هتل ۵ ستاره هامبورگ، شامل تراس، استخر، اسپا، سالن ورزشی، سونا، نگهداری چمدان، طرافی، تور، فکس، فتوکپی، نگهداری از کودک، سرویس اتاق و غیره می باشد. لازم به ذکر است این هتل دارای پرسنل مجرب می باشد که به چند زبان زنده دنیا تسلط دارند و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرش می باشند. اگر به دنبال یک محل اقامت عالی با چشم اندازی زیبا به دریاچه هستید، قطعا هتل فیرمونت ویر جاهرسزیتن می تواند انتخاب خوبی در میان هتل های هامبورگ باشد.

[caption id="attachment_5527" align="aligncenter" width="780"]هتل های هامبورگ هتل های هامبورگ[/caption]

هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ

یکی دیگر از هتل های هامبورگ که چشم اندازی زیبا به دریاچه آسون لستر دارد، هتل آتلانتیک کمپینسکی می باشد که اقامتی رویایی را برای مسافران خود به ارمغان آورده است. وجود دکوراسیون جذاب در کنار نورپردازی آرام این هتل، حس خوبی برای مسافران ایجاد می کند. این هتل ۵ ستاره، دارای ۲۲۱ اتاق می باشد که هر کدام تمام امکاناتی که مورد نیاز مسافران هستند را فراهم کرده اند. امکانات ورزشی هتل آتلانتیک کمپینسکی هامبورگ، مانند سالن ورزشی، استخر و ماساژ، فرصت عالی برای مسافران فراهم کرده است. یکی از مزیت های این هتل در میان هتل های هامبورگ امکان تجربه طعم غذاهای محلی در کنار دیگر غذاها را فراهم می کند. برخی از امکانات هتل عبارتند از: سرویس اتاق، آرایشگاه، صندوق امانات، تور، صرافی، خودپرداز، اتاق های عایق صدا و غیره.  این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و به حیوانات خانگی اجازه ورود می دهد. این هتل یکی از هتل های کشور هامبورگ است که می توانید با رزرو اتاق های آن، خاطره ای خوش برای خود بر جای بگذارید.

[caption id="attachment_5528" align="aligncenter" width="780"]هتل های هامبورگ هتل های هامبورگ[/caption]

هتل استیگن برگر هامبورگ

هتل استیگن برگر، یکی از هتل های هامبورگ است که با وجود آب های کنار خود، چشم اندازی زیبا ساخته است. هتل استیگن برگر هامبورگ، ۵ کیلومتر از دریاچه آلستر فاصله دارد و اتاق های آن دارای امکاناتی بسیار خوبی از قبیل تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی عالی، سیستم تهویه خوب و غیره می باشد. این هتل در فاصله ۹ کیلومتری از فرودگاه قرار گرفته است و به صورت تمام وقت پذیرش انجام می دهد. وجود کارمندان چند زبانه یک گزینه عالی این هتل ۵ ستاره است؛ چرا که شما می توانید تمام سوال های خود را به راحتی از آنها بپرسید. پخش موسیقی در لابی هتل و همچنین امکان تجربه غذاهای خوش طعم در رستوران هتل استیگن برگر هامبورگ، بسیار مورد پسند مسافران قرار گرفته است. هتل دارای ۲۳۳ اتاق فول امکانات می باشد. امکانات گوناگونی که این هتل در بهترین شرایط برای مسافران خود فراهم کرده است، باعث متفاوت بودن این هتل، در میان هتل های کشور هامبورگ شده است.

[caption id="attachment_5529" align="aligncenter" width="780"]هتل های هامبورگ هتل های هامبورگ[/caption]

هتل اینتر سیتی هامبورگ هاپ باهن هوف

موقعیت جغرافیایی عالی هتل ۴ ستاره اینتر سیتی، باعث زبانزد بودن این هتل در میان هتل های هامبورگ شده است. این هتل فاصله بسیار کمی تا ایستگاه های هامبورگ داشته و در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری هامبورگ از قبیل کلیسا سنت جکوبی، بازار ماهی و دریاچه داخلی آلستر قرار گرفته است. تمامی اتاق های این هتل دارای امکانات مورد نیاز مسافران می باشند. وجود غذاهای رنگارنگ با طعمی عالی در منو غذایی رستوران، مسافران را بسیار مجذوب خود کرده است. انواع نوشیدنی ها سرد و گرم در کنار وعده های غذایی مختلف بسیار هیجان انگیز بوده است. امکاناتی نظیر کتابخانه، سالن های ورزشی و تفریحی (اسپا، استخر، سونا) پارکینگ، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه عالی، سیستم گرمایشی و سرمایشی خوب و غیره، برخی از ویژگی هایی هستند که این هتل را تبدیل به یکی از بهترین هتل های هامبورگ کرده است. اگر حیوان خانگی دارید، نیازی نیست نگران باشید. این هتل به شما اجازه می دهد حیوانات خانگی خود را نیز به همراه داشته باشید.

هتل باسلر هاف

هتل باسلر هاف، یکی از هتل های هامبورگ است که با وجود ویژگی های بی نظیر خود، لذت از سفر را برای مسافران دوچندان می کند. این هتل دارای ۱۶۸ اتاق بوده که در اندازه های مختلف هستند. بنابراین اگر یک سفر خانوادگی در پیش رو دارید، اقامت در یکی از اتاق های بزرگ این هتل کار شما را قطعا راحت می کند. این هتل در فاصله معقولی تا ایستگاه قطار و ایستگاه مرکزی هامبورگ قرار گرفته است. رستوران این هتل امکان تجربه طعم غذاهای عالی را در یک محیط گرم و صمیمی برای مسافران خود فراهم کرده است و با فراموش نکردن منو غذایی کودکان، خود را در میان هتل های هامبورگ متمایز کرده است. کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، لهستانی، فرانسوی و اسپانیایی صحبت می کنند و تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. برخی از امکاناتی که این هتل برای مسافران خود فراهم کرده است، شامل پارکینگ، سالن ورزشی، تراس، خودپرداز، نگهداری چمدان و غیره می شود. اگر به دنبال یک هتل ۴ ستاره با موقعیت عالی هستید، هتل باسلر هاف می توانید یک انتخاب عالی در میان هتل های کشور هامبورگ باشد.

هتل مرکور هامبورگ

هتل مرکور یکی از زیباترین هتل های هامبورگ است که طراحی و نورپردازی خاصی دارد. این هتل در نزدیکی کانال میتل قرار گرفته است و تا بازار ماهی هامبورگ حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد. رستوران این هتل برای مسافران خود امکان تجربه طعم غذاهای اصیل آلمانی و همچنین غذاهای مدیترانه ای را فراهم کرده است. این هتل ۴ ستاره هامبورگ دارای ۱۸۷ اتاق می باشد که هر یک از اتاق ها زیبایی خاص خود را دارند. برخی از امکانات هتل عبارتند از: سالن ورزشی، سونا، پارکینگ، کارمندان چند زبانه، خدمات خشکشویی، خودپرداز و غیره.

[caption id="attachment_5531" align="aligncenter" width="780"]هتل های هامبورگ هتل های هامبورگ[/caption]

هتل فینک هامبورگ

هتل فینک یکی از هتل های هامبورگ است که در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره هامبورگ در نزدیکی دانشگاه هامبورگ قرار داشته و نزدیکی آن به برخی از ایستگاه های هامبورگ باعث محبوبیت آن در میان مسافران شده است. هتل فینک دارای اینترنت رایگان بوده و امکان صرف صبحانه در اتاق برای افراد وجود دارد. با وجود اینکه این هتل رستوران ندارد، اما رستوران های زیادی در اطراف آن قرار گرفته اند.

[caption id="attachment_5532" align="aligncenter" width="780"]هتل های هامبورگ هتل های هامبورگ[/caption]

هتل کاکپیت هامبورگ

یکی دیگر از هتل های هامبورگ که در مرکز شهر قرار گرفته است، هتل کاکپیت می باشد. این هتل حدود ۲۵ دقیقه از مرکز شهر فاصله داشته و در فاصله ۲ کیلومتری از فرودگاه قرار گرفته است. اتاق های این هتل عایق صدا هستند. اینترنت رایگان، پارکینگ و اتاق سیگار برخی دیگر از امکانات این هتل ۳ ستاره هامبورگ می باشد. این هتل یکی از هتل های هامبورگ است که به شما اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی را نیز می دهد. با توجه به تمام هتل هایی که در بالا نام برده شد، باز هم هتل های دیگری در هامبورگ وجود دارند که هر کدام نیز دارای شرایط خاص و منحصر به فردی هستند. شما می توانید با توجه به بودجه و دیگر شرایط و اولویت های خود یکی از بهترین مراکز اقامت و هتل های کشور هامبورگ را برای خود انتخاب کنید. فراموش نکنید قبل از اینکه برای سفر اقدام کنید، حتما به رزرو یکی از هتل های هامبورگ بپردازید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد آب و هوای آمستردام بپردازیم. اگر به دنبال این هستید که در مورد آب و هوای آمستردام اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. آمستردام یکی از مهمترین شهرهای هلند است و به عنوان پایتخت این کشور محسوب می شود. در طول سال گردشگران زیادی از این شهر بازدید می کنند و از جاذبه های دیدنی آن بازدید می کنند، آمستردام با طبیعت زیبایی که دارد و با لاله های رنگارنگ بسیار دیدنی است. آگاهی از آب و هوای آمستردام برای کسانی که می خواهند سفر خوبی را تجربه کنند می تواند بسیار مفید باشد.

کسانی که قصد سفر دارند به طور معمول به دنبال این هستند که از شرایط آب و هوایی مقصد سفر خود اطلاعاتی را بدست آورند، اگر سفر گردشگری باشد اطلاع از شرایط آب و هوایی بیش از پیش ضروری می باشد، چرا که تعیین کننده برنامه های شما خواهد بود. کسانی که به آمستردام نیز سفر می کنند به دنبال این هستند که از آب و هوای آمستردام اطلاعاتی را بدست آورند تا سفر خوب و بیاد ماندنی را به این شهر داشته باشند. به طور کلی آب و هوای آمستردام را می توانیم به صورت نسبتا معتدل بدانیم. در فصل سرد در این شهر شاهد بارش برف کمتری هستیم و به همان میزان گرمای هوا آنچنان شدید هم نیست که مسافران را آزار دهد. با این حال آب و هوای آمستردام در بیشتر اوقات ابری است و نم نم باران وجود دارد.

در زمستان گاهی شاهد وزش باد هستیم که احساس سرمای هوا را چندین برابر می کند. هر چند در طول سال بارش باران وجود دارد ولی شدت بارندگی زیاد نیست و نیاز به حمل چتر نخواهید داشت. آب و هوای آمستردام در فصل تابستان بسیار خوب است و به همین دلیل است که فصل گردشگری آمستردام تابستان محسوب می شود. کسانی که از تجمع توریست ها چندان خوششان نمی آید می توانند در بهار و پاییز به آمستردام سفری داشته باشند.

[caption id="attachment_231" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام آب و هوای آمستردام[/caption]

باران و آفتاب در آمستردام

آب و هوای آمستردام زیاد قابل پیش بینی نیست و ممکن است که در یک لحظه هوا ابری شود و شروع به باریدن باران کند و در یک لحظه امکان دارد هوا آفتابی شود. از آوریل تا سپتامبر بارش باران زیاد است و در طول سال در حدود 79 سانتی متر در کشور هلند باران می بارد که عدد قابل توجهی می باشد.

آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز

آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز تقریبا مشابه می باشد، از ماه مارس تا می شهر آمستردام دارای آب و هوای خنکی است و به تدریج شاهد افزایش دما هستیم. در ماه آوریل شاهد شکوفایی نرگس زرد و در ماه مه شاهد شکوفایی لاله های زیبا در آمستردام هستیم. در این بازه زمانی شاهد آب و هوایی گرمی در آمستردام خواهیم بود که زمان مناسبی برای سفر می باشد. فصل پاییز از ماه سپتامبر تا نوامبر می باشد که در اوایل سپتامبر شاهد هوای بسیار مطبوعی هستیم پس از آن کم کم آب و هوای آمستردام رو به سردی می رود که شاهد روزهای ابری و بارانی به همراه وزش باد هستیم.

[caption id="attachment_232" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز[/caption]

آب و هوای آمستردام در تابستان

آب و هوای آمستردام دذ تابستان بسیار مناسب است و از ماه ژوئن تا آگوست شاهد حضور گردشگران زیادی در شهر آمستردام هستیم، در این بازه زمانی شاهد آب و هوای گرمی هستیم ولی آب و هوا آنچنان گرم نیست که آزار دهنده باشد. کسانی که می خواهند در کنار کانال های معروف آمستردام پیاده روی کنند فصل تابستان برای آنها بهترین زمان مسافرت می باشد. آب و هوای آمستردام در فصل تابستان بسیار شبیه به لندن است. میانگین درجه حرارت آمستردام در تابستان کمی بیش از 23 درجه سانتیگراد می باشد و در بیشترین حالت به 32 درجه سانتیگراد می رسد که ممکن است 2 یا 3 روز در طول ماه باشد.

[caption id="attachment_233" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در تابستان آب و هوای آمستردام در تابستان[/caption]

آب و هوای آمستردام در زمستان

آب و هوای آمستردام در زمستان که دسامبر تا فوریه را شامل می شود نسبت به بقیه فصل های سال سردتر است ولی به طور معمول منجمد نمی باشد، میانگین دمای روزانه در حدود 3 درجه سانتیگراد می باشد و در شب نیز شاهد میانگین دمای صفر درجه سانتیگراد هستیم. در فواصل بین دسامبر و فوریه احتمال بارش برف، مه گرفتگی و حتی انجماد دما وجود دارد. فصل زمستان بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند سفر مقرون به صرفه ای را داشته باشند. در زمستان تعداد گردشگران در آمستردام به شدت کاهش می یابد.

[caption id="attachment_234" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در زمستان آب و هوای آمستردام در زمستان[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۲۹ آبان ۹۷ ، ۱۷:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar