سفر به لوکزامبورگ

سفر به لوکزامبورگ

اگر به دنبال سفر به لوکزامبورگ هستید در این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله می خواهیم که به ارائه اطلاعاتی در مورد سفر به لوکزامبورگ بپردازیم، اطلاعاتی که در این مقاله ارائه می شود سبب خواهد شد که شما در هنگام سفر به لوکزامبورگ از آمادگی کاملی برخوردار باشید و خود را با شرایط این کشور تطبیق دهید. در این مقاله به اطلاعات کلی در مورد این کشور، نحوه اخذ ویزا، پروازهای موجود به این کشور، اطلاعات ضروری، وضعیت آب و هوایی و سایر موارد خواهیم پرداخت.

لوکزامبورگ کشوری کوچک است که در شمال قاره سبز واقع شده است، سفر به لوکزامبورگ می تواند بسیار هیجان انگیز باشد هر چند این کشور از نظر وسعت کشوری کوچک محسوب می شود ولی جاذبه های طبیعی و گردشگری آن بسیار زیاد و البته جذاب هستند که نظر هر گردشگری را به سوی خود جلب می کند.

در این کشور شما ترکیبی از جاذبه های گردشگری مدرن و تاریخی را خواهید دید که سفر به لوکزامبورگ را برای شما به یادماندنی خواهد کرد. بسیاری از اماکن تاریخی این کشور از جمله قلعه ها و کلیساهای آن که متعلق به قرون وسطی هستند در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. در لوکزامبورگ جاذبه های گردشگری زیبایی وجود دارد، انواع جشنواره ها، تئاترها و نمایشگاه ها در این کشور برپا می شود که می تواند شما را برای سفر به لوکزامبورگ قانع کند.

[caption id="attachment_5425" align="aligncenter" width="800"]سفر به لوکزامبورگ سفر به لوکزامبورگ[/caption]

موقعیت جغرافیایی لوکزامبورگ

لوکزامبورگ در شمال قاره اروپا واقع شده است و با کشورهای اروپایی مانند بلژیک، فرانسه و آلمان همسایه می باشد، این کشور در حدود 600.000 نفر جمعیت دارد و به دلیل این که نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی جمعیت کمتری دارد در بین کشورهای ثروتمند قرار می گیرد. بیشتر مساحت این کشور که در حدود 2.5 هزار کیلومتر است مناطق پست و هموار را شامل می شود، وایس واپ آخ به عنوان سردترین و البته مرتفع ترین منطقه در این کشور شناخته می شود.

[caption id="attachment_5426" align="aligncenter" width="800"]موقعیت جغرافیایی لوکزامبورگ موقعیت جغرافیایی لوکزامبورگ[/caption]

اخذ ویزای سفر به لوکزامبورگ

برای سفر به لوکزامبورگ اخذ ویزای این کشور ضرورت دارد، با توجه به این که این کشور در ایران سفارت ندارد لذا برای سفر به لوکزامبورگ متقاضیان باید به یکی از کشورهای همسایه مراجعه کنند و ویزای این کشور را اخذ کنند. به طور معمول ایرانی ها از شهر آنکارا برای اخذ ویزای لوکزامبورگ اقدام می کنند. لوکزامبورگ به عنوان جزئی از پیمان شینگن محسوب می شود و برای سفر به لوکزامبورگ در واقع باید ویزای شینگن دریافت شود.

[caption id="attachment_5427" align="aligncenter" width="800"]اخذ ویزای سفر به لوکزامبورگ اخذ ویزای سفر به لوکزامبورگ[/caption]

پروازها به لوکزامبورگ

برای سفر به لوکزامبورگ می توانید بلیط هواپیمای پروازهای ذیل را تهیه کنید:

  • هواپیمایی ترکیش ایرلاین: این هواپیمایی از شهرهای تهران، مشهد و تبریز پرواز دارد. همچنین از سایر شهرها مانند شیراز، اصفهان و اهواز نیز به این کشور پرواز دارد که پس از یک بار توقف به لوکزامبورگ پرواز خواهد داشت.
  • هواپیمایی لوفتهانزا : در حال حاضر تنها پروازی که با این شرکت از تهران به لوکزامبورگ است و پس از یکبار توقف در فرانکفورت آلمان به کشور لوکزامبورگ پرواز می کند.
  • هواپیمایی آلیتالیا : در حال حاضر تنها پروازی که با این شرکت به لوکزامبورگ است از مقصد تهران است که پس از یکبار توقف در رم ایتالیا به کشور لوکزامبورگ پرواز می کند.
  • هواپیمایی اتریشی : در حال حاضر تنها پروازی که با این شرکت به لوکزامبورگ است و از مقصد تهران است و پس از یکبار توقف در وین اتریش به کشور لوکزامبورگ پرواز می کند.

همه ساله افراده زیادی با استفاده از تور لوکزامبورگ به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند.

[caption id="attachment_5428" align="aligncenter" width="800"]پروازها به لوکزامبورگ پروازها به لوکزامبورگ[/caption]

اطلاعات ضروری سفر به لوکزامبورگ

  • زبان های رسمی این کشور آلمانی، زبان لوکزامبورگی و فرانسوی می باشند.
  • از لحاظ بازه زمانی کشور لوکزامبورگ در حدود 2.5 ساعت از تهران عقب تر است.
  • واحد پول آن یورو است.
  • کد کشور +352 است.
  • نوع برق شهری در این کشور 230 ولت و 50 هرتز می باشد.
  • پریزها و دوشاخه ها از نوع اف است.
  • جهت رانندگی راست می باشد.
  • فرودگاه لوکزامبورگ-فیندل فرودگاه بین المللی آن است.
  • شماره تماس با پلیس 113 است.
  • شماره اورژانس و آتش نشانی 112 است.

آب و هوای لوکزامبورگ

یکی از اطلاعات ضروری برای سفر به هر کشوری آگاهی از وضعیت آب و هوایی است، پیش از سفر به کشور لوکزامبورگ نیز آگاهی از شرایط آب و هوایی این کشور می تواند مفید باشد. به طور کلی این کشور آب و هوای معتدلی دارد و بین فصل های مختلف تفاوت چندانی احساس نمی شود. لوکزامبورگ دارای تابستان های گرمی است و زمستان های آن نیز خنک است. طی ماه های نوامبر و فوریه دمای هوا در این کشور به پایین تر از صفر می رسد.

[caption id="attachment_5429" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای لوکزامبورگ آب و هوای لوکزامبورگ[/caption]

بهترین زمان سفر به لوکزامبورگ

برای سفر به کشور لوکزامبورگ بهترین زمان سفر را با توجه به هدف خود می توانید انتخاب کنید. اگر می خواهید در بهترین شرایط آب و هوایی به این کشور سفر کنید سفر در فصل های بهار و پاییز می تواند بهترین گزینه باشد. بیشترین تعداد گردشگر در این کشور در بین ماه های مه و سپتامبر است. در این بازه زمانی دمای هوا بین 8 تا 20 درجه سانتیگراد در نوسان است. اگر می خواهید در فضای برفی سفر به لوکزامبورگ را تجربه کنید سفر از دسامبر تا فوریه می تواند یک گزینه خوب برای شما باشد. سعی کنید در روزهای آخر هفته به این کشور سفر کنید در روزهای آخر هفته معمولا مسافران کمتری در لوکزامبورگ حضور دارند و قیمت هتل ها کمتر است. در لوکزامبورگ همچنین فستیوال های گوناگونی برگزار می شود که می توانید در همان ایام به این کشور سفر کنید که فستیوال Price temp از ماه مارس تا مه و فستیوال زمستانی از مهمترین آنها می باشند.همه ساله افراده زیادی با استفاده از تور لوکزامبورگ به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند.

[caption id="attachment_5430" align="aligncenter" width="800"]بهترین زمان سفر به لوکزامبورگ بهترین زمان سفر به لوکزامبورگ[/caption]

جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ

هر چند کشور لوکزامبورگ وسعت کمتری دارد ولی از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است، اکثر جاذبه های گردشگری این کشور نیز در پایتخت آن واقع شده اند. از مهمترین جاذبه های گردشگری آن می توانیم به ربع قدیمی، موزه تاریخی و هنر، باک و روزنه های شهر، دیوارهای کورنیش، جایگاه گیوم دوم، صومعه بندیکتی و قلعه بور شاید اشاره کنیم.همه ساله افراده زیادی با استفاده ازتور لوکزامبورگ به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند.

[caption id="attachment_5431" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ جاذبه های گردشگری لوکزامبورگ[/caption]

هزینه های سفر به لوکزامبورگ

هزینه هایی در سفر به کشور لوکزامبورگ وجود دارد، یکی از این هزینه ها هزینه های مربوط به اقامت می باشد که در واقع یکی از اصلی ترین ها می باشد. از سایر هزینه ها می توان به هزینه حمل و نقل و خورد و خوراک اشاره کرد. هتل هایی که در کشور لوکزامبورگ وجود دارند از 2 ستاره تا 5 ستاره می باشند که شما با توجه به میزان هزینه های خود می توانید آنها را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد انتخاب محل اقامت در لوکزامبورگ باید به آن توجه شود این است که با توجه به این که مساحت این کشور بسیار کم است فواصل شهرها نیز بسیار اندک است که برای اقامت ارزانتر می توانید شهرهای اطراف را نیز انتخاب کنید. برای حمل و نقل نیز می توانید از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس های گردشگری استفاده کنید البته تاکسی نیز در دسترس است. با توجه به مساحت کم وسایل نقلیه عمومی بهترین گزینه است. برای خورد و خوراک نیز می توانید در رستوران های ارزان، متوسط و یا گرانقیمت غذا میل کنید البته استفاده از فست فودها نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت لوکزامبورگ، ویزای لوکزامبورگ، تور لوکزامبورگ و تور اروپا 88851080-021.