دانش سفر

۴۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سوغات اسپانیا

سوغات اسپانیا

سوغات اسپانیا

در این پست قصد داریم تا شما را با سوغات اسپانیا و سایر اقلام زینتی که می توانید از این کشور با خود بیاورید صحبت کنیم. برای آشنایی بیشتر با سوغات اسپانیا مطالب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_446" align="aligncenter" width="780"]سوغات اسپانیا سوغات اسپانیا[/caption]

اسپانیا

کشور اسپانیا در شبه‌‌جزیره‌ ایبری و در بخش جنوب‌غربی قاره اروپا واقع شده است و مساحت آن به عنوان چهارمین کشور بزرگ اروپایی 506 هزار کیلومتر می باشد.این کشور با دارا بودن جاذبه‌های فراوان گردشگری، بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. زبان رسمی مردم ، اسپانیایی است و درصد بیشتری از مردم پیرو دین مسیحیت کاتولیک می باشند. قطعا می‌توان کشور اسپانیا را به عنوان یکی از بهترین و ارزشمندترین مقاصد گردشگری در تمام دنیا، در نظر گرفت.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="780"]اسپانیا اسپانیا[/caption]

 

باد بزن های اسپانیا (آبانیکو)

ازجمله سوغات مهم اسپانیا بادبزن های آبانیکو است که در این کشور از شهرت زیادی برخوردار است.بسیاری از رقص های محلی مردم اسپانیا با استفاده از بادبزن های آبانیکو انجام می گیرد.بادبزن آبانیکو اسپانیا سوغات بسیار عالی می باشد، به خصوص برای مادر و یا همسرتان. بادبزن آبانیکو طرح ها و رنگ های منحصر به فردی دارد که همین مسئله سبب شده تا بادبزن های آبانیکو جزوء سوغات بسیار پرطرفدار از کشور اسپانیا باشد که شما می توانید آن را به همراه خود بیاورید.

[caption id="attachment_447" align="aligncenter" width="780"]باد بزن های اسپانیا (آبانیکو) باد بزن های اسپانیا (آبانیکو)[/caption]

روغن زیتون

روغن زیتون به عنوان یکی از معروفترین و البته یکی از پر طرفدارترین سوغات اسپانیا شناخته می شود. بسیار از روغن زیتونهای اسپانیا در شهر آندالوسیا اسپانیا درست می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. البته شما ممکن است در هنگام آوردن آن دچار مشکل شوید، زیرا بسیاری از این روغن زیتونها بطری های بسیار بزرگی دارند، و ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هنگام آوردن این روغن زیتون ها با خود حتما یک ساک بزرگ به همراه داشته باشید تا بتوانید آن ها در شرایط مناسبی نگه دارید.

[caption id="attachment_448" align="aligncenter" width="780"]روغن زیتون روغن زیتون[/caption]

لباس های فلامنکو

یکی دیگر از سوغات اسپانیا که بسیار در میان بانوان پرطرفدار است لباس های طرح فلامنکو است، که در میان کودکان و افراد کوچکتر محبوبیت بسیار زیادی دارد و می تواند سوغات بسیار عالی برای این قبیل افراد باشد. این لباس ها ار رنگ ها و طرح های بسیار مناسبی دارند که سبب شده تا این افراد بتوانند مناسب با سلیقه خود این لباسها را انتخاب کنند. البته در بسیاری از مواقع شما ممکن است برای زیباتر به نظر رسیدن خود یک کلاه هم برای خود انتخاب نمایید.

زعفران

یکی دیگر از سوغات اسپانیا زعفران های آن است که در دنیا بسیار مشهور می باشد. بسیاری از زعفران های اسپانیا در شهر کاستیلا لامنچا کشت می شود. زعفران اسپانیا می تواند به غذای شما عطر و طعم بسیار ویژه ای بدهد و آن را خوش طعم تر کند. بسیاری از زعفران های اسپانیا را می توانید از ادویه فروشی های معروف اسپانیا تهیه کنید.
البته قیمت زعفران های اسپانیا بسیار بالا است و شما باید برای خرید آن هزینه بسیار هنگفتی را پرداخت کنید.

[caption id="attachment_449" align="aligncenter" width="780"]زعفران زعفران[/caption]

پوستر مسابقات گاو بازی

پوستر مسابقات گاو بازی یکی از خاطره انگیزترین سوغات اسپانیا است که به فراوانی در این کشور وجود دارد.مسابقات گاو بازی از دیر باز تاکنون در فرهنگ این کشور نقش بسیار مهمی داشته و دارد. البته بسیاری از افراد ممکن است این مسابقات را وسیله ای برای شکنجه گاو های وحشی طلقی کنند، اما مردم اسپانیا آن را سرگرم کننده می دانند.
بسیاری از گردشگرانی که به کشور اسپانیا سفر می کنند می خواهند برای یک بار هم که شده شاهد دیدن این مسابقات مهیج باشند. اما ما به کسانی که تحمل دیدن این قبیل مسابقات را ندارند پوستر مسابقات گاوبازی را پیشنهاد می کنیم که می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین سوغات اسپانیا باشد. پوستر مسابقات گاو بازی اسپانیا تقریبا در بسیاری از خیابان های اسپانیا به فراوانی یافت می شود.

[caption id="attachment_454" align="aligncenter" width="780"]پوستر مسابقات گاو بازی پوستر مسابقات گاو بازی[/caption]

 

کلوچه های محلی

کلوچه های محلی به عنوان یکی از بهترین و البته خوشمزه ترین سوغات اسپانیا شناخته می شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در هنگام سفرتان به این کشور آنها را خریداری کنید. برای خرید این کلوچه های محلی خوشمزه می توانید به کوچه پس کوچه های شهر های اسپانیا سر بزنید و یا تعدادی از آنها را امتحان کنید.

ظروف سفالی

ظروف سفالی و سرامیکی می تواند به عنوان سوغات اسپانیا گزینه مناسبی باشد، به خصوص برای دکوراسیون منزلتان. بسیاری از این ظروف دست ساز بوده و فروشندگان این ظروف آنها را می سازند.این ظروف انواع مختلفی دارد که شامل انواع فنجان ها، لیوان های دهن کج و انواع مختلفی از جام ها می شود. ظروف اسپانیا می تواند گزینه بسیار خوبی برای فردی که دوستش دارید باشد.پیشنهاد می شود که در هنگام بازگشتتان این سوغات اسپانیا را خریداری کنید.

[caption id="attachment_451" align="aligncenter" width="780"]ظروف سفالی ظروف سفالی[/caption]

کیف های چرمی

اجناس تهیه شده از چرم به خصوص کیف های اسپانیا از چرم نرم و معروف اسپانیایی ساخته شده است که یکی از بهترین سوغات اسپانیا به حساب می آید. بیشتر فروشگاه ها در اسپانیا کیف ها و وسایل چرمی را می فروشند، حتما به تعدادی از آنها سر بزنید و از محصولات چرمیشان دیدن کنید.
اگر قصد خرید سوغات اسپانیا از جنس چرم را دارید و قصد دارید تا فرد مورد علاقه خود را خوشحال کنید، پیشنهاد ما کیف دستی های چرمی و یا کوله پشتی از جنس چرم است که می تواند هدیه بسیار ارزشمندی برای او باشد.

[caption id="attachment_452" align="aligncenter" width="780"]کیف های چرمی کیف های چرمی[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

آب و هوای اسپانیا

آب و هوای اسپانیا

آب و هوای اسپانیا

یکی از دلایلی که سبب می شود تا هر ساله مردم زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر کنند آب و هوای اسپانیا است. زیرا اسپانیا از چمله کشورهایی در قاره اروپا است که از آب و هوای بسیار مطلوب و مدیترانه ای بهره مند است. برای آشنایی بیشتر با شرایط آب و هوایی اسپانیا در نقاط مختلف این کشور مطلب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_459" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا آب و هوای اسپانیا[/caption]

کشور اسپانیا

اسپانیا از جمله کشورهای بسیار زیبا و جذاب است که در بخش جنوب غربی اروپا قرار گرفته است. تا حدودی می‌توان گفت کمتر گردشگری است که محو زیبایی ها و جاذبه های این کشور نشده باشد. اما در هر صورت ما در این نوشته قصد داریم نگاهی عمیق تر به کشور اسپانیا و آب و هوای اسپانیا داشته باشیم. کشور اسپانیا دارای آب و هوای بسیار مطلوب و گردشگاههای طبیعی کم نظیری می باشد. جاذبه های گردشگری این کشور بسیار متنوع و جذاب هستند و همه ساله توریست های زیادی برای دیدن این کشور و زیبایی های آن به اسپانیا سفر می کنند.

[caption id="attachment_460" align="aligncenter" width="780"]کشور اسپانیا کشور اسپانیا[/caption]

جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا

اگر به کشور اسپانیا سفر می کنید مطمئنا می دانید که کشور اسپانیا از جاذبه های گردشگری و دیدنی زیادی برخوردار است که اغلبآنها در شهر مادرید یعنی پایتخت آن قرار دارد، که ما پیشنهاد می کنم در هنگام سفرتان به این کشور حتما یک بار از آنها بازدید کنید. در لیست زیر ما تعدادی از این مکان های دیدنی اسپانیا را برای شما گرد آوری کرده ایم.
شهر باستانی بسالو در کاتالونیا
شهر قرون وسطایی آینسه
روستای دیا واقع در جزیره مالورکا
روستای کودییرو واقع در سواحل شمالی اسپانیا
شهر باستانی اولیته واقع در استان ناوارا
شهرک کاسارس واقع در استان مالاگا
شهر دیواری باستانی مورلا واقع در استان کاستلیون مادرید.
اگر علاقه مند هستید که از این مکان های جذاب ودیدنی اسپانیا دیدن کنید همیشه قبلش با مشاوران متخصص ما در این رابطه مشورت کنید تا بتوانید در بهترین شرایط آب و هوایی اسپانیا از این مکان ها دیدن کنید. به عنوان سخن پایانی باید گفت که کشور اسپانیا یکی از بهترین کشورهای اروپا به حساب می آید که به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب، جاذبه های گردشگری و دیدنی فراوان می تواند لحظاتبسیار خوش و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.

[caption id="attachment_461" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا[/caption]

آب و هوای اسپانیا در ماهها و فصل های مختلف سال

در ابتدا باید این را بدانید که هر فصل در کشور اسپانیا 3 ماه به طول می انجامد.در ادامه مطلب زیر ما به طور مختصر وضعیت آب و هوایی اسپانیا را در فصل های مختلف سال بررسی می کنیم.

آب و هوای اسپانیا در فصل زمستان

آب و هوای اسپانیا در فصل زمستان معمولا خشک است. در شمال غربی این کشور آب و هوای اسپانیا در بیشتر اوقات روز آفتابی است، اما ممکن است در ساعات شب بسیار سوزناک و سرد شود.

آب و هوای اسپانیا در فصل بهار

[caption id="attachment_464" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا در فصل بهار آب و هوای اسپانیا در فصل بهار[/caption]

وضعیت آب و هوای اسپانیا در فصل بهار به گونه ای است که می توان آن را بهترین زمان برای بازدید از این کشور در نظر گرفت. مساعد بودن آب و هوای اسپانیا به خصوص در جنوب این کشور سبب می شود تا شما فکر آب تنی و رفتن به دریا به سرتان بزند، به خصوص با نزدیک شدن به فصل تابستان.

آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان

آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان بسیار گرو خشک است و به دلیل نزدیکی به ساحل دریا ها از رطوبت زیادی برخوردار است. آب و هوای اسپانا در گرمترین ساعات روز به 36 درجه سانتیگراد می رسد، که سبب می شود تا شما به فکر رفتن به مناطق شمالی این کشور به خصوص جزایر قناری به سرتان بزند.

موقعیت جغرافیایی و تاثیر آن بر آب و هوای اسپانیا

در توصیف آب و هوای اسپانیا وضعیت جغرافیایی از اهمیت زیادی برخوردار است. کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است که در جنوبی ترین ناحیه از قاره اروپا قرار گرفته است و از قدیمی ترین کشورهای اروپایی به حساب می آید. کشور اسپانیا با کشورهای زیادی همسایه است که تعدادی از آنها عبارتند از:
1-کشورهای همسایه نواحی شمال و شمال شرقی: فرانسه، آندورا.
2-و از سمت غرب نیز با کشور پرتغال و اقیانوس اطلس مرز مشترک دارد.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

مطمئنا بهترین زمان برای سفر به کشور اسپانیا در بهترین شرایط آب و هوایی فصل بهار و در ماه های مارچ و می و یا در طول ماه های پایانی سال یعنی ماه های سپتامبر تا نوامبر می باشد. در چنین زمان هایی شما شاهد جمعیت کمتر توریستان در مناطق دیدنی اسپانیا هستید. ضمن این که بسیاری از خدمات تفریحی و حمل و نقل نیز از قیمت های به مراتب پایین تری برخوردار هستند. البته مطلوب بودن آب و هوای اسانیا در چنین زمانهایی می تواند فرصتی مناسب برای بازدید از مناطق دیدنی اسپانیا باشد.

[caption id="attachment_463" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به اسپانیا بهترین زمان سفر به اسپانیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۹:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

روادید اسلوونی د

روادید اسلوونی

روادید اسلوونی

اگر می خواهید از تعطیلات خود استفاده کرده و یک سفر خارجی را تجربه کنید، ما به شما سفر به اسلوونی را پیشنهاد می کنیم. البته شما برای سفر به این کشور باید روادید اسلوونی را تهیه کنید و سپس خود را برای یک مسافرت خاطره انگیز آماده کنید. اما این که چگونه می توان ویزای اسلوونی را دریافت کرد، شاید برای برخی افراد کار دشواری باشد. ما در اینجا شما را با نحوه اخذ روادید این کشور آشنا خواهیم کرد.

کشور اسلوونی

در این مقاله قصد داریم تا تمرکز خود را بر روی شرایط و مراحل اخذ روادید اسلوونی قرار دهیم. اما پیش از آن بهتر است کمی با این کشور اروپایی آشنا شویم. اسلوونی یکی از کشورهای اروپایی است که با این که وسعت چندانی ندارد، اما زیبایی های بسیاری را در دل خود جای داده است. این کشور در بخش اروپای مرکزی و جنوبی واقع شده و از آب و هوای بسیار مطبوعی نیز برخوردار می باشد. هر ساله گردشگران بسیاری برای بهره مندی از جاذبه های طبیعی و گردشگری این کشور، با رزرو تور اسلوونی و تور اروپا به اسلوونی سفر می کنند. همان طور که گفتیم بیشتر افرادی که به این کشور سفر می کنند، با هدف گردشگری اسلوونی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. اما این تنها یک مورد است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر قصد دریافت اقامت های طولانی مدت را دارید نیز می توانید این کشور را برای گرفتن اقامت دائم انتخاب کنید و راه خود را برای ورود به اروپا هموار کنید.

[caption id="attachment_3871" align="aligncenter" width="780"]روادید اسلوونی روادید اسلوونی[/caption]

روادید اسلوونی

با توجه به این که ما در کشور ایران زندگی می کنیم و تبعه این کشور محسوب می شویم، برای ورود به یک کشور اروپایی نظیر اسلوونی نیازمند اخذ روادید اسلوونی هستیم. اگر شما تابعیت ایرانی دارید، اما اقامت دائم یک کشور اروپایی عضو اتحادیه اروپا را دریافت کرده اید، دیگر نیازی به اخذ ویزای اسلوونی ندارید. اما در حالت معمول اگر می خواهید به کشور اسلوونی سفر کنید و تابعیت یا اقامت دائم این کشور را ندارید، می بایست برای اخذ روادید اسلوونی تلاش کنید. روادید در واقع به شما اجازه می دهد تا طبق قوانین یک کشور برای مثال اسلوونی و به طور قانونی به آن کشور سفر کنید. در برگه روادید معمولا اطلاعات هویتی شما، زمان شروع، زمان پایان، اعتبار ویزا و نوع روادید اسلوونی درج می شود. نکته ای که بسیار اهمیت دارد، این است که شما باید در مدت زمان اعتبار این کارت به کشور اسلوونی سفر کرده و به وطن خود بازگردید. البته بسته به این که ویزای شما چه نوعی است، شما می توانید یک بار، دوبار و یا چند بار در مدت زمان اعتبار ویزا به این کشور سفر کنید.

[caption id="attachment_3758" align="aligncenter" width="780"]روادید اسلوونی روادید اسلوونی[/caption]

انواع روادید اسلوونی

روادید به طور کلی انواع مختلفی دارد که کشور اسلوونی تعدادی از آن ها را پشتیبانی می کند. انواع روادید به هدف شما از سفر به اسلوونی مربوط می شود. انواع روادیدی که به طور کلی وجود دارد می تواند شامل روادید تحصیلی، روادید توریستی، روادید کاری و تجارت، روادید سرمایه گذاری، روادید خرید ملک، روادید ازدواج، روادید پزشکی و ... شود. اما در کشور اسلوونی شما تنها از چند مورد از این ها می توانید استفاده کنید. اگر بهتر بگوییم شما تنها با چند هدف مشخص می توانید به این کشور سفر کنید. شما می توانید با گرفتن ویزای تحصیلی اسلوونی، ویزای تجاری اسلوونی، ویزای توریستی به این کشور سفر کنید. البته موارد دیگری نیز وجود دارند که در شرایط خاص می توان از آن ها نیز استفاده کرد. اما به طور کلی شما از این چند روش می توانید به کشور اسلوونی سفر کنید.

روادید تحصیلی اسلوونی

تحصیل در یک کشور اروپایی شاید آرزوی هر کسی باشد. البته بسیاری از افراد این روش را تنها برای مهاجرت دائمی و ورود به اروپا انتخاب می کنند. زبانی که در دانشگاه های این کشور تدریس می شود، عموما زبان های انگلیسی و یا اسلوونیایی می باشد. شما پیش از اقدام به اخذ روادید اسلوونی برای ادامه تحصیل، می بایست ابتدا برای اخذ پذیرش به این کشور سفر کرده و پس از ارائه مدارک تحصیلی و قبول پذیرش از سوی دانشگاه های این کشور، اقدام به دریافت ویزای اسلوونی بکنید. یکی دیگر از دلایلی که به شما پیشنهاد می کنیم دانشگاه های اسلوونی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنید، نزدیکی آن با کشور اتریش و آلمان است. همان طور که مستحضر هستید، آلمان و اتریش دانشگاه های بسیار خوبی دارد که دسترسی به آن ها می تواند کمک بسیار زیادی به شما داشته باشد. برای گرفتن پذیرش دانشگاه های اسلوونی شما می بایست مدارک مربوط به دوره های آموزشی خود در ایران را به همراه ریز نمرات ترجمه کرده و به دانشگاه مورد نظر تحویل دهید.

[caption id="attachment_3872" align="aligncenter" width="780"]روادید اسلوونی روادید اسلوونی[/caption]

روادید تجاری اسلوونی

یکی دیگر از انواع روادید اسلوونی، روادید تجاری این کشور می باشد. شما از طریق استخدام در یک شرکت می توانید دعوت نامه کاری دریافت کرده و نسبت به اخذ روادید اسلوونی اقدام کنید. اما دریافت دعوت نامه کاری و استخدام در یک شغل کار چندان راحتی نیست. به همین دلیل گفته می شود، اخذ ویزای تجاری یکی از سخت ترین روش ها برای سفر به یک کشور اروپایی می باشد. آگهی استخدام در یک شرکت خاص می بایست به مدت 3 ماه در کشور مبدا یعنی کشور اسلوونی و به مدت 3 ماه در اتحادیه اروپا منتشر شود. اگر در این دو حالت فرد مورد نظر برای آن کار انتخاب نشد، آگهی استخدام می بایست به صورت سراسری منتشر شود و شما که ایرانی هستید در این حالت می توانید برای استخدام در این شغل درخواست دهید و اگر در مصاحبه موفق شدید، دعوت نامه تجاری اسلوونی را دریافت کنید. پس از این کار شما به راحتی می توانید برای دریافت ویزای این کشور نیز اقدام نمایید.

[caption id="attachment_3873" align="aligncenter" width="780"]روادید اسلوونی روادید اسلوونی[/caption]

راهنمای درخواست روادید اسلوونی

اما برای اخذ روادید اسلوونی باید چه کارهایی انجام دهیم؟ شما باید مراحل خاصی را برای اخذ ویزای اسلوونی سپری کنید. شما در ابتدا می بایست از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو وقت سفارت اسلوونی نمایید. اگر با درخواست شما موافقت شود، شما در مرحله بعد باید مدارک لازم برای دریافت روادید اسلوونی را تهیه نمایید. پس از انجام این کار در روز مصاحبه باید به سفارت این کشور در ایران مراجعه کرده و روال اداری اخذ روادید اسلوونی را انجام دهید. پس از این کار شما می بایست منتظر بمانید تا درخواست تان بررسی شود. اگر با درخواست شما موافقت شود، روادید اسلوونی برای شما صادر شده و شما می توانید آن را دریافت کنید.

[caption id="attachment_3874" align="aligncenter" width="780"]روادید اسلوونی روادید اسلوونی[/caption]

وقت سفارت اسلوونی

یکی از اصلی ترین مراحل اخذ روادید اسلوونی، وقت سفارت این کشور می باشد. شما در وقت تعیین شده باید شخصا به سفارت اسلوونی در تهران مراجعه نمایید. این کشور در تهران دارای سفارتخانه می باشد. در بخش های بعدی اطلاعات مربوط به سفارت اسلوونی را قرار خواهیم داد. شما در وقت سفارت این کشور باید به سفارت اسلوونی در ایران مراجعه کرده و روال اداری خاصی را طی نمایید. در روز مصاحبه معمولا مدارک لازم باید ارائه شده و کارهایی نظیر انگشت نگاری انجام شود. در برخی موارد نیز از شما مصاحبه می شود که معمولا در روادید توریستی این اتفاق کمتر انجام می شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ روادید اسلوونی

همان طور که در بخش های قبل نیز به آن اشاره کردیم، شما پیش از حضور در سفارت اسلوونی می بایست مدارک لازم برای اخذ روادید اسلوونی را تهیه کنید. مدارک لازم برای اخذ ویزای اسلوونی شامل اصل کارت ملی و شناسنامه، گذرنامه با اعتبار حداقل 3 ماه، دو قطعه عکس رنگی، بیمه مسافرتی، بلیط هواپیما، رزرو هتل، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار یا کارت بازرگانی، مدارک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل، دعوت نامه، فرم درخواست روادید اسلوونی، گردش حساب، سند مالکیت می شود. البته بسته به این که هدف شما از سفر به اسلوونی چیست، مدارک دیگری نیز مورد نیاز است. نکته مهم این که مدارک شما باید به زبان انگلیسی یا اسلوونیایی ترجمه شود.

[caption id="attachment_3875" align="aligncenter" width="780"]روادید اسلوونی روادید اسلوونی[/caption]

سفارت اسلوونی

خوشبختانه اسلوونی در ایران دارای سفارتخانه می باشد. شما برای انجام کارهای مربوط به اخذ روادید اسلوونی می بایست به سفارت این کشور در ایران مراجعه کنید. در ادامه اطلاعات مربوط به سفارت این کشور را درج می کنیم.

آدرس سفارت: تهران- پاسداران- بالاتر از خیابان شهید لواسانی- نارنجستان هشتم- پلاک 30

ساعات کاری: ساعات کاری این سفارتخانه روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 13 می باشد.

سخن آخر

در اینجا لازم می دانیم چند نکته مهم را درباره اخذ روادید اسلوونی بیان کنیم. اگر این نکات را مد نظر قرار دهید، در هنگام دریافت ویزای این کشور کمتر دچار مشکل خواهید شد.

- برای حضور در سفارت این کشور، حتما باید وقت قبلی بگیرید. در غیر این صورت به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- برای انجام انگشت نگاری و مصاحبه خود متقاضی باید در وقت سفارت حضور پیدا کند.

- حضور کودکان زیر 6 سال در وقت سفارت الزامی نمی باشد.

- هزینه اخذ روادید اسلوونی برای افراد مختلف متفاوت بوده و باید برای هر فرد به صورت مجزا پرداخت شود.

[caption id="attachment_3876" align="aligncenter" width="780"]روادید اسلوونی روادید اسلوونی[/caption]

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت اسلوونی، ویزای اسلوونی، تور اسلوونی و تور اروپا 88851080-021

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۷:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

روادید پرتغال د

روادید پرتغال

روادید پرتغال

یکی از کشورهای اروپایی که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده و هست، کشور پرتغال می باشد. افرادی که قصد دارند به این کشور اروپایی سفر کنند باید در ابتدا روادید پرتغال را اخذ نمایند و سپس برای تهیه بلیط هواپیمای این کشور اقدام کنند. لازم به ذکر است که دریافت روادید پرتغال دارای شرایط خاصی می باشد که افراد باید مراحل مخصوص آن را طی نمایند. ما نیز در این متن قصد داریم چگونگی دریافت روادید پرتغال و سفر به این کشور را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد سفر به این کشور به هر دلیلی را دارید، ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

کشور پرتغال و مراحل دریافت روادید پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای نام آشنای اروپایی می باشد. سالانه افراد زیادی برای مهاجرت و گردش با استفاده از تور اروپا و تور پرتغال به این کشور سفر می نمایند. ورود به خاک این کشور مانند سایر کشورها مستلزم دریافت روادید می باشد. دریافت روادید پرتغال دارای مراحل مختلفی است. افراد متقاضی روادید باید در ابتدا به سفارت این کشور در تهران واقع در روزبه، پلاک 13 مراجعه کنند و وقت سفارت پرتغال را رزرو نمایند. این افراد در روز معین شده از طرف مسئولین سفارت باید به آن مراجعه کنند و دلایل خود را برای سفر به این کشور و دریافت روادید پرتغال به مسئولین این سفارت ارائه دهند. پس از روز مصاحبه حضوری، مسئولین سفارت با توجه به مستندات و دلایل ارائه شده از طرف افراد متقاضی، در خصوص رد و قبول این افراد اقدام می نمایند. در صورت مثبت بودن جواب سفارت، افراد باید سایر مراحل را برای دریافت روادید پرتغال طی نمایند.

[caption id="attachment_3857" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

مدارک لازم برای اخذ روادید پرتغال

افرادی که قصد دارند روادید پرتغال را دریافت کنند، باید یک سری از مدارک را به سفارت این کشور ارائه دهند. این مدارک شامل مدارک شناسایی افراد مانند کارت ملی، شناسنامه و کارت پایان خدمت می باشد. افراد باید اصل و رونوشت این مدارک را به همراه ترجمه آن به سفارت ارائه دهند. متقاضیان باید یک قطعه عکس زمینه سفید و تمام رخ را به این سفارت ارائه دهند. سایر مدارک با توجه به نوع روادید متغیر می باشد. این مدارک می تواند شاملی مدارکی چون مدارک شغلی، مدارک تحصیلی، مدارک کاری، مدارک پزشکی، مدارک دال بر تمکن مالی و همچنین دعوتنامه ها باشد. لازم به ذکر است که افراد در ارائه مدارک باید دقت لازم را داشته باشند و مدارک خود را به صورت کامل به این سفارت ارائه دهند تا در روند صدور ویزای پرتغال مشکلی پیش نیاید.

[caption id="attachment_3858" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

دریافت روادید پرتغال به صورت دائم

کشور پرتغال دارای پتانسیل های بسیاری از لحاظ کاری، تحصیلی، اقتصادی و پزشکی می باشد. لذا بسیاری از افراد تمایل دارند، تا به این کشور مهاجرت کنند و ادامه زندگی خود را در این کشور سپری نمایند. افراد برای مهاجرت به این کشور باید روادید دائم آن را دریافت نمایند. دریافت روادید پرتغال به صورت دائم دارای شرایط خاصی می باشد که افراد متقاضی باید این شرایط را به جا آورند و آن را به مسئولین سفارت این کشور اثبات نمایند. افراد می توانند از طریق خرید ملک، تحصیل، سرمایه گذاری، کارآفرینی، ازدواج و داشتن تمکن مالی به صورت کاملا قانونی روادید پرتغال را به صورت دائم دریافت نمایند. لازم به ذکر است راه های غیرقانونی دیگری برای مهاجرت به این کشور موجود می باشد، که استفاده از آنها به هیچ وجه توصیه نمی شود و در اکثر مواقع زمان و هزینه افراد به هدر می رود.

انواع روادید پرتغال

روادید پرتغال دارای نمونه های مختلفی می باشد. روادید دائم این کشور را در متون بالا به خوبی مورد بررسی قرار دادیم. اما بیشترین تقاضای افراد برای دریافت روادید، روادید اعتباری این کشور می باشد. از انواع روادید پرتغال به صورت موقت می توان به روادید گردشگری، پزشکی و نمایشگاهی اشاره کرد. از دیگر روادیدهای کشور پرتغال می توان به روادید فرودگاهی اشاره کرد. نوع این روادید در روند صدور آن می تواند تاثیرگذار باشد.

[caption id="attachment_3859" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

تاثیر دریافت دعوت نامه بر روند صدور روادید پرتغال

شاید بتوان گفت یکی از راه هایی که می توان مراحل دریافت روادید پرتغال را تسریع بخشید، دریافت دعوت نامه های مختلفی است که از این کشور برای افراد متقاضی سفر، صادر می شوند. این دعوت نامه ها دارای نمونه های مختلفی هستند، که از انواع آن می توان به دعوت نامه های تحصیلی، نمایشگاهی، خانوادگی و کاری اشاره کرد. لذا افراد می توانند با ارائه این دعوت نامه ها به سفارت این کشور، به روند دریافت روادید پرتغال، سرعت بیشتری ببخشند. توجه به این نکته الزامی است که دریافت دعوت نامه تنها می تواند یک محرک به حساب آید و افراد با دریافت دعوت نامه انتظار قطعی دانستن دریافت روادید پرتغال را نداشته باشند. این دعوت نامه ها برای هر کسی صادر نمی شود. به طور مثال دعوت نامه های تحصیلی برای افرادی که داری سطح علمی بالا می باشند، صادر می شود و افراد با ارائه آن به سفارت می توانند جهت دریافت ویزای تحصیلی پرتغال اقدام نمایند.

[caption id="attachment_3860" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

هزینه های لازم برای روادید پرتغال و سفر به این کشور

افرادی که قصد دریافت روادید پرتغال را دارند باید یک سری از هزینه ها را برای دریافت آن و سفر به این کشور در نظر داشته باشند. گفتنی است مبلغی که برای دریافت ویزای پرتغال به سفارت این کشور می دهند تنها برای بررسی شرایط افراد و مدارک آنها می باشد و هیچ تضمینی برای تخصیص روادید به این افراد نخواهد بود. لذا این هزینه به هیچ وجه قابل استرداد نیست. افراد با مراجعه به سفارت باید این هزینه را به صورت یورو به مسئولین سفارت ارائه دهند. از دیگر هزینه هایی که افراد برای سفر به این کشور باید بپردازند، هزینه دریافت بلیط هواپیما این کشور است. سایر هزینه ها با توجه به نوع سفری که افراد به کشور پرتغال دارند، می تواند به طور کامل متغیر باشد.

[caption id="attachment_3861" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

استفاده از آژانس های مسافرتی برای دریافت روادید پرتغال

یکی از روش های مفید و کارآمد برای دریافت روادید پرتغال استفاده از موسسات مسافرتی و حقوقی است که در این زمینه دارای مهارت لازم هستند، می باشد. بسیاری از افراد به دلیلی مشغله های فراوانی که دارند، قادر نیستند مراحل دریافت روادید پرتغال را مرحله به مرحله طی کنند. به همین دلیل با مراجعه به این آژانس های مسافرتی معتبر می توانند مراحل کار را به آنها بسپارند. گفتنی است استفاده از این راه برای تمامی افراد توصیه می شود. لذا با تجربه بالایی که این افراد متخصص در دریافت روادید مختلف دارند، تمامی مراحل و مدارک لازم را به مسافرین بازگو مینمایند. پس از رزرو وقت سفارت پرتغال در روز مصاحبه با تمامی مدارک در جلسه حاضر شوید.

[caption id="attachment_3632" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

شرایط دریافت روادید پرتغال و خروج از کشور

افرادی که قصد دریافت روادید پرتغال و خروج از این کشور را دارند باید شرایط لازمه را داشته باشند تا بتوانند به راحتی از کشور خارج شوند. از شرایطی که برای دریافت روادید پرتغال و خروج از کشور وجود دارد، نداشتن هیچ گونه منع قانونی برای خروج از کشور می باشد. این موانع قانونی می تواند مشکلات مالیاتی، سربازی و یا هر چیز دیگر باشند. لذا افراد قبل از دریافت روادید بهتر است که این موانع را از سر راه بردارند و سپس نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. گفتنی است افرادی که به سن قانونی نرسیده اند باید رضایت والدین خود را داشته باشند. افرادی که قصد دریافت ویزای پرتغال را دارند باید شرایطی را که در متون بالا به آن اشاره شد به جای آورند تا بتوانند به راحتی روادید این کشور را اخذ نمایند.

نکات لازم در مورد روادید پرتغال

افراد در ضمن دریافت روادید پرتغال باید به یک سری از نکات توجهی ویژه داشته باشند. اولین نکته ای که در مورد روادید این کشور به چشم می خورد، مدت اعتبار این روادید است. ویزاهای موقت معمولا در بازه های زمانی 90 روزه صادر می شوند و افراد پس از اتمام این مدت باید خاک این کشور را ترک نمایند و یا نسبت به تمدید آن اقدام کنند. گفتنی است روادیدهای دائم نیز در ابتدا به صورت اعتباری می باشد و با توجه به نوع ویزا افراد می توانند پس از سپری شدن یک زمان خاص، برای دریافت روادید دائم اقدام نمایند. لازم به ذکر است افراد متقاضی برای دریافت روادید باید در بعضی از مراحل مانند انگشت نگاری و مصاحبه حضوری شخصا به سفارت این کشور مراجعه نمایند. گفتنی است هر فرد به صورت جداگانه باید برای دریافت روادید پرتغال اقدام نماید. به طور مثال در یک خانواده 3 نفره هر 3 نفر باید جداگانه مدارک خود را ارائه دهند. مدت زمان دریافت این روادید 15 روزه می باشد.

[caption id="attachment_3862" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

درباره روادید پرتغال

در پایان می توان گفت با رعایت کردن موارد گفته شده در متون بالا به آسانی می توان روادید پرتغال را از سفارت دریافت کرد. کشور پرتغال و سفر به این کشور یکی از بهترین سفرهای اروپایی می باشد. توصیه ما این است که اگر به تنهایی و به صورت شخصی قصد دریافت روادید این کشور را دارید از افراد خبره در این امر کمک گرفته و مشورت های لازم را کسب کنید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت پرتغال، ویزای پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا 88851080-021

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

روادید یونان د

روادید یونان

روادید یونان

یونان یکی از کشورهای تاریخی و پرطرفدار اروپایی است. یکی از مهم ترین گام ها در سفر به یونان اخذ روادید یونان است. این کشور نیز مانند سایر کشورها شرایط و مقررات مربوط به خود را دارد که باید در زمان دریافت روادید به آنها توجه کرد. در این مطلب با مهم ترین اطلاعات در رابطه با ویزای یونان و شرایط اخذ آن آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

 کشور یونان

احتمالاً درباره کشور یونان زیاد شنیده باشید. این کشور یکی از قدیمی‌ترین کشورهای اروپایی است که سابقه ی تاریخی طولانی مدتی دارد و به همین سبب در جهان بسیار معروف شده است. وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع در این کشور باعث شده افراد زیادی آن را مقصد خود قرار دهند. ضمناً آب و هوا در کشور یونان مدیترانه‌ای بوده و طبیعت بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. سطح اقتصادی و تحصیلی در این کشور بسیار بالا بوده و یکی از باستانی‌ترین شهرهای دنیا یعنی آتن در مرکز این کشور قرار گرفته است. اگر قصد سفر به یونان را دارید در اولین گام خود باید اطلاعاتی در رابطه با روادید یونان به‌دست آورید. در این مطلب با برگزیده‌ترین اطلاعات درباره روادید یونان آشنا خواهیم شد. جهت کاهش هزینه های سفر میتوانید اقدام به رزرو تور اروپا و تور یونان نمایید.

[caption id="attachment_3845" align="aligncenter" width="780"]روادید یونان روادید یونان[/caption]

روادید یونان

مسلماً برای دریافت روادید یونان باید با شرایط اخذ آن آشنا شوید. یونان یکی از کشورهای باستانی است که طرفداران زیادی دارند و همه ساله افراد زیادی درصدد سفر به این کشور جذاب و پرهیاهو هستند. به همین دلیل سعی کردیم مطلب کامل و جامعی درباره دریافت ویزای یونان در اختیار شما قرار دهیم.

[caption id="attachment_3846" align="aligncenter" width="780"]روادید یونان روادید یونان[/caption]

دریافت روادید یونان

همانطور که می دانید برای ورود به هر کشوری که اقامت آن را ندارید، اولین و مهم ترین گام، دریافت مجوز ورود به آن کشور یعنی روادید است. اگر قصد سفر به یونان را دارید و تا به حال روادید این کشور را دریافت نکرده اید باید برای دریافت آن اقدام کنید. روادید یونان مجوزی است که به سبب آن به شما اجازه داده می شود در یک مدت مشخص در این کشور اقامت کنید. از طرف دیگر از آنجایی که یونان یکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است برای ورود به آن باید ویزای شینگن تهیه کنید.

[caption id="attachment_3847" align="aligncenter" width="780"]روادید یونان روادید یونان[/caption]

مراحل دریافت روادید یونان

برای دریافت روادید یونان باید اقدامات مختلفی انجام شود. البته این اقدامات فقط مخصوص به کشور یونان نیست و برای اکثر کشورها انجام می شود. در اولین مرحله باید مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای یونان را جمع آوری کنید. در مرحله ی دوم برای درخواست ویزا و همچنین رزرو وقت سفارت یونان اقدام کنید. پس از اینکه وقت مصاحبه برای شما مشخص شد در زمان تعیین شده در سفارت حضور پیدا کنید. سپس مراحل مربوطه را انجام داده و روادید صادر شده را دریافت کنید. در صورتی که مأموران سفارت مدارک شما را بررسی کردند وقتی را جهت مصاحبه حضوری برای شما تعیین می کنند. در روز مصاحبه باید کلیه مدارک مربوط به ویزای یونان را ارائه دهید.

انواع روادید یونان

در کشور یونان نیز مانند سایر کشورهای دیگر روادیدهای مختلفی برای سفر وجود دارد. در واقع شما در ابتدای کار باید هدف خود را از سفر به یونان مشخص کنید سپس متناسب با آن روادید یونان را دریافت کنید. کسانی که به قصد سفر و تفریح به کشور یونان سفر می کنند، باید ویزای توریستی یونان را دریافت کنند. سایر روادید یونان شامل روادید تحصیلی، سرمایه گذاری، کاری، خرید ملک، ازدواج و غیره است. در واقع شما هدفتان را از سفر مشخص می کنید سپس برای اخذ روادید یونان اقدام می کنید زیرا هر کدام از این روادیدها شرایط و مراحل مربوط به خود را دارند که باید به صورت کامل طی شوند.

[caption id="attachment_3849" align="aligncenter" width="780"]روادید یونان روادید یونان[/caption]

مدارک مورد نیاز برای دریافت روادید یونان

یکی از مهم ترین قست ها در دریافت روادید یونان آماده کردن کامل و بی نقص مدارک مربوطه است. ما در این قسمت مهم ترین مدارک مربوط به اخذ ویزای یونان را در اختیار شما قرار می دهیم.

-ارائه دو عدد عکس سه در چهار با زمینه سفید

-ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی

-ارائه گذرنامه ای که حداقل 3 ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد.

-اگر برای سفر خود دعوت نامه دارید باید آن را در روز مراجعه به سفارت تحویل دهید.

-ارائه سند ازواج در صورت متأهل بودن

-بلیط هواپیما

-ارائه گردش مالی شش ماه آخر حساب بانکی

-ارائه مدارکی دال بر رزرو هتل در کشور یونان

-بیمه مسافرتی

-مدارک مربوط به اشتغال به کار (یا فیش حقوقی) برای کارمندان و ارائه گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان

-بازنشستگان باید گواهی بازنشستگی ارائه دهند.

-هزینه دریافت روادید یونان

-فرم مربوط به دریافت روادید

تمامی مدارک ذکر شده باید در دارالترجمه ها به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

[caption id="attachment_3848" align="aligncenter" width="780"]روادید یونان روادید یونان[/caption]

مدت زمان دریافت روادید یونان

یکی دیگر از قسمت‌های مهم در مورد دریافت روادید یونان، زمان دریافت این روادید است. کسانی که قصد سفر به یک کشور را دارند باید اطلاعات کاملی در مورد مدت زمان دریافت ویزای آن کشور داشته باشند. برای دریافت ویزای یونان باید سه ماه قبل از زمان سفرتان اقدام کنید. زمان تعیین شده برای کسانی است که نسبت به زمان دقیق سفر خود آگاهی دارند اما اگر زمان مشخصی برای سفرتان وجود ندارد و ممکن است به صورت کاملاً اتفاقی به این کشور سفر کنید، بهتر است خیلی زودتر از زمان تعیین شده برای دریافت ویزا اقدام کنید. مدت زمان لازم برای درخواست ویزا و بررسی مدارک شما تقریباً 2 هفته است. بنابراین سعی کنید در مرحله ی اول زمان سفر خود را مشخص کنید سپس برای دریافت روادید یونان اقدام کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در فرآیند دریافت ویزا زمان کافی برای برطرف کردن آن داشته باشید.

دعوت نامه

احتمالاً در مورد تأثیر دعوت نامه در دریافت روادید کشورهای مختلف شنیده باشید. با استفاده از دعوت نامه می‌توانید فرآیندهای مربوط به دریافت ویزا را با سرعت بیشتری انجام دهید و در واقع امکان صدور روادید یونان برای شما ساده‌تر خواهد شد. دعوت نامه برگه‌ای است که از طرف دوست، خانواده یا هر کس دیگر که در کشور یونان اقامت دارد برای شما ارسال می‌شود. در دعوت نامه باید مواردی در رابطه با محل اقامت شما، هزینه‌های موجود در مدت اقامت و غیره ذکر شوند تا مأموران سفارت یونان را قانع کنند. اما دقت کنید که داشتن دعوت نامه لزومی برای صدور قطعی روادید شما نخواهد بود زیرا باید سایر مدارک شما در این زمینه کامل باشد. وجود هرگونه نقص در مدارک و مراحل مربوط به دریافت ویزای یونان می‌تواند کار شما را تا مدتی عقب بیندازد.

[caption id="attachment_3850" align="aligncenter" width="780"]روادید یونان روادید یونان[/caption]

هزینه روادید یونان

یکی از مواردی که برای دریافت روادید یونان باید به آن توجه کنید، هزینه های پرداختی است. هزینه مربوط به روادید یونان باید در روز مراجعه حضوری به سفارت پرداخت شود. این هزینه به منظور بررسی مدارک و درخواست شما پرداخت می شود که متناسب با نوع ویزا و شرایط مختلف سنی، مقدار آن متفاوت است. هزینه ها بر حسب یورو پرداخت می شود. این هزینه برای ویزای بزرگسالان معادل 60 یورو است. اگر قصد داشته باشید ویزاهای مختلف این کشور مانند ویزای گردشگری، کاری، تحصیلی یا سرمایه گذاری و کار را دریافت کنید، باید این 60 یورو را پرداخت کنید. البته کسانی که شهروند کشورهای اروپایی هستند، دیگر نیازی به پرداخت این هزینه ندارند و با پرداخت 35 یورو می توانند روادید این کشور را دریافت کنند. کودکانی که سن صفر تا 12 سال دارند، برای دریافت روادید یونان نیازی به پرداخت هزینه نخواهد داشت در صورتی که برای سایر کشورهای اروپایی باید هزینه ای برای کودکان 6 الی 12 سال پرداخت شود.

[caption id="attachment_3851" align="aligncenter" width="780"]روادید یونان روادید یونان[/caption]

مهم ترین نکات در دریافت روادید یونان

دقت کنید که برای دریافت روادید یونان باید کلیه فرآیندهای ذکر شده ی بالا طی شوند. هر گونه کوتاهی یا داشتن نقص، منجر به لغو ارائه ی روادید یا عقب افتادن صدور آن می شود. در این قسمت نیز با مهم ترین نکات درباره ی سفارت یونان و اخذ ویزای یونان آشنا می شویم:

1- در روز مراجعه به سفارت یونان هر شخص باید خودش در محل سفارت حضور پیدا کند و نمی تواند شخص دیگری را به نمایندگی از طرف خود بفرستد.

2- زودتر از وقت تعیین شده در محل سفارت حضور پیدا کنید تا وقت کافی برای کنترل مدارک داشته باشید. تأخیر شما می تواند منجر به عدم رضایت مأموران سفارت شود.

3- اگر به صورت خانوادگی به یونان سفر می کنید، کلیه ی افراد خانواده حتی کودکان نیز باید به صورت مجزا درخواست ارسال کنند. فرم های مربوطه نیز به صورت مجزا برای هر شخص پر می شوند.

4- همه مدارک اعلام شده از سوی سفارت یونان را به صورت انگلیسی ترجمه کنید و آن ها را توسط وزارت امور خارجه و یا دادگستری تأیید کنید.

5- در روز مراجعه به سفارت حتماً رسید بلیط هواپیما و هتل خود را به همراه داشته باشید. در صورت عدم ارائه ی این مدارک، صدور ویزای شما با مشکل رو به رو خواهد شد.

6- هزینه مربوط به صورت نقدی پرداخت می شود بنابراین حتماً پول نقد به همراه داشته باشید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت یونان، ویزای یونان، تور یونان و تور اروپا 88851080-021

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل اینولید پاریس

هتل اینولید پاریس

هتل اینولید پاریس

هتل اینولید پاریس یکی از جاذبه های پاریس است و برعکس نامش محل اقامت نمی باشد بلکه یک بنای تاریخی است. این مجتمع مربوط به قرن هفدهم است و جانبازان جنگی را به آنجا می بردند. امروزه هتل اینولید پاریس موزه نظامی بزرگی است که تعداد دیگری موزه در آن واقع شده است. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره هتل اینولید پاریس خواهیم پرداخت تا در سفر به پاریس حتماً از آن بازدید داشته باشید و با بخش های مختلف آن آشنا باشید.

آشنایی مختصری با پاریس

پاریس که آن را پایتخت فرانسه می دانند با جاذبه های فراوان خود افراد زیادی را هر ساله به سمت خود می کشاند. این مقصد شناخته شده در جهان هر ساله میلیون ها گردشگر را در خود جای می دهد که به دلیل آثار تاریخی، تفریحی، فرهنگی و ... در این شهر است. بسیاری از آثار مشهور جهان در پاریس واقع شده اند و به دلیل وجود تعداد زیادی درخت به آن لقب سرسبزترین پایتخت در اروپا را داده اند. این شهر رمانتیک و جذاب در اروپا شهر نورها لقب گرفته است و زیبایی فوق العاده ای دارد. آثار تاریخی، معماری و هنری زیادی در این شهر به چشم می خورد. هتل اینولید نیز یکی از آثار تاریخی آن است که برای مردم پاریس با ارزش می باشد.

[caption id="attachment_508" align="aligncenter" width="780"]آشنایی مختصری با پاریس آشنایی مختصری با پاریس[/caption]

درباره هتل اینولید پاریس

یکی از جاذبه های گردشگری در پاریس هتل اینولید است که مرکزی برای فرهنگ، تجارت و مد است. پاریس با جاذبه های تاریخی و زیبای بسیاری که دارد گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. در گذشته مجروحین را در این مکان درمان می کردند و معلولین جنگ را به آنجا می بردند. در واقع هتل اینولید پاریس آسایشگاهی برای معلولین جنگ های گذشته بوده است و امروزه محل بسیاری از مقبره های قهرمانان جنگ، موزه تاریخ معاصر و موزه های جنگ است. جالب است بدانید مقبره ناپلئون بناپارت نیز در این هتل واقع شده است. ساعات بازدید از این بنا در پاریس همه روزه از ساعت 17:30 – 10:30 می باشد و با تاکسی تنها 5 دقیقه از میدان تا هتل فاصله است.

[caption id="attachment_509" align="aligncenter" width="780"]هتل اینولید پاریس هتل اینولید پاریس[/caption]

موقعیت هتل اینولید پاریس

هتل اینولید پاریس از روی پلی به نام الکساندر قابل مشاهده است که این پل نیز خود جز آثار تاریخی پاریس است. با قدم زدن در حاشیه رود سن و گذشتن از روی پل به سمت هتل اینولید خواهید رفت و چیزی که در ابتدا توجه شما را جلب خواهد کرد موزه جنگ پاریس است که توپ های قدیمی بسیاری دارد. با کمی دقت خواهد فهمید که مردم فرانسه برای این بنا و مقبره ناپلئون بناپارت ارزش زیادی قائل هستند.

[caption id="attachment_510" align="aligncenter" width="780"]موقعیت هتل اینولید پاریس موقعیت هتل اینولید پاریس[/caption]

زمان ساخت و تکمیل هتل اینولید پاریس

دستور ساخت هتل اینولید پاریس از جانب لویی چهاردهم در سال 1670 صادر شده است تا سربازان سالخورده و بیمار در آنجا اقامت کنند و مداوای آن ها انجام شود. تکمیل این بنا در سال 1676 صورت گرفت و برای بهره برداری ارائه شد. اینکه این محل به نگهداری سربازان و معلولین اختصاص یافته بود تا قرن بیستم ادامه داشت. بعد از اینکه تکمیل این مکان انجام شد دستور ساخت کلیسایی ویژه در کنار آن از جانب او داده شد و در نهایت Église du Dôme در آن احداث شد. این بنای احداثی درخششی همچون نگین بر بالای این مکان داشت که حتی از دور نیز به خوبی دیده می شود. اتمام ساخت بنا در سال 1708 صورت گرفت و امروزه بازدید از آن امکان پذیر است.

هتل اینولید پاریس و انقلاب فرانسه

ارزش تاریخی هتل اینولید پاریس بسیار زیاد است زیرا در تاریخ فرانسه اهمیت بسیاری داشته است. در آن زمان که مردم فرانسه، شورشی بر ضد حکومت مرکزی بر پا کردند یعنی در چهارده ژوئیه 1789، انقلابیون به هتل اینولید پاریس رفتند و آن را به تصرف خود درآوردند و از این بنا مهمات، تفنگ و توپ برداشتند و اقدام به توپ بستن قلعه باستیل کردند و این گونه قلعه به تصرف آن ها درآمد و انقلاب فرانسه رقم خورد.

[caption id="attachment_511" align="aligncenter" width="780"]هتل اینولید پاریس و انقلاب فرانسه هتل اینولید پاریس و انقلاب فرانسه[/caption]

مقبره ناپلئون بناپارت در هتل اینولید پاریس

مقبره ناپلئون بناپارت نیز در هتل اینولید است و از جای دیگری که شرح داده خواهد شد به اینجا انتقال داده شده است. وقتی ناپلئون بناپارت در جنگ واترلو ناکام ماند و شکست خورد به مدت شش سال در جزیره ای به نام سنت هلن که زیر نظر بریتانیایی ها بود زندگی کرد و به دلیل مبتلا شدن به سرطان معده جان باخت. ناپلئون وصیت کرده بود که مقبره اش در کنار رود سن باشد اما بریتانیایی ها مخالفت کردند و در همان جزیره و در محلی گمنام او را به خاک سپردند. البته برخی منابع خبر از کشته شدن او با آرسنیک می دهند، برخی نیز ذکر کرده اند که او از جزیره فرار کرده است تا فرزندش را به قدرت برساند که با شلیکی اشتباه از جانب مأموری که اصلاً او را نمی شناخته از دنیا رفته است. لویی فیلیپ در سال 1840 که شاه وقت فرانسه بود با کسب اجازه از بریتانیایی ها توانست جسد بناپارت را به فرانسه ببرد و بقایای جسد ناپلئون را از طریق یک کشتی دریایی به پاریس منتقل کند و بدین ترتیب جسد او در هتل اینولید پاریس در سردابی که زیر گنبد کلیسا قرار دارد دفن می شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

پانتئون پاریس

پانتئون پاریس

پانتئون پاریس

یکی از بناهای تاریخی و دیدنی کشور فرانسه. پانتئون پاریس می باشد که در ادامه از ویژگی های این آرامگاه بیشتر خواهیم گفت و به بیان ویژگی های آن می پردازیم.

پیدایش پانتئون پاریس

در سال ۱۷۵۸ لویی پانزدهم که به شدت مریض بود نذر کرد اگر از بستر بیماری به سلامت برخیزد، کلیسایی به نام سنت ژنویو احداث نماید که این شخص در سال ۱۷۸۹ توانست کلیسای مورد نظر را احداث کند؛  اما در این هنگام انقلاب کبیر فرانسه رخ داد و این مکان به معبد خدایان تغییر نام داده و تبدیل به مقبره ی بزرگان گشت .در حال حاضر این مکان به پانتئون پاریس مشهور بوده و جزء زیباترین بناهای تاریخی مذهبی کشور فرانسه به شمار می آید. از مهم ترین بناهای نزدیک به پانتئون می‌توان به آرامگاه مشاهیر فرانسه، دانشگاه پاریس ۱ و دانشگاه پاریس ۲، کلیسای سن اتین دو مودن، کتابخانه سنت ژنویو، دبیرستان هانری و پارک معروف لوکزامبورگ اشاره کرد که در منطقه ۵ پاریس قرار دارد.

[caption id="attachment_500" align="aligncenter" width="780"]پانتئون پاریس پانتئون پاریس[/caption]

درباره پانتئون پاریس

یکی از معابد خدایان معروف در کشور فرانسه، پانتئون پاریس می باشد که در محله ی لاتن فرانسه واقع شده است. این معبد یکی از باشکوه ترین معابد دنیا و آثار بزرگ معماری جهان به شمار می آید که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد سفر به فرانسه را دارید پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از پانتئون پاریس دیدن نمایید زیرا پانتئون پاریس جزء محبوب ترین دیدنی های اروپا به شمار می رود که گردشگران و توریست ها می توانند در همه ی روزهای هفته، به جز یکشنبه ها از ساعت هشت و نیم صبح الی ۷ و نیم بعد از ظهر برای بازدید پانتئون پاریس به این محل مراجعه کنند. البته در تعطیلات کریسمس، روز سال نو و اول می که جزء تعطیلات رسمی فرانسه به شمار می رود، پانتئون به طور کلی تعطیل می باشد. نکته ی قابل توجه این است که بازدیدکنندگان می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از این بنای زیبا دیدن نمایند.

[caption id="attachment_501" align="aligncenter" width="780"]درباره پانتئون پاریس درباره پانتئون پاریس[/caption]

آرامگاه های موجود در پانتئون پاریس

علاوه بر زیبایی و شکوه پانتئون پاریس، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این مکان وجود خاکستر اجساد بسیاری از بزرگان علم و سیاست فرانسه در زیرزمین آن می باشد. از مهم ترین نویسندگان و شاعران قرن نوزدهم فرانسه می توان به ویکتور هوگو اشاره کرد که آرامگاه وی در همین مکان پانتئون پاریس قرار دارد و بسیاری از اشخاص به همین دلیل به دیدن این مکان ترغیب می شوند. از دیگر آرامگاه های موجود در پانتئون می توان به آرامگاه ولتر، امیل زولا، میرابو، ماری کوری، ژان مولن، ژان ژورس و معمار پانتئون پاریس یعنی سوفلو  اشاره کرد.

فوکو یکی دیگر از افرادی است که در محل پانتئون پاریس دفن است. این فرد در سال ۱۸0۵ در این معبد آونگی نصب کرد تا از طریق آن گردش زمین را به همه نشان بدهد. جالب است بدانید این فرد برای اولین بار توانست در این امر موفق شود. در سال ۲۰۰۲ نیز به دستور ژاک شیراک، رئیس جمهور فرانسه خاکستر الکساندر دوما که یکی از بزرگ ترین نویسندگان کشور فرانسه به شمار می آمد در کنار سایر مشاهیر فرانسوی در داخل بنای پانتئون پاریس جای گرفت.

[caption id="attachment_502" align="aligncenter" width="780"]آرامگاه های موجود در پانتئون پاریس آرامگاه های موجود در پانتئون پاریس[/caption]

معماری پانتئون پاریس

معمار بنای مذهبی تاریخی پانتئون یعنی سوفله برای ساخت این بنا از سبک کلاسیک استفاده کرده و طرح کلی که در ذهن داشته، شکل صلیب مانندی بوده است. تقریباً می‌توان گفت این بنا الگو برداری شده از پانتئون شهر می باشد زیرا ۲۴ ستون به سبک سنتی در ساخت پانتئون پاریس دیده می‌شود که به سبک معماری یونان و روم اختصاص دارد. بدنه ی ستون های این بنا باریک و دارای شیارهای طولانی می باشد. طول پانتئون پاریس 110متر و ارتفاع گنبد بزرگ آن 83 و عرض آن 84 متر است. ۴۲۵ پله در این بنا وجود دارد که بازدیدکنندگان را به رأس هرم گنبدی می رساند. بهتر است بدانید که روی سردر این آرامگاه نیز به زبان فرانسوی جمله ای حک شده است که مفهوم آن به این صورت می باشد:" از سوی ملت سپاسگزار به مردان گران قدر"

[caption id="attachment_503" align="aligncenter" width="780"]معماری پانتئون پاریس معماری پانتئون پاریس[/caption]

دیزاین داخلی پانتئون پاریس

همانطور که گفته شد وجود مقبره های زیادی در این بنا می تواند برای همگان جالب باشد. اما نکته ی حائز اهمیت این است که در بین تمام آرامگاه های خوابیده دو قبر سر پا وجود دارد که یکی از آن دو متعلق به ولتر و دیگری متعلق به ژان ژاک روسو بوده که زیبایی خود را دارد. چهار ستون در داخل این بنا وجود داشته که نگهدارنده ی گنبد آن می باشد. گنبد پانتئون پاریس لایه ای بتنی دارد و در مرکز گنبد سوراخ گرد به عنوان نورگیر یا چشمه نور به قطر حدود ۹ متر تعبیه شده است که رو به آسمان باز شده و مهم ترین مزیت آن این است که تنها منبع نور طبیعی برای تأمین روشنایی این بنا به شمار می رود. بر روی دیواره های این بنا فرو نشستگی های مستطیل و نیم دایره ای دیده می شود که بر بالای هر کدام طاق هایی هلالی زده شده است. نقاشی های این فضا آثار برجا گذاشته از نقاش فرانسوی یعنی پیر یووی دو شاوان می باشد که موجب شده است ارزش و زیبایی این ساختمان چند برابر شود.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل های والنسیا

هتل های والنسیا

هتل های والنسیا

هتل های والنسیا به سبب امکانات خوب و با کیفیتی که به مهمانان ارائه می دهند جزء معتبرترین هتل های اسپانیا هستند. اگر قصد سفر به والنسیا را دارید مسلما آشنایی با هتل های والنسیا اولین گام شما خواهد بود. در این مقاله با لوکس ترین هتل های والنسیا و امکانات و خدمات ارائه شده از سوی آنها آشنا می شویم.

والنسیا یکی از شهرهای جذاب و هیجان انگیز اسپانیا است که بعد از شهرهای مادرید و بارسلونا پیشرفته ترین و بزرگترین شهر در این کشور به شمار می رود. این شهر دارای قدمت تاریخی زیادی است و به همین سبب جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی را به خود اختصاص داده است. با توجه به موقعیت شهر والنسیا و امکانات آن افراد زیادی به این شهر سفر می کنند به همین دلیل هتل های متنوعی در سطح این شهر وجود دارد که آشنایی با آنها برای هر مسافری ضرورت دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین هتل های والنسیا آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

هتل لاس آرناس بالنریو ریزورت

این هتل یکی از بهترین هتل های والنسیا است که اکثر مسافران آن را لوکس ترین و بی نظیرترین هتل این شهر می دانند. هتل لاس آرناس بالنریو ریزورت یک هتل پنج ستاره با امکانات رفاهی و خدماتی بی نظیر است که هر کسی را با هر سلیقه ای تحت تاثیر قرار می دهد. نزدیکی این هتل به مرکز شهر و ساحل از جمله مهم ترین امتیازات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت است. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی شیک و مدرن هستند که فضای دلنوازی را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها از امکانات بسیار خوبی نظیر تهویه، اینترنت بی سیم، تلویزیون، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی برخوردار هستند.

در رستوران های این هتل می توانید غذاهای بین المللی و سنتی زیادی را در کنار نوشیدنی های متنوع میل کنید.

مهم ترین امکانات هتل لاس آرناس بالنریو رزورت شامل بار، کتابخانه، پارکینگ، استخر، مرکز اسپا، خدمات خشکشویی، دوچرخه، اینترنت بی سیم و ... هستند. این هتل با توجه به امکاناتی که دارد به یکی از  معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های والنسیا تبدیل شده است.

[caption id="attachment_418" align="aligncenter" width="780"]هتل های والنسیا هتل های والنسیا[/caption]

هتل کارو والنسیا

یکی دیگر از هتل های والنسیا که پنج ستاره هم می باشد هتل کارو والنسیا است. این هتل در مرکز شهر والنسیا قرار دارد و در یک کاخ قدیمی ساخته شده است. اتاق های این هتل اسپانیا توسط معماران ماهر طراحی شده اند و بی شک با اقامت در آنها می توانید بهترین تجربه یک اقامت لوکس و رویایی را برای خود به ارمغان آورید. همه اتاق ها در این هتل شامل امکاناتی نظیر مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند. در کنار امکاناتی مانند استخر و سالن های ورزشی می توانید موجبات سرگرمی خود را فراهم کنید و از تمام زمان های خود برای اقامت در این هتل استفاده کنید. در این هتل رستوران های مدرنی وجود دارند که می توانید در آنها به صرف غذاهای لذیذ و مدرن بپردازید.

مهم ترین امکانات هتل کارو والنسیا شامل رستوران، خدمات خشکشویی، اتاق های عایق صدا، اینترنت بی سیم، بار، ماساژ، سیستم های گرمایشی، تراس و ... هستند.

[caption id="attachment_419" align="aligncenter" width="780"]هتل کارو والنسیا هتل کارو والنسیا[/caption]

هتل هسپس پالائو د لا مار

هتل هسپس پالائو د لا مار یکی دیگر از هتل های والنسیا با امکانات منحصر به فرد است که در بین هتل های پنج ستاره این شهر قرار گرفته است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های والنسیا بوده که هر کسی با یک بار اقامت در این هتل شیفته آن شده است. فضای آرام و دلنشینی که این هتل برای مهمانان فراهم می کند مهم ترین امتیاز آن در بین سایر هتل های والنسیا است. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند و برای هر نوع سلیقه ای مناسب می باشند. بعد از گشت و گزارهای روزانه می توانید زمانی را در بخش اسپای این هتل صرف به آرامش رسیدن و رفع خستگی های خود کنید. این هتل نیز امکانات بی نظیری مانند اینترنت بی سیم، رستوران های شیک و مجلل، پذیرش 24 ساعته، خشک شویی، سالن های ورزشی و ... را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

[caption id="attachment_420" align="aligncenter" width="780"]هتل هسپس پالائو د لا مار هتل هسپس پالائو د لا مار[/caption]

هتل وستین والنسیا

اکثر مهمانانی که در هتل وستین والنسیا اقامت داشته اند این هتل را به سبب دکوراسیون مجلل و شیک آن می شناسند. موقعیت بسیار خوب این هتل در شهر والنسیا و خدمات بی رقیبی که به مهمانان ارائه می دهد باعث شده به یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های والنسیا تبدیل شود. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به مراکز خرید متنوع شهر دسترسی داشته باشید. اتاق های هتل وستین والنسیا دارای امکاناتی مانند حمام، اینترنت بی سیم، دستگاه چای و قهوه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت هستند. در بار این هتل هم می توانید وقت بگذرانید و از نوشیدنی های سرو شده استفاده کنید.

[caption id="attachment_421" align="aligncenter" width="780"]هتل وستین والنسیا هتل وستین والنسیا[/caption]

هتل اس اچ والنسیا پالس

هتل اس اچ نیز یکی دیگر از هتل های والنسیا است که دارای محیطی گرم و صمیمی و اتاق هایی لوکس با امکاناتی کامل است. در زمان اقامت در این هتل می توانید از تمام امکانات رفاهی در نظر گرفته شده استفاده کنید و بهترین اقامت را در شهر والنسیا برای خود رقم بزنید. در طراحی دکوراسیون اتاق های این هتل از سبک هایی جدید و زیبا استفاده شده است. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل شامل تلویزیون، اینترنت بی سیم، حمام و نورپردازی های زیبا هستند. این هتل جزء هتل های شیک والنسیا است که دارای یک استخر بزرگ، مرکز ماساژ و اسپا می باشد.

[caption id="attachment_422" align="aligncenter" width="780"]هتل اس اچ والنسیا پالس هتل اس اچ والنسیا پالس[/caption]

هتل نپتونو

یکی دیگر از هتل های والنسیا که طرفداران زیادی هم دارد هتل نپتونو است. این هتل یکی از هتل های چهار ستاره شهر بوده که خدماتی در حد هتل های پنج ستاره به مهمانان ارائه می دهد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و دارای اتاق هایی با دکوراسیون شیک و چیدمان منحصر به فرد است ضمنا در اتاق های این هتل تراس هایی قرار دارد که می توانید در اوقات فراغت خود به تماشای منظره های زیبا بپردازید. مهم ترین امکانات اتاق های این هتل شامل اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و غیره هستند. هتل نپتونو امکانات تفریحی متنوعی شامل دوچرخه های رایگان و سالن های بدنسازی به مهمانان خود ارائه می دهند. این هتل نیز یکی دیگر از بهترین هتل های والنسیا است که می توانید در زمان اقامت خود در این شهر نهایت لذت را از امکانات این هتل ببرید.

[caption id="attachment_423" align="aligncenter" width="780"]هتل نپتونو هتل نپتونو[/caption]

هتل مدیوم والنسیا

اگر قصد سفر به شهر والنسیا و اقامت در یکی از هتل های والنسیا را دارید هتل مدیوم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این هتل نیز یکی از هتل های چهار ستاره این شهر است که امکانات با کیفیتی به مسافران ارائه می دهد. اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی زیبا همراه با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت و حمام هستند.

همانطور که دیدید هتل های والنسیا دارای تنوع زیادی هستند و می توانید متناسب با نیاز و علاقه خود بهترین و شیک ترین هتل های والنسیا را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید و نهایت لذت را از سفر خود به شهر والنسیا ببرید.

[caption id="attachment_424" align="aligncenter" width="780"]هتل مدیوم والنسیا هتل مدیوم والنسیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل های تنریف

هتل های تنریف

هتل های تنریف

اگر به دنبال اقامت در تنریف هستید باید بدانید که هتل های تنریف در جزایر قناری کشور اسپانیا از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و شما می توانید با توجه به معیارهایی مانند کیفیت، قیمت، فاصله از مرکز شهر و مواردی از این قبیل آن ها را انتخاب کنید. از آن جا که فرصت سفر مجدد به جزایر قناری و اقامت در هتل های تنریف ممکن است دیگر به آسانی به دست نیاید توصیه می شود افراد با آشنایی کامل نسبت به رزرو اتاق در تنریف اقدام کنند. در ادامه سعی شده تا با توجه به معیارهای افراد مختلف برخی از هتل های تنریف معرفی و بررسی شوند. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل گران تاکانده ولنس و ریلکس کاستا آدهه (Grand Tacande Wellness & Relax Costa Adeje)

هتلی بسیار لوکس و جذاب است و به نظر می رسد تنها برای افرادی تدارک دیده شده که کیفیت عالی هتل برایشان از همه چیز مهم تر باشد. این هتل 5 ستاره توانسته میزان رضایت 9.1 از 10 را از مسافران هتل های تنریف کسب کند و می توان آن را در رده هتل های عالی به شمار آورد. خدمات بی نظیر کارکنان هتل، فضای دوستانه، اتاق های شیک و بسیار مجهز، رستوران زیبا و غذاهای دلپذیر، دسترسی آسان به مرکز شهر، استخر، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت همگی از ویژگی هایی هستند که این هتل را شایسته رضایت بالای مسافران کرده است. قیمت حدودی یک شب اقامت در این هتل بالای 3 میلیون تومان است. اما عجله نکنید! در ادامه به آن دسته از هتل های تنریف خواهیم رسید که در عین کیفیت مناسب، قیمت مناسب تری هم داشته باشند.

[caption id="attachment_407" align="aligncenter" width="780"]هتل گران تاکانده هتل گران تاکانده[/caption]

هتل ساندوس سان بلاس (Sandos San Blas Hotel)

هتل 5 ستاره ساندوس سان بلاس بیشتر از هر چیز به خاطر زمین گلف اختصاصی اش مشهور است. این هتل تا مرکز شهر فاصله نسبتاً زیادی دارد اما این فاصله یک دلیل خوشایند دارد. این که این هتل یکی از هتل های تنریف است که درست در مجاورت ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از این حیث هتلی رو به دریا به حساب می آید. دریاچه مصنوعی، 8 استخر جداگانه و ساحل اختصاصی این هتل هم از دیگر جذابیت های این هتل در میان هتل های تنریف به شمار می رود. این هتل در جنوب شهر تنریف قرار گرفته و نزدیکی اش به فرودگاه بین المللی تنریف می تواند یک مزیت به حساب بیاید. نیازی به گفتن نیست که اتاق ها، رستوران و دیگر امکانات این هتل همگی در سطح بسیار با کیفیتی قرار دارند.

[caption id="attachment_408" align="aligncenter" width="780"]هتل های تنریف هتل های تنریف[/caption]

هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa)

از دیگر هتل های تنریف، هتل تورکسا پلایا، هتلی مناسب و رضایت بخش برای خانواده هاست. فضای این هتل 4 ستاره بسیار صمیمی طراحی شده است و فضاهای بسیار خوبی برای بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است. استخرهای متعدد، رستوران منحصر به فرد، سالن بدنسازی بزرگسالان و اتاق های شیک توانسته اند این هتل را به هتلی محبوب در میان هتل های تنریف تبدیل کنند.

[caption id="attachment_409" align="aligncenter" width="780"]هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa) هتل تورکسا پلایا (Turquesa Playa)[/caption]

هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz)

هتلی 4 ستاره است که منظره رو به اقیانوس آن هر بیننده ای را به وجد می آورد. این هتل هم از جمله هتل های لوکس در میان هتل های تنریف به شمار می رود. کیفیت کم نظیر اتاق ها، غذای مناسب و قابل قبول، سرویس دهی عالی و سرگرمی های جذاب از ویژگی های این هتل زیباست. در بررسی های صورت گرفته این هتل توانسته با کسب نمره 9.3 در جایگاه عالی میان هتل های تنریف قرار گیرد. استخر و پارکینگ اختصاصی اختصاصی را هم باید به دیگر امکانات هتل هاردین دلاپاز افزود. به علاوه این هتل از هتل های واقع شده در شمال جزیره تنریف است و اقامت در آن خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن مسافران به جای خواهد گذاشت.

[caption id="attachment_410" align="aligncenter" width="780"]هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz) هتل هاردین دلاپاز (Jardin de la Paz)[/caption]

هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey)

هتلی 4 ستاره است که در فاصله 14 کیلومتری از مرکز شهر و در مجاورت دریا قرار گرفته است. این هتل مدرن و زیبا با داشتن باشگاه های سرگرمی و استخر کودکان یکی از گزینه های محبوب برای خانواده هاست. استخرهای شنا، نگهداری از نوزاد و غذاهای کم نظیری که در این هتل تهیه می شوند باعث شده اند تا این هتل به یکی از هتل های پر رفت و آمد در میان هتل های تنریف بدل شود. مرکز خرید، باشگاه بدنسازی و انواع سرگرمی های این هتل را نباید از قلم انداخت. بدون شک این هتل از امکانات مورد انتظار مسافران چیزی کم ندارد و همین ویژگی هاست که آن را به بین هتل های تنریف به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. در ادامه بیشتر به هتل هایی خواهیم پرداخت که قیمت ارزان تری دارند و در عین حال از هتل های میان رده خوب به شمار می روند.

[caption id="attachment_411" align="aligncenter" width="780"]هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey) هتل کاتالونیا پونتا دل ری (Catalonia Punta Del Rey)[/caption]

هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz)

هتل اکسیدنتال با داشتن 3 ستاره در مرکز شهر و در مجاورت پارک گارسیا سانابریا و ده ها مرکز خرید متنوع واقع شده است. این هتل تنها حدود 7 کیلومتر با ساحل و 12 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. رستوران، کافه، استخر، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و اینترنت پرسرعت از امکانات قابل توجه این هتل هستند. قیمت یک شب اقامت در چنین هتلی کمی بیشتر از 1.000.000 تومان خواهد بود. بی شک این هتل یکی از بهترین هتل های متوسط در مین هتل های تنریف است و اقامت در آن گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند با صرف هزینه ای مناسب از امکاناتی خوب بهره مند شوند.

[caption id="attachment_412" align="aligncenter" width="780"]هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz) هتل اکسیدنتال سانتا کروز (Occidental Santa Cruz)[/caption]

هتل نه تنریف (Nh Tenerife)

این هتل 3 ستاره هم تنها 15 دقیقه با فرودگاه شمالی و 45 دقیقه با فرودگاه جنوبی تنریف فاصله دارد. آسانسور، خشکشویی، رستوران، جکوزی، باشگاه بدنسازی و اینترنت موبایل از امکانات این هتل است. هتل از نظافت خوبی برخوردار است و فضایی گرم و صمیمی دارد. اقامتی چند روزه در آن می تواند خاطره انگیز و به یاد ماندنی باشد. این هتل هم از دسته هتل های میان رده در بین هتل های تنریف است که قیمتی مناسب و کیفیتی قابل قبول دارد.

[caption id="attachment_413" align="aligncenter" width="780"]هتل نه تنریف (Nh Tenerife) هتل نه تنریف (Nh Tenerife)[/caption]

هتل آدونیس پلازا (Hotel Adonis Plaza)

این هتل 3 ستاره در 8 طبقه احداث شده است و دارای 40 اتاق تکی و 53 اتاق دوبل است. امکاناتی چون اینترنت، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، صرافی، اینترنت، منوی رژیمی، پارکینگ و خدمات فرودگاهی از ویژگی هایی است که این هتل را در میان هتل های تنریف به هتلی میان رده اما ممتاز تبدیل می کند. اتاق های این هتل بسیار پویا و با سلیقه طراحی شده اند و حس خوبی را به بیننده القا می کنند. در یک کلام می توان این هتل را راحت و دوست داشتنی توصیف کرد. این هتل هم با داشتن هزینه ای شبانه 2.000.000 تومان به بالا از مجموعه هتل های تنریف است که قیمتی متوسط و کیفیتی قابل توجه دارند.

جمع بندی

برای سفر به تنریف اسپانیا لازم است تا ابتدا از برخی امور اطمینان حاصل کنید. رزرو هتل در تنریف به عنوان یکی از مهم ترین آن ها نیازمند صرف وقت کافی است. بی شک انتخابی درست  از میان هتل های تنریف می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما و همراهانتان رقم بزند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar

هتل های ایبیزا

هتل های ایبیزا

هتل های ایبیزا

ایبیزا یکی از جزیره های توریستی دنیا و از جزیره های کشور اسپانیا است. معمولاً کسانی که به کشور اسپانیا سفر می کنند، یک شب را در هتل های ایبیزا می گذرانند. این جزیره حدود 40 ساحل زیبا دارد و به همین دلیل اکثر هتل های ایبیزا در کنار ساحل ساخته شده اند. همانطور که می دانید سواحل کشور اسپانیا از زیباترین سواحل دنیا به شمار می آیند.

ورزش های آبی در هتل های ایبیزا

از جمله ورزش هایی که مورد علاقه ی اکثر مسافرین اسپانیا می باشد، ورزش های آبی است. هتل های ایبیزا از آنجا که معمولاً در کنار ساحل ساخته شده اند، اکثراً دارای ساحل اختصاصی هستند و به میهمانان خود امکاناتی مانند پلاژ اختصاصی را ارائه می دهند که دارای امکانات شنا و سایر ورزش های آبی می باشد. جت اسکی، ویندسرفینگ، کایلک سواری و ماهیگیری از جمله این تفریحات در پلاژهای اختصاصی هتل های ایبیزا می باشد. از آنجا که آب سواحل ایبیزا کم عمق است کودکان هم می توانند با ایمنی کامل در آن شنا کنند.

[caption id="attachment_397" align="aligncenter" width="780"]ورزش های آبی در هتل های ایبیزا ورزش های آبی در هتل های ایبیزا[/caption]

هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ

یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایبیزا، هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ می‌باشد که تقریباً تمامی امکانات مدرن در این هتل وجود دارد. در این هتل انواع مراسم شبانه و مراسم موسیقی انجام می‌شود و به همین دلیل معمولاً مورد توجه اکثر مسافران ایبیزا قرار می‌گیرد و بیشتر افراد دوست دارند که این مراسم را از نزدیک ببینند. همچنین منظره ساحل و دریا دقیقاً روبه روی این هتل قرار دارد و می‌تواند صحنه ی بسیار چشم نوازی را به بیننده هدیه دهد. در مرکز زیبایی این هتل تمامی امکانات آرایشی و زیبایی 24 ساعته انجام می‌شود. از دیگر امکانات این هتل، ماساژ داغ، استخر و جکوزی با ظرفیت 6 نفر می باشد. این هتل از فرودگاه ایبیزا حدود 4 کیلومتر فاصله دارد.

[caption id="attachment_399" align="aligncenter" width="780"]هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ[/caption]

 هتل هارد راک ایبیزا

هتل دیگری در ایبیزا که تمامی امکانات تفریحی برای مسافران را به صورت مدرن دارد، هتل هارد راک ایبیزا می‌باشد. این هتل دارای دو استخر رو باز و هم‌ چنین دارای یک استخر سربسته به همراه سونا و جکوزی است. مراکز تجاری ایبیزا به این هتل بسیار نزدیک هستند و تقریباً در نزدیک‌ترین نقطه به مراکز خرید واقع شده است. در اکثر هتل‌های ایبیزا از جمله این هتل سرویس اتاق کامل می‌باشد و می‌توانید سرویس هر وعده غذایی را درب اتاق تحویل بگیرید. مرکز زیبایی در این هتل هم به صورت 24 ساعته فعال می‌ باشد. مراکز ماساژ هتل‌های ایبیزا اکثر از روغن‌های اسپا برای ماساژ بدن استفاده می‌کنند یا دارای مرکز اسپا جداگانه می‌باشند. هتل هارد راک ایبیزا دارای مرکز تناسب اندام است که می‌توانید به راحتی در هر زمان از شبانه روز ورزش خود را انجام دهید.

[caption id="attachment_400" align="aligncenter" width="780"] هتل هارد راک ایبیزا هتل هارد راک ایبیزا[/caption]

هتل اود اوشن درایو ایبیزا

شاید بتوان گفت در میان هتل‌های ایبیزا، هتل اود اوشن درایو یکی از برترین هتل‌ها می‌باشد. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایبیزا با امکانات مخصوص مانند بار زیبا یا سالن رقص، برگزاری مراسم موسیقی شبانه و تفریحات دریایی می باشد که از لوکس‌ترین امکانات و نمایی بسیار زیبا به دلیل نزدیکی آن به ساحل، برخوردار است. بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، تمامی امکانات این هتل به صورت عالی گزارش شده است. اتاق‌ها، راحتی در هتل و نوع غذا همگی مورد تأیید مسافران بوده و همچنین امکاناتی مانند سرویس درب اتاق کامل می‌باشد و هر زمان که بخواهید می‌توانید وعده ی غذایی خود را درب اتاق تحویل بگیرد. سایر امکانات مانند استخرهای رو باز و سالن ورزشی و تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته، برای مسافران ارائه می شود.

[caption id="attachment_401" align="aligncenter" width="780"]هتل اود اوشن درایو ایبیزا هتل اود اوشن درایو ایبیزا[/caption]

هتل رویال پلازا ایبیزا

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ایبیزا، هتل رویال پلازا می باشد که تمامی امکانات آن همان گونه که از نام آن مشخص است کاملاً شیک و بسیار زیبا هستند. این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مسافران در تک تک اتاق ها می باشد. همچنین یکی از معدود هتل های ایبیزا است که دارای سیستم لباس شویی بوده و به راحتی می توانید لباس های خود را در اتاق خود بشویید. این هتل در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع در زمستان و تابستان می باشد و یکی از نزدیک ترین هتل ها به ساحل  است و خود هتل دارای پلاژ اختصاصی برای مسافران می باشد.

ساحل این پلاژها کم عمق بوده و برای ورزش هایی مانند واتر پلو مناسب می باشد. یکی از مزیت های این هتل دارا بودن سالن ماساژ اسپا است. همچنین بار و سالن رقص این هتل کامل مجهز است. هتل رویال پلازا یکی از هتل های ایبیزا است که هم دارای استخر روباز برای شنا در فصل تابستان و هم دارای استخر سربسته و جکوزی های سرد و گرم برای سایر فصول می باشد.

[caption id="attachment_402" align="aligncenter" width="780"]هتل رویال پلازا ایبیزا هتل رویال پلازا ایبیزا[/caption]

 قیمت هتل های ایبیزا

همان‌طور که می دانید ایبیزا یکی از جزیره‌های کشور اسپانیا می‌باشد بنابراین از جزیره‌هاییست که برای مسافرت به آن نیاز به ویزای شینگن می‌باشد. اما قیمت هتل‌های ایبیزا نسبت به امکانات آن بسیار مناسب می‌باشد. شاید بتوان گفت اکثر کسانی که قصد سفر به یکی از جزیره‌های اروپایی را دارند احتمالاً یکی از انتخاب‌های آن ها ایبیزا باشد. این شهر با اینکه شهر کوچکی است اما اکثر تفریحات لازم برای یک مسافرت لوکس را دارا می‌باشد.

در کنار بسیاری از شهرهای توریستی دیگر اروپا مانند پاریس یا لندن، ایبیزا به عنوان یکی از جزیره‌های بسیار لوکس اسپانیا هتل‌های با قیمت مناسب‌تر دارد پس می‌تواند حتی برای ساکنین اروپا هم یکی از بهترین جزیره‌های توریستی محسوب شود. در کنار قیمت مناسب هتل‌های ایبیزا، بیشتر جاذبه‌های گردشگری این جزیره طبیعی هستند و در کنار جاذبه های گردشگری سایر مناطق که اکثراً مصنوعی و ساخت دست بشر هستند، می‌تواند یک تفریح طبیعی مناسب محسوب شود. قیمت هتل‌های ایبیزا حتی نسبت به قیمت هتل‌های داخلی کشور اسپانیا هم پایین‌تر می‌باشد. به همین دلیل اکثراً مسافرین اروپا و ساکنین سایر کشورهای اروپایی ترجیح می‌دهند تعطیلات تابستانی خود را در ایبیزا بگذرانند.

رزرو هتل های ایبیزا

بهتر است که قبل از سفر به اسپانیا، هتل خود را رزرو کنید. البته اگر در فصل سرما به این کشور سفر می کنید، احتمال خالی بودن اتاق هتل ها و حتی تخفیف بیشتر وجود دارد. همچنین هزینه ی هتل ها در اواسط هفته نسبت به روزهای پایانی هفته کمتر است. اگر خوش شانس باشید می توانید رزرو لحظه آخری انجام داده و 50% تخفیف بگیرید.

[caption id="attachment_398" align="aligncenter" width="780"]رزرو هتل های ایبیزا رزرو هتل های ایبیزا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۲:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
danesh safar