روادید پرتغال

روادید پرتغال

یکی از کشورهای اروپایی که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده و هست، کشور پرتغال می باشد. افرادی که قصد دارند به این کشور اروپایی سفر کنند باید در ابتدا روادید پرتغال را اخذ نمایند و سپس برای تهیه بلیط هواپیمای این کشور اقدام کنند. لازم به ذکر است که دریافت روادید پرتغال دارای شرایط خاصی می باشد که افراد باید مراحل مخصوص آن را طی نمایند. ما نیز در این متن قصد داریم چگونگی دریافت روادید پرتغال و سفر به این کشور را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد سفر به این کشور به هر دلیلی را دارید، ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

کشور پرتغال و مراحل دریافت روادید پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای نام آشنای اروپایی می باشد. سالانه افراد زیادی برای مهاجرت و گردش با استفاده از تور اروپا و تور پرتغال به این کشور سفر می نمایند. ورود به خاک این کشور مانند سایر کشورها مستلزم دریافت روادید می باشد. دریافت روادید پرتغال دارای مراحل مختلفی است. افراد متقاضی روادید باید در ابتدا به سفارت این کشور در تهران واقع در روزبه، پلاک 13 مراجعه کنند و وقت سفارت پرتغال را رزرو نمایند. این افراد در روز معین شده از طرف مسئولین سفارت باید به آن مراجعه کنند و دلایل خود را برای سفر به این کشور و دریافت روادید پرتغال به مسئولین این سفارت ارائه دهند. پس از روز مصاحبه حضوری، مسئولین سفارت با توجه به مستندات و دلایل ارائه شده از طرف افراد متقاضی، در خصوص رد و قبول این افراد اقدام می نمایند. در صورت مثبت بودن جواب سفارت، افراد باید سایر مراحل را برای دریافت روادید پرتغال طی نمایند.

[caption id="attachment_3857" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

مدارک لازم برای اخذ روادید پرتغال

افرادی که قصد دارند روادید پرتغال را دریافت کنند، باید یک سری از مدارک را به سفارت این کشور ارائه دهند. این مدارک شامل مدارک شناسایی افراد مانند کارت ملی، شناسنامه و کارت پایان خدمت می باشد. افراد باید اصل و رونوشت این مدارک را به همراه ترجمه آن به سفارت ارائه دهند. متقاضیان باید یک قطعه عکس زمینه سفید و تمام رخ را به این سفارت ارائه دهند. سایر مدارک با توجه به نوع روادید متغیر می باشد. این مدارک می تواند شاملی مدارکی چون مدارک شغلی، مدارک تحصیلی، مدارک کاری، مدارک پزشکی، مدارک دال بر تمکن مالی و همچنین دعوتنامه ها باشد. لازم به ذکر است که افراد در ارائه مدارک باید دقت لازم را داشته باشند و مدارک خود را به صورت کامل به این سفارت ارائه دهند تا در روند صدور ویزای پرتغال مشکلی پیش نیاید.

[caption id="attachment_3858" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

دریافت روادید پرتغال به صورت دائم

کشور پرتغال دارای پتانسیل های بسیاری از لحاظ کاری، تحصیلی، اقتصادی و پزشکی می باشد. لذا بسیاری از افراد تمایل دارند، تا به این کشور مهاجرت کنند و ادامه زندگی خود را در این کشور سپری نمایند. افراد برای مهاجرت به این کشور باید روادید دائم آن را دریافت نمایند. دریافت روادید پرتغال به صورت دائم دارای شرایط خاصی می باشد که افراد متقاضی باید این شرایط را به جا آورند و آن را به مسئولین سفارت این کشور اثبات نمایند. افراد می توانند از طریق خرید ملک، تحصیل، سرمایه گذاری، کارآفرینی، ازدواج و داشتن تمکن مالی به صورت کاملا قانونی روادید پرتغال را به صورت دائم دریافت نمایند. لازم به ذکر است راه های غیرقانونی دیگری برای مهاجرت به این کشور موجود می باشد، که استفاده از آنها به هیچ وجه توصیه نمی شود و در اکثر مواقع زمان و هزینه افراد به هدر می رود.

انواع روادید پرتغال

روادید پرتغال دارای نمونه های مختلفی می باشد. روادید دائم این کشور را در متون بالا به خوبی مورد بررسی قرار دادیم. اما بیشترین تقاضای افراد برای دریافت روادید، روادید اعتباری این کشور می باشد. از انواع روادید پرتغال به صورت موقت می توان به روادید گردشگری، پزشکی و نمایشگاهی اشاره کرد. از دیگر روادیدهای کشور پرتغال می توان به روادید فرودگاهی اشاره کرد. نوع این روادید در روند صدور آن می تواند تاثیرگذار باشد.

[caption id="attachment_3859" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

تاثیر دریافت دعوت نامه بر روند صدور روادید پرتغال

شاید بتوان گفت یکی از راه هایی که می توان مراحل دریافت روادید پرتغال را تسریع بخشید، دریافت دعوت نامه های مختلفی است که از این کشور برای افراد متقاضی سفر، صادر می شوند. این دعوت نامه ها دارای نمونه های مختلفی هستند، که از انواع آن می توان به دعوت نامه های تحصیلی، نمایشگاهی، خانوادگی و کاری اشاره کرد. لذا افراد می توانند با ارائه این دعوت نامه ها به سفارت این کشور، به روند دریافت روادید پرتغال، سرعت بیشتری ببخشند. توجه به این نکته الزامی است که دریافت دعوت نامه تنها می تواند یک محرک به حساب آید و افراد با دریافت دعوت نامه انتظار قطعی دانستن دریافت روادید پرتغال را نداشته باشند. این دعوت نامه ها برای هر کسی صادر نمی شود. به طور مثال دعوت نامه های تحصیلی برای افرادی که داری سطح علمی بالا می باشند، صادر می شود و افراد با ارائه آن به سفارت می توانند جهت دریافت ویزای تحصیلی پرتغال اقدام نمایند.

[caption id="attachment_3860" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

هزینه های لازم برای روادید پرتغال و سفر به این کشور

افرادی که قصد دریافت روادید پرتغال را دارند باید یک سری از هزینه ها را برای دریافت آن و سفر به این کشور در نظر داشته باشند. گفتنی است مبلغی که برای دریافت ویزای پرتغال به سفارت این کشور می دهند تنها برای بررسی شرایط افراد و مدارک آنها می باشد و هیچ تضمینی برای تخصیص روادید به این افراد نخواهد بود. لذا این هزینه به هیچ وجه قابل استرداد نیست. افراد با مراجعه به سفارت باید این هزینه را به صورت یورو به مسئولین سفارت ارائه دهند. از دیگر هزینه هایی که افراد برای سفر به این کشور باید بپردازند، هزینه دریافت بلیط هواپیما این کشور است. سایر هزینه ها با توجه به نوع سفری که افراد به کشور پرتغال دارند، می تواند به طور کامل متغیر باشد.

[caption id="attachment_3861" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

استفاده از آژانس های مسافرتی برای دریافت روادید پرتغال

یکی از روش های مفید و کارآمد برای دریافت روادید پرتغال استفاده از موسسات مسافرتی و حقوقی است که در این زمینه دارای مهارت لازم هستند، می باشد. بسیاری از افراد به دلیلی مشغله های فراوانی که دارند، قادر نیستند مراحل دریافت روادید پرتغال را مرحله به مرحله طی کنند. به همین دلیل با مراجعه به این آژانس های مسافرتی معتبر می توانند مراحل کار را به آنها بسپارند. گفتنی است استفاده از این راه برای تمامی افراد توصیه می شود. لذا با تجربه بالایی که این افراد متخصص در دریافت روادید مختلف دارند، تمامی مراحل و مدارک لازم را به مسافرین بازگو مینمایند. پس از رزرو وقت سفارت پرتغال در روز مصاحبه با تمامی مدارک در جلسه حاضر شوید.

[caption id="attachment_3632" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

شرایط دریافت روادید پرتغال و خروج از کشور

افرادی که قصد دریافت روادید پرتغال و خروج از این کشور را دارند باید شرایط لازمه را داشته باشند تا بتوانند به راحتی از کشور خارج شوند. از شرایطی که برای دریافت روادید پرتغال و خروج از کشور وجود دارد، نداشتن هیچ گونه منع قانونی برای خروج از کشور می باشد. این موانع قانونی می تواند مشکلات مالیاتی، سربازی و یا هر چیز دیگر باشند. لذا افراد قبل از دریافت روادید بهتر است که این موانع را از سر راه بردارند و سپس نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. گفتنی است افرادی که به سن قانونی نرسیده اند باید رضایت والدین خود را داشته باشند. افرادی که قصد دریافت ویزای پرتغال را دارند باید شرایطی را که در متون بالا به آن اشاره شد به جای آورند تا بتوانند به راحتی روادید این کشور را اخذ نمایند.

نکات لازم در مورد روادید پرتغال

افراد در ضمن دریافت روادید پرتغال باید به یک سری از نکات توجهی ویژه داشته باشند. اولین نکته ای که در مورد روادید این کشور به چشم می خورد، مدت اعتبار این روادید است. ویزاهای موقت معمولا در بازه های زمانی 90 روزه صادر می شوند و افراد پس از اتمام این مدت باید خاک این کشور را ترک نمایند و یا نسبت به تمدید آن اقدام کنند. گفتنی است روادیدهای دائم نیز در ابتدا به صورت اعتباری می باشد و با توجه به نوع ویزا افراد می توانند پس از سپری شدن یک زمان خاص، برای دریافت روادید دائم اقدام نمایند. لازم به ذکر است افراد متقاضی برای دریافت روادید باید در بعضی از مراحل مانند انگشت نگاری و مصاحبه حضوری شخصا به سفارت این کشور مراجعه نمایند. گفتنی است هر فرد به صورت جداگانه باید برای دریافت روادید پرتغال اقدام نماید. به طور مثال در یک خانواده 3 نفره هر 3 نفر باید جداگانه مدارک خود را ارائه دهند. مدت زمان دریافت این روادید 15 روزه می باشد.

[caption id="attachment_3862" align="aligncenter" width="780"]روادید پرتغال روادید پرتغال[/caption]

درباره روادید پرتغال

در پایان می توان گفت با رعایت کردن موارد گفته شده در متون بالا به آسانی می توان روادید پرتغال را از سفارت دریافت کرد. کشور پرتغال و سفر به این کشور یکی از بهترین سفرهای اروپایی می باشد. توصیه ما این است که اگر به تنهایی و به صورت شخصی قصد دریافت روادید این کشور را دارید از افراد خبره در این امر کمک گرفته و مشورت های لازم را کسب کنید.

آژانس سفری دیگرمجری مستقیم و بی واسطه وقت سفارت پرتغال، ویزای پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا 88851080-021