جغرافیای فلورانس

جغرافیای فلورانس

در این مقاله قصد داریم همهٔ آنچه را که لازم دارید در رابطه با جغرافیای فلورانس ایتالیا به شما بگوییم. فلورانس یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا می‌باشد و افراد بسیاری برای گذراندن تعطیلات خود به این شهر مراجعه می‌کنند. اگر شما نیز قصد دارید تعطیلات خود را در فلورانس بگذرانید و یا قصد مهاجرت به فلورانس را دارید ابتدا لازم است که در رابطه با جغرافیای این منطقه و آب و هوای آن اطلاعات لازم را داشته باشید. پس از خواندن این مقاله شما تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با جغرافیای فلورانس خواهید داشت و می‌توانید با خیالی آسوده به ایتالیا سفر کنید.

فلورانس ایتالیا:

فلورانس ایتالیا شهری تاریخی و بسیار خوش آب و هوا است که از لحاظ جغرافیایی در شمال کشور ایتالیا و در ساحل رود آرنو واقع شده است. این شهر خوش آب و هوا و تاریخی به دلیل وجود آثار تاریخی فراوانی که از زمان رنسانس در این شهر به جا مانده شهرتی جهانی دارد و همه ساله گردشگران فراوانی از تمامی دنیا برای بازدید از آثار تاریخی فلورانس به این شهر افسانه‌ای سفر می‌کنند. فلورانس در کنار آثار تاریخی فراوانی که در خود جای داده است طبیعت بکر و تماشایی دارد که چشم هر بیننده‌ای را خیره کرده و هر بیننده‌ای در زمان مواجه با این شهر تصور می‌کند تابلوی نقاشی زیبایی در پیش روی خود دارد. که به زیباترین و استادانه‌ترین شکل ممکن طراحی و ترسیم شده است.این شهر زمانی پایتخت پادشاهی ایتالیا بوده و و بیشتر از نیمی از آثار تاریخی کشور ایتالیا را در خود جای داده است . طبق روایات و اسناد تاریخی ژولیوس سزار  بنیانگذار این شهر در سال 59 پیش از میلاد می باشد . این شهر اساطیری زادگاه بزرگانی چون دانته آلیگری و لئوناردو داوینچی نیز می باشد .

[caption id="attachment_489" align="aligncenter" width="800"]فلورانس ایتالیا: فلورانس ایتالیا:[/caption]

جغرافیای فلورانس:

فلورانس پایتخت ناحیه توسکانی در کشور ایتالیا می‌باشد. این شهر مساحتی حدود 102 کیلومتر مربع وسعت دارد. طبق آخرین سرشماری انجام شده جمعیت شهر فلورانس ایتالیا حدود 380 هزار نفر می‌باشد. گشت و گذار در این شهر تاریخی بسیار هیجان انگیز و تماشایی بوده و معماری بی نظیر بناهای تاریخی فلورانس حس خوشایندی را در هر بیننده‌ای ایجاد می‌کند. فلورانس را به عنوان اولین شهری که پدیده ی جهان مدرن در آن شروع شده است می شناسند و به همین دلیل لقب پدر جهان نوین را به فلورانس داده اند .

[caption id="attachment_490" align="aligncenter" width="800"]جغرافیای فلورانس جغرافیای فلورانس[/caption]

آب و هوای فلورانس ایتالیا :

شهر فلورانس ایتالیا دارای آب و هوای شرجی و استوایی می‌باشد. و دارای چهار فصل آب و هوایی با شرایطی کاملاً متفاوت می‌باشد. عمدتاً در فصل زمستان آب و هوای فلورانس سرد و مرطوب است و بارش فراوان باران در فصل زمستان را در فلورانس شاهد خواهید بود. اما در فصل تابستان هوای فلورانس ایتالیا گرم و مرطوب بوده و بارندگی بسیار کم می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های گرمسیری بودن شهر فلورانس را می‌توان رطوبت بالای این منطقه و قرار داشتن این شهر در میان دره و رودخانه‌ای که در این شهر جریان دارد دانست.

[caption id="attachment_491" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای فلورانس ایتالیا آب و هوای فلورانس ایتالیا[/caption]

آب و هوای فلورانس ایتالیا در بهار و تابستان:

شهر فلورانس در فصل بهار از زیبایی خارق العاده ای برخوردار است. در بهار فلورانس ایتالیا بسیار زیبا بوده و شما از تماشای شکوفه‌های بهاری و درختانی که جوانه زده‌اند لذت خواهید برد. بهترین ماه در فصل بهار برای سفر به فلورانس و بازدید از این شهر رؤیایی ماه می می‌باشد. در این زمان دمای هوا نیز بسیار مناسب و مطلوب می‌باشد. فلورانس در فصل تابستان نیز هوایی گرم و شرجی دارد و اما گرمای آن آزار دهنده نبوده و بسیاری از گردشگران در این فصل به فلورانس سفر می‌کنند. با اینکه دمای هوا در طول روز بالا می‌باشد اما هر چه به عصر و زمان غروب آفتاب نزدیک‌تر شوید دمای هوا کاهش پیدا کرده و شب‌های خنکی را تجربه خواهید کرد.

[caption id="attachment_492" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای فلورانس ایتالیا در بهار و تابستان آب و هوای فلورانس ایتالیا در بهار و تابستان[/caption]

آب و هوای فلورانس ایتالیا در پاییز و زمستان:

در فصل پاییز در فلورانس ایتالیا  شما شاهد بارش باران‌های فراوانی خواهید بود. و کاهش دما در این فصل زیاد نبوده و شرایط آب و هوایی تقریباً مانند فصل بهار در این شهر می‌باشد. زمستان‌های فلورانس بسیار سرد و همراه با رطوبت است. هوا در این فصل سال اکثراً ابری بوده و و شاهد ورش بادهای شدید و گاها برف در این شهر خواهید بود. سردترین ماه در فصل زمستان نیز ماه ژانویه می‌باشد. روزهای آفتابی نیز در این فصل در فلورانس ایتالیا بسیار کم بوده و در طول روز حداکثر دو تا سه ساعت می‌توان از نور خورشید بهره برد.

[caption id="attachment_493" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای فلورانس ایتالیا در پاییز و زمستان آب و هوای فلورانس ایتالیا در پاییز و زمستان[/caption]

جاذبه های گردشگری فلورانس ایتالیا :

شاید در سفر به ایتالیا آخرین جایی که قصد بازدید از آن را داشته باشید فلورانس باشد اما ما به شما می گوییم که سخت در اشتباهید. بازدید از فلورانس را در کنار بازدید از رم و میلان و ونیز قرار دهید. زیرا که این شهر دارای جاذبه های گردشگری و معماری بسیاری است به طوری که بزرگترین شاهکار معماری صومعه بزرگ دومو را می توان در این شهر دید. مردم زیادی از سراسر جهان برای بازدید از این شاهکار ها به فلورانس ایتالیا می آیند چرا که شهر در بهار بهترین آب و هوا را دارد. بازدید از جاذبه های طبیعی فلورانس در فصل تابستان یکی از بهترین ایده ها در زمینه گردشگری می باشد زیرا هوا نه خیلی گرم است و نه شرجی. شما می توانید در این فصل به فلورانس ایتالیا بروید و از دریا ها و ساحل های بی نظیر این شهر لذت ببرید. به همراه خانواده خود به فلورانس ایتالیا سفر کنید و از آب و هوا و جغرافیای بی نظیر این شهر در تمام فصول لذت ببرید. بازدید از رودخانه آرنو و پل مشهور روی آن را از دست ندهید چرا که در هر فصلی زیبایی های منحصر به فردی دارد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱