آب و هوای اسپانیا

آب و هوای اسپانیا

یکی از دلایلی که سبب می شود تا هر ساله مردم زیادی از سراسر دنیا به این کشور سفر کنند آب و هوای اسپانیا است. زیرا اسپانیا از چمله کشورهایی در قاره اروپا است که از آب و هوای بسیار مطلوب و مدیترانه ای بهره مند است. برای آشنایی بیشتر با شرایط آب و هوایی اسپانیا در نقاط مختلف این کشور مطلب زیر را دنبال کنید.

[caption id="attachment_459" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا آب و هوای اسپانیا[/caption]

کشور اسپانیا

اسپانیا از جمله کشورهای بسیار زیبا و جذاب است که در بخش جنوب غربی اروپا قرار گرفته است. تا حدودی می‌توان گفت کمتر گردشگری است که محو زیبایی ها و جاذبه های این کشور نشده باشد. اما در هر صورت ما در این نوشته قصد داریم نگاهی عمیق تر به کشور اسپانیا و آب و هوای اسپانیا داشته باشیم. کشور اسپانیا دارای آب و هوای بسیار مطلوب و گردشگاههای طبیعی کم نظیری می باشد. جاذبه های گردشگری این کشور بسیار متنوع و جذاب هستند و همه ساله توریست های زیادی برای دیدن این کشور و زیبایی های آن به اسپانیا سفر می کنند.

[caption id="attachment_460" align="aligncenter" width="780"]کشور اسپانیا کشور اسپانیا[/caption]

جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا

اگر به کشور اسپانیا سفر می کنید مطمئنا می دانید که کشور اسپانیا از جاذبه های گردشگری و دیدنی زیادی برخوردار است که اغلبآنها در شهر مادرید یعنی پایتخت آن قرار دارد، که ما پیشنهاد می کنم در هنگام سفرتان به این کشور حتما یک بار از آنها بازدید کنید. در لیست زیر ما تعدادی از این مکان های دیدنی اسپانیا را برای شما گرد آوری کرده ایم.
شهر باستانی بسالو در کاتالونیا
شهر قرون وسطایی آینسه
روستای دیا واقع در جزیره مالورکا
روستای کودییرو واقع در سواحل شمالی اسپانیا
شهر باستانی اولیته واقع در استان ناوارا
شهرک کاسارس واقع در استان مالاگا
شهر دیواری باستانی مورلا واقع در استان کاستلیون مادرید.
اگر علاقه مند هستید که از این مکان های جذاب ودیدنی اسپانیا دیدن کنید همیشه قبلش با مشاوران متخصص ما در این رابطه مشورت کنید تا بتوانید در بهترین شرایط آب و هوایی اسپانیا از این مکان ها دیدن کنید. به عنوان سخن پایانی باید گفت که کشور اسپانیا یکی از بهترین کشورهای اروپا به حساب می آید که به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب، جاذبه های گردشگری و دیدنی فراوان می تواند لحظاتبسیار خوش و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.

[caption id="attachment_461" align="aligncenter" width="780"]جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا جاذبه های گردشگری و دیدنی اسپانیا[/caption]

آب و هوای اسپانیا در ماهها و فصل های مختلف سال

در ابتدا باید این را بدانید که هر فصل در کشور اسپانیا 3 ماه به طول می انجامد.در ادامه مطلب زیر ما به طور مختصر وضعیت آب و هوایی اسپانیا را در فصل های مختلف سال بررسی می کنیم.

آب و هوای اسپانیا در فصل زمستان

آب و هوای اسپانیا در فصل زمستان معمولا خشک است. در شمال غربی این کشور آب و هوای اسپانیا در بیشتر اوقات روز آفتابی است، اما ممکن است در ساعات شب بسیار سوزناک و سرد شود.

آب و هوای اسپانیا در فصل بهار

[caption id="attachment_464" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای اسپانیا در فصل بهار آب و هوای اسپانیا در فصل بهار[/caption]

وضعیت آب و هوای اسپانیا در فصل بهار به گونه ای است که می توان آن را بهترین زمان برای بازدید از این کشور در نظر گرفت. مساعد بودن آب و هوای اسپانیا به خصوص در جنوب این کشور سبب می شود تا شما فکر آب تنی و رفتن به دریا به سرتان بزند، به خصوص با نزدیک شدن به فصل تابستان.

آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان

آب و هوای اسپانیا در فصل تابستان بسیار گرو خشک است و به دلیل نزدیکی به ساحل دریا ها از رطوبت زیادی برخوردار است. آب و هوای اسپانا در گرمترین ساعات روز به 36 درجه سانتیگراد می رسد، که سبب می شود تا شما به فکر رفتن به مناطق شمالی این کشور به خصوص جزایر قناری به سرتان بزند.

موقعیت جغرافیایی و تاثیر آن بر آب و هوای اسپانیا

در توصیف آب و هوای اسپانیا وضعیت جغرافیایی از اهمیت زیادی برخوردار است. کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است که در جنوبی ترین ناحیه از قاره اروپا قرار گرفته است و از قدیمی ترین کشورهای اروپایی به حساب می آید. کشور اسپانیا با کشورهای زیادی همسایه است که تعدادی از آنها عبارتند از:
1-کشورهای همسایه نواحی شمال و شمال شرقی: فرانسه، آندورا.
2-و از سمت غرب نیز با کشور پرتغال و اقیانوس اطلس مرز مشترک دارد.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

مطمئنا بهترین زمان برای سفر به کشور اسپانیا در بهترین شرایط آب و هوایی فصل بهار و در ماه های مارچ و می و یا در طول ماه های پایانی سال یعنی ماه های سپتامبر تا نوامبر می باشد. در چنین زمان هایی شما شاهد جمعیت کمتر توریستان در مناطق دیدنی اسپانیا هستید. ضمن این که بسیاری از خدمات تفریحی و حمل و نقل نیز از قیمت های به مراتب پایین تری برخوردار هستند. البته مطلوب بودن آب و هوای اسانیا در چنین زمانهایی می تواند فرصتی مناسب برای بازدید از مناطق دیدنی اسپانیا باشد.

[caption id="attachment_463" align="aligncenter" width="780"]بهترین زمان سفر به اسپانیا بهترین زمان سفر به اسپانیا[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱