هتل های پرتغال

هتل های پرتغال

برای سفر به پرتغال یکی از اولین مواردی که باید به آن فکر کنید، انتخاب یکی از هتل های پرتغال برای اقامت تان است. هتل های کشور پرتغال تنوع کیفیت بالایی دارند، به همین دلیل بهتر است اطلاعات کافی در مورد هر یک از انواع هتل های این کشور داشته باشید، تا بتوانید بهترین هتل را در پرتغال انتخاب کنید. همه ساله مسافرین و گردشگران از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به رزرو تور اروپا کرده و به این کشور سفر مینمایند.

یک شب به یاد ماندنی در هتل های پرتغال

پرتغال یکی از کشور های زیبا و البته به نسبت ارزان در جنوب غربی اروپا می باشد. علاوه بر آب و هوای بسیار خوبی که در پرتغال وجود دارد، شما می توانید جاذبه های گردشگری بی نظیری را نیز در این کشور مشاهده کنید. اما از همه این ها که بگذریم اولین چیزی که باید برای شما در اولویت باشد، پیدا کردن یک محل اقامت مناسب است. هتل های پرتغال کیفیت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید اوقات خوشی را در بهترین هتل های پرتغال سپری کنید. اما بهتر است کمی دقیق تر با تعدادی از هتل های کشور پرتغال آشنا شویم. ما در ادامه میخواهیم شما را با برخی از معروف ترین هتل های پرتغال که شرایط خوبی نیز برای اقامت شما در نظر گرفته اند، آشنا کنیم. این هتل ها در رنج ها و کیفیت های متفاوتی قرار دارند. ما سعی کرده ایم برای احترام به تمام سلایق از همه نوع هتل های کشور پرتغال، چند مورد را به شما معرفی کنیم. از جمله مشهورترین هتل های پرتغال می توان به Altis Grand Hotel – Luxury Collection Hotels، Corinthia Hotel Lisbon، EPIC SANA Lisboa Hotel، Portugal Boutique Hotel، HF Fenix Lisboa،EVOLUTION Lisboa Hotel، HF Fenix Garden، SANA Reno Hotel، Sete Colinas  و ... اشاره کرد.

Altis Grand Hotel – Luxury Collection Hotels

این هتل، از جمله هتل های پرتغال است که بسیار مشهور بوده و در رده لوکس ترین هتل های پرتغال قرار دارد. هتل Altis Grand یک هتل 5 ستاره است و امکانات و کیفیت بسیار خوبی دارد. فاصله هتل تا فرودگاه نیز در حدود 6 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل:

تراس، مربی شخصی، استخر، سالن اسپا، ماساژ کل بدن، تناسب اندام، بسته های آبگرم، استخر داخل سالن، جکوزی، سونا، حمام، خدمات زیبایی، خدمات مواظبت، بلیط جاذبه های گردشگری، حیوانات خانگی غیر مجاز، رویداد های ورزشی زنده، منو های رژیم غذایی، صبحانه در اتاق، منو غذایی کودکان، بار، رستوران، قهوه بسیار خوب، گالری های موقت، اجاره دوچرخه، تور های دوچرخه سواری، اینترنت وای فای رایگان در تمام مناطق موجود، پارکینگ قابل دسترس، پارکینگ خیابانی، پارکینگ خصوصی با صرف هزینه اضافی، بلیط حمل و نقل، خدمات کابینت، ذخیره سازی چمدان ها، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات کودک و نگهداری از کودکان، خدمات روزانه خدمتکار، برق کفش، لاندری، سرویس اتو، مرکز خرید، فکس، کپی، منطقه ساحلی، شاتل فرودگاه رایگان، کرایه ماشین، گرمایش، سیستم تهویه، جعبه ایمنی، اتاق خانواده، امکانات VIP، اتاق ضد صدا، سرویس اتاق، سالن آرایش، امکانات برای مهمانان معلول و ....

[caption id="attachment_4477" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

Corinthia Hotel Lisbon

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های پرتغال، هتل Corinthia شهر لیسبون می باشد. این هتل نیز 5 ستاره بوده و تنوع اتاق های بسیار خوبی دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب است و تنها 150 متر با اولین ایستگاه مترو فاصله دارد. از لحاظ دسترسی می توان گفت این هتل از جمله بهترین هتل های پرتغال است. فاصله هتل تا فرودگاه شهر نیز کمتر از 5 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل:

تراس، تراس آفتاب گیر، باغ، استخر، استخر کودکان، اتاق های تناسب اندام، کلاس های تناسب اندام، مربی شخصی، ماساژ بدن، پاشویی، بسته های آبگرم، سالن اسپا، اتاق بخار، سولاریوم، پدیکور، مانیکور، خدمات زیبایی، چترهای خورشید، بلیط مکان های دیدنی، حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز، ایروبیک، رویداد های زنده ورزشی، تور یا کلاس فرهنگ محلی، تور های پیاده روی، میوه ها، منو های رژیم غذایی، رستوران، بار، قهوه، غذای بچه، صبحانه در اتاق، اینترنت رایگان در تمامی بخش های هتل، ایستگاه شارژ خودرو الکترونیکی، پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی و وقت قبلی، پارکینگ قابل دسترس، پارکینگ امن، نگهداری چمدان ها، تبدیل ارز، میز تور، شبکه های تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودکان، خشکشویی، بالکن، اتو و بسیاری دیگر.

[caption id="attachment_4478" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

EPIC SANA Lisboa Hotel

اما آخرین هتل 5 ستاره ای که قصد معرفی آن را داریم هتل EPIC SANA Lisboa Hotel می باشد. این هتل نیز از جمله بهترین و در عین حال گران ترین هتل های پرتغال است. این هتل در فاصله 700 متری از نزدیک ترین ایستگاه مترو قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه کمتر از 7 کیلومتر می باشد. اگر به دنبال یکی از لاکچری ترین هتل های کشور پرتغال هستید، ما به شما اقامت در هتل EPIC SANA شهر لیسبون را پیشنهاد می کنیم.

امکانات هتل:

تراس آفتابی، تراس، استخر، استخر گرم، استخر با منظره، استخر عمیق، استخر داخل سالن، استخر در فضای باز به صورت فصلی، استخر بر روی سقف، ماساژ، آبگرم، مرکز تناسب اندام، سونا، حیوانات خانگی مجاز نیستند، بار، رستوران، قهوه خانه بزرگ، اینترنت رایگان در مناطق موجود در هتل، پارکینگ خصوصی، نگهداری از چمدان ها، نگهداری از کودکان، سرویس اتو، خشکشویی، مرکز خرید، امکانات جلسه و مهمانی، اتاق خانواده، اتاق غیر سیگاری، امکانات معلولین و ...

[caption id="attachment_4479" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

Portugal Boutique Hotel

دیگر وقت آن رسیده تا برویم به سراغ دیگر هتل های پرتغال که 4 ستاره بوده و قیمت ارزانتر و البته امکانات کمتری دارند. هتل Portugal Boutique Hotel یکی از با کیفیت ترین هتل های کشور پرتغال است که با سلایق عموم افراد متناسب بوده و طرفداران بسیاری دارد.

امکانات هتل:

حیوانات خانگی در این هتل مجاز نیستند، تراس، بار، قهوه بسیار خوب، رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات روزانه خدمتکار، نگهداری از چمدان ها، اتاق کنفرانس، اتاق خانوادگی، اتاق VIP، اتاق افراد سیگاری، اتاق افراد غیر سیگاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بالکن، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتو و ....

[caption id="attachment_4480" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

HF Fenix Lisboa

یکی دیگر از هتل ها در کشور پرتغال که بسیار توصیه می شود، هتل HF Fenix می باشد. این هتل نیز از جمله هتل های پرتغال است که دارای درجه کیفیت 4 ستاره می باشد و علاوه بر امکانات خوب و مناسب، قیمت به صرفه ای نیز دارد.

امکانات هتل:

تراس، باغ، حیوانات خانگی مجاز نیستند، صبحانه در اتاق، بار، رستوران، قهوه بسیار خوب، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی با رزرو قبلی، خدمات روزانه، خشکشویی، نگهداری از کودکان، مرکز خرید، فتوکپی، امکانات جلسه، تبدیل ارز، میز تور، شاتل فرودگاهی، دستگاه وندینگ، کرایه ماشین، فروشگاه هدیه، امکانات برای افراد معلول و بسیاری امکانات دیگر.

همچنین کارمندان هتل به زبان های انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و فرانسوی صحبت می کنند.

تصویر 5

EVOLUTION Lisboa Hotel

این هتل، از جمله هتل های پرتغال است که فاصله بسیار مناسبی با مراکز گردشگری و مرکز شهر دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل در فاصله 600 متری از آن قرار دارد. هتل EVOLUTION نیز 4 ستاره بوده و بسیار توصیه می شود.

امکانات هتل:

استخر، استخر گرم، استخر با منظره، استخر سقف، استخر داخل سالن، حمام، آبگرم، استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام، رویداد های زنده ورزشی، موسیقی زنده، سرگرمی شبانه، کلوپ شبانه، اجاره دوچرخه، نوار اسنک، بار، رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ، منطقه ساحلی، شاتل فرودگاهی، تهویه خوب، اتاق افراد سیگاری و غیر سیگاری، لاندری و ....

[caption id="attachment_4481" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

HF Fenix Garden

اما اگر به دنبال هتل ارزانتر هستید، ما به شما اقامت در یکی از ارزانترین هتل های پرتغال یعنی هتل HF Fenix Garden را پیشنهاد می کنیم. البته علی رغم این که این هتل 3 ستاره است، اما کیفیت مناسب و قابل قبولی دارد و برای یک اقامت کوتاه و موقت می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

امکانات هتل:

تراس، باغ، حیوانات خانگی مجاز نیستند، صبحانه در اتاق، بار، قهوه، پارکینگ خصوصی در صورت رزرو قبلی با هزینه اضافه، اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل، تبدیل ارز، نگهداری از حیوانات، فکس، کپی، مرکز خرید، اتاق های ضد صدا، سیستم تهویه مطبوع، امکانات برای معلولین و ....

[caption id="attachment_4482" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

SANA Reno Hotel

هتل SANA Reno یکی دیگر از هتل های کشور پرتغال است که 3 ستاره بوده و افراد زیادی آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند. تنوع اتاق ها در این هتل خوب بوده و به نسبت درجه کیفیتی که دارد، امکانات خوب و متنوعی را برای مسافرانش در نظر گرفته است. این هتل نیز از جمله هتل های پرتغال است که برای اقامت کوتاه مدت و سفر های کوتاه به پرتغال بسیار توصیه می شود.

امکانات هتل:

صندلی های آفتابگیر، استخر، استخر در فضای باز، سونا، وان حمام، اجاره دوچرخه، قهوه خانه، بار، رستوران، پارکینگ امن، پارکینگ خصوصی، تبدیل ارز، اتاق های خانوادگی، اتاق افراد سیگاری و غیر سیگاری، خشکشویی، اتو، منطقه ساحلی، شاتل فرودگاهی، امکانات معلولین و ....

[caption id="attachment_4483" align="aligncenter" width="780"]هتل های پرتغال هتل های پرتغال[/caption]

Sete Colinas

آخرین هتل از هتل های کشور پرتغال که قصد معرفی آن را داریم، هتل Sete Colinas می باشد. این هتل یکی از ارزانترین هتل های پرتغال است و 2 ستاره می باشد. قطعا امکانات هتل Sete Colinas آنچنان زیاد نیستند. اما برای افرادی که قصد دارند، با کمترین هزینه ممکن به پرتغال سفر کنند بسیار مناسب است.

امکانات هتل:

تراس، حیوانات خانگی اجازه ورود ندارد ، اینترنت رایگان، پارکینگ موجود نیست، ذخیره سازی چمدان، لاندری، اتو، خدمات خدمتکار روزانه، دستگاه وندینگ، منطقه ساحلی، اتاق افراد غیر سیگاری، کرایه ماشین، تهویه مطبوع، اتاق خانواده، روزنامه و ...

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت پرتغال، ویزای پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱