هتل های پاریس

هتل های پاریس

اگر قصد سفر به یکی از شهر های زیبای اروپا نظیر پاریس فرانسه را دارید باید حتما از قبل اقدام به رزرو یکی از هتل های پاریس نمایید. این شهر بزرگ دارای هتل های بسیار زیادی می باشد پس انتخاب بین تمام هتل های پاریس نیز کار دشواری می باشد. بهتر است ابتدا با تعدادی از بهترین هتل های پاریس آشنا شوید. همچنین امکانات هر یک را نیز بررسی خواهیم کرد.

هتل رافائل

هتل رافائل یکی از هتل های پاریس که در لیست بهترین ها نیز جای می گیرد، می باشد. این هتل جزو بهترین ها در بین هتل های فرانسوی می باشد.. یکی از بهترین هتل ها که در واقع افراد مهم از قبیل سیاستمداران و تجار بزرگ نیز در آن اقامت می کنند. این هتل در واقع توانسته است تلفیقی از سبک های سنتی و مدرن فرانسوی را در کنار هم استفاده کند از همین رو توانسته است در هفتاد و پنج سال گذشته به یکی از موفق ترین هتل های پاریس تبدیل شود. از جمله امکانات این هتل می توان به اینترنت پر سرعت اشاره نمود. همچین امکان برگزاری جلسات کاری و میهمانی ها نیز در اتاق کنفرانس این هتل فراهم می باشد. می توانید یک وعده غذای دلچسب فرانسوی را نیز در رستوران این هتل میل کنید. همچنین بار، شاتل فرودگاهی، بوفه صبحانه، مرکز تجاری، اتاق غیر سیگاری، تهویه مطبوع و امکان نگهداری از کودک و نوزاد نیز فراهم می باشد. از این رو می تواند از بین هتل های پاریس گزینه خوبی به نظر برسد.

[caption id="attachment_4490" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل شانزه لیزه پلازا

دومین هتل در لیست هتل های پاریس هتل شانزلیزه پلازا می باشد که در سال 1909 ساخته شده است و در واقع یکی از هتل های قدیمی این شهر محسوب می شود. همان طور که از اسم هتل نیز مشخص است این هتل در واقع در یکی از معروف ترین خیابان های جهان ساخته شده است. این هتل در دسته هتل های لوکس و لاکچری نیز در بین هتل های پاریس قرار می گیرد که اگر به دنبال بهترین ها هستید اقامت در این هتل را به شما پیشنهاد می کنیم. از نظر دسترسی نیز می توانید با طی کمترین مسافت ممکن بیشترین مکان های دیدنی پاریس را ببینید. برای نمونه نیز می توان به خیابان شانزلیزه، موزه لوور و اپرا اشاره نمود. همچنین می توانید به راحتی نیز به برج ایفل سر بزنید. از جمله سایر امکانات این هتل نیز می توان به رستوران با انواع غذاهای بین الملل و همچنین شاتل فرودگاهی اشاره نمود.

[caption id="attachment_4491" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل ماجنتا 38 بای هاپیکولتور

این هتل که البته اسم طولانی و کمی سخت هم دارد از دیگر هتل های پاریس می باشد که توانسته خود را در لیست بهترین ها جای دهد. این هتل که از یک معماری زیبا و طراحی داخلی مدرن بهره می برد می تواند برای شما دسترسی آسان را به نقاط مهم شهر فراهم نماید. تمام اتاق های این هتل زیبا به نحوی طراحی دکوراسیون شده اند که راحتی را در اولویت قرار داده و برای شما یک حس زیبا از بودن در خانه خودتان را ایجاد نمایند. پیشنهاد ما این است که در این هتل که از خوب ها در بین هتل های پاریس می باشد به بار آن بروید و از انواع نوشیدنی های فوق العاده آن نیز استفاده کنید. از امکانات این هتل نیز می توان به اینترنت پر سرعت، تهویه مطبوع، بوفه صبحانه و اتاق غیر سیگاری اشاره نمود. پس می توانید با اطمینان خاطر از بین هتل های پاریس این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

[caption id="attachment_4492" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل ریتز پاریس

از جمله لوکس ترین ها در بین تمام هتل های پاریس می باشد که می تواند یکی از بهترین گزینه ها از بین هتل های پاریس برای اقامت نیز باشد. از نظر موقعیت مکانی در مرکز پاریس واقع شده است و به سادگی به تمام جاذبه های گردشگری این شهر دسترسی خواهید داشت. برای نمونه تنها با طی مسافتی 500 متری می توانید به سالن اپرا برسید. همچنین این هتل تعدادی رستوران و کافه نیز دارد که می توانید برای سرو انواع غذای فرانسوی به آن جا بروید. همچنین در این هتل استخر و سونا نیز وجود دارد. می توانید در مرکز تناسب اندام و باشگاه این هتل نیز به ورزش بپردازید. از جمله دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ، اسپا، سرویس اتاق، صرافی و خشکشویی اشاره نمود. این ها بخشی از ویژگی ها و امکانات یکی از بهترین هتل های پاریس بودند.

[caption id="attachment_4493" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل له موریس پاریس

اگر از بین هتل های پاریس به دنبال یک هتل لوکس می گردید این هتل دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید. از تمام امکانات رفاهی به بالاترین حد در این هتل وجود دارد که می تواند تضمین کننده یک اقامت فوق العاده برای شما باشد. شما می توانید جهت رزرو هتل های کشور فرانسه و همچنین تور اروپا به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. این هتل یک مکان بسیار زیبا با طراحی فوق العاده می باشد که به شما این امکان را نیز می دهد تا به تمام مراکز مهم شهر پاریس به آسانی دسترسی پیدا کنید. همچنین از امکانات خود هتل نیز می توان به سونا و باشگاه بدنسازی همراه با جکوزی اشاره نمود. در هر یک از اتاق های این هتل زیبا نیز حمام های مرمری به همراه حوله حمام و دمپایی وجود دارد. می توانید از تلویزیون های ماهواره و فیلم و موسیقی رایگان نیز لذت ببرید. این هتل همچنین دارای استخر روباز و رستوران نیز می باشد. از جمله دیگر امکانات این هتل نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صندوق امانات
  • فروشگاه
  • اینترنت رایگان بی سیم
  • خشکشویی
  • ماساژ
  • بار
  • صبحانه در اتاق
  • مرکز تجاری
  • ترانسفر فرودگاهی
  • صرافی
  • آرایشگاه

هتل ناپلئون پاریس

در بین تمام هتل های پاریس اگر به دنبال یک هتل پنج ستاره فوق لوکس هستید می توانید به سراغ هتل ناپلئون بروید. این هتل دارای پنجاه و یک اتاق و پنجاه و یک سوئیت می باشد تمام اتاق ها و سوئیت ها به صورت بسیار مجللی چیده شده اند. می توانید پیاده از این هتل به خیابان شانزلیزه و طاق پیروزی نیز سری بزنید. رستوران این هتل نیز بسیار معروف می باشد که شهرت آن نیز به خاطر غذاهای لذیذ و فوق العاده آن می باشد. همچنین این رستوران دارای تراس و فواره ای زیبا نیز می باشد. از جمله امکانات این هتل نیز می توان به وای فای رایگان، سالن ورزشی، اتاق خانواده، اتاق عایق صدا، خشکشویی، نگهداری چمدان، خدمات پرستاری کودک، سوئیت ماه عسل، اجاره خودرو و صبحانه در اتاق اشاره نمود.

[caption id="attachment_4494" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل رجینا پاریس

یکی دیگر از هتل ها در لیست بهترین هتل های پاریس هتل رجینا می باشد. این هتل در نزدیکی موزه لوور قرار دارد و همچنین به ایستگاه مترو نیز نزدیک می باشد. می توانید همچنین برای بازدید از بهترین و لوکس ترین بوتیک ها نیز تنها با پانزده دقیقه به صورت پیاده از این هتل راه بروید. از جمله ویژگی های این هتل تزئینات زیبای آن و اتاق ها بسیار شیک آن می باشد. می توانید در این هتل اتاق هایی را رزرو نمایید که پنجره ای به موزه لوور دارند. همچنین اگر علاقه به صرف غذاهای فرانسوی با همان طعم لذیذ و اصیل دارید رستوران این هتل می تواند مکان مناسبی برای این کار باشد. این هتل دارای 98 اتاق می باشد و امکانات خوبی را نظیر صندوق امانات، وای فای رایگان، منوی رژیمی، خدمات درمانی، خدمات پرستاری کودک، دوچرخه، سوییت ماه عسل، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و تهویه مطبوع در اختیار شما قرار می دهد.

[caption id="attachment_4495" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل لی بریستول

این هتل را نیز می توانید در لیست بهترین هتل های پاریس و یا لوکس ترین هتل های پاریس قرار دهید. هتل لی بریستول در یکی از قدیمی ترین و معروف ترین خیابان های پاریس قرار دارد که برای رسیدن از این هتل تا برج ایفل لازم است تا حدود دو کیلومتر مسافت طی کنید. همچنین از سایر نقاط مهم شهر نیز فواصلی مشابه دارد. اگر بخواهیم از نظر دکوراسیون این هتل را بررسی کنیم نکته ای که در بدو ورود جلب توجه می نماید زیبایی و سبک خاص آن می باشد. در اتاق های خواب نیز مشاهده خواهید کرد که کاغذ دیواری ها با روتختی ها و مبلمان به صورت ست می باشد که همین امر نیز بر زیبایی آن افزوده است. از نکات مثبت این هتل در بین هتل های پاریس می توان به باغ هتل اشاره نمود که مکان مناسبی برای قدم زدن می باشد.

امکانات هتل لی بریستول

  • رستوران
  • پارکینگ
  • وای فای رایگان
  • صندوق امانات
  • اتاق بدون آلرژی
  • آرایشگاه
  • اجاره خودرو
  • ماساژ
  • استخر روباز
  • کلوب کودکان
  • صبحانه در اتاق
  • مرکز تجارتی
  • باغ
[caption id="attachment_4496" align="aligncenter" width="780"]هتل های پاریس هتل های پاریس[/caption]

هتل سروانتس

اگر بخواهیم کمی از لوکس ترین هتل های پاریس فاصله بگیریم و به سراغ هتل هایی با رده پایین تر بیاییم هتل سروانتس نیز می تواند از بین هتل های پاریس گزینه خوبی برای اقامت باشد. در واقع این هتل مربوط به قرن نوزده میلادی می باشد. می توانید با فاصله کمی خود را به ایستگاه مترو برسانید و به سادگی از طریق آن به همه جای شهر بروید. برای نمونه می توانید سوار مترو شده و دو ایستگاه بعد به برج ایفل برسید. در واقع این هتل در یکی از بهترین نقاط پاریس واقع شده است که علاقه مندان به خرید می توانند خود را به سادگی به بهترین فروشگاه های این شهر برسانند. امکانات این هتل نیز شامل اینترنت پر سرعت، صندوق، اتاق غیر سیگاری، بار و تهویه مطبوع می باشد.پس می توانید در بین هتل های پاریس  یکی از گزینه های مقرون به صرفه تر را نیز برای اقامت انتخاب کنید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱