آب و هوای آمستردام

آب و هوای آمستردام

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد آب و هوای آمستردام بپردازیم. اگر به دنبال این هستید که در مورد آب و هوای آمستردام اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. آمستردام یکی از مهمترین شهرهای هلند است و به عنوان پایتخت این کشور محسوب می شود. در طول سال گردشگران زیادی از این شهر بازدید می کنند و از جاذبه های دیدنی آن بازدید می کنند، آمستردام با طبیعت زیبایی که دارد و با لاله های رنگارنگ بسیار دیدنی است. آگاهی از آب و هوای آمستردام برای کسانی که می خواهند سفر خوبی را تجربه کنند می تواند بسیار مفید باشد.

کسانی که قصد سفر دارند به طور معمول به دنبال این هستند که از شرایط آب و هوایی مقصد سفر خود اطلاعاتی را بدست آورند، اگر سفر گردشگری باشد اطلاع از شرایط آب و هوایی بیش از پیش ضروری می باشد، چرا که تعیین کننده برنامه های شما خواهد بود. کسانی که به آمستردام نیز سفر می کنند به دنبال این هستند که از آب و هوای آمستردام اطلاعاتی را بدست آورند تا سفر خوب و بیاد ماندنی را به این شهر داشته باشند. به طور کلی آب و هوای آمستردام را می توانیم به صورت نسبتا معتدل بدانیم. در فصل سرد در این شهر شاهد بارش برف کمتری هستیم و به همان میزان گرمای هوا آنچنان شدید هم نیست که مسافران را آزار دهد. با این حال آب و هوای آمستردام در بیشتر اوقات ابری است و نم نم باران وجود دارد.

در زمستان گاهی شاهد وزش باد هستیم که احساس سرمای هوا را چندین برابر می کند. هر چند در طول سال بارش باران وجود دارد ولی شدت بارندگی زیاد نیست و نیاز به حمل چتر نخواهید داشت. آب و هوای آمستردام در فصل تابستان بسیار خوب است و به همین دلیل است که فصل گردشگری آمستردام تابستان محسوب می شود. کسانی که از تجمع توریست ها چندان خوششان نمی آید می توانند در بهار و پاییز به آمستردام سفری داشته باشند.

[caption id="attachment_231" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام آب و هوای آمستردام[/caption]

باران و آفتاب در آمستردام

آب و هوای آمستردام زیاد قابل پیش بینی نیست و ممکن است که در یک لحظه هوا ابری شود و شروع به باریدن باران کند و در یک لحظه امکان دارد هوا آفتابی شود. از آوریل تا سپتامبر بارش باران زیاد است و در طول سال در حدود 79 سانتی متر در کشور هلند باران می بارد که عدد قابل توجهی می باشد.

آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز

آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز تقریبا مشابه می باشد، از ماه مارس تا می شهر آمستردام دارای آب و هوای خنکی است و به تدریج شاهد افزایش دما هستیم. در ماه آوریل شاهد شکوفایی نرگس زرد و در ماه مه شاهد شکوفایی لاله های زیبا در آمستردام هستیم. در این بازه زمانی شاهد آب و هوایی گرمی در آمستردام خواهیم بود که زمان مناسبی برای سفر می باشد. فصل پاییز از ماه سپتامبر تا نوامبر می باشد که در اوایل سپتامبر شاهد هوای بسیار مطبوعی هستیم پس از آن کم کم آب و هوای آمستردام رو به سردی می رود که شاهد روزهای ابری و بارانی به همراه وزش باد هستیم.

[caption id="attachment_232" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز آب و هوای آمستردام در بهار و پاییز[/caption]

آب و هوای آمستردام در تابستان

آب و هوای آمستردام دذ تابستان بسیار مناسب است و از ماه ژوئن تا آگوست شاهد حضور گردشگران زیادی در شهر آمستردام هستیم، در این بازه زمانی شاهد آب و هوای گرمی هستیم ولی آب و هوا آنچنان گرم نیست که آزار دهنده باشد. کسانی که می خواهند در کنار کانال های معروف آمستردام پیاده روی کنند فصل تابستان برای آنها بهترین زمان مسافرت می باشد. آب و هوای آمستردام در فصل تابستان بسیار شبیه به لندن است. میانگین درجه حرارت آمستردام در تابستان کمی بیش از 23 درجه سانتیگراد می باشد و در بیشترین حالت به 32 درجه سانتیگراد می رسد که ممکن است 2 یا 3 روز در طول ماه باشد.

[caption id="attachment_233" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در تابستان آب و هوای آمستردام در تابستان[/caption]

آب و هوای آمستردام در زمستان

آب و هوای آمستردام در زمستان که دسامبر تا فوریه را شامل می شود نسبت به بقیه فصل های سال سردتر است ولی به طور معمول منجمد نمی باشد، میانگین دمای روزانه در حدود 3 درجه سانتیگراد می باشد و در شب نیز شاهد میانگین دمای صفر درجه سانتیگراد هستیم. در فواصل بین دسامبر و فوریه احتمال بارش برف، مه گرفتگی و حتی انجماد دما وجود دارد. فصل زمستان بیشتر برای کسانی مناسب است که می خواهند سفر مقرون به صرفه ای را داشته باشند. در زمستان تعداد گردشگران در آمستردام به شدت کاهش می یابد.

[caption id="attachment_234" align="aligncenter" width="780"]آب و هوای آمستردام در زمستان آب و هوای آمستردام در زمستان[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱