هتل های ایتالیا

هتل های ایتالیا

اولین چیزی که در ایتالیا جالب توجه است، تنوع هتل های ایتالیا می باشد. هتل های ایتالیا غالباً در مکان های توریستی و دیدنی آن قرار دارد. از پانسیون های قدیمی در قسمت های تاریخی شهر گرفته تا استراحتگاه های زیبا و آرامش بخش کنار رودخانه ها. در ایتالیا مهمانسراهای کوهستانی وجود دارد که در آن ها رستوران های بسیار شیک، خانه های اشرافی با اشیای عتیقه و قیمتی، هتل های بسیار زیبا با نمای سنگی چشم نواز و قلعه هایی وجود دارد که معماری توسکانی معروف را نشان می دهد که همه ی این موارد انسان را ترغیب می کند که به ایتالیا سفر کند و در هتل های ایتالیا اقامت کند.

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه کومو

هتل بزرگ ترمزو: قدمت این هتل به اوایل قرن بیستم باز می گردد. در دیزاین داخلی این هتل بیشتر از پارچه استفاده شده است و در چیدمان آن بیشتر از اثاثیه ی قدیمی بازسازی شده و تابلوهای عتیقه استفاده کرده اند. در رنگ آمیزی اتاق های این هتل به علت اینکه تم قدیمی و آرامش بخش بودن آن را حفظ کنند از رنگ های ملایم استفاده نموده اند. اکثر این اتاق ها دارای نمای دریاچه و باغ هستند که این ویژگی نیز به حفظ تم کلی هتل کمک می کند. این هتل دارای رستوران و کافه هایی می باشد که در آن ها غذاها، نوشیدنی ها و دسرهای ایتالیایی سرو می شود. با تمام این ویژگی ها و حسن هایی که این هتل دارد با تخمین کلی هزینه ی یک شب اقامت در اتاق های دو تخته این هتل که یکی از زیباترین هتل های ایتالیا محسوب می شود، حداقل 420 یورو می شود.

هتل بلودر: این هتل بر روی شیب تپه و زیر سایه درختان زیتون قرار دارد. یکی از نماهای بیرونی که از این هتل قابل دیدن است، شهر لکو می باشد. اتاق های این هتل نیز مشابه برخی از هتل های ایتالیا دارای دکوراسیون کلاسیک و مدرن ایتالیایی هستند که دارای امکاناتی به روز می باشند. بعضی از اتاق ها که در نزدیکی باغ قرار دارند بصورت مستقیم می توانند به باغ دسترسی داشته باشند. هزینه ی یک شب اقامت در هتل بلودر از شبی 250 یورو آغاز می شود.

[caption id="attachment_151" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا هتل های ایتالیا[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه گاردا

استراحتگاه و تفریحگاه لفای: این استراحتگاه در منطقه ای کوهستانی در نزدیکی یک شهر زیبا به اسم گارگانو واقع شده است. این هتل برخلاف سایر هتل های ایتالیا، معماری چوبی دارد، دیوار اتاق های آن از چوب درخت گردو و سطح زمینی اتاق ها از چوب درخت زیتون ساخته شده است. دکوراسیون داخلی آن مانند اکثر هتل های ایتالیا به سبک ایتالیایی می باشد. اتاق های این هتل دارای منظره ای رو به رودخانه هستند. این هتل دارای استخرهای متفاوتی می باشد که یک ویژگی برتر نسبت به بقیه ی هتل ها به شمار می رود. هزینه ی اقامت در این هتل از 200 یورو آغاز و با توجه به امکانات درخواستی افزایش می یابد.

هتل بزرگ ویلا فلترینلی: سقف سالن ورودی این هتل بر خلاف سایر هتل های ایتالیا به شکل گنبد ساخته شده است که روی آن دارای حکاکی هایی می باشد که به قرن نوزدهم میلادی مربوط می شود. این هتل دارای یک کتابخانه ی زیبا می باشد که با شومینه و قفسه های چوبی و کتاب های رنگارنگ و مختلف تزیین شده است. داخل این هتل بیشتر بصورت تاریخی طراحی شده است به این صورت که دارای گچ بری هایی با معانی و مفهوم خاص در تاریخ هستند. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل حداقل 800 یورو خواهد بود.

[caption id="attachment_152" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه گاردا هتل های برتر ایتالیا در دریاچه گاردا[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ایسئو

هتل ریلایس دو روکولی: این هتل در کنار تپه ای قرار دارد و اتاق های آن رو به نمای زیبایی از دریاچه باز می شود. قدمت این هتل حدوداً به قرن هفدهم میلادی بر می گردد. قدیمی ترین بخش این هتل یک برج می باشد که به قرون وسطی مربوط است، این برج داخل یک خانه روستایی قرار دارد که در حال حاضر به عنوان رستوران هتل استفاده می شود. صاحب این هتل دارای کلکسیون نقاشی می باشد که از آن ها برای تزیین هتل استفاده کرده است. هزینه اقامت این هتل از 125 یورو آغاز می شود.

[caption id="attachment_153" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ایسئو هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ایسئو[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ماجیوره

هتل دس ایلس بورومیس: این هتل در کنار دریاچه ای به نام "استریسا" قرار گرفته است. دکوراسیون داخلی این هتل به سبک نوین ایتالیایی طراحی شده است. در این هتل 6 تالار وجود دارد که بسیاری از آثار هنری از قرن پانزدهم را در آن ها قرار داده اند. این هتل دارای امکاناتی نظیر به زمین تنیس، سونا، باغچه ی ژاپنی و ... می باشد. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل حداقل 295 یورو خواهد بود.

[caption id="attachment_154" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ماجیوره هتل های برتر ایتالیا در دریاچه ماجیوره[/caption]

هتل های برتر ایتالیا در دریاچه اورتا

هتل کرسپی: این هتل به سبک موری (مردم آفریقای شمالی) طراحی و ساخته شده است که در مقایسه با سایر هتل های ایتالیا یک سبک خاص به شمار می رود. اطراف این هتل باغ ها و درختان سرسبزی وجود دارد که نمای هتل را زیباتر می کند. این هتل دارای مناره هایی می باشد که با توجه به طرح دکوراسیون داخلی آن کاملاً متفاوت است چون طرح داخلی این هتل بیشتر شبیه به کاخ امیران و حاکمان عربی می باشد. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل حداقل 305 یورو خواهد بود.

[caption id="attachment_155" align="aligncenter" width="800"]هتل های برتر ایتالیا در دریاچه اورتا هتل های برتر ایتالیا در دریاچه اورتا[/caption]

هتل های ایتالیا در ونیز

هتل 5 ستاره سان کلمنت پالاس اند ریزورت با امکانات فوق العاده و لوکس از توریست های ایتالیا در شهر ونیز ایتالیا پذیرایی می کند. در این هتل از هتل های ایتالیا کارکنان بسیار حرفه ای و متعهدی کار می کنند که راحتی را برای مهمانان به ارمغان می آورد و یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در ایتالیا به شمار می رود. این هتل دارای 200 اتاق است که به علت داشتن شیشه های دوجداره محیطی آرام را برای مهمانان ایجاد می کند. امکانات این هتل شامل: ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، حمام ترکی، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف است.

[caption id="attachment_156" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا در ونیز هتل های ایتالیا در ونیز[/caption]

هتل های ایتالیا در فلورانس

هتل گراند ویلا کرا: در این هتل به علت اینکه سعی دارند نهایت راحتی را برای مهمانان به ارمغان آورند پذیرش هتل را بصورت شبانه روزی انجام می دهند. این هتل با قوانین خاصی که دارد از هرگونه استفاده از دخانیات جلوگیری می کند و پاکیزگی را در هر زمینه ایجاد می کند ولی با این حال برای افراد سیگاری نیز محل خاصی را در نظر گرفته اند. امکانات هتل عبارتند از: حمام ترکی و بخار، استخر سر باز، سونا، ماساژ و ... . در این هتل برای کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند و برای ماه عسل خود شهر فلورانس ایتالیا را انتخاب کرده اند، سوئیت های ویژه ای در نظر گرفته شده است که این ویژگی هتل گراند ویلا کرا در بین هتل های ایتالیا خاص می باشد.

هتل ریجنسی: این هتل یکی از هتل های ایتالیا می باشد که دارای 5 ستاره است. این هتل با داشتن 35 اتاق ویژه برای مهمانان خود نهایت رضایت را برای آن ها به ارمغان می آورد. این هتل هم مانند دیگر هتل ها تمام سعی خود را دارد که پاکیزگی را در هر زمینه ایجاد کند و محیطی پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی را برای توریست ها ایجاد کند. این هتل یکی از هتل های ایتالیا است که از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است و این مورد یکی از ویژگی های مهم این هتل به شمار می رود.

[caption id="attachment_157" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا در فلورانس هتل های ایتالیا در فلورانس[/caption]

هتل های ایتالیا در میلان

هتل دی گرای میلان: این هتل دارای 21 اتاق با فول امکانات می باشد که همانند سایر هتل های ایتالیا که در شهر های مختلف آن وجود دارد دارای 5 ستاره می باشد. در این هتل کارکنان، بسیار مهربان و حرفه ای می باشند و تمام تلاش خود را می کنند که محیطی آرام را برای مهمانان به ارمغان بیاورند.

هتل بالگاری میلانو میلان: این هتل نیز مانند بقیه ی هتل های ایتالیا برای پاکیزگی، آرامش و راحتی توریست ها تلاش می کند. این هتل با داشتن موقعیت جغرافیایی فوق العاده دسترسی مهمانان را به محل های دیدنی میلان و ضروریات مورد نیازشان راحت کرده است.

[caption id="attachment_158" align="aligncenter" width="800"]هتل های ایتالیا در میلان هتل های ایتالیا در میلان[/caption]

هتل های لوکس ایتالیا

تعدادی از هتل های ایتالیا که بسیار لوکس و ویژه هستند به شرح زیر می باشد:

  • هتل کالا دی ولپه
  • هتل دانیلی
  • هتل وستین اکسلسیور
  • هتل سنت ریگس
  • اکسلسیور هتل گالیا

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای ایتالیا ، وقت سفارت ایتالیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱