بلیط بارسلونا

بلیط بارسلونا

یکی از مهمترین شهرهای کشور اسپانیا که پس از شهر مادرید پرجمعیت ترین شهر این کشور نیز به شمار می رود، شهر بارسلونا بوده که سالانه افراد زیادی قصد سفر به این شهر زیبا را دارند. از این رو ما در این مقاله می خواهیم انواع بلیط بارسلونا را شرح داده و در مورد نحوه ی رزرو آن توضیحاتی بیان کنیم.

بلیط هواپیما بارسلونا

یکی از شهرهای کشور اسپانیا که از لحاظ تجارت، رسانه، هنر، سرگرمی، آموزش، گردشگری و امور مالی جزء شهرهای جهانی به حساب می آید شهر بارسلونا بوده که سالانه افراد زیادی با اهداف مختلف قصد سفر به این شهر را دارند. آمار نشان می‌دهد که فرودگاه بین المللی بارسلونا در سال ۲۰۰۹ بیش از ۲۷ میلیون مسافر را جابجا کرده است با این وجود می توان گفت بلیط بارسلونا یکی از پرفروش ترین بلیط ها در اکثر کشورهای جهان بوده که در ایران نیز سالانه افراد زیادی اقدام به دریافت بلیط بارسلونا و سفر به این شهر زیبا می کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر به روشهای مختلف می توان اقدام به تهیه بلیط بارسلونا کرد که یکی از آسان ترین و جدیدترین روش های آن از طریق فروشگاه های اینترنتی می باشد.

[caption id="attachment_989" align="aligncenter" width="800"]بلیط بارسلونا بلیط بارسلونا[/caption]

بلیط چارتری بارسلونا

بلیط بارسلونا دارای انواع مختلفی بوده که در این بین بلیط چارتر یکی از انواع آن به شمار می رود. به طور کلی می توان گفت چارتر یعنی اجاره کردن هتل، هواپیما، قطار و غیره که در ایران بیشتر برای بلیط هواپیما به کار می رود. آژانس های مسافرتی وقتی که بلیط هواپیمای یک شهری مثلا بلیط بارسلونا که یکی از مسیر های پر رفت و آمد است را به صورت عمده می خرند در حقیقت این افراد چارتر کننده بوده که شما برای تهیه بلیط چارتر بارسلونا و یا دیگر شهرهای جهان باید به آژانس ها و شرکت های چارتر کننده مراجعه کنید و نمی‌توانید از ایرلاین درخواست بلیط چارتر کنید. در این زمان شرکت چارتر کننده به قیمت گذاری بلیط می‌پردازد که این امر موجب شده بلیط هواپیما بلیت‌های متغیر داشته باشد. توجه داشته باشید اگر با نزدیک شدن به زمان سفر بلیط های بارسلونا که چارتر کننده آن را رزرو کرده فروش نرود اقدام به ارائه آن با قیمت ارزان تر می کند از این رو می توانید در این مواقع بلیط بارسلونا را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

[caption id="attachment_990" align="aligncenter" width="800"]بلیط چارتری بارسلونا بلیط چارتری بارسلونا[/caption]

مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا

با توجه به توضیحی در مورد بلیط چارتر بارسلونا داده شد شاید برای شما هم در مورد معایب و مزایای این نوع بلیط سوال هایی پیش بیاید. توجه داشته باشید که یکی از مهمترین مزایای این بلیط بارسلونا این است که اگر کمی صبر داشته باشید می توانید اقدام به خرید بلیط بارسلونا با قیمت ارزان کنید. اما در این بین معایبی نیز در مورد این نوع بلیط وجود داشت زیرا اگر بلیط چارتر را خریداری کنید اما ناگهان اتفاقی بیفتد و سفر شما به شهر بارسلونا کنسل شود نمیتوانید این بلیط را پس دهید و بلیط شما سوخته خواهد شد و از طرفی برای کودکان نیز هیچ تخفیفی وجود نداشته و هزینه بلیط آنها با بزرگسالان یکی می باشد.

[caption id="attachment_991" align="aligncenter" width="800"]مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا مزایا و معایب استفاده از بلیط چارتر بارسلونا[/caption]

بلیط سیستمی بارسلونا

یکی دیگر از انواع بلیط بارسلونا که می توانید در هنگام سفر به این کشور آن را رزرو کنید، بلیط سیستمی می باشد. این بلیط همان پرواز منظم بوده که خطوط هوایی در برنامه شان وجود دارد. توجه داشته باشید که پروازهایی که با استفاده از بلیط سیستمی صورت می‌گیرد برنامه و ساعات مشخصی داشته و برای دوره های طولانی برگزار می شود که در این بین می‌توانید بلیط سیستمی بارسلونا را از آژانس های مسافرتی یا خطوط هوایی خریداری کنید. یکی از مهمترین مزایای بلیط سیستمی بارسلونا نسبت به نوع چارتر آن این است که این نوع بلیط ها مطابق با قوانین کنسلی سازمان هواپیمایی کشور قابلیت بازگشت داشته و از طرفی هزینه ای که برای بلیط بزرگسالان، کودکان و نوزادان ارائه می شود متفاوت بوده و بلیط نوزادان ارزان ترین و بلیط بزرگسالان گرانترین بلیط می باشد.

[caption id="attachment_992" align="aligncenter" width="800"]بلیط سیستمی بارسلونا بلیط سیستمی بارسلونا[/caption]

بلیط لحظه آخری بارسلونا

اگر قصد تهیه ارزان ترین بلیط بارسلونا را دارید باید به دنبال خرید بلیط لحظه آخری باشد. این نوع بلیط که در حال حاضر در تبلیغات وب سایت ها و آژانس های مسافرتی زیاد دیده می شود قیمت وسوسه کننده ای داشته و معمولا تنها ۲۴ ساعت قبل از پرواز به فروش می رسد. حال اگر می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به سفر به شهر بارسلونا نمایید می توانید این بلیط را با قیمت مناسبی تهیه کنید. در واقع می توان گفت بلیط لحظه آخری همان بلیط چارتر بوده که چارتر کننده هنگامی که نمی تواند تمام بلیط های خود را به فروش برسانند برای جلوگیری از ضرر بیشتر، اقدام به ارائه بلیط لحظه آخری می کند. این بلیط نیز همانند بلیط چارتر به هیچ عنوان استرداد نداشته و در صورت لغو و یا تغییر زمان سفرتان، هزینه به شما برگردانده نمی شود.

[caption id="attachment_993" align="aligncenter" width="800"]بلیط لحظه آخری بارسلونا بلیط لحظه آخری بارسلونا[/caption]

پرواز مستقیم ایران به بارسلونا

با توجه به اینکه سالانه ایرانیان زیادی اقدام به تهیه بلیط بارسلونا و سفر به این شهر را می کنند در سال ۹۶ اقدام به راه اندازی پرواز مستقیم از ایران به بارسلونا شد که در حال حاضر ایرانیان عزیز می توانند از طریق پروازهای هواپیمایی ماهان از تهران به بارسلونا به صورت مستقیم پرواز کرده و با تهیه این بلیط بارسلونا سفری خوش برای خود ثبت کنند. پروازهای رفت با هواپیمایی ماهان که از تهران به مقصد بارسلونا انجام می گیرد، هفته ای دو تا سه روز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۶ و نیم بوده که مدت زمان پرواز تهران بارسلونا ۵ ساعت و ۴۵ دقیقه می باشد. پروازهای برگشت نیز هفته دو تا سه روز است که در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۱ و نیم  با مدت زمان ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می کشد. توجه داشته باشید که در پروازهای غیر مستقیم مسافران باید ۱۲ الی ۱۵ ساعت در هواپیما بگذرانند از این رو تهیه ی این نوع بلیط بارسلونا بسیار مورد پسند گردشگران و مسافران واقع شده است.

[caption id="attachment_994" align="aligncenter" width="800"]پرواز مستقیم ایران به بارسلونا پرواز مستقیم ایران به بارسلونا[/caption]

نحوه رزرو بلیط بارسلونا

رزرو بلیط بارسلونا همانطور که در ابتدا نیز بیان شد در حال حاضر از طرق مختلفی امکانپذیر بوده که یکی از آسان ترین و سریع ترین راه های آن به صورت اینترنتی با استفاده از فروشگاه های آنلاین می باشد‌. توجه داشته باشید که می توانید با وارد شدن به این سایت های اینترنتی تقویم بلیط بارسلونا را که بر روی سایت قرار گرفته جستجو کرده و بهترین زمان سفر و مناسب ترین قیمت بلیط بارسلونا را پیدا کنید. همچنین در این سایت انواع بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری نیز به فروش می رسد.

[caption id="attachment_995" align="aligncenter" width="800"]نحوه رزرو بلیط بارسلونا نحوه رزرو بلیط بارسلونا[/caption]

موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا

شاید برای شما هم پیش بیاید که وقتی در هواپیما در کنار مسافر دیگر جا می گیرید میفهمید که بلیط هواپیمایی که آن شخص رزرو کرده با بلیط شما قیمت متفاوتی دارد. توجه داشته باشید که همانطور که ذکر شد بلیط بارسلونا دارای انواع مختلفی است که این مورد یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت بلیط می باشد. از طرفی نوع هواپیمای انتخاب شده نیز می تواند در قیمت بلیط بارسلونا تاثیرگذار باشد. در این بین طبیعتا هرچه امکانات پرواز شما بیشتر باشد و شرایط رفاهی آنان بهتر برگزار شود قیمت بلیط بارسلونا نیز بیشتر شده و شما باید هزینه بیشتری بپردازید. نکته حایز اهمیت دیگری که در مورد قیمت بلیط بارسلونا وجود دارد این است که قیمت این بلیط در تاریخ های مختلف متفاوت بوده و طبیعتاً در زمان نزدیک به برگزاری روادید و جشن هایی که در بارسلونا برگزار می شود، طبیعتاً قیمت فروش بلیط بارسلونا نیز گران تر است که برای اطلاع کامل از قیمت بلیط هواپیمایی ها می توانید از طریق سایت های آنلاین اقدام کنید.

[caption id="attachment_996" align="aligncenter" width="800"]موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا موارد تاثیر گذار بر قیمت بلیط بارسلونا[/caption]

معرفی فرودگاه بارسلونا

یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور اسپانیا در شهر بارسلونا وجود دارد این است که این فرودگاه بین‌المللی از مهم ترین فرودگاه های جهان نیز به شمار می رود. با رزرو بلیط بارسلونا هماپیما شما نیز در این فرودگاه که نام آن فرودگاه ال پرات است، خواهید نشست. فرودگاه ال پرات بارسلونا فرودگاه پروازهایی چون ایر شاتل، رایان ایر، هواپیمایی ایبریا، ایزی جت و ایر اروپا می باشد. توجه داشته باشید که این فرودگاه دارای دو ترمینال با نام های T1وT2 بوده که هر کدام وظایفی را برعهده دارند. این دو ترمینال ۴ کیلومتر فاصله داشته که با استفاده از اتوبوس های سبز رنگ می‌توان فاصله ی آن دو را پیمود. توجه داشته باشید که شما می توانید با انتخاب بلیط بارسلونا و بر حسب اطلاعات این بلیط یکی از این دو ترمینال را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای اسپانیا ، وقت سفارت اسپانیا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱