نقشه ی آمستردام

نقشه ی آمستردام

یک نقشه ی آمستردام کشور هلند کامل تمامی اطلاعات مربوط به این شهر را به طور کامل نشان می دهد. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید بهتر است یک نقشه ی آمستردام را تهیه کنید و در یافتن مسیرها دچار مشکل نشوید.

نقشه ی آمستردام به طور کامل تمامی مکان های دیدنی و خیابان های اصلی و حتی مهم ترین مراکز شهر را به طور دقیق مشخص می کند. در برخی از پیشرفته ترین نقشه ی آمستردام که به صورت آنلاین نیز موجود است شما می توانید مسیر دقیق تمامی مکان ها را بیابید و همچنین وسیله ی نقلیه ی موجود برای رسیدن به آن مکان را بدانید. تمامی گردشگران بهتر است به محض رسیدن به این بندر، نقشه ی آمستردام را تهیه کنند زیرا این امر سبب می شود که هیچ گونه مشکلی در تردد نداشته باشند.

[caption id="attachment_498" align="aligncenter" width="800"]نقشه ی آمستردام نقشه ی آمستردام[/caption]

آمستردام

شهر آمستردام پایتخت کشور هلند و یکی از بزرگترین و پرجمعییت ترین شهر های این کشور است. با داشتن جاذبه های فرهنگی، تاریخی، دیدنی فراوان این شهر همواره مورد توجه گردشگران و توریست ها بوده است و جزء یکی از مهم ترین قطب های توریستی کشور نیز در نظر گرفته می شود. نزدیک به یک میلیون جمعیت در این شهر زندگی می کنند که بیشتر آن ها مهاجران داخلی و خارجی هستند. به گونه ای که تنوع نژاد ها در این شهر بسیار وسیع بوده و نزدیک به صدو پنجاه ملیت در این شهر در کنار هم زندگی می کنند. شما نیز اگر می خواهید جاذبه های دیدنی این شهر رابه همراه تمامی زیبایی موجود در آن مشاهده کنید، می توانید یک سفر بی نظیر در این شهر داشته باشید. امکانات رفاهی فراوانی برای گردشگران در این شهر به وجود آمده است. بهتر است قبل از سفر به آن جا اطلاعات کلی را در مورد این شهر به دست آورید تا در طول سفر با شناخت کامل، هیچ مشکلی برایتان پیش نیاید. از جمله اینکه قبل از سفر سعی کنید مکان های دیدنی و مسیرهای رسیدن به این مکان ها را بشناسید. ایده ی بهتری است که یک برنامه ریزی خوبی برای سفرتان داشته باشید.

موقعیت جغرافیایی آمستردام

 نقشه ی آمستردام به طور دقیق موقعیت جغرافیای آمستردام را برای شما مشخص می کند. این شهر از شرق به دریاچه ی آیسل میر وصل شده است و از غرب به دریای شمال متصل می باشد. با توجه به نقشه ی آمستردام که به صورت هوایی گرفته شده است بندر آمستردام به آب های آزاد راه دارد که این امر سبب شده است که صنعت تجارت در این شهر بسیار گسترده باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری در این ناحیه هستند. شهر آمستردام در غرب کشور هلند قرار گرفته است.

[caption id="attachment_499" align="aligncenter" width="800"]موقعیت جغرافیایی آمستردام موقعیت جغرافیایی آمستردام[/caption]

خیابان های معروف آمستردام

خیابان های مشهور فراوانی در شهر آمستردام وجود دارد که یک نقشه ی آمستردام دقیق تمامی این خیابان ها را به طور دقیق مشخص می کند و همچنین برخی نقشه ی آمستردام نشان دهنده ی وسایل عمومی نقلیه برای رسیدن به این خیابان ها است. از جمله مهم ترین خیابان های آمستردام که دارای مراکز خرید عالی بوده و همچنین مهم ترین مراکز دیدنی نیز در آن ها موجود است به صورت زیر می باشد. خیابان کالفر شترات که در مرکز شهر آمستردام قرار دارد بهترین مراکز خرید را در بر دارد؛ که بهترین و مشهورترین برندها را می توانید در این مراکز پیدا کنید. خیابان پی سی هوفت استرات نیز از بهترین خیابان های خرید آمستردام می باشد؛ که در منطقه ی جنوبی این شهر واقع شده است. این خیابان به مهم ترین موزه های شهر نیز متصل می شود. بتهوون استرات که به عنوان شاهزاده قدیمی این شهر مشهور است بهترین کافه ها، رستوران ها و شیرینی پزی ها را می توان در این خیابان مشاهده کرد. شما می توانید در این خیابان مشهور یک وعده غذایی عالی در این شهر داشته باشید.

[caption id="attachment_500" align="aligncenter" width="800"]خیابان های معروف آمستردام خیابان های معروف آمستردام[/caption]

وضعیت آب و هوا در آمستردام

در حالت کلی در تمام بخش های آمستردام آب و هوای معتدل برقرار است. در طول فصل زمستان برف اندکی می بارد و گرمای موجود در تابستان به هیچ وجه آزار دهنده نیست. در طول سال گاها کل شهر در معرض وزش باد شدیدی قرار می گیرد. برخی از نقشه ی آمستردام به طور کلی وضعیت بارش ها و دمای تمامی نواحی شهر را به طور دقیق نشان می دهد. تمامی گردشگران بهتر است که قبل از سفر از نقشه ی آمستردام که مشخص کننده ی آب و هوای تمام قسمت ها است، استفاده کنند. این نقشه ی آمستردام به صورت آنلاین بوده و به راحتی قابل دسترس است.

[caption id="attachment_501" align="aligncenter" width="800"]وضعیت آب و هوا در آمستردام وضعیت آب و هوا در آمستردام[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای هلند ، وقت سفارت هلند ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱