سفر به لیسبون

سفر به لیسبون

شهر لیسبون پایتخت بسیار زیبای کشور پرتغال می باشد که در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده است سفر به لیسبون به دلیل داشتن و آب و هوای معتدل و سواحل زیبا، موزه ها، مناطق گردشگری بسیار، پارک ها، رستوران ها و هتل های بی نظیر همه روزه گردشگران و توریست های زیادی را به خود جذب می نماید.

اگر زمان و وقت کافی دارید و به یک مسافرت چند روزه نیاز دارید سفر به لیسبون را برای شما پیشنهاد می کنیم. چرا که با داشتن آب و هوای معتدل اقیانوس اطلس و مناظر دیدنی مکان مناسبی برای تفریح و خوشگذرانی شما محسوب می شود.که هر ساله افراده زیادی با استفاده از تور لیسبون به ان کشور سفر میکنند .

سفر به لیسبون
سفر به لیسبون

آب و هوای لیسبون

همانطور که قبلا اشاره شد آب و هوای لیسبون معتدل می باشد و این شهر به آب و هوای آفتابی بیشتر شهرت یافته است. البته می توان گفت در هر فصلی از سال سفر به لیسبون زیبا خواهد بود و زیبایی های مخصوص به خود را دارد. اما اگر بخواهیم بگوییم کدام فصل برای سفر به لیسبون زیباتر است می توان از فصل های بهار و تابستان نام برد که در هر دو این فصل ها می توان مناطق  سرسبز و جنگل های زیبایی را مشاهده کرد که بسیار لذت بخش می باشد. همه ساله بسیاری از گردشگران برای دیدن مناظر دیدنی و لذت بردن از آب و هوای معتدل و آرام و همچنین توریست ها برای گرفتن عکس های زیبا به لیسبون سفر می کنند. البته زمان سفر کردن به لیسبون به سلیقه خود فرد بستگی دارد اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید از شلوغی به دور باشید فصل های پاییز و زمستان را به شما پیشنهاد می کنیم که علاوه بر خلوت بودن و استفاده از مناظر زیبای پوشیده از برف، قیمت رستوران ها و هتل ها نیز در این شهر به نسبت فصل های بهار و تابستان پایین تر می باشد.

آب و هوای لیسبون
آب و هوای لیسبون

موزه های لیسبون

موزه های لیسبون دارای آثار تاریخی بسیاری می باشد که در سفر به لیسبون نباید از این موزه ها گذشت موزه ملی هنر باستان لیسبون، موزه ملی کاشی و گوبن کین از این موارد می باشند. اگر اهل هنر هستید و به کار های هنری علاقه دارید به شما رفتن به این موزه را پیشنهاد می کنیم. همانطور که از اسم آن پیدا است، تمامی آثار و اشیای هنری هنرمندان بزرگ پرتغال در این موزه جمع آوری شده اند و همچنین این موزه دارای باغ مجسمه ای زیبا نیز می باشد. این موزه جزو بزرگترین و منحصر به فرد ترین موزه های شهر لیسبون می باشد. موزه ملی کاشی موزه ای است که در آن تمام کاشی ها از قرن چهاردهم میلادی گردآوری شده است. در این موزه انواع کاشی ها در هر نوع، سایز و طرحی وجود دارد که قابل مشاهده است.که هر ساله افراده زیادی با استفاده از تور لیسبون به ان کشور سفر میکنند .


موزه های لیسبون
موزه های لیسبون

آداب و رسوم لیسبون

برای مردمان لیسبون اول از همه خانواده اولویت بیشتری به نسبت هر چیز مهم دیگری دارد و نسبت به خانواده تعصب زیادی دارند به همین خاطر محافظه کارانه عمل می کنند و به خانواده دوست بودن شهرت زیادی دارند. آداب و رسوم لیسبون به گونه ای است که تغییرات را زیاد دوست ندارند و تا حدودی می شود گفت که سنتی می باشند. این مردمان رک هستند و البته با رعایت ادب حرف خود را می گویند. آنها با صدای بلند صحبت می کنند که البته جای نگرانی وجود ندارد. البته می توان گفت که مردمان این شهر در برخورد با گردشگران بسیار صمیمی هستند. آنها در جلسات کاری و یا در برخورد با کسانی که آنها را نمی شناسند با هم دست می دهند و بعد از تمام شدن مراسم دوباره دست می دهند و خداحافظی می کنند. اما خانم ها اگر از قبل هم کسی را بشناسند یکدیگر را در آغوش می گیرند و رو بوسی می کنند. آقایان هم یکدیگر را در آغوش می گیرند و به پشت هم می زنند که این هم از آداب و رسوم مخصوص لیسبون می باشد.

آداب و رسوم لیسبون
آداب و رسوم لیسبون

رستوران های لیسبون

رستوران های لیسبون بسیار دیدنی و زیبا هستند و غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی دارند که لذت سفر به لیسبون را دو چندان می کند. از جمله این رستوران ها می توان به آتیرا ته آریو، بازار، سی می، تاسکا کوم، بل کانتو را نام برد که جزو بهترین و مشهورترین رستوران های لیسبون می باشد. در " سی می " تنوع غذایی بالا می باشد و انواع غذاهای دریایی تازه، خرچنگ ها، انواع سوشی را می توانید در منوی این رستوران در سفر به لیسبون  مشاهده کنید. در این رستوران خدمه لباس های فرم مخصوص به خود را دارند که ظاهری زیبا و جذاب به رستوران می دهد. رستوران " تاسکاکوم " را یک فرد زاپنی که علاقه زیادی به آشپزی داشت در این شهر افتتاح کرد که طرفداران زیادی پیدا کرده است و با استقبال افراد زیادی روبرو شده است و امروزه جزو بهترین رستوران های لیسبون می باشد. در این رستوران انواع سوشی ها و غذاهای مخصوص ژاپنی به فروش می رسد.که هر ساله افراده زیادی با استفاده از تور لیسبون به ان کشور سفر میکنند .


رستوران های لیسبون
رستوران های لیسبون

مناطق تفریحی لیسبون

لیسبون شهری توریست پذیر با مناطق گردشگری و دیدنی بسیاری است. مناطق تفریحی لیسبون بسیار متنوع می باشد، از جمله این مناطق و جاذبه های تاریخی می توان آکواریوم اقیانوسی، قلعه جرج مقدس، کاخ ملی سینترا، برج بلم، پل 25 آوریل، میدان هاسیو، کلیسای کارمو را نام برد که در سفر به لیسبون مشاهده خواهید نمود. آکواریوم اقیانوسی یکی از بهترین آکواریوم ها در اروپا و بزرگترین ها در جهان است. در این آکواریوم انواع مختلف ماهی ها، حیوانات دریایی و تعداد زیادی پرنده از گونه های مختلف وجود دارد. ماهی هایی که تاکنون نظیر آنها را در هیچ جای دنیا ندیده اید در این مکان می توانید مشاهده کنید، به همین دلیل بازدید از این مکان را در سفر به لیسبون پیشنهاد می کنیم.

قلعه جرج مقدس بر روی تپه ای واقع شده است که کشور پرتغال از آن نمایان است. در این مکان موزه نیز وجود دارد. مسافران و افرادی که قصد بازدید دارند می توانند قوس های اقیانوس اطلس را از دور دست ها مشاهده کنند. این مکان از بهترین مناظر دیدنی شهر لیسبون می باشد که در سفر به لیسبون نباید از خاطر برد.

مناطق تفریحی لیسبون
مناطق تفریحی لیسبون

هتل های لیسبون

شهر لیسبون هتل های 4 ستاره متنوع و بسیاری دارد که می توان چند مورد از آنها را نام برد که مورد توجه گردشگران بوده است که عبارت اند از: هتل رادیسون بلو لیسبون، لوتسیا اسمارت، بریتانیا و موندیال. هتل رادیسون بلو لیسبون هتلی است 4 ستاره که در بهترین نقطه شهر واقع شده است به همین دلیل مسافران می توانند به  راحتی در سفر به لیسبون  به این هتل دسترسی پیدا کنند. در این هتل غذاهای متنوع و بسیار لذیذی سرو می شود به خصوص نمی توان از صبحانه این هتل گذشت که متناسب با هر روز صبحانه به خصوصی سرو می شود. رفتار خدمه با مشتریان بسیار گرم و صمیمی می باشد و هرچه را بخواهید در اختیار شما قرار می دهند.

اتاق های این هتل بسیار مجهز است و امکاناتی از قبیل وای فای رایگان، تلویزیون، کمد لباس و حمام مجهز در اتاق خواب دارد. هتل موندیال هم هتلی است با فضای بسیار خارق العاده و داشتن تراسی که چشم انداز بسیار زیبایی دارد و می توانید بعد از گشت و گذار و سفر در لیسبون برای ریلکس کردن ساعاتی را در این تراس در کنار خانواده سپری کنید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسر را میل نمایید.

هتل های لیسبون
هتل های لیسبون

خرید بلیط لیسبون

برای خرید بلیط لیسبون ابتدا بایستی تعیین کنید که در چه زمانی سفر به لیسبون را انتخاب می کنید سپس تاریخ پاسپورت و مدت اعتبار آن را چک کنید و با در دست داشتن 2 قطعه عکس و کپی شناسنامه و همچنین کارت ملی به دفاتر فروش بلیط مراجعه نمایید و به صورت حضوری بلیط را خریداری کنید. البته به صورت اینترنتی نیز می توانید از آخرین پروازهای لیسبون و قیمت های بلیط آن باخبر شوید و بلیط خود را در سفر به لیسبون تهیه نمایید.که هر ساله افراده زیادی با استفاده از تور لیسبون به ان کشور سفر میکنند .


در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۷ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت پرتغال، ویزای پرتغال، تور پرتغال و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱