درباره فرانسه

درباره فرانسه

کشور فرانسه یکی از زیباترین و بی نظیرترین کشورهایی اروپایی می باشد که درباره فرانسه می توان گفت در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد این کشور با دارا بودن جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار توجه توریست ها و گردشگران را به سوی خود جذب می کند و هر ساله از شلوغ ترین و پرتردد ترین کشورهای قاره اروپا به شمار می آید.

کشور فرانسه

اگر قصد دارید از یکی از کشورهای اروپایی دیدن نمایید پیشنهاد می کنیم حتما کشور فرانسه را در اولویت انتخاب های خود قرار دهیدو درباره فرانسه تحقیق کنید. فرانسه از جمله زیباترین و بی نظیرترین کشورهای اروپایی می باشد که از جاذبه های بسیار باشکوه و بی همانندی برخوردار است این کشور از تاریخچه غنی برخوردار بوده و دارای فرهنگ کهن می باشد. پایتخت کشور فرانسه شهر زیبا و دیدنی پاریس می باشد که این شهر به عنوان نماد کشور فرانسه و به شهر عروس معروف می باشد و از بی نظیرترین و معروف ترین جاذبه های پاریس در وهله اول می توان به برج ایفل اشاره نمود.

شما با انتخاب این کشور در بین دیگر کشورهای اروپایی از بهترین و زیباترین مناطق جهان دیدن خواهید کرد. هر ساله فرانسه میزبان گردشگران و مسافران بی شماری می باشد و توانسته است نام خود را در لیست کشورهای گردشگر پذیر وارد کند و در اوایل لیست قرار بگیرد. کشور فرانسه از اعضای عضو شنگن می باشد و دارای ویزای شنگن است بنابراین برای ورود به این کشور بایستی ویزای شنگن خود را اخذ و دریافت نمایید. در این مقاله می خواهیم اطلاعات مفیدی درباره فرانسه و هزینه های سفر به این کشور اروپایی برای شما خوانندگان محترم بنویسیم لطفا ما را تا آخر مقاله همراهی نموده و اطلاعاتی مفید در مورد این کشور و زیبایی هایش به دست آورید.هرساله افراده زیادی باد استفاده از تور فرانسه به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند .

[caption id="attachment_6389" align="aligncenter" width="800"]کشور فرانسه کشور فرانسه[/caption]

آب و هوای فرانسه

درباره فرانسه میتوان از موقعیت جغریافی آن یاد کرد فرانسه به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی که دارد از آب و هوای معتدلی برخوردار می باشد شرایط اقلیمی در کشور فرانسه به طوری است که مسافران و گردشگران می توانند با خیال راحت در تمامی فصول به این کشور سفر نمایند. فصل بهار فرانسه از بی نظیرترین اقلیم هوایی برخوردار بوده و هوای بسیار دلنشینی در سراسر کشور فرانسه حاکم است. در فصل زمستان نیز کمتر شاهد برف و باران خواهید بود و اغلب روزهای زمستان در این کشور از آب و هوای ملایمی برخوردار است؛ و کمتر زمانی هوا بسیار سرد می باشد البته توجه داشته باشید که تغییرات آب و هوایی یک امری طبیعی بوده و بایستی در سفر به این کشور پک کامل لباس به همراه داشته باشید تا در روزهای با شرایط اقلیمی متفاوت لباس مناسبی بر تن کنید. فصل تابستان با توجه به این که به فصل مسافرت معروف می باشد از شلوغ ترین فصول در این کشور به شمار می آید اما در حالت کلی می توان گفت در تمامی فصول سال کشور فرانسه پرتردد و شلوغ می باشد.

[caption id="attachment_6390" align="aligncenter" width="800"]آب و هوای فرانسه آب و هوای فرانسه[/caption]

جاذبه های تاریخی و طبیعی فرانسه

همانطور که در بخش اول نیز اشاره کردیم کشور فرانسه دارای جاذبه های تاریخی و تفریحی بی شماری می باشد که اغلب مسافران برای بازدید از زیبایی ها و دیدنی های فرانسه به این کشور سفر می کنند. درباره فرانسه میتوان از جاذبه های گردشگری آن یاد کرد از برخی جاذبه های این کشور می توان به کاخ ورسای، برج ایفل، کلیسای نوتردام، موزه اورسه، موزه لوور، شانزه لیزه، کلیسای سکره کور و پانتئون اشاره کرد. این موارد ذکر شده تنها تعداد محدودی از جاذبه های دیدنی فرانسه می باشد که شما با سفر به کشور فرانسه می توانید از نزدیک این جاذبه های بی نظیر و باشکوه را مشاهده نمایید. برج ایفل خود به تنهایی از جمله جاذبه هایی می باشد که هر فردی را مجذوب خود می کند این برج باشکوه و مجلل از پرتردد ترین و شلوغ ترین مکان های دیدنی در کشور فرانسه می باشد و بدون بازدید از این برج سفر تفریحی تان به کشور فرانسه ناقص و بی معنی خواهد بود.هرساله افراده زیادی باد استفاده از تور فرانسه به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند .

[caption id="attachment_6391" align="aligncenter" width="800"]جاذبه های تاریخی و طبیعی فرانسه جاذبه های تاریخی و طبیعی فرانسه[/caption]

ویزای توریستی فرانسه

از اولین اقداماتی که برای سفر به کشور فرانسه نیاز می باشد دریافت ویزای توریستی فرانسه می باشد امروزه اخذ ویزای توریستی کشور فرانسه در مقایسه با دیگر ویزاهای کشورهای دیگر بسیار افزایش و رونق یافته است و این امر نشان دهنده علاقه مندان بی شمار برای سفر به این کشور می باشد. اگر شما نیز می خواهید از این زیبایی های ماوراء فرانسه بازدید کنید همین الان اقدام به اخذ و دریافت ویزای توریستی فرانسه خود نمایید.هرساله افراده زیادی باد استفاده از تور فرانسه به این کشور سفر کرده و از آن دیدن میکنند .

[caption id="attachment_6392" align="aligncenter" width="800"]ویزای توریستی فرانسه ویزای توریستی فرانسه[/caption]

تور فرانسه

شما می توانید برای سفر به کشور فرانسه در تورهای فرانسه نیز ثبت نام کنید در سال های اخیر توریست ها و مسافران با مشاهده امکانات و خدمات ارائه شده رغبت بسیاری برای سفر با تورهای مسافرتی نشان می دهند. تور فرانسه در تمامی فصول سال برگزار می شود و شما می توانید با توجه به شرایط و موقعیت خود در زمان مناسبی در تور فرانسه ثبت نام کرده و از این کشور زیبا دیدن نمایید. هزینه تور فرانسه با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده متغیر می باشد اما در حالت کلی می توان گفت هزینه های تورهای فرانسه بسیار مناسب و معقول می باشد.

[caption id="attachment_6393" align="aligncenter" width="800"]تور فرانسه تور فرانسه[/caption]

هزینه اقامت در فرانسه

آنچه درباره فرانسه میتوان گفت در سفر به کشور فرانسه می توانید در بهترین و زیباترین هتل ها و هاستل های این کشور اقامت داشته باشید. البته اگر می خواهید در سفر به این کشور در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید اقامتگاهی ارزان و با خدمات پایین تر برای اسکن کردن در این کشور پیدا و رزرو کنید اقامتگاه هایی که به مرکز شهر نزدیک هستند اغلب گران می باشند به همین منظور برای رزرو هتل ارزان بایستی با فاصله دورتر از مرکز شهر هتلی را انتخاب کنید. اجاره اتاق و یا آپارتمان نیز می تواند گزینه مناسبی برای مقرون به صرفه بودن در هزینه های اقامتگاهی شما باشد در حالت کلی می توان گفت هزینه اقامت در کشور فرانسه با توجه به هتل و اقامتگاه انتخابی شما متغیر می باشد و نمی توان مبلغ ثابتی برای این مورد انتخاب کرد. همچنین هزینه اقامتگاه ها در شهرهای مختلف فرانسه نیز متغیر می باشد برای مثال هزینه هتل ها در شهر پاریس گران تر از دیگر شهرها خواهد بود.

[caption id="attachment_6394" align="aligncenter" width="800"]هزینه اقامت در فرانسه هزینه اقامت در فرانسه[/caption]

هزینه حمل و نقل در فرانسه

از دیگر مواردی که در سفر به کشور فرانسه می توان در مورد آن بحث کرد هزینه های مربوط به حمل و نقل و جابه جایی می باشد. کشور فرانسه از سیستم حمل و نقل مجهزی برخوردار می باشد و شما در سفر به این کشور بی نظیر از این جهت هیچ گونه کوتاهی و کم و کسری مشاهده نخواهید کرد اتوبوس های محلی، قطارهای بین شهری، مترو و تاکسی ها از جمله وسیله های نقلیه حمل و نقل در این کشور می باشند. اگر می خواهید هزینه کمتری را در ازای جابه جایی در کشور فرانسه متقبل شوید پیشنهاد اول ما این است که اقامتگاهی در حوالی مرکز شهر رزرو نمایید در غیر اینصورت می توانید از اتوبوس و سرویس های محلی استفاده نمایید.

[caption id="attachment_6395" align="aligncenter" width="800"]هزینه حمل و نقل در فرانسه هزینه حمل و نقل در فرانسه[/caption]

هزینه خورد و خوراک در فرانسه

هزینه خورد و خوراک از جمله دیگر موضوع های می باشد که می خواهیم در این بخش در مورد آن بحث کنیم. شما می توانید با مبلغ حدود ۲۰ یورو غذای مناسبی در رستوران های این کشور میل نمایید البته توجه داشته باشید رستوران انتخابی شما برای میل کردن غذا هر چقدر شیک تر و لوکس تر باشد هزینه های گران تری را از شما اخذ خواهند کرد. شما می توانید از فست فودهای این کشور نیز ساندویچ نیمه آماده با مبلغ حدود ۸ یورو تهیه و میل کنید.

نکات دانستی در سفر به فرانسه

از نکات مهم و دانستنی در سفر به فرانسه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرید و رزرو بلیط دو طرفه

رزرو هتل و اقامتگاه به صورت اینترنتی و آنلاین

تهیه کردن نقشه راه های کشور فرانسه

تمرین کردن زبان فرانسوی برای راحتی در رساندن منظور خود در صحبت با مردم فرانسه

تبدیل کردن پول خود به ارز فرانسه

درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱