میدان کنکورد پاریس

میدان کنکورد پاریس

شهر پاریس یکی از مدرن ترین و زیباترین شهر های اروپایی به حساب می آید. میدان کنکورد پاریس از جمله جاذبه های دیدنی این شهر به حساب می آید که در این متن به آن می پردازیم. شهر پاریس در کشور فرانسه سالانه مقصد بسیاری از توریست ها برای بازدید و گردش می باشد.

شهر پاریس

در ابتدا لازم است که توضیحاتی درباره شهر پاریس داده شود. شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه بوده و از جمله معروف ترین و محبوب ترین شهر ها به حساب می آید. اگر شما عاشق دنیای مد و هنر هستید حتما از این شهر باید دیدن کنید. شهر پاریس که یک شهر اقتصادی به حساب می آید از نظر توجه به مد به اندازه ای ست که به شهر مد نیز شناخته می شود. رود سن از این شهر می گذرد و جلوه ای زیبا تر به آن می دهد. محبوبیت این شهر در دنیا به اندازه ای است که سالانه 45 میلیون نفر از آن دیدن می کنند.

از جمله مکان ها و جاذبه های دیدنی شهر پاریس می توان به برج ایفل اشاره کرد که معروف ترین برج در دنیا می باشد. برج ایفل در حقیقت یک نماد از شهر پاریس و همچنین کشور فرانسه می باشد. ارتفاع این برج 324 متر بوده و هیچ ساختمانی در این شهر از این برج بلند تر نمی باشد که همین موضوع سبب جذابیت بیشتر آن و چشم گیر بودن آن شده است. از دیگر مکان های دیدنی این شهر موزه ی لوور بوده که آثار ها و اشیای گرانبها و دیدنی را در خود جای داده است. نقاشی ها، آثار باستان و غیره در این موزه از سراسر دنیا جمع آوری شده و در آن به نمایش گذاشته شده است.

تاریخ میدان کنکورد پاریس

این میدان یکی از معروف ترین میدان های واقع شده در شهر پاریس می باشد. میدان کنکورد پاریس در گذشته به این نام خوانده نمی شده است و به آن میدان لویی پانزدهم می گفتند. تاریخ این میدان کنکورد پاریس زیاد دلنشین نبوده و در زمان های قدیم و در طول انقلاب فرانسه در این میدان دستگاه گیوتین نصب شده بود تا با آن گردن افراد زده شود. از جمله افراد مشهوری که در آن زمان در میدان کنکورد پاریس کشته شدند و به زیر دستگاه گیوتین رفتند می توان به لاوازیه که کاشف اکسیژن بود و همچنین ماری آنتوانت اشاره کرد.

[caption id="attachment_435" align="aligncenter" width="780"]تاریخ میدان کنکورد پاریس تاریخ میدان کنکورد پاریس[/caption]

موقعیت مکانی میدان کنکورد فرانسه

 موقعیت مکانی میدان کنکورد پاریس در پایان خیابان شانزه لیزه شهر پاریس و در شرق آن می باشد. در کنار این میدان زیبا خیابانی به نام رویال واقع شده است که در این خیابان ساختمان وزارت دریاداری فرانسه، هتل معروف و زیبای کریلیون و همچنین سفارت ایالات متحده آمریکا واقع شده است. وجود این ساختمان ها در نزدیکی این میدان اهمیت این منطقه را به خوبی روشن می سازد. در سمت دیگر میدان کنکورد پاریس باغی زیبا به نام تویلری وجود دارد که انتهای این باغ به موزه ی بسیار معروف و دیدنی لوور می رسد. از سمت دیگر این میدان کنکورد پاریس می توان به میدان دیگری به نام وندوم رسید که در این میدان هتل های زیبا و مجللی برای اقامت شما وجود دارد. از جمله این هتل ها می توان به ریتز و وندوم اشاره کرد.

[caption id="attachment_437" align="aligncenter" width="780"]موقعیت مکانی میدان کنکورد فرانسه موقعیت مکانی میدان کنکورد فرانسه[/caption]

درباره میدان کنکورد پاریس

زیبایی این میدان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید و همین موضوع باعث شده تا در کنار مکان های دیدنی دیگر این شهر مانند برج ایفل این میدان نیز مورد توجه واقع شود. در مرکز این میدان زیبا و دیدنی یک ستون واقع شده است که ستونی تاریخی ابلیسک می باشد. این ستون در حقیقت یک هدیه از جانب والی مصر به فرانسه می باشد که در زمان رامسس دوم اهدا شده است. قدمت این ستون به اندازه ای است که از قدیمی ترین بنای موجود در شهر شناخته می شود. در اطراف میدان کنکورد پاریس 8 مجسمه واقع شده است که به زیبایی و جاذبه این میدان افزوده است. این مجسمه ها در حقیقت برای شهر های مهم این کشور نصب شده اند و نمادی از این شهر ها می باشند. در مرکز این میدان کنکورد پاریس نیز فواره و چشمه ای درست و تعبیه شده است که سبک آن برگرفته از میدان سن پیترو در شهر رم می باشد.

[caption id="attachment_436" align="aligncenter" width="780"]میدان کنکورد پاریس میدان کنکورد پاریس[/caption]

بازدید از میدان کنکورد پاریس

برای بازدید از این میدان باید به شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه سفر کنید. برای بازدید از میدان کنکورد پاریس نیازی به پرداخت هزینه برای تهیه بلیط نخواهید داشت و بازدید از میدان کنکورد پاریس کاملا رایگان می باشد؛ اما مدت زمانی که شما می توانید از این میدان زیبا و مجسمه های واقع در آن دیدن نمایید کمتر از یک ساعت می باشد که علت آن نیز جلوگیری از تجمع افراد و جمعیت زیاد در میدان کنکورد پاریس است. بنابراین شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید در کمتر از 1 ساعت این میدان را مشاهده کرده و از این جاذبه دیدنی لذت ببرید. برای رفتن به این میدان و بازدید از آن می توانید از تاکسی ها و یا آژانس های مسافرتی و تور پاریس استفاده نمایید تا در رفت و آمد به مشکل برنخورید.

[caption id="attachment_438" align="aligncenter" width="780"]بازدید از میدان کنکورد پاریس بازدید از میدان کنکورد پاریس[/caption]

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱