طاق پیروزی پاریس

طاق پیروزی پاریس

شهر پاریس یکی از شهرهای زیبای کشور فرانسه می باشد که دارای جاذبه های گردشگری زیادی هست. یکی از بهترین جاذبه های این شهر، طاق پیروزی پاریس است که طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارد. بهتر است بدانید که شهر پاریس یکی از بهترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان می باشد که در زمینه های مختلفی توسعه پیدا کرده است. در قلب شهر پاریس جاذبه های زیادی وجود دارد که جذابیت زیادی دارند و بهترین جاذبه این شهر طاق پیروزی پاریس می باشد. با ما همراه شوید تا با طاق پیروزی پاریس آشنا شوید.

[caption id="attachment_411" align="aligncenter" width="780"]طاق پیروزی پاریس طاق پیروزی پاریس[/caption]

شهر پاریس

همانطور که می دانید شهر پاریس پایتخت فرانسه می باشد و در زمینه های زیادی از اقتصاد و فرهنگ گرفته تا مد و علم پیشرفت های زیادی داشته است. این شهر به عنوان یکی از شهرهای اقتصادی اروپا محسوب می شود. سازمان های بین المللی زیادی مانند یونسکو، اقتصادی و بازرگانی و ...در آن قرار دارد. در این شهر مکان های تاریخی و فرهنگی زیادی وجود دارد و در بیشتر موارد آن را مرکز مد می نامند. طراحان برندهای معروفی مانند شانل، لانکوم، لورئال و .. در  این شهر زندگی می کنند. مردم شهر پاریس به زبان فرانسوی صحبت می کنند و از واحد پول رسمی خود یورو استفاده می کنند.

[caption id="attachment_412" align="aligncenter" width="780"]شهر پاریس شهر پاریس[/caption]

آب و هوا و بهترین زمان سفر به پاریس

همانطور که می دانید شهر پاریس در غرب اروپا قرار دارد و می توان گفت که دارای آب و هوای دریایی می باشد. در زمستان ها هوای پاریس سرد است و در تابستان ها هوای آن گرم و مطبوع می باشد و گاهی اوقات دمای هوا به 26 درجه سانتی گراد می رسد. در این شهر زیبا در فصل های بهار و پاییز نیز هوا سرد و مناسب است.

بهترین زمان سفر به این شهر زیبا در بین ماه های خرداد تا شهریور و همچنین فصل پاییز می باشد. در این ماه ها آب و هوای پاریس بسیار خوب است و دمای هوا برای تفریح و گشت و گذار در شهر مناسب می باشد. در فصل پاییز درختان رنگ ها زیبایی خیره کننده ای دارند. البته فصل بهار نیز درختان این شهر مملو از شکوفه های بهاری هستند و می توان از تمامی لحظات حضور خود در این شهر لذت برد.

[caption id="attachment_413" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا و بهترین زمان سفر به پاریس آب و هوا و بهترین زمان سفر به پاریس[/caption]

درباره طاق پیروزی پاریس

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر طاق پیروزی پاریس می باشد که جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. این بنای تاریخی در میدان شارل دوگل پاریس می باشد و می توان گفت که در انتهای غربی خیابان شانزه لیزه قرار دارد. این بنا یکی از بناهای تاریخی شهر پاریس می باشد که به یادبود سربازان کشته شده ساخته شده است. مخصوصا سربازانی که در دوران حکومت ناپلئون جان خود را در دفاع از دولت و حکومت خود از دست داده اند. طاق پیروزی پاریس یکی از زیباترین و بهترین بناهای این شهر پرجمعیت می باشد که هر ساله هزاران گردشگر برای بازدید از این بنای تاریخی به شهر پاریس می روند.

[caption id="attachment_414" align="aligncenter" width="780"]درباره طاق پیروزی پاریس درباره طاق پیروزی پاریس[/caption]

ویژگی های طاق پیروزی پاریس

وقتی نگاهی به دیوارهای طاق پیروزی می اندازیم شاهد وجود نقش و نگارهای زیادی هستیم. نام بیشتر فرماندهان نیروهای فرانسوی در طی سال ها جنگ بر روی این دیوارها نقش بسته است. البته گفته شده است که در زیر این بنای تاریخی پاریس مقبره یک سرباز گمنام قرار دارد که هر روزه به یادبود او آتشی با گاز طبیعی روشن می شود. مردم فرانسه این طاق را ساختند تا فداکاری سربازان خود را در طی چند سال فراموش نکنند.

ساخت طاق پیروزی پاریس در سال 1806 شروع و در سال 1836 این بنا افتتاح شد. طاق پیروزی پاریس دارای ارتفاعی برابر با 50 متر می باشد که می توان به وضوح از اطراف آن را دید. البته پهنای طاق پیروزی پاریس نیز 45 متر و عرض آن 22 متر می باشد.

مجسمه های طاق پیروزی پاریس

ستون های طاق پیروزی پاریس 4 مجسمه بزرگ دارد. اولین مجسمه مارسی یا به گفته ای مجسمه سرود ملی فرانسه می باشد. ساخت این مجسمه توسط فرانسیس رود انجام شده است و نشان دهنده پیوند فرانسوی ها می باشد. مجسمه دوم، مجسمه پیروزی است که توسط ژان پیر کورتو ساخته شده و الهه پیروزی نیز در آن به تصویر کشیده شده است. مجسمه سوم، مجسمه مقاومت نامیده شده است که این مجسمه شاهکار آنتوان وایتکس می باشد. آخرین مجسمه طاق پیروزی پاریس مجسمه صلح است که در سال 1815 ساخته شد.

این بنا را می توان بزرگ ترین طاق نصرت در سرتاسر دنیا دانست. بعضی ها معتقدند که این طاق برگرفته از طاق نصرت رومی ها به نام تیتوس می باشد. افراد علاقه مند می توانند از آسانسور برای بالا رفتن از آن استفاده کنند و البته پله ها نیز برای لذت بیشتر وجود دارند. در کل باید از 234 پله برای رسیدن به بالای طاق بالا بروید. وقتی به بالای طاق برسید می توانید بیشتر قسمت های شهر پاریس و خیابان های اطراف را ببینید.

البته بهتر است بدانید که در سال 2007 یک موزه در این مکان احداث شد. در این موزه آثاری مربوط به جنگ و صلح به نمایش کشیده شده است و به گونه ای بیانگر تاریخ و تمدن فرانسه می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱