باغ تویلری پاریس

باغ تویلری پاریس

اگر علاقه زیادی به سفرهای خارجه دارید باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای سفر شهر پاریس فرانسه می باشد، پاریس دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پاریس باغ تویلری پاریس است، این باغ دارای زیبایی های بسیار زیادی می باشد که شما را وادار می کند که از آن دیدن کنید.

تاریخچه باغ تویلری پاریس

باغ تویلری پاریس یکی از جاذبه های گردشگری پاریس است که دارای تاریخی بسیار قدیمی می باشد و اتفاقات بسیار زیادی را در طول تاریخ فرانسه به خود دیده است. این باغ در سال 1564 ساخته شده است، درست زمانی که هنری دوم فوت کرد و ملکه کاترین تصمیم گرفت که کاخ تویلری را برای یادبود او احداث کند، دیوارهای این کاخ در نزدیکی موزه لوور قرار گرفته است. این کاخ که درون باغ تویلری پاریس واقع شده است از گذشته های بسیار دور به عنوان یک باغ خصوصی ،یکی از زیباترین باغ های کل کشور فرانسه بوده است. در سال 1608 در درون این باغ به دستور هنری چهارم یک دریاچه مصنوعی ایجاد شد که به زیبایی های این باغ به مقدار بسیار زیادی افزود. نقطه عطف در تاریخ این باغ را می توان سال 1789 دانست که این باغ به عنوان محل اقامت ناپلئون بناپارت انتخاب شد، اما در سال 1871 بعد از اتفاق افتادن جنگ کمون پاریس، مردم فرانسه باغ تویلری پاریس را که کاخ تویلری نیز در آن قرار داشت در آتش سوزاندند و تنها ویرانه ای از کاخ این باغ باقی ماند.

[caption id="attachment_445" align="aligncenter" width="780"]تاریخچه باغ تویلری پاریس تاریخچه باغ تویلری پاریس[/caption]

دلیل انتخاب نام این باغ

یکی از مهم ترین سوالاتی که درباره باغ تویلری پاریس پرسیده می شود این است که به چه دلیل نام این باغ، تویلری می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت تویلری در زبان فرانسوی به کوره آجرپزی گفته می شود دلیل نام گذاری این باغ این بوده است که در طی قرون وسطی باغ تویلری پاریس در اختیار صنف کاشی کاران بوده است و کارخانه های بسیار زیاد کاشی و سفالگری در این باغ وجود داشت به همین علت است که این باغ را با نام باغ تویلری پاریس می شناسند. امروزه گردشگران بسیار زیادی برای بازدید از همین کارخانه های کاشی کاری و آجرپزی به کشور فرانسه سفر می کنند تا از باغ تویلری فرانسه دیدن کنند.

مراسمات و برنامه های این باغ

شاید برایتان جالب باشد که سالانه مراسمات و برنامه های بسیار زیادی در باغ تویلری پاریس برگزار می شود که می توانید در آن ها شرکت کنید. همان طور که در قسمت های قبلی گفته شد باغ تویلری دارای فضای سبز بسیار زیادی می باشد و در وسط این باغ نیز یک چرخ و فلک بسیار برگ قرار دارد که برای کودکان بسیار جالب است. یکی از بزرگترین مراسماتی که در باغ تویلر پاریس برگزار می شود مراسم شهر بازی است که سالانه از ماه ژوئن تا اوت برگزار می شود و شما می توانید در این مراسم از انواع وسایل بازی استفاده کنید، وسایلی که در این شهربازی وجود دارند عبارت اند از ترن هوایی، سرسره آبی، چرخ و فلک، بازی های جایزه دار و سایر بازی های بسیار شادی که می توانید از آن ها لذت ببرید. یکی دیگر از مراسمات بسیار ویژه ای که در باغ تویلری پاریس برگزار می شود جشنواره تویلری می باشد که از ماه ژوئن آغاز می شود و تا ماه آگوست نیز ادامه دارد و شما نیز می توانید به سادگی از آن دیدن کنید.

[caption id="attachment_443" align="aligncenter" width="780"]مراسمات و برنامه های این باغ مراسمات و برنامه های این باغ[/caption]

آدرس باغ تویلری در پاریس

یکی از مهم ترین ویژگی های باغ تویلری فرانسه این است که سیستم حمل و نقل بسیار خوبی را داراست و شما می توانید به سادگی به آن مراجعه کنید. آدرس این باغ آدرس بسیار سر راستی می باشد و شما می توانید به راحتی آن را بیابید چرا که باغ تویلری پاریس در بین موزه لوور و میدان کنکورد واقع شده است که دو مورد از محبوب ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری فرانسه هستند. برای رفتن از هر نقطه از شهر پاریس به این باغ می توانید از چندین ایستگاه از جمله ایستگاه های موزه اورسی، ایستگاه تویلری یا کنکورد، ایستگاه کاخ سلطنتی، ایستگاه موزه لوور، خطوط 8 و 12 موزه لوور و همین طور خط 14 مترو برای رفتن به باغ تویلری پاریس استفاده کنید.

[caption id="attachment_444" align="aligncenter" width="780"]آدرس باغ تویلری در پاریس آدرس باغ تویلری در پاریس[/caption]

جاذبه های گردشگری درون پارک تویلری پاریس

یکی از بهترین ویژگی های باغ تویلری پاریس این است که در داخل این باغ و اطراف آن مکان های دیدنی بسیار زیادی قرار دارد که می توانید از هر یک از آن ها دیدن کنید. بی شک بهترین و محبوب ترین جاذبه گردشگری پاریس که در درون این باغ واقع شده است کاخ تویلری می باشد که در میان این باغ همچون نگینی می درخشد. در داخل باغ تویلری دو موزه واقع شده است که اگر به فرهنگ و هنر و تاریخ کشور فرانسه علاقه داشته باشید می توانید از آن ها نیز دیدن کنید نام این دو موزه موزه کلود مونه و موزه اورنجری می باشد. موزه کلود مونه بیشتر شامل آثار هنری نقاش بزرگ فرانسوی یعنی مونه است که از بنیان گذاران نقاشی امپرسیونیسم فرانسوی می باشد و شما می توانید آثار او را در این موزه مشاهده کنید.