موزه اورسی پاریس

موزه اورسی پاریس

شهر پاریس به عنوان یکی از شهرهای پر توریست محسوب می شود. این تعداد توریست بالا به دلیل جاذبه های گردشگری مهمی می باشد که در این شهر موجود است. یکی از جاذبه های گردشگری موزه اورسی پاریس می باشد. این موزه به دلیل آثار فاخر و زیبایی که در آن موجود می باشد، همواره مورد توجه بوده است. بسیاری از افراد در سفر خود به کشور فرانسه از موزه اورسی پاریس بازدید می نمایند. ما نیز قصد داریم با یک دید عمیق این موزه را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد سفر به پاریس و بازدید از موزه اورسی را دارید، ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

معرفی موزه اورسی پاریس

موزه اورسی پاریس از بهترین موزه های پاریس در زمینه نقاشی ها و مجسمه های معروف می باشد. این موزه در نزدیکی های برج ایفل و در کنار رود سن واقع شده است. موزه اورسی پاریس همواره خاستگاه بسیاری از مسافران و افرادی می باشد، که به شهر زیبای پاریس سفر می نمایند. بنای خود این موزه، یکی از بناهای تاریخی در شهر پاریس محسوب می شود و بسیاری از افراد برای دیدن این بنا به آن سرک می کشند. آثاری که در این موزه موجود هستند، همگی از آثار گرانبها و قیمتی می باشند. گفتنی است اکثر آثار موجود در این موزه نقاشی های معروف با استفاده از سبک های معناگرا و مفهومی می باشد. توصیه ما این است که در سفر خود به کشور فرانسه و شهر زیبای پاریس حتما از این موزه زیبا و دیدنی، بازدید به عمل آورید.

[caption id="attachment_450" align="aligncenter" width="780"]معرفی موزه اورسی پاریس معرفی موزه اورسی پاریس[/caption]

تاریخچه موزه اورسی پاریس

از ساخت بنای موزه اورسی پاریس به مدت یک قرن می گذرد. جالب است که بدانید بنای این موزه در ابتدا با نیت ساخت یک موزه نبود و برای یک ایستگاه قطار ساخته شده بود و در سال 1900 نیز به بهره برداری رسید. ساختمان موزه به مدت 40 سال به عنوان ایستگاه قطار استفاده شد، اما با پیشرفت قطارها، دیگر کاربری خود را از دست داد و به محل تعمیر و نگهداری قطارها تبدیل شد. اما در سال 1977 به دلیل زیبایی و جذابیتی که این بنا داشت، تصمیم بر این گرفته شد که این بنا به موزه ای بسیار زیبا تبدیل شود. این موزه از سال 1986 تا به امروز میزبان بسیاری از گردشگران بوده و هست. در ساخت این بنا و تبدیل آن به یک موزه زیبا، بسیاری از مهندسان تلاش کرده اند.

[caption id="attachment_451" align="aligncenter" width="780"]تاریخچه موزه اورسی پاریس تاریخچه موزه اورسی پاریس[/caption]

راهنمای ورود به موزه اورسی پاریس

افرادی که قصد بازدید از موزه اورسی پاریس را دارند می توانند با استفاده از تورلیدرهای خود به این مکان گردشگری پاریس بروند و در بازدید از آن لذت ببرند. اگر قصد دارید تا بازدیدی ارزان از این موزه داشته باشید، می توانید از ساعت چهار و پانزده دقیقه به این موزه مراجعه نمایید، تا از تخفیف آن بهره مند شوید. افرادی که قصد ورود به این موزه را دارند، می توانند به صورت اینترنتی بلیط آن را خریداری نمایند. لذا صف خرید بلیط موزه اورسی پاریس با توجه به اهمیت این موزه بسیار طولانی می باشد و افراد باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. شما هر روز می توانید برای بازدید از این موزه اقدام نمایید. لازم به ذکر است که این موزه در روزهای پنج شنبه مدت زمان بیشتری را پذیرای بازدیدکنندگان می باشد. توصیه ما این است که اگر قصد بازدید از این موزه را دارید، حتما از یک فرد آشنا به موزه و یا از یک تور لیدر درخواست نمایید، که شما را همراهی نماید. این موزه در منطقه هفت شهر پاریس در نزدیک رود سن واقع شده است. افراد برای رفتن به این موزه می توانند، از اتوبوس، مترو و قطار وی ای آر استفاده نمایند.

[caption id="attachment_452" align="aligncenter" width="780"]راهنمای ورود به موزه اورسی پاریس راهنمای ورود به موزه اورسی پاریس[/caption]

آثار موزه اورسی پاریس

اگر موزه اورسی پاریس بازدید کنندگان زیادی دارد، به دلیل آثار فاخری می باشد که در این مجموعه موجود می باشد. این آثار در چند بخش دسته بندی می شوند. اولین دسته آثار موجود در این موزه نقاشی های فاخری می باشد، که با استفاده از سبک های مختلفی چون رئالیسم و امپرسیونیسم کشیده شده اند. دومین دسته از آثار فاخری که در موزه اورسی پاریس موجود می باشد، مجسمه های مختلف و پر قدمت این موزه است. از معروف ترین مجسمه هایی که در این موزه به چشم می خورد، می توان به مجسمه عصر برنز و رقاص کوچک اشاره کرد. در این موزه از عکس های متفاوتی نیز استفاده شده است و یک گالری عکس بسیار قوی دارد. از معروف ترین آثار عکاسی که در این موزه موجود می باشد، می توان به آثار موریس دنیس، ادگار دگا و پیر بونار اشاره کرد.

[caption id="attachment_453" align="aligncenter" width="780"]آثار موزه اورسی پاریس آثار موزه اورسی پاریس[/caption]

نکات پایانی در مورد موزه اورسی

موزه اورسی پاریس به عنوان یکی از برترین موزه های پاریس و دنیا محسوب می شود. این موزه نه تنها در ارائه آثار زیبا به مخاطبان مهم می باشد، بلکه بنای خود موزه نیز زیبایی خاص خودش را دارد. شاید این موزه در سایه موزه لوور پاریس کمتر مورد توجه قرار گرفته شده باشد، اما می توان گفت این موزه از سایر موزه ها چیزی کم ندارد. ما در این متن سعی کردیم این موزه را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم مطالب این متن به یاریتان بیاید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص ویزای فرانسه ، وقت سفارت فرانسه ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱