هتل های لتونی

هتل های لتونی

سفر و مسافرت را می توان به عنوان یکی از علاقه مندی های افراد محسوب کرد. لتونی یکی از کشورهای توریستی محسوب می شود و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. هتل های لتونی با امکاناتی که دارند، به عنوان محل های اقامتی درجه یک برای گردشگران و مسافرانی که با تور لاتویا و تور اروپا به این کشور سفر می کنند همواره پذیرای آن ها می باشند. هتل های لتونی از لحاظ کیفی در سطوح مختلفی هستند. ما نیز در این متن قصد داریم هتل های لتونی را از ابعاد مختلفی بررسی کرده و چند نمونه از معروف ترین آن ها را به شما معرفی نماییم. اگر قصد سفر به کشور لتونی و اقامت در یکی از هتل های لتونی را دارید، ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

کشور لتونی و محل های اقامتی لتونی

کشور لتونی به عنوان یکی از کشورهای اروپایی که در شمال این قاره واقع شده است، پتانسیل های مختلفی از لحاظ گردشگری، تحصیلی، تجاری و... دارد. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد با استفاده از تور لاتویا و تور اروپا به این کشور سفر نمایند. توریستان و یا افرادی که برای کارهای گوناگون به کشور لتونی سفر کرده اند، اکثراً برای اقامت خود در هتل های لتونی اقامت می نمایند. این کشور از لحاظ داشتن هتل ها با درجه کیفی بالا در سطح خوبی می باشد. هتل های لتونی در شهرهای مختلف این کشور پخش شده اند و افراد می توانند در هر کدام از شهرهای لتونی به این هتل ها مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که به جز هتل های لتونی افراد می توانند از مکان های اقامتی چون هتل آپارتمان ها، سوئیت ها و ویلا ها استفاده نمایند. اما به دلیل امکانات خوبی که هتل های لتونی به مسافران ارائه می دهند، افراد بیشتر هتل ها را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

[caption id="attachment_11197" align="aligncenter" width="780"]کشور لتونی و محل های اقامتی لتونی کشور لتونی و محل های اقامتی لتونی[/caption]

هزینه هتل های لتونی

هزینه هتل های لتونی با توجه به نوع آن هتل و مکانی که در آن واقع شده است، متفاوت می باشند. در این کشور تعداد بالایی از هتل ها موجود می باشند، که بعضی از آن ها در حاشیه شهرها و سایر این هتل ها در مرکز شهرها واقع شده است. طبیعی است که هزینه هتل هایی که درون شهر واقع شده اند دو برابر هزینه هتل های حاشیه شهر می باشند. هزینه هتل های لتونی در مقاطع مختلف سال متفاوت می باشد. به طور مثال در فصل های شلوغ گردشگری مانند تابستان ها، هزینه هتل های لتونی بالاتر می رود اما در ماه های خلوت سال کمی پایین تر می باشد. این موضوع می تواند در انتخاب افراد برای زمان سفر تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است محل های اقامتی چون هاستل ها نسبت به هتل های لتونی هزینه کمتری دریافت می نمایند، اما امکانات کمتری نیز ارائه می دهند.

معرفی هتل های لتونی

تعداد بالایی از هتل های لتونی موجود می باشند و افراد می توانند با توجه به بودجه ای که برای سفر به این کشور در نظر گرفته اند و شهری که در آن اقامت دارند، یکی از هتل های این کشور را انتخاب نمایند. هتل های 3 تا 5 ستاره لتونی می تواند محل خوبی برای اقامت افراد در این کشور محسوب شود. از معروف ترین هتل های لتونی می توان به بالتیک، سامارا، جوما، گالری، نیبورگز، گرند پالاس، برگز، رادیسون بلو الیزابت، تالینک و ... اشاره کرد. در ادامه به بررسی چند نمونه از هتل های لتونی خواهیم پرداخت.

[caption id="attachment_11198" align="aligncenter" width="780"]معرفی هتل های لتونی معرفی هتل های لتونی[/caption]

هتل گالری لتونی

یکی از هتل های لتونی، هتل گالری می باشد. این هتل برای افرادی که به شهر ریگا سفر کرده اند، می تواند بهترین گزینه باشد. هتل گالری یکی از هتل های 5 ستاره لتونی محسوب می شود. این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهر ریگا چون موزه هنر، کلیسای سنت یعقوب و مجسمه آزادی لتونی واقع شده است. هتل گالری لتونی یکی از هتل های با کیفیت و پر امکانات کشور لتونی محسوب می شود. افرادی که در این هتل اقامت دارند، می توانند از خدماتی چون استخر، سونا، جکوزی، اینترنت پرسرعت رایگان و... استفاده نمایند. ویو اتاق های این هتل متفاوت می باشد و افراد می توانند با سلیقه خود اتاقی رو به شهر، باغ و یا حیاط را انتخاب نمایند. مسافران این هتل می توانند از مرکز تجاری و باشگاه ورزشی موجود در این هتل نهایت استفاده را ببرند.

[caption id="attachment_11199" align="aligncenter" width="780"]هتل گالری لتونی هتل گالری لتونی[/caption]

هتل نیورگز لتونی

از دیگر هتل های لتونی می توان به هتل 4 ستاره نیورگز اشاره کرد. نیبورگز از دیگر هتل های لتونی می باشد که در شهر ریگا بنا شده است. در طراحی و معماری این هتل سعی شده است، از طرح های معاصر و تاریخی این کشور استفاده شود. همین موضوع باعث شده است که این هتل از زیبایی خاصی بهره‌مند شود. از امکانات رفاهی که در این هتل موجود می باشد، می توان به سونا، باشگاه ورزشی، حمام بخار، کتابخانه کوچک، اینترنت رایگان و... اشاره کرد. گفتنی است در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. افراد می توانند از مرکز تجاری و بار موجود در این هتل نیز استفاده نمایند.

[caption id="attachment_11200" align="aligncenter" width="780"]هتل نیورگز لتونی هتل نیورگز لتونی[/caption]

هتل گرند پالاس لتونی

یکی از بهترین هتل های لتونی را می توان همین هتل دانست. این هتل به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره در مرکز ریگا پذیرای بسیاری از گردشگران می باشد. این هتل به مانند تمامی هتل های دیگر لتونی از امکاناتی چون اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی، سونا، صبحانه رایگان و... بهره‌مند می باشد. در این هتل تور لیدران و افرادی که در گردشگری تخصص دارند خدمات ارائه می دهند. شما با اقامت در این هتل می توانید  از رستوران ها، خشکشویی، مغازه های کوچک و ... استفاده نمایید. اتاق های این هتل متناسب با تعداد افراد موجود می باشند. از دیگر امکاناتی که در این هتل به چشم می خورد، می توان به سالن اجتماعات و ماشین های شخصی و لیموزین اشاره کرد.

[caption id="attachment_11201" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند پالاس لتونی هتل گرند پالاس لتونی[/caption]

هتل برگز لتونی

برگز یکی از دیگر هتل های لتونی محسوب می شود که در مرکز ریگا واقع شده است. افراد می توانند با اقامت در این هتل از امکاناتی چون، اینترنت پرسرعت در فضای هتل و اتاق ها، کامپیوتر، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی و ... استفاده نمایند. هتل برگز لتونی یکی از با ظرفیت ترین هتل های لتونی محسوب می شود. این هتل دارای 38 اتاق می باشد و افراد می توانند با توجه به تعداد نفرات خود یکی از این اتاق ها را انتخاب نمایند. اتاق های این هتل همگی به امکانات رفاهی چون ال سی دی، یخچال، ماکروویو، چای ساز، ظروف غذا، ملحفه های ضد آلرژی، حوله های نو و... مجهز می باشند. لازم به ذکر است افراد می توانند خدمات ماساژ در اتاق های خود را دریافت نمایند. این هتل دارای یک رستوران و یک بار برای سرو غذا و انواع نوشیدنی ها می باشد. لذا مسافرانی که به این شهر سفر کرده اند، می توانند وعده های غذایی خود را از این مکان به راحتی دریافت نمایند. هتل برگز از لحاظ سطح خدمات یکی از بهترین هتل های لتونی محسوب می شود.

[caption id="attachment_11202" align="aligncenter" width="780"]هتل برگز لتونی هتل برگز لتونی[/caption]

هتل تال لینک لتونی

هتل 5 ستاره تال لینک از دیگر هتل های لتونی محسوب می شود که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده و هست. این هتل به مانند تمامی هتل هایی که در شهر ریگا پایتخت این کشور می باشند، از خدماتی چون، وای فای رایگان، باشگاه ورزشی، وان های آب گرم، سونا، اتاق جلسات، ماشین های حمل و نقلی چون لیموزین و... بهره مند می باشد. مسافران می توانند برای استراحت و خوردن غذا به به بار و رستوران مجلل این هتل مراجعه نمایند. در این هتل شما مشکلی از لحاظ زبان نخواهید داشت، لذا افرادی مسلط به چند زبان در این هتل می توانند مترجم شما باشند. هتل برگز دارای یک پارکینگ پر ظرفیت برای ماشین های مسافران خود می باشد. اتاق های این هتل به تمام امکانات رفاهی مجهز می باشند و افراد ساعات آرامی را در آن سپری خواهند کرد.

[caption id="attachment_11203" align="aligncenter" width="780"]هتل تال لینک لتونی هتل تال لینک لتونی[/caption]

هتل سامارا لتونی

هتل سامارا از معدود هتل های بزرگی است که به دور از پایتخت این کشور یعنی شهر یورمالا واقع شده است. هتل 4 ستاره سامارا یورمالا یکی از هتل های لتونی محسوب می شود. که خدمات خوبی را به مسافران ارائه می دهد. سامارا چیزی از هتل های 5 ستاره کم ندارد و افراد می توانند از امکاناتی چون باشگاه های ورزشی، استخر در فضای باز، زمین بازی تنیس، اینترنت بی سیم رایگان در کل محیط هتل، صبحانه رایگان و ... بهره مند شوند. یکی از مزیت های این هتل این است که در کنار دریا واقع شده است و افراد می توانند از منظره دریا لذت ببرند.

[caption id="attachment_11204" align="aligncenter" width="780"]هتل سامارا لتونی هتل سامارا لتونی[/caption]

هتل ویلا جوما لتونی

از دیگر هتل های لتونی هتل جوما می باشد. این هتل نیز در شهر یورمالا است. جوما از هتل های 3 ستاره لتونی محسوب می شود و برای افرادی که قصد دارند کمتر هزینه نمایند، گزینه مناسبی می باشد. لازم به ذکر است این هتل 3 ستاره تمام خدمات رفاهی را برای مسافران مهیا کرده است و از این نظر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

[caption id="attachment_11205" align="aligncenter" width="780"]هتل ویلا جوما لتونی هتل ویلا جوما لتونی[/caption]

جمع بندی پایانی در مورد هتل های لتونی

در پایان می توان گفت با توجه به مساحت کم کشور لتونی و جذابیت های فراوانی که در پایتخت این کشور یعنی شهر ریگا موجود می باشد، بهترین هتل های لتونی در این شهر واقع شده اند. ما نیز در این متن سعی کردیم بیشتر به هتل هایی که از لحاظ کیفی بالاتر از همه می باشند بپردازیم. از این که تا پایان متن با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگیرید.

آژانس مسافرتی سفریی دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط لتونی ، وقت سفارت لاتویا، ویزای لاتویا ،تور لاتویا و تور اروپا ۸۸۸۵۱۰۸-۰۲۱